Kamptråd: AaB - Rend'os, 31.03.2019
Kamptråd: AaB - Rend'os, 31.03.2019
Første kamp i den nordjyske udbryderliga. Randers er eneste konkurrent i gruppen om at komme videre som nummer 1. Om det er en fordel at blive 1 eller 2 virker ikke umiddelbart givet, den tætte pulje 1 taget i betragtning. Uanset er vi i mine øjne et bedre hold end Randers, og det skal vi vise
Håber på følgende opstilling
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Kamptråd: AaB - Rend'os, 31.03.2019
Ja, det var eneste hold hvor vi spillede decideret dårligt, så det må være en drømmecase for Friis at møde dem allerede nu. De lukkede totalt ned for Lucas og Kusk det meste af kampen, så det er en god mulighed for at finde en løsning på det.jonas386 skrev: ↑20. mar 2019, 16:27Første kamp i den nordjyske udbryderliga. Randers er eneste konkurrent i gruppen om at komme videre som nummer 1. Om det er en fordel at blive 1 eller 2 virker ikke umiddelbart givet, den tætte pulje 1 taget i betragtning. Uanset er vi i mine øjne et bedre hold end Randers, og det skal vi vise
-
- Allstar
- Favoritspiller: messi
Rinne
Patrick - KP - Okore - Ahlmann
Kusk - MC - Abildgaard - Thellufsen
Lucas
van Weert
Vi spiller den meget vigtige semifinale mod bøf d. 4. april så hvis der er den mindste tvivl om én eller flere spillere så skal de naturligvis spares.
Lucas
van Weert
Vi spiller den meget vigtige semifinale mod bøf d. 4. april så hvis der er den mindste tvivl om én eller flere spillere så skal de naturligvis spares.
Ser meget realistisk ud, bortset fra at Børsting sandsynligvis starter inde...frederikshavneren skrev: ↑25. mar 2019, 15:54Rinne
Lucas
van Weert
-
- Allstar
- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Enig. Børsting starter inde. Vi har en skam plet at vaske væk, Friis vil ikke risikere et nyt forsmædeligt nederlag, og med Thellufsen's seneste præstationer i mente. + Børsting's pølen vil skabe uro som Kusk og Lucas kan lukrere på. Vi vinder 2-0.FIDEL skrev: ↑25. mar 2019, 16:49Ser meget realistisk ud, bortset fra at Børsting sandsynligvis starter inde...frederikshavneren skrev: ↑25. mar 2019, 15:54Rinne
Lucas
van Weert
Tror bestemt også vi vinder. Det bør vi! Med sådan en piv ringe og skamfuld statistik på hjemmebane, så skal vores spillere have ild i øjnene hver gang!Uldahl skrev: ↑25. mar 2019, 18:21Enig. Børsting starter inde. Vi har en skam plet at vaske væk, Friis vil ikke risikere et nyt forsmædeligt nederlag, og med Thellufsen's seneste præstationer i mente. + Børsting's pølen vil skabe uro som Kusk og Lucas kan lukrere på. Vi vinder 2-0.FIDEL skrev: ↑25. mar 2019, 16:49Ser meget realistisk ud, bortset fra at Børsting sandsynligvis starter inde...frederikshavneren skrev: ↑25. mar 2019, 15:54Rinne
Lucas
van Weert
-
- Drenge
- Favoritspiller: Calle Facius
Det er vel kun venstrekanten, der er spænding om. Jeg kan ærligt talt ikke se fidusen i at give Ochs flere kampe og håber han snarest muligt bliver sat på toget mod syd.FIDEL skrev: ↑25. mar 2019, 16:49Ser meget realistisk ud, bortset fra at Børsting sandsynligvis starter inde...frederikshavneren skrev: ↑25. mar 2019, 15:54Rinne
Lucas
van Weert
Vi skal selvfølgelig holde på Ochs sæsonen ud. Vi har ikke forløst ham, men hvem siger det ikke pludselig er ham der går ind i pokalsemifinalen eller en evt. finale og er afgørende. Det er trods alt en spiller fra en hvis hylde og derudover skal vi bare have en hvis mængde spillere.lemveganer skrev: ↑25. mar 2019, 22:08Det er vel kun venstrekanten, der er spænding om. Jeg kan ærligt talt ikke se fidusen i at give Ochs flere kampe og håber han snarest muligt bliver sat på toget mod syd.FIDEL skrev: ↑25. mar 2019, 16:49Ser meget realistisk ud, bortset fra at Børsting sandsynligvis starter inde...frederikshavneren skrev: ↑25. mar 2019, 15:54Rinne
Lucas
van Weert
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
-
- Allstar
- Favoritspiller: messi
Lucas og Kusk er tvivlsom til kampen, det vigtigste er at de bliver klar til torsdagens pokalkamp mod Bøf. Der er ingen grund til at tage nogen chancer.
I øvrigt er det godt nok den mest tavse kamptråd i meget lang tid, det afspejler meget godt at søndagens dyst ret beset er en træningskamp mod en lidet interessant modstander.
Der bliver tomt på stadion
I øvrigt er det godt nok den mest tavse kamptråd i meget lang tid, det afspejler meget godt at søndagens dyst ret beset er en træningskamp mod en lidet interessant modstander.
- MrBangDK
- Allstar
- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Der er det fandme ikke. Den kamp skal vindes, så vi hurtigt bliver sikker på at være dem der skal kæmpe om pladsen i Europa.frederikshavneren skrev: ↑29. mar 2019, 16:02Lucas og Kusk er tvivlsom til kampen, det vigtigste er at de bliver klar til torsdagens pokalkamp mod Bøf. Der er ingen grund til at tage nogen chancer.
Ska' vi hak'?
Personligt glæder jeg mig til den kamp som alle andre Superliga kampe. Du har dog nok ret i at de fleste fans næppe finder kampen særlig interessant.frederikshavneren skrev: ↑29. mar 2019, 16:02Lucas og Kusk er tvivlsom til kampen, det vigtigste er at de bliver klar til torsdagens pokalkamp mod Bøf. Der er ingen grund til at tage nogen chancer.
Sidst udmanøvrerede Thomasberg klart Friis på taktikbrættet. Jeg håber Friis tager revanche. Uden Kusk og Lucas ser det dog svært ud.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg syntes det er på tide vi ser noget til Klitten, og Gaarde hintede da også af at de unge måske ville få lidt chancer her i nedrykningsspillet.Forza skrev: ↑29. mar 2019, 21:07Personligt glæder jeg mig til den kamp som alle andre Superliga kampe. Du har dog nok ret i at de fleste fans næppe finder kampen særlig interessant.frederikshavneren skrev: ↑29. mar 2019, 16:02Lucas og Kusk er tvivlsom til kampen, det vigtigste er at de bliver klar til torsdagens pokalkamp mod Bøf. Der er ingen grund til at tage nogen chancer.
Sidst udmanøvrerede Thomasberg klart Friis på taktikbrættet. Jeg håber Friis tager revanche. Uden Kusk og Lucas ser det dog svært ud.
Det ville være et perfekt tidspunkt at give dem lidt spilletid hist og pist. En spiller som Ross kunne jeg også godt tænke mig at se mere til. Han har imponeret alle gange han har fået chancen.Buzz Killington skrev: ↑29. mar 2019, 21:31Jeg syntes det er på tide vi ser noget til Klitten, og Gaarde hintede da også af at de unge måske ville få lidt chancer her i nedrykningsspillet.Forza skrev: ↑29. mar 2019, 21:07Personligt glæder jeg mig til den kamp som alle andre Superliga kampe. Du har dog nok ret i at de fleste fans næppe finder kampen særlig interessant.frederikshavneren skrev: ↑29. mar 2019, 16:02Lucas og Kusk er tvivlsom til kampen, det vigtigste er at de bliver klar til torsdagens pokalkamp mod Bøf. Der er ingen grund til at tage nogen chancer.
------------------------------------------------
-
- Allstar
Den skal bare vindes vi har en skamplet at vaske væk, og vi skal have de 7 plads. Vil være episk at nappe EL kvalen fra Brøndby. Det vil rede det vi ikke kom med i top 6.MrBangDK skrev: ↑29. mar 2019, 18:57Der er det fandme ikke. Den kamp skal vindes, så vi hurtigt bliver sikker på at være dem der skal kæmpe om pladsen i Europa.frederikshavneren skrev: ↑29. mar 2019, 16:02Lucas og Kusk er tvivlsom til kampen, det vigtigste er at de bliver klar til torsdagens pokalkamp mod Bøf. Der er ingen grund til at tage nogen chancer.
Vi skal gå efterbegge EL muligheder 100% så vi skal stille stærkest muligt hver gang så vi kan. De unge skal nok få spille tid alligevel.
- Spanky
- Allstar
- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Selvfølglig skal vi gå efter begge muligheder, men lige nu er den klart vigtigste kamp på torsdag. Et evt. nederlag imorgen pga en uskarp opstilling gør mig ikke det store, hvis det er forudsætningen for at stå stærkest muligt på torsdag.Uldahl skrev: ↑29. mar 2019, 23:53Den skal bare vindes vi har en skamplet at vaske væk, og vi skal have de 7 plads. Vil være episk at nappe EL kvalen fra Brøndby. Det vil rede det vi ikke kom med i top 6.MrBangDK skrev: ↑29. mar 2019, 18:57Der er det fandme ikke. Den kamp skal vindes, så vi hurtigt bliver sikker på at være dem der skal kæmpe om pladsen i Europa.frederikshavneren skrev: ↑29. mar 2019, 16:02Lucas og Kusk er tvivlsom til kampen, det vigtigste er at de bliver klar til torsdagens pokalkamp mod Bøf. Der er ingen grund til at tage nogen chancer.
Vi skal gå efterbegge EL muligheder 100% så vi skal stille stærkest muligt hver gang så vi kan. De unge skal nok få spille tid alligevel.
Der skal være ild i øjnene på spillerne. Kaosset i slutningen af AGF-kampen, hvor man trillede sidelæns i stedet for at gå efter det mål, der havde sendt os i medaljeslutspillet, samt det nylige 3-0 hjemmenederlag til Randers, skal simpelthen gøre dem helt klar. Jeg tænker, der vil være gode muligheder for at se både Wurtz og Risgaard på banen. Abildgaard vil blive vigtigste mand på torsdag så måske han skulle nøjes med en halv time??
Vi er allerede sikre på at skulle spille om den plads. Tror du i ramme alvor, at vi sætter 14 point over styr til Hobro eller Vendsyssel???MrBangDK skrev: ↑29. mar 2019, 18:57Der er det fandme ikke. Den kamp skal vindes, så vi hurtigt bliver sikker på at være dem der skal kæmpe om pladsen i Europa.frederikshavneren skrev: ↑29. mar 2019, 16:02Lucas og Kusk er tvivlsom til kampen, det vigtigste er at de bliver klar til torsdagens pokalkamp mod Bøf. Der er ingen grund til at tage nogen chancer.
-
- Allstar
Vi skal vel vinde vores pulje og blive nummer 7 for at være sikker på det? Nedrykning er ikke temaet.Hovedet skrev: ↑30. mar 2019, 11:32Vi er allerede sikre på at skulle spille om den plads. Tror du i ramme alvor, at vi sætter 14 point over styr til Hobro eller Vendsyssel???MrBangDK skrev: ↑29. mar 2019, 18:57Der er det fandme ikke. Den kamp skal vindes, så vi hurtigt bliver sikker på at være dem der skal kæmpe om pladsen i Europa.frederikshavneren skrev: ↑29. mar 2019, 16:02Lucas og Kusk er tvivlsom til kampen, det vigtigste er at de bliver klar til torsdagens pokalkamp mod Bøf. Der er ingen grund til at tage nogen chancer.
-
- Superliga
- Favoritspiller: Alle der hedder Prica
- Geografisk sted: 6933 Kibæk
Nope - nr. 1 og 2 i hver pulje ryger i spil om 7. pladsen.Uldahl skrev: ↑30. mar 2019, 11:47Vi skal vel vinde vores pulje og blive nummer 7 for at være sikker på det? Nedrykning er ikke temaet.Hovedet skrev: ↑30. mar 2019, 11:32Vi er allerede sikre på at skulle spille om den plads. Tror du i ramme alvor, at vi sætter 14 point over styr til Hobro eller Vendsyssel???MrBangDK skrev: ↑29. mar 2019, 18:57Der er det fandme ikke. Den kamp skal vindes, så vi hurtigt bliver sikker på at være dem der skal kæmpe om pladsen i Europa.frederikshavneren skrev: ↑29. mar 2019, 16:02Lucas og Kusk er tvivlsom til kampen, det vigtigste er at de bliver klar til torsdagens pokalkamp mod Bøf. Der er ingen grund til at tage nogen chancer.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983
Proud fan of AaB since 1983
-
- Allstar
Ok. Tak, jeg har sgu opgivet at følge med i den håbløse tunerings form. Jeg er ikke matematisk student. :-)abbifar skrev: ↑30. mar 2019, 11:52Nope - nr. 1 og 2 i hver pulje ryger i spil om 7. pladsen.Uldahl skrev: ↑30. mar 2019, 11:47Vi skal vel vinde vores pulje og blive nummer 7 for at være sikker på det? Nedrykning er ikke temaet.Hovedet skrev: ↑30. mar 2019, 11:32Vi er allerede sikre på at skulle spille om den plads. Tror du i ramme alvor, at vi sætter 14 point over styr til Hobro eller Vendsyssel???MrBangDK skrev: ↑29. mar 2019, 18:57Der er det fandme ikke. Den kamp skal vindes, så vi hurtigt bliver sikker på at være dem der skal kæmpe om pladsen i Europa.frederikshavneren skrev: ↑29. mar 2019, 16:02Lucas og Kusk er tvivlsom til kampen, det vigtigste er at de bliver klar til torsdagens pokalkamp mod Bøf. Der er ingen grund til at tage nogen chancer.