Lige præcis! Er fuldstændig enig i dine betragtninger. MC og Abildgaard efterlader simpelthen et for stort mellemrum bagved sig og det er altså de mellemrum som Brøndby spillerne er rigtig gode til at finde. Der er simpelthen så mange ubekendte spørgsmål i forhold til hele truppen incl trænerne, at jeg frygter et par hårde år! Men lad os komme i den finalejonas386 skrev: ↑4. apr 2019, 12:39Jeg er helt enig. Sidste gang (såvidt jeg husker) hvor vi mødte BIF havde Abildgaard store problemer med at holde Mukthar, der gang på gang lykkedes med at finde hullerne, hvor han kunne modtage bolden i en fri position. Her kunne det være godt med den mere rutinerede Würtz til at holde styr på kæderne, og sørge for at BIFs centrale midtbane ikke bare vader direkte igennem.
Jeg har ikke set BIF siden de skilte sig af med Zorniger, men stiller de stadig med en diamant på midten? For i så fald, så får vores centrale midtbane alvorlige problemer - I det lys er det måske meget fint med Børsting på kanten, selvom hans taktiske rolle bør være at støtte den centrale midtbane fremfor den mere offensive kant vi normalt spiller med.
Anyways, vi skal huske at det jo kun er et gæt fra Nordjyskes side. Som det er blevet påpeget et par gange efterhånden, så er det sjældent at Nordjyske rammer plet.
DBU Pokalen: Brøndby IF - AaB, 04.04.2019
Re: DBU Pokalen: Brøndby IF - AaB, 04.04.2019
Kan så absolut heller ikke se grund til at starte anderledes end mod GF!Hanga skrev: ↑4. apr 2019, 09:39Lige nu er det bare stærkeste opstilling lader det til, omend jeg da havde smidt Ochs på kanten i stedet for Børsting. Men Børstings arbejdsradius væges nok højere end den offensive flair fra Ochs.Martino skrev: ↑4. apr 2019, 09:26Årets vigtigste kamp og vi starter med PK og Børsting, Oh my Gaarde...aaballday skrev: ↑4. apr 2019, 07:50NORDJYSKE forventer, at AaB stiller således op i dagens semifinale i Sydbank Pokalen mod Brøndby.
(4-4-2): Jacob Rinne - Patrick Kristensen, Jores Okore, Kasper Pedersen, Jakob Ahlmann - Kasper Kusk, Magnus Christensen, Oliver Abildgaard, Frederik Børsting - Lucas Andersen, Tom van Weert
-
- Allstar
- Favoritspiller: messi
Har en træls fornemmelse af at vi taber 3-1
Defensivt får vi svært ved at holde stand og offensivt afhænger meget af Lucas og Kusk. Det bliver meget afgørende hvilken stand de er i, hvis de ikke er på 100% får vi det utrolig svært
Defensivt får vi svært ved at holde stand og offensivt afhænger meget af Lucas og Kusk. Det bliver meget afgørende hvilken stand de er i, hvis de ikke er på 100% får vi det utrolig svært
- NIN
- Allstar
- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Den bedste indikation på vi overrasker og vinder er, at Tipsbladet har Brøndby som vinder i deres optakt.frederikshavneren skrev: ↑4. apr 2019, 14:54Har en træls fornemmelse af at vi taber 3-1
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s
FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .
FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .
-
- Landshold
- Favoritspiller: Søren dissing
- Geografisk sted: Nørresundby
Sådan !!frederikshavneren skrev: ↑4. apr 2019, 14:54Har en træls fornemmelse af at vi taber 3-1
Altid dejligt med nordjysk optimisme. Så man ligesom dækket ind og kan hive hvad sagde jeg kortet. Modsat hvis vi så vinder kan man bare trække på skulderen og tilskrive det held.
-
- Allstar
Jeg vil nærmere kalde det realisme.Nitten skrev: ↑4. apr 2019, 15:43Sådan !!frederikshavneren skrev: ↑4. apr 2019, 14:54Har en træls fornemmelse af at vi taber 3-1
Altid dejligt med nordjysk optimisme. Så man ligesom dækket ind og kan hive hvad sagde jeg kortet. Modsat hvis vi så vinder kan man bare trække på skulderen og tilskrive det held.
Vi har i mange år haft overtaget mod Brøndby IF men det har ændret sig de seneste sæsoner hvor vi har haft det svært. Som andre nævner skal vi formå at neutralisere Muhktar, hvis han som i seneste kamp mod os igen får en motorvej at boltre sig på så går det galt
...og frederikshavneren er har genvundet sin pessimismeNIN skrev: ↑4. apr 2019, 15:01Den bedste indikation på vi overrasker og vinder er, at Tipsbladet har Brøndby som vinder i deres optakt.frederikshavneren skrev: ↑4. apr 2019, 14:54Har en træls fornemmelse af at vi taber 3-1
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det er kun på hjemmebane vi har haft det lidt svært mod BIF på det seneste. Ellers tror jeg faktisk det er BIF, der synes de har haft det svært mod os.frederikshavneren skrev: ↑4. apr 2019, 16:00Jeg vil nærmere kalde det realisme.Nitten skrev: ↑4. apr 2019, 15:43Sådan !!frederikshavneren skrev: ↑4. apr 2019, 14:54Har en træls fornemmelse af at vi taber 3-1
Vi har i mange år haft overtaget mod Brøndby IF men det har ændret sig de seneste sæsoner hvor vi har haft det svært. Som andre nævner skal vi formå at neutralisere Muhktar, hvis han som i seneste kamp mod os igen får en motorvej at boltre sig på så går det galt
Siden 2015 (incl) har vi vundet 1, tabt 1 og spillet resten uafgjort på Brøndby Stadion (i Superligaen).
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
- Allstar
Jeg er dårlig til at gætte udfaldet af AaBs kampe så det er forhåbentlig et godt tegn at jeg tror at vi taberPastorius skrev: ↑4. apr 2019, 16:01...og frederikshavneren er har genvundet sin pessimismeNIN skrev: ↑4. apr 2019, 15:01Den bedste indikation på vi overrasker og vinder er, at Tipsbladet har Brøndby som vinder i deres optakt.frederikshavneren skrev: ↑4. apr 2019, 14:54Har en træls fornemmelse af at vi taber 3-1
Det jeg prøver at sige mellem linjerne er at Gaarde jo har adresseret problemet med højre back, han var bare ikke dygtig nok til at finde den rette. Jeg synes PK er ringe defensivt og fylder for lidt offensivt. Han har dog spillet et par, for ham, gode kampe i dette forår, men det bliver jo aldrig rigtig godt - fuldstændig ligesom med Børsting.Pastorius skrev: ↑4. apr 2019, 12:20Den er jeg med på - jeg er bare ikke enig i at PK er den første der skal skiftes ud på holdkortet. Jeg ser gerne en ny midterforsvarer og en ny midtbanespiller inden jeg vil købe mere til venstre kant og højre back.Martino skrev: ↑4. apr 2019, 12:11I ordspillet Oh my Gaarde, lå det ligesom implicit at hvis sportsdirektøren havde gjort sit arbejde til UG, så havde de to ikke været i nærheden af start 11. Som tingene ser ud pt er det jo ligegyldigt om PK eller Pallesen starter, og på venstre kant, har Thellufsen ikke ramt niveau dette forår - jeg bliver bare aldrig fan af Børsting. For lidt teknik for megen pøl.Kristian skrev: ↑4. apr 2019, 11:13Hvem dælen er bedre end PK. Kan du venligst svare på det?Martino skrev: ↑4. apr 2019, 09:26Årets vigtigste kamp og vi starter med PK og Børsting, Oh my Gaarde...aaballday skrev: ↑4. apr 2019, 07:50NORDJYSKE forventer, at AaB stiller således op i dagens semifinale i Sydbank Pokalen mod Brøndby.
(4-4-2): Jacob Rinne - Patrick Kristensen, Jores Okore, Kasper Pedersen, Jakob Ahlmann - Kasper Kusk, Magnus Christensen, Oliver Abildgaard, Frederik Børsting - Lucas Andersen, Tom van Weert
PK i den nuværende form (efter han blev skadesfri sidst på efteråret) kan sagtens være i startopstillingen på et stærkt AaB-hold.
Jeg savner Winsnes
-
- Superliga
- Favoritspiller: Alle der hedder Prica
- Geografisk sted: 6933 Kibæk
Mod AGF var PK fremragende - ikke blot “for ham”, men set på tværs af ligaen. Hvis han kan fastholde det niveau er ny HB langt nede af listen for mig.Martino skrev: ↑4. apr 2019, 16:33Det jeg prøver at sige mellem linjerne er at Gaarde jo har adresseret problemet med højre back, han var bare ikke dygtig nok til at finde den rette. Jeg synes PK er ringe defensivt og fylder for lidt offensivt. Han har dog spillet et par, for ham, gode kampe i dette forår, men det bliver jo aldrig rigtig godt - fuldstændig ligesom med Børsting.Pastorius skrev: ↑4. apr 2019, 12:20Den er jeg med på - jeg er bare ikke enig i at PK er den første der skal skiftes ud på holdkortet. Jeg ser gerne en ny midterforsvarer og en ny midtbanespiller inden jeg vil købe mere til venstre kant og højre back.Martino skrev: ↑4. apr 2019, 12:11I ordspillet Oh my Gaarde, lå det ligesom implicit at hvis sportsdirektøren havde gjort sit arbejde til UG, så havde de to ikke været i nærheden af start 11. Som tingene ser ud pt er det jo ligegyldigt om PK eller Pallesen starter, og på venstre kant, har Thellufsen ikke ramt niveau dette forår - jeg bliver bare aldrig fan af Børsting. For lidt teknik for megen pøl.Kristian skrev: ↑4. apr 2019, 11:13Hvem dælen er bedre end PK. Kan du venligst svare på det?Martino skrev: ↑4. apr 2019, 09:26Årets vigtigste kamp og vi starter med PK og Børsting, Oh my Gaarde...aaballday skrev: ↑4. apr 2019, 07:50NORDJYSKE forventer, at AaB stiller således op i dagens semifinale i Sydbank Pokalen mod Brøndby.
PK i den nuværende form (efter han blev skadesfri sidst på efteråret) kan sagtens være i startopstillingen på et stærkt AaB-hold.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983
Proud fan of AaB since 1983
Helt enig synes PK er en god back og er ikke sted vi prioritere ift indkøb.abbifar skrev: ↑4. apr 2019, 16:45Mod AGF var PK fremragende - ikke blot “for ham”, men set på tværs af ligaen. Hvis han kan fastholde det niveau er ny HB langt nede af listen for mig.Martino skrev: ↑4. apr 2019, 16:33Det jeg prøver at sige mellem linjerne er at Gaarde jo har adresseret problemet med højre back, han var bare ikke dygtig nok til at finde den rette. Jeg synes PK er ringe defensivt og fylder for lidt offensivt. Han har dog spillet et par, for ham, gode kampe i dette forår, men det bliver jo aldrig rigtig godt - fuldstændig ligesom med Børsting.Pastorius skrev: ↑4. apr 2019, 12:20Den er jeg med på - jeg er bare ikke enig i at PK er den første der skal skiftes ud på holdkortet. Jeg ser gerne en ny midterforsvarer og en ny midtbanespiller inden jeg vil købe mere til venstre kant og højre back.Martino skrev: ↑4. apr 2019, 12:11I ordspillet Oh my Gaarde, lå det ligesom implicit at hvis sportsdirektøren havde gjort sit arbejde til UG, så havde de to ikke været i nærheden af start 11. Som tingene ser ud pt er det jo ligegyldigt om PK eller Pallesen starter, og på venstre kant, har Thellufsen ikke ramt niveau dette forår - jeg bliver bare aldrig fan af Børsting. For lidt teknik for megen pøl.
Han er ikke mæhle eller Dalsgaard men mindre kan også gøre det. Synes bla han er bedre i pasningspillet end de to.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Lucas, KP og ham var MOM i den kamp. Problemet er at han er alt for svingende i niveau imo.abbifar skrev: ↑4. apr 2019, 16:45Mod AGF var PK fremragende - ikke blot “for ham”, men set på tværs af ligaen. Hvis han kan fastholde det niveau er ny HB langt nede af listen for mig.Martino skrev: ↑4. apr 2019, 16:33Det jeg prøver at sige mellem linjerne er at Gaarde jo har adresseret problemet med højre back, han var bare ikke dygtig nok til at finde den rette. Jeg synes PK er ringe defensivt og fylder for lidt offensivt. Han har dog spillet et par, for ham, gode kampe i dette forår, men det bliver jo aldrig rigtig godt - fuldstændig ligesom med Børsting.Pastorius skrev: ↑4. apr 2019, 12:20Den er jeg med på - jeg er bare ikke enig i at PK er den første der skal skiftes ud på holdkortet. Jeg ser gerne en ny midterforsvarer og en ny midtbanespiller inden jeg vil købe mere til venstre kant og højre back.Martino skrev: ↑4. apr 2019, 12:11I ordspillet Oh my Gaarde, lå det ligesom implicit at hvis sportsdirektøren havde gjort sit arbejde til UG, så havde de to ikke været i nærheden af start 11. Som tingene ser ud pt er det jo ligegyldigt om PK eller Pallesen starter, og på venstre kant, har Thellufsen ikke ramt niveau dette forår - jeg bliver bare aldrig fan af Børsting. For lidt teknik for megen pøl.
Jeg savner Winsnes
Jeg indrømmer gerne, jeg er pessimist. Brøndby har i de sidste 3 hjemmekampe fået 2 forkerte straffespark og modstanderne er blevet snydt for et. Hjemmebanedommere har altså i de sidste 3 kampe haft afgørende betydning for kampens udfald. Og jeg frygter det samme vil ske i aften.
- Spanky
- Allstar
- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
PK på hans nuværende niveau vil også være en fornuftig løsning på HB i den kommende sæson. Den primære grund til jeg foretrækker PK er, at Kusk er væsentlig bedre når PK spiller bag ham end når han ikke gør. De kender hinanden rigtig godt og PK er god til at gå med i pasningsspillet offensivt.Martino skrev: ↑4. apr 2019, 17:12Lucas, KP og ham var MOM i den kamp. Problemet er at han er alt for svingende i niveau imo.abbifar skrev: ↑4. apr 2019, 16:45Mod AGF var PK fremragende - ikke blot “for ham”, men set på tværs af ligaen. Hvis han kan fastholde det niveau er ny HB langt nede af listen for mig.Martino skrev: ↑4. apr 2019, 16:33Det jeg prøver at sige mellem linjerne er at Gaarde jo har adresseret problemet med højre back, han var bare ikke dygtig nok til at finde den rette. Jeg synes PK er ringe defensivt og fylder for lidt offensivt. Han har dog spillet et par, for ham, gode kampe i dette forår, men det bliver jo aldrig rigtig godt - fuldstændig ligesom med Børsting.Pastorius skrev: ↑4. apr 2019, 12:20Den er jeg med på - jeg er bare ikke enig i at PK er den første der skal skiftes ud på holdkortet. Jeg ser gerne en ny midterforsvarer og en ny midtbanespiller inden jeg vil købe mere til venstre kant og højre back.Martino skrev: ↑4. apr 2019, 12:11I ordspillet Oh my Gaarde, lå det ligesom implicit at hvis sportsdirektøren havde gjort sit arbejde til UG, så havde de to ikke været i nærheden af start 11. Som tingene ser ud pt er det jo ligegyldigt om PK eller Pallesen starter, og på venstre kant, har Thellufsen ikke ramt niveau dette forår - jeg bliver bare aldrig fan af Børsting. For lidt teknik for megen pøl.
-
- Allstar
Det er også en tanke jeg har. Jeg har et måske lettere naivt håb om at det ikke skal være tvivlsomme dommerkendelser som afgør hvilket hold der kvalificerer sig til pokalfinalenKlaus skrev: ↑4. apr 2019, 17:16Jeg indrømmer gerne, jeg er pessimist. Brøndby har i de sidste 3 hjemmekampe fået 2 forkerte straffespark og modstanderne er blevet snydt for et. Hjemmebanedommere har altså i de sidste 3 kampe haft afgørende betydning for kampens udfald. Og jeg frygter det samme vil ske i aften.
-
- 1. div
- Favoritspiller: Milan Timko
De ting der gør Patrick Kristensen til en bedre back Pallesen og Børsting er ret simple. Han laver bedre indersideafleveringer, bedre halvtliggende vristspark, og så oversatser han ikke i sine defensive aktioner. Det gode sammenspil, og den hurtige kant vil altid kunne sætte PK af. Men han forærer det ikke til nogen.Maglau skrev: ↑4. apr 2019, 16:55Helt enig synes PK er en god back og er ikke sted vi prioritere ift indkøb.abbifar skrev: ↑4. apr 2019, 16:45Mod AGF var PK fremragende - ikke blot “for ham”, men set på tværs af ligaen. Hvis han kan fastholde det niveau er ny HB langt nede af listen for mig.Martino skrev: ↑4. apr 2019, 16:33Det jeg prøver at sige mellem linjerne er at Gaarde jo har adresseret problemet med højre back, han var bare ikke dygtig nok til at finde den rette. Jeg synes PK er ringe defensivt og fylder for lidt offensivt. Han har dog spillet et par, for ham, gode kampe i dette forår, men det bliver jo aldrig rigtig godt - fuldstændig ligesom med Børsting.Pastorius skrev: ↑4. apr 2019, 12:20Den er jeg med på - jeg er bare ikke enig i at PK er den første der skal skiftes ud på holdkortet. Jeg ser gerne en ny midterforsvarer og en ny midtbanespiller inden jeg vil købe mere til venstre kant og højre back.Martino skrev: ↑4. apr 2019, 12:11I ordspillet Oh my Gaarde, lå det ligesom implicit at hvis sportsdirektøren havde gjort sit arbejde til UG, så havde de to ikke været i nærheden af start 11. Som tingene ser ud pt er det jo ligegyldigt om PK eller Pallesen starter, og på venstre kant, har Thellufsen ikke ramt niveau dette forår - jeg bliver bare aldrig fan af Børsting. For lidt teknik for megen pøl.
Han er ikke mæhle eller Dalsgaard men mindre kan også gøre det. Synes bla han er bedre i pasningspillet end de to.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.
Det var Fossums brændte straffespark, der rykkede os ned.
Det var Fossums brændte straffespark, der rykkede os ned.
-
- Allstar
Startopstillingen:
Rinne
Patrick - KP - Okore - Ahlmann
Kusk - MC - Abildgaard - Børsting
Lucas
van Weert
Reserver:
Lansing
Blåbjerg
Pallesen
Würtz
Risgård
Ochs
Thellufsen
Rinne
Lucas
van Weert
Reserver:
Lansing
Blåbjerg
Pallesen
Würtz
Risgård
Ochs
Thellufsen
-
- Allstar
Brøndby IFs startopstilling:
Schwäbe
Gammelby - Hermansson - Arajuuri - Mensah
Radosevic
Tibbling- Kaiser
Muhktar
Hedlund - Wilczek
Schwäbe
Gammelby - Hermansson - Arajuuri - Mensah
Radosevic
Tibbling- Kaiser
Muhktar
Hedlund - Wilczek
Børsting på venstrekant..frederikshavneren skrev: ↑4. apr 2019, 18:32Startopstillingen:
Rinne
Lucas
van Weert
Reserver:
Lansing
Blåbjerg
Pallesen
Würtz
Risgård
Ochs
Thellufsen
Jeg er vist lidt skeptisk over den stilling, specielt med Thellufsen og paddy-boy inde.
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885