Kamptråd: AaB - AGF, 05.05.2019

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 05.05.2019

Indlæg af Forza » 5. maj 2019, 13:47

dyhrmaN skrev:
5. maj 2019, 13:47
Hvorfor ikke Würtz i stedet for Abildgaard?
Abildgaard?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 05.05.2019

Indlæg af Dalbjerg » 5. maj 2019, 13:48

Tykgaard er simpelthen uduelig..

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 05.05.2019

Indlæg af dyhrmaN » 5. maj 2019, 13:49

Forza skrev:
5. maj 2019, 13:47
dyhrmaN skrev:
5. maj 2019, 13:47
Hvorfor ikke Würtz i stedet for Abildgaard?
Abildgaard?
Ja, var det ikke Abildgaard der lige blev skiftet ind? Det burde i anledningen nok have været Würtz

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 05.05.2019

Indlæg af jonas386 » 5. maj 2019, 13:50

dyhrmaN skrev:
5. maj 2019, 13:49
Forza skrev:
5. maj 2019, 13:47
dyhrmaN skrev:
5. maj 2019, 13:47
Hvorfor ikke Würtz i stedet for Abildgaard?
Abildgaard?
Ja, var det ikke Abildgaard der lige blev skiftet ind? Det burde i anledningen nok have været Würtz
Oliver Klitten kom ind.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 05.05.2019

Indlæg af Forza » 5. maj 2019, 13:50

dyhrmaN skrev:
5. maj 2019, 13:49
Forza skrev:
5. maj 2019, 13:47
dyhrmaN skrev:
5. maj 2019, 13:47
Hvorfor ikke Würtz i stedet for Abildgaard?
Abildgaard?
Ja, var det ikke Abildgaard der lige blev skiftet ind? Det burde i anledningen nok have været Würtz
Det var Klitten istedet for Tom.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 05.05.2019

Indlæg af Forza » 5. maj 2019, 13:52

Jeg er satme bekymret for AaB i næste sæson med 3 nedrykkere. Tiltroen til at Gaarde og Friis kan få det til at spille ligger på et lavt sted.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 05.05.2019

Indlæg af dyhrmaN » 5. maj 2019, 13:55

Verdens slappeste hjørnespark på den aller sidste chance

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 05.05.2019

Indlæg af gravballe » 5. maj 2019, 13:55

Hvorfor kan Lucas aldrig sparke ordentlige hjørne spark?

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 05.05.2019

Indlæg af Funky » 5. maj 2019, 13:55

Nå, Friis, så tog modstanderne sgu lige røven på os igen, hva?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 05.05.2019

Indlæg af Dalbjerg » 5. maj 2019, 13:55

Passende afslutning på den kamp..

Hvordan man kan sparke sådan et hjørnespark to gange i samme halvleg, ja det er ubegribeligt..

Hvor er det en ynk at se spillerne bare slå op i banen..

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 05.05.2019

Indlæg af Kokkefar » 5. maj 2019, 13:56

dyhrmaN skrev:
5. maj 2019, 13:55
Verdens slappeste hjørnespark på den aller sidste chance
Hvis der var nogen der håbede Lukas skulle være anfører næste sæson, så viser han jo i dag at han slet ikke har formatet. Hvis han ikke engang kan hanke sig selv op i sådan en kamp så har man intet at gøre som anfører. Vattet attitude fra ham i dag.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 05.05.2019

Indlæg af jonas386 » 5. maj 2019, 13:57

gravballe skrev:
5. maj 2019, 13:44
Det er netop problemet med den nye lige struktur. Der er ikke plads til at kunne bygge op, noget som AaB har udnyttet mange gange, at man har kunne bygge op uden at bekymre sig om nedrykning. Men sjovt som AaB var kæmpe fortaler for den struktur vi har nu, endnu et kæmpe selvmål fra vores amatør ledelse.
Strukturen er vel netop det bedste eksempel på, at dansk fodbold er overrendt af idioter. Hvis ikke man er overbevist, så kan man jo overveje at vi i de sidste par år har set folk som Gravgaard sidde i direktørstillinger. Ja, eller Gaarde for den sags skyld. Det er så vanvittigt indspist en branche, og det kan virkelig mærkes som seer.
Divisionsforeningen er et kapitel for sig. Men her hersker idioti så åbenbart også igen og igen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 05.05.2019

Indlæg af troelsh » 5. maj 2019, 13:59

Skidt skidt kamp, vi blev fuldstændig mast og var utrolig heldige med kun at tabe 1-0.

