Pavol Safranko

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Brodernumsi » 21. apr 2019, 12:33

Gamen skrev:
21. apr 2019, 09:17
FlæskeFrank skrev:
21. apr 2019, 07:32
Du tager et faktatal fra regnskabet og trækker nogle internettal fra og vupti, så har du sandheden om Safrankos pris. Det kan du ikke.

Som jeg skrev tidligere er der andre udgifter end ren transfersum, som formentlig skal medregnes på den post.

Og hvis du vil forholde dig til dine egne oplysninger om, at det er en liga, som ikke bruger meget i transfersum. Så er et væsentligt større 6cifret beløb nok allerede 400-500 tusinde. Det tror jeg en dansk 1.divisionsklub ville mene.
Hahaha. Er det en joke? Selvfølgelig giver de tal der har været fremme om Okore en fornemmelse.
Desuden ved man hvad Rinne blev solgt til, og hvor desperate Gent til sidst var for at komme af med en målmand de var vildt skuffet over.

Det er desuden skotske medier, der også var på banen med at han havde kostet op mod 1 mio. pund - næste avis skrev “a substancial six-figure fee”.
Vi ved at han var Wieghorsts ønskespiller, at han er blevet kaldt et ekstraordinært indkøb rent økonomisk, at han var ombejlet i sin tid osv.

Der står i regnskabet hvad der skal medregnes i kontraktforpligtelser - jeg har allerede skrevet alt det her én gang, og gider ikke skrive det igen.

Skotterne bruger ikke meget i transfersum, men Dundee har en rigmand i ryggen, hvilket giver dem en anden købekraft. Det har jeg OGSÅ skrevet tidligere.

God fornøjelse med jeres fiskeri. Enten kan I ikke læse hvad der står, eller også gider I ikke læse - uanset hvad, så er det en dårlig indgang til en debat. Det gider jeg i hvert fald ikke deltage i.
Jeg ved ikke, hvor du får den idé fra, at det skulle være en debat. Ingen af os har fakta omkring det transferbeløb, som du gerne vil ophøje til en sandhed.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Forza » 21. apr 2019, 13:01

Brodernumsi skrev:
21. apr 2019, 12:33
Gamen skrev:
21. apr 2019, 09:17
FlæskeFrank skrev:
21. apr 2019, 07:32
Du tager et faktatal fra regnskabet og trækker nogle internettal fra og vupti, så har du sandheden om Safrankos pris. Det kan du ikke.

Som jeg skrev tidligere er der andre udgifter end ren transfersum, som formentlig skal medregnes på den post.

Og hvis du vil forholde dig til dine egne oplysninger om, at det er en liga, som ikke bruger meget i transfersum. Så er et væsentligt større 6cifret beløb nok allerede 400-500 tusinde. Det tror jeg en dansk 1.divisionsklub ville mene.
Hahaha. Er det en joke? Selvfølgelig giver de tal der har været fremme om Okore en fornemmelse.
Desuden ved man hvad Rinne blev solgt til, og hvor desperate Gent til sidst var for at komme af med en målmand de var vildt skuffet over.

Det er desuden skotske medier, der også var på banen med at han havde kostet op mod 1 mio. pund - næste avis skrev “a substancial six-figure fee”.
Vi ved at han var Wieghorsts ønskespiller, at han er blevet kaldt et ekstraordinært indkøb rent økonomisk, at han var ombejlet i sin tid osv.

Der står i regnskabet hvad der skal medregnes i kontraktforpligtelser - jeg har allerede skrevet alt det her én gang, og gider ikke skrive det igen.

Skotterne bruger ikke meget i transfersum, men Dundee har en rigmand i ryggen, hvilket giver dem en anden købekraft. Det har jeg OGSÅ skrevet tidligere.

God fornøjelse med jeres fiskeri. Enten kan I ikke læse hvad der står, eller også gider I ikke læse - uanset hvad, så er det en dårlig indgang til en debat. Det gider jeg i hvert fald ikke deltage i.
Jeg ved ikke, hvor du får den idé fra, at det skulle være en debat. Ingen af os har fakta omkring det transferbeløb, som du gerne vil ophøje til en sandhed.
Og ingen af os påstår vi har fakta. Forskellen er at Gamen uden at kende prisen ophøjer hans bud til sandheden. Så er det svært at debattere ordentligt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gamen

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Gamen » 21. apr 2019, 13:04

Godt, så må vi vel lukke diskussionen her. Lev I videre i illusionen om at vi kun har givet 3,5 mio. for Safranko.
AaB’s regnskab fortæller bare en anden historie - sort på hvidt.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Brodernumsi » 21. apr 2019, 13:11

Gamen skrev:
21. apr 2019, 13:04
Godt, så må vi vel lukke diskussionen her. Lev I videre i illusionen om at vi kun har givet 3,5 mio. for Safranko.
AaB’s regnskab fortæller bare en anden historie - sort på hvidt.
Nope, det gør det ikke. Du antager ting.
Så lad mig antage, at vi selvfølgelig ikke har givet 1 million €/£ ( det højeste beløb i mands minde ), for en spiller, som sportsdirektøren efter sigende ikke engang har scoutet, det er jo grotesk at tro det.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Gamen

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Gamen » 21. apr 2019, 13:20

Brodernumsi skrev:
21. apr 2019, 13:11
Nope, det gør det ikke. Du antager ting.
Så lad mig antage, at vi selvfølgelig ikke har givet 1 million €/£ ( det højeste beløb i mands minde ), for en spiller, som sportsdirektøren efter sigende ikke engang har scoutet, det er jo grotesk at tro det.
Hvordan kan man antage fakta?
Det står der sort på hvidt hvad kontraktrettighederne på 3 navngivne spillere beløber sig til!
Jeg antager heller ikke at Gaarde har sagt at Kusk, Safranko og Okore var ekstraordinære indkøb - det har Gaarde sagt foran mindst 40 andre mennesker end mig.

Af den simple årsag at Wieghorst gennem sit netværk fandt Safranko. Han var hans ønskespiller - scoutet af samme folk som var i hans netværk fra Swansea.
Gaarde har selvfølgelig ansvaret for han pungede (stort) ud for ham.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Hanga » 21. apr 2019, 13:26

Gamen skrev:
21. apr 2019, 13:20

Hvordan kan man antage fakta?
Det står der sort på hvidt hvad kontraktrettighederne på 3 navngivne spillere beløber sig til!
Ja, kontraktrettigheden på 3 spillere, ikke kun på Safranko. Derfor kan du ikke endegyldigt 100% beviseligt konkludere hvad Safranko har kostet, fordi det er baseret på din formodning om hvad de andre spillere har kostet. En formodning du formentlig er særdeles stærk i, især omkring Kusk fornemmer jeg, men i sidste ende er det din egen konklusion.

Jeg er så langt hen af vejen enig i dine antagelser og formodninger, og derved er det svært ikke at nå til samme konklusion, selvom det virker utroligt at vi skulle have givet så meget for ham. Uanset om han så har kostet 3,5 eller det dobbelte så ændrer det ikke ved bundlinjen... at han har været et dyrt fejlkøb!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Kristian » 21. apr 2019, 15:27

Gamen skrev:
21. apr 2019, 13:04
Godt, så må vi vel lukke diskussionen her. Lev I videre i illusionen om at vi kun har givet 3,5 mio. for Safranko.
AaB’s regnskab fortæller bare en anden historie - sort på hvidt.
Hvor står det sort på hvidt hvad AaB har givet for Safranko.
Vil meget gerne vide, for kan absolut ikke finde det i regnskabet.
------------------
mvh Kristian

Gamen

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Gamen » 21. apr 2019, 17:24

Kristian skrev:
21. apr 2019, 15:27
Hvor står det sort på hvidt hvad AaB har givet for Safranko.
Vil meget gerne vide, for kan absolut ikke finde det i regnskabet.
Der står hvor stor en andel de 3 pågældende spilleres kontraktrettigheder udgør af det samlede tal i regnskabet.
Jeg gider ikke blive ved med at quote, medmindre du ikke selv ejer et par hænder der kan trykke på en skærm og se hvad jeg har henvist til et par sider tilbage.

Lægger man max-summerne sammen for hvad vi kan have betalt for Okore og Rinne, og dermed har et godt bud på Safrankos transfersum (uden sign-on, for det regnes ikke med som transfer, men med i lønudgift).
Så får man et tal der aldrig kan blive 3,5 mio.

Og den sum er jo så et postulat fra 2 brugere der ikke kan henvise til én eneste kilde der understøtter deres påstand. Lidt som at diskutere med et par flat Earth-entusiaster...

Jeg har desuden redegjort for en lang række ting der peger i retning af min konklusion.
De pågældende har ikke argumenteret med andet end at de har læst det et sted.

Beklager, men jeg orker ikke at indgå i en diskussion med et par dilettanter, der ikke kan argumentere og ignorerer mine argumenter. Det gør man i børnehaven.

God fornøjelse med den videre diskussion.

JonasK
2. div
2. div
Indlæg: 171
Tilmeldt: 9. mar 2017, 09:52
Favoritspiller: Martin P

Re: Pavol Safranko

Indlæg af JonasK » 21. apr 2019, 22:31

Brodernumsi skrev:
21. apr 2019, 13:11
Gamen skrev:
21. apr 2019, 13:04
Godt, så må vi vel lukke diskussionen her. Lev I videre i illusionen om at vi kun har givet 3,5 mio. for Safranko.
AaB’s regnskab fortæller bare en anden historie - sort på hvidt.
Nope, det gør det ikke. Du antager ting.
Så lad mig antage, at vi selvfølgelig ikke har givet 1 million €/£ ( det højeste beløb i mands minde ), for en spiller, som sportsdirektøren efter sigende ikke engang har scoutet, det er jo grotesk at tro det.
Gaarde har givet 1 million euro for Safranko.... ja det er helt grotesk, og burde være fyringsgrund

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Rams » 21. apr 2019, 22:52

Om ikke andet ser det ud til, at Safrankos succes gør Gaardes forhandlingsposition lidt lettere.
https://www.eveningtelegraph.co.uk/fp/t ... -safranko/
In verbis simus faciles

Gamen

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Gamen » 21. apr 2019, 23:03

Og Safranko gav udtryk for, i et interview fra marts, at han ikke vil tilbage til Aalborg. Han vil blive i Skotland hvor fodbolden passer ham bedre.
Nok også rigtigt nok, når han teknisk er på seriespiller-niveau.

Et skandaleindkøb på linie med Zwijnenberg.

Tak for det, Gaarde og Wieghorst.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Forza » 24. apr 2019, 17:07

Safranko nomineret til årets spiller i den skotske 1. Div:

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/safr ... 10dc948319

Lad os håbe det giver lidt hype omkring hans navn.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Pavol Safranko

Indlæg af DobbeltA » 24. apr 2019, 21:40

Gamen skrev:
21. apr 2019, 23:03
Og Safranko gav udtryk for, i et interview fra marts, at han ikke vil tilbage til Aalborg. Han vil blive i Skotland hvor fodbolden passer ham bedre.
Nok også rigtigt nok, når han teknisk er på seriespiller-niveau.

Et skandaleindkøb på linie med Zwijnenberg.

Tak for det, Gaarde og Wieghorst.
Ingen over Zwijnenberg!!!

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Sønderhof » 24. apr 2019, 23:09

DobbeltA skrev:
24. apr 2019, 21:40
Gamen skrev:
21. apr 2019, 23:03
Og Safranko gav udtryk for, i et interview fra marts, at han ikke vil tilbage til Aalborg. Han vil blive i Skotland hvor fodbolden passer ham bedre.
Nok også rigtigt nok, når han teknisk er på seriespiller-niveau.

Et skandaleindkøb på linie med Zwijnenberg.

Tak for det, Gaarde og Wieghorst.
Ingen over Zwijnenberg!!!
Måske ikke over, men på linie med, er på ingen måde skævt. En fyr som Marcus Tracy havde luftstyrke i verdensklasseniveau, men nul spilforståelse. Safranko har ingen kompetencer, og det vi pt. ser fra Wesam Abou Ali, minder om hvordan Safranko spillede i 29 ud af 30 kampe for AaB. Folk der tror på en genopblomstning af ham i AaB skal blot se et hvilket som helst kvarter fra en af disse kampe, så er de overbevist om det ikke kommer til at ske!

Jeg nægter at tro vi har givet i nærheden af 7 millioner kroner for ham.
Angiveligt har Gaarde ikke set ham i kamp? Det er Wieghorst der anbefaler ham, men på hvilket grundlag?
Med tanke på hvilket mådehold man har vist i AaB gennem tiderne, hvad gør så, at ledelsen pludselig skulle sige god for et køb af et sådan beløb af en ung gut uden særlige meritter, som man ikke har scoutet særlig grundigt?
Det kan simpelthen ikke passe. Tror (for at Gamens ligning skal gå op ;) ) nærmere at vi har givet en 1½ mio ekstra for både Okore og Rinne.

Gamen

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Gamen » 25. apr 2019, 09:51

Sønderhof skrev:
24. apr 2019, 23:09
Jeg nægter at tro vi har givet i nærheden af 7 millioner kroner for ham.
Angiveligt har Gaarde ikke set ham i kamp? Det er Wieghorst der anbefaler ham, men på hvilket grundlag?
Med tanke på hvilket mådehold man har vist i AaB gennem tiderne, hvad gør så, at ledelsen pludselig skulle sige god for et køb af et sådan beløb af en ung gut uden særlige meritter, som man ikke har scoutet særlig grundigt?
Det kan simpelthen ikke passe. Tror (for at Gamens ligning skal gå op ;) ) nærmere at vi har givet en 1½ mio ekstra for både Okore og Rinne.
Her er et lille hint: https://www.bt.dk/fodbold/agf-forklarer ... drup-scout

Safranko og Lesniak var ønskespillere for Wieghorst. Han havde sine egne efterretninger.

For lige at komme med lidt facts, der taler for at jeg har ret:

- Adam Zrelak (mest sammenlignelige spiller med Safranko ifht. klub, spillestil og stats), der også spillede ved U21-EM, blev kort efter solgt til 2. Bundesliga for 1 mio. euro.
- Safranko var en meget ønsket spiller. AaB hentede ham i skarp konkurrence med andre klubber, herunder klubber fra Østeuropa (presser prisen op).
- Gaarde var selv personligt i Slovakiet for at forhandle med klubejeren om en transfersum for Safranko.
- Manden havde lige scoret ved U21-EM, og på et internationalt marked er en million euro ikke meget for en angriber med (forventet) potentiale.
- Mådehold? AaB har brugt over 40 mio. kr. udelukkende på transfers i 2-3 vinduer - det var ikke ligefrem "sæson" for mådehold.
- AaB var presset. Dårlig sæsonstart, og ønsket om en angriber starter helt tilbage fra Lars Søndergaard.
Mon ikke Wieghorst på de indre linjer har været klar og tydelig med, at han skulle have de spillere han pegede på.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Jakobsen » 25. apr 2019, 10:14

Gamen skrev:
25. apr 2019, 09:51
Sønderhof skrev:
24. apr 2019, 23:09
Jeg nægter at tro vi har givet i nærheden af 7 millioner kroner for ham.
Angiveligt har Gaarde ikke set ham i kamp? Det er Wieghorst der anbefaler ham, men på hvilket grundlag?
Med tanke på hvilket mådehold man har vist i AaB gennem tiderne, hvad gør så, at ledelsen pludselig skulle sige god for et køb af et sådan beløb af en ung gut uden særlige meritter, som man ikke har scoutet særlig grundigt?
Det kan simpelthen ikke passe. Tror (for at Gamens ligning skal gå op ;) ) nærmere at vi har givet en 1½ mio ekstra for både Okore og Rinne.
Her er et lille hint: https://www.bt.dk/fodbold/agf-forklarer ... drup-scout

Safranko og Lesniak var ønskespillere for Wieghorst. Han havde sine egne efterretninger.

For lige at komme med lidt facts, der taler for at jeg har ret:

- Adam Zrelak (mest sammenlignelige spiller med Safranko ifht. klub, spillestil og stats), der også spillede ved U21-EM, blev kort efter solgt til 2. Bundesliga for 1 mio. euro.
- Safranko var en meget ønsket spiller. AaB hentede ham i skarp konkurrence med andre klubber, herunder klubber fra Østeuropa (presser prisen op).
- Gaarde var selv personligt i Slovakiet for at forhandle med klubejeren om en transfersum for Safranko.
- Manden havde lige scoret ved U21-EM, og på et internationalt marked er en million euro ikke meget for en angriber med (forventet) potentiale.
- Mådehold? AaB har brugt over 40 mio. kr. udelukkende på transfers i 2-3 vinduer - det var ikke ligefrem "sæson" for mådehold.
- AaB var presset. Dårlig sæsonstart, og ønsket om en angriber starter helt tilbage fra Lars Søndergaard.
Mon ikke Wieghorst på de indre linjer har været klar og tydelig med, at han skulle have de spillere han pegede på.
Wieghorst mente jo klat, at det Safranko ville komme på Slovakiets A-landshold og han talte om det som om det var noget stort.
Han er også kommet på landsholdet, men man kan spørge sig selv om hvor stor en bedrift det er med de angribere Slovakiet ellers udtager https://www.transfermarkt.co.uk/slowake ... erein/3503
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Pavol Safranko

Indlæg af troelsh » 25. apr 2019, 10:20

Gamen skrev:
25. apr 2019, 09:51
Sønderhof skrev:
24. apr 2019, 23:09
Jeg nægter at tro vi har givet i nærheden af 7 millioner kroner for ham.
Angiveligt har Gaarde ikke set ham i kamp? Det er Wieghorst der anbefaler ham, men på hvilket grundlag?
Med tanke på hvilket mådehold man har vist i AaB gennem tiderne, hvad gør så, at ledelsen pludselig skulle sige god for et køb af et sådan beløb af en ung gut uden særlige meritter, som man ikke har scoutet særlig grundigt?
Det kan simpelthen ikke passe. Tror (for at Gamens ligning skal gå op ;) ) nærmere at vi har givet en 1½ mio ekstra for både Okore og Rinne.
Her er et lille hint: https://www.bt.dk/fodbold/agf-forklarer ... drup-scout

Safranko og Lesniak var ønskespillere for Wieghorst. Han havde sine egne efterretninger.

For lige at komme med lidt facts, der taler for at jeg har ret:

- Adam Zrelak (mest sammenlignelige spiller med Safranko ifht. klub, spillestil og stats), der også spillede ved U21-EM, blev kort efter solgt til 2. Bundesliga for 1 mio. euro.
- Safranko var en meget ønsket spiller. AaB hentede ham i skarp konkurrence med andre klubber, herunder klubber fra Østeuropa (presser prisen op).
- Gaarde var selv personligt i Slovakiet for at forhandle med klubejeren om en transfersum for Safranko.
- Manden havde lige scoret ved U21-EM, og på et internationalt marked er en million euro ikke meget for en angriber med (forventet) potentiale.
- Mådehold? AaB har brugt over 40 mio. kr. udelukkende på transfers i 2-3 vinduer - det var ikke ligefrem "sæson" for mådehold.
- AaB var presset. Dårlig sæsonstart, og ønsket om en angriber starter helt tilbage fra Lars Søndergaard.
Mon ikke Wieghorst på de indre linjer har været klar og tydelig med, at han skulle have de spillere han pegede på.
Jeg kan se i regnskabet, at vi i 2017 havde transferomkostninger for 15,8 mil. disse omkostninger skal vel fordeles på Jores, Pallesen, Rinne og Safranko, som er de spillere vi med sikkerhed har betalt en transfersum for, derudover indeholder transferomkostningerne vel også signon fee's for de enkelte spillere, herunder de spillere vi har hentet på fri transfer eksempelvis Lesniak.

Hvad de enkelte spillere har kostet kan vi gisne om, men hvis vi skal tro på hvad der er blevet skrevet i medierne fordeler det sig vel nogenlunde således:

Jores 4 mil
Rinne 4 mil
Pallesen 2,5 mil

Hvis de tal passer, har Safranko formentlig kostet omkring 4,5-5 mil.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Pavol Safranko

Indlæg af jonas386 » 25. apr 2019, 10:44

Hvad er en realistiskpris at få for Safranko? 3-4 millioner? Hvis vi nogenlunde går i 0,- så er det ok med mig, såfremt Gaarde samtidig lærer lidt af sine fejl og får opgraderet den scouting-sektor. Det kan da ikke være så svært. At den slags tager 3-4 år forstår jeg intet af. Det burde kunne gøres på 14 dage, og derefter ville der kunne bygges ovenpå sæson efter sæson.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gamen

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Gamen » 25. apr 2019, 11:05

troelsh skrev:
25. apr 2019, 10:20
Jeg kan se i regnskabet, at vi i 2017 havde transferomkostninger for 15,8 mil. disse omkostninger skal vel fordeles på Jores, Pallesen, Rinne og Safranko, som er de spillere vi med sikkerhed har betalt en transfersum for, derudover indeholder transferomkostningerne vel også signon fee's for de enkelte spillere, herunder de spillere vi har hentet på fri transfer eksempelvis Lesniak.

Hvad de enkelte spillere har kostet kan vi gisne om, men hvis vi skal tro på hvad der er blevet skrevet i medierne fordeler det sig vel nogenlunde således:

Jores 4 mil
Rinne 4 mil
Pallesen 2,5 mil

Hvis de tal passer, har Safranko formentlig kostet omkring 4,5-5 mil.
Se side 44 i regnskabet. Heraf fremgår det tydeligt at Safranko, Rinne og Okore tegner sig for 71 % af de samlede kontraktrettigheder på 20+ mio. Og desuden at der blev betalt 19,8 mio. for spillere i 2017.

Hverken Rinne eller Pallesen angives som ekstraordinære investeringer ifølge Gaarde... jf. følgende citat (om Kusk-handlen): "Vi plejer ikke at bruge transfers. Vi har gjort det med Jores Okore og Safranko, men det er også kun, fordi vi har tjent pengene. Det gælder også her."
Så jeg tvivler på at vi har givet 4 mio. for Jacob Rinne. Vi taler trods alt en spiller, som var uønsket i Gent.

Gamen

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Gamen » 25. apr 2019, 11:05

jonas386 skrev:
25. apr 2019, 10:44
Hvad er en realistiskpris at få for Safranko? 3-4 millioner? Hvis vi nogenlunde går i 0,- så er det ok med mig, såfremt Gaarde samtidig lærer lidt af sine fejl og får opgraderet den scouting-sektor. Det kan da ikke være så svært. At den slags tager 3-4 år forstår jeg intet af. Det burde kunne gøres på 14 dage, og derefter ville der kunne bygges ovenpå sæson efter sæson.
3-4 mio.?! Det ville være højst overraskende.

Besvar