Kamptråd: Hobro IK - AaB, 07.04.2019
Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 07.04.2019
Pallesen & Ochs som backs og Wessam i front Shit vi har en tynd trup.
Forventningerne til den her kamp er meget lave set fra mit synspunkt. Jeg tor sku mere på sejt til Hobro end til AaB - Desværre.
Forventningerne til den her kamp er meget lave set fra mit synspunkt. Jeg tor sku mere på sejt til Hobro end til AaB - Desværre.
Kom nu igang AaB!!!
Skulle nogen være i besiddelse af et link til noget livestreaming, så vil jeg være meget taknemmelig
Ochs er da ikke nødvendigvis meget svagere end Ahlmann, som alt for sjældent når det niveau, han havde før sin skade. Pallesen har jo ikke været entydigt dårlig, der har også været ok præstationer fra ham.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
- 1. div
-
- Allstar
- Favoritspiller: messi
Startopstillingen:
Rinne
Pallesen - KP - Okore - Ochs
Kusk - MC - Abildgaard - Børsting
Lucas
Abou Ali
Reserver:
Lansing
Blåbjerg
Patrick
Würtz
Risgård
Thellufsen
Kaufmann Sørensen
Rinne
Lucas
Abou Ali
Reserver:
Lansing
Blåbjerg
Patrick
Würtz
Risgård
Thellufsen
Kaufmann Sørensen
Synes det er rystende at Ross end ikke er på bænken til denne kamp,med mindre han er skadet
Det bla. Ham der skal overtage efter Kasper P
Så det sgu da nu han skal prøves af og spilles ind på holdet
Det bla. Ham der skal overtage efter Kasper P
Så det sgu da nu han skal prøves af og spilles ind på holdet
-
- Allstar
Jeg har en bange anelse om at Blåberg stadig står foran de to unge i køen
I AaB belønner man ofte anciennitet mere end talent
Og generelt syntes jeg den vel nok største svaghed overhovedet i AaB er vores evne til at give slip på “talenter “ der bare ikke har niveauet .
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Det tror jeg desværre du har ret i. Selvom de færreste vel kan se logikken i det.andreasaab89 skrev: ↑7. apr 2019, 11:32Jeg har en bange anelse om at Blåberg stadig står foran de to unge i køen
I AaB belønner man ofte anciennitet mere end talent
Og generelt syntes jeg den vel nok største svaghed overhovedet i AaB er vores evne til at give slip på “talenter “ der bare ikke har niveauet .
Det er vel også det bænken idag indikerer.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Meget enig. Håber også det skyldes en skade eller lignende. Ellers giver det præcis nul mening.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Børsting og Pallesen i start 11’eren, så mangler vi bare Blåbberen kommer ind så er trekløveren fuldendt.frederikshavneren skrev: ↑7. apr 2019, 11:22Startopstillingen:
Rinne
Lucas
Abou Ali
Reserver:
Lansing
Blåbjerg
Patrick
Würtz
Risgård
Thellufsen
Kaufmann Sørensen
Plus en bane der ligner en pløjemark, det lugter ikke ligefrem af tekniske lækkerier og sambabold idag, ikke desto mindre tror jeg vi vinder 2-0.
Som der skrives tidligere i tråden - vi spiller altså ikke for sjov. Hverken KP, Okore eller andre skal sættes af fordi det er junior-træningstid. Tilsvarende skal Ross heller ikke have en plads på den konto.
Jeg har mistet tiltroen til Friis.. fuck this shit.frederikshavneren skrev: ↑7. apr 2019, 11:22Startopstillingen:
Rinne
Lucas
Abou Ali
Reserver:
Lansing
Blåbjerg
Patrick
Würtz
Risgård
Thellufsen
Kaufmann Sørensen
Fint nok, men så skal vi ikke flæbe til sommer, hvis Ross kommer ind og laver nogle fejl, der kunne have været fjernet ved at han havde fået noget tid på banen. Og med det han viste i den kamp han kom ind, virkede han mere end klar, og ikke som en "junior-træningsspiller", som du så elegant og rosende beskriver det.Funky skrev: ↑7. apr 2019, 11:37Som der skrives tidligere i tråden - vi spiller altså ikke for sjov. Hverken KP, Okore eller andre skal sættes af fordi det er junior-træningstid. Tilsvarende skal Ross heller ikke have en plads på den konto.
Men dejligt du er tilfreds med opstillingen.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Rahh ,det er vist begrænset hvad vi spiller om ,2. Pladsen i puljen kommer jo ikke i fare
Vi ved at vi forsvarsmæssige mangler KP i næste sæson og potentielt også Okore. At kalde det junior træningstid fordi man gerne vil se den potentielle afløser (som har imponeret hver gang han har spillet) kan jeg ikke følge.Funky skrev: ↑7. apr 2019, 11:37Som der skrives tidligere i tråden - vi spiller altså ikke for sjov. Hverken KP, Okore eller andre skal sættes af fordi det er junior-træningstid. Tilsvarende skal Ross heller ikke have en plads på den konto.
Vi ved hvad Blåbjerg kan (eller rettere ikke kan) men vi er nødt til at se hvor vi står i Superligamæssig sammenhæng med Ross. Det vil være hovedsløst at kaste ham i ilden fra næste sæsons start uden han har spillet et minut det seneste halve år.
------------------------------------------------
-
- Landshold
- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
- Geografisk sted: Vejgaard
Det kan ske, at hvis vi bliver nr. 1, kan vi komme til at møde møde en 2'er der lige har været ude i en kamp, hvor alt deres fokus har været på den sidste kamp i gruppen, for netop at nå den den 2. plads. Hvorimod hvis vi bliver nr. 2, evt. skal møde en 1'er, der kan ligge alt deres fokus på at møde os. Helt hypotetisk selvfølgelig, men jeg synes, der skal gåes benhårdt efter 1. pladsen også for ikke at gå ned i kadence undervejs.
Længe leve arbejderklassen!
Ross er da junior i fht. dem, man i givet fald skulle sætte af på hans bekostning, og du beskriver det selv helt åbent som en træningssession for ham.Frygah skrev: ↑7. apr 2019, 11:40Fint nok, men så skal vi ikke flæbe til sommer, hvis Ross kommer ind og laver nogle fejl, der kunne have været fjernet ved at han havde fået noget tid på banen. Og med det han viste i den kamp han kom ind, virkede han mere end klar, og ikke som en "junior-træningsspiller", som du så elegant og rosende beskriver det.Funky skrev: ↑7. apr 2019, 11:37Som der skrives tidligere i tråden - vi spiller altså ikke for sjov. Hverken KP, Okore eller andre skal sættes af fordi det er junior-træningstid. Tilsvarende skal Ross heller ikke have en plads på den konto.
Men dejligt du er tilfreds med opstillingen.
Men dejligt du er tilfreds med, at jeg er tilfreds.
Ja, hvis det er muligt vil jeg også gerne have et link.
Metoo