Jeg forstår virkelig ikke, hvorfor det ser ud som om vores spillere er i dårligere form end AGF's?
Kusk går ud efter 65 min og er helt færdig, vi har flere spillere der strækker ud pga. krampe, og imens AGF forsætter deres power pres i samtlige 90 minutter.

Jeg håber Abildgaard bliver klar til returen, vi har brug for han power centralt, så vi kan rykke Lucas længere frem på banen hvor han er god.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 05.05.2019

Indlæg af Hovedet » 5. maj 2019, 14:02

jonas386 skrev:
5. maj 2019, 13:57
gravballe skrev:
5. maj 2019, 13:44
Det er netop problemet med den nye lige struktur. Der er ikke plads til at kunne bygge op, noget som AaB har udnyttet mange gange, at man har kunne bygge op uden at bekymre sig om nedrykning. Men sjovt som AaB var kæmpe fortaler for den struktur vi har nu, endnu et kæmpe selvmål fra vores amatør ledelse.
Strukturen er vel netop det bedste eksempel på, at dansk fodbold er overrendt af idioter. Hvis ikke man er overbevist, så kan man jo overveje at vi i de sidste par år har set folk som Gravgaard sidde i direktørstillinger. Ja, eller Gaarde for den sags skyld. Det er så vanvittigt indspist en branche, og det kan virkelig mærkes som seer.
Divisionsforeningen er et kapitel for sig. Men her hersker idioti så åbenbart også igen og igen.
Hvad har det her med strukturen at gøre? AaBs problemer stikker langt dybere; det sidste hjørnespark siger jo alt om det AaB, der ligger i ruiner oven på doublen i 2014. Jeg tør simpelthen ikke tænke på, hvad det er, man har tænkt sig at stille op med i næste sæson. Der er jo stadig masser af penge i kassen, og det ville simpelthen være uansvarligt ikke - igen, igen, igen - at skulle foretage store investeringer i spillertruppen. Og når jeg så skriver det, tror jeg heller ikke selv på det, for ligeså dårlige AaB har været til at udvikle talenter, ligeså dårlige er klubben til at købe etablerede klassespillere.

Jeg kan simpelthen ikke se AaB komme videre på nogen måde mere.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 05.05.2019

Indlæg af Jakobsen » 5. maj 2019, 14:05

Hovedet skrev:
5. maj 2019, 14:02
jonas386 skrev:
5. maj 2019, 13:57
gravballe skrev:
5. maj 2019, 13:44
Det er netop problemet med den nye lige struktur. Der er ikke plads til at kunne bygge op, noget som AaB har udnyttet mange gange, at man har kunne bygge op uden at bekymre sig om nedrykning. Men sjovt som AaB var kæmpe fortaler for den struktur vi har nu, endnu et kæmpe selvmål fra vores amatør ledelse.
Strukturen er vel netop det bedste eksempel på, at dansk fodbold er overrendt af idioter. Hvis ikke man er overbevist, så kan man jo overveje at vi i de sidste par år har set folk som Gravgaard sidde i direktørstillinger. Ja, eller Gaarde for den sags skyld. Det er så vanvittigt indspist en branche, og det kan virkelig mærkes som seer.
Divisionsforeningen er et kapitel for sig. Men her hersker idioti så åbenbart også igen og igen.
Hvad har det her med strukturen at gøre? AaBs problemer stikker langt dybere; det sidste hjørnespark siger jo alt om det AaB, der ligger i ruiner oven på doublen i 2014. Jeg tør simpelthen ikke tænke på, hvad det er, man har tænkt sig at stille op med i næste sæson. Der er jo stadig masser af penge i kassen, og det ville simpelthen være uansvarligt ikke - igen, igen, igen - at skulle foretage store investeringer i spillertruppen. Og når jeg så skriver det, tror jeg heller ikke selv på det, for ligeså dårlige AaB har været til at udvikle talenter, ligeså dårlige er klubben til at købe etablerede klassespillere.

Jeg kan simpelthen ikke se AaB komme videre på nogen måde mere.
Der skal i hvert en ny ledelse til. Under Allan Gaardes regime er vi gået fra The Double til en 10. plads (Nej vi vinder ikke i Århus).
Nøglemedarbejdere både trænere og spillere er flygtet fra klubben i massevis og det ene mere jammerlige indkøb har aflyst det andet (modregnet kendte spillere) og vi er ikke lykkedes med vores talentudvikling udover Mæhle. Vi har fået en masse dårlige superligaspillere ja, men det kan simpelthen ikke være succeskriteriet og vi risikerer at spilde de store talenter der må komme på at spille bundkamp fremover.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 05.05.2019

Indlæg af jonas386 » 5. maj 2019, 14:07

Hovedet skrev:
5. maj 2019, 14:02
jonas386 skrev:
5. maj 2019, 13:57
gravballe skrev:
5. maj 2019, 13:44
Det er netop problemet med den nye lige struktur. Der er ikke plads til at kunne bygge op, noget som AaB har udnyttet mange gange, at man har kunne bygge op uden at bekymre sig om nedrykning. Men sjovt som AaB var kæmpe fortaler for den struktur vi har nu, endnu et kæmpe selvmål fra vores amatør ledelse.
Strukturen er vel netop det bedste eksempel på, at dansk fodbold er overrendt af idioter. Hvis ikke man er overbevist, så kan man jo overveje at vi i de sidste par år har set folk som Gravgaard sidde i direktørstillinger. Ja, eller Gaarde for den sags skyld. Det er så vanvittigt indspist en branche, og det kan virkelig mærkes som seer.
Divisionsforeningen er et kapitel for sig. Men her hersker idioti så åbenbart også igen og igen.
Hvad har det her med strukturen at gøre? AaBs problemer stikker langt dybere; det sidste hjørnespark siger jo alt om det AaB, der ligger i ruiner oven på doublen i 2014. Jeg tør simpelthen ikke tænke på, hvad det er, man har tænkt sig at stille op med i næste sæson. Der er jo stadig masser af penge i kassen, og det ville simpelthen være uansvarligt ikke - igen, igen, igen - at skulle foretage store investeringer i spillertruppen. Og når jeg så skriver det, tror jeg heller ikke selv på det, for ligeså dårlige AaB har været til at udvikle talenter, ligeså dårlige er klubben til at købe etablerede klassespillere.

Jeg kan simpelthen ikke se AaB komme videre på nogen måde mere.
Det har alt med strukturen at gøre, at man forholder sig så apatisk til kampene. Jeg er ved at nå et punkt hvor jeg nærmest er ligeglad med om AaB spiller eller ej. Derudover er strukturen bare så godt et eksempel på hvor inkompetente de fleste magt-folk i dansk fodbold er.

Jeg er dog enig. AaB skal da i den grad stadigvæk investere i spillere. Men kan Gaarde se det? Er bestyrelsen villige til at smide Gaarde på porten og finde en kvalificeret mand til posten?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 05.05.2019

Indlæg af Funky » 5. maj 2019, 14:15

Nå, skal vi lige prøve at opsummere på sæsonen og AaB’s målsætninger, sådan som klubben mere eller mindre eksplicit har udmeldt dem, her 2 minutter i lukketid?

Top 6: FAIL
Vinde sin pulje: FAIL
Derfra nå til kamp om Europacup-plads: Hvem tror på den nu?
Pokalfinale: FAIL
I det mindste få lidt ros fra DBU for at bringe talenter frem: FAIL
Spille attraktiv fodbold og give hjemmepublikummet noget at glæde sig over: EPIC FAIL!
Bringe talenter frem med succes: La-la. M. Ross og Klitten har da været okay, men til gengæld er folk som Thellufsen og Ali helt usynlige.
Få en positiv historie ud af trænerskiftet: Godt på vej mod FAIL. Friis kan ikke leve længe på at lyde mere nordjysk end Wieghorst. At Thellufsen eks. flopper konstant falder altså tilbage på træneren, som enten ikke kan spille ham rigtigt eller ikke vurdere hans niveau.
Få profilerne til at shine: For lidt og for sjældent.

Ud fra ovenstående vil jeg gerne give AaB stemplet “super-ambitiøs klub”. Barren er sat umenneskeligt højt i fht. hvad klubben reelt kan præstere, og måske skal man lige justere en lille smule ned, så vi trods alt kommer tættere på virkelighedens verden. På den baggrund vil jeg anbefale AaB at melde ud, at næste sæsons mål ene og alene er at undgå nedrykning.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Fastland
2. div
2. div
Indlæg: 106
Tilmeldt: 24. feb 2014, 12:56
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 05.05.2019

Indlæg af Fastland » 5. maj 2019, 14:16

Fuldstændig til grin, at Würtz ikke kommer ind i stedet for Klitten tilsidst! Den indskiftning gav ingen mening. Har Würtz og ham været uenige om, hvordan tingene kører ?

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 05.05.2019

Indlæg af Forza » 5. maj 2019, 14:18

Fastland skrev:
5. maj 2019, 14:16
Fuldstændig til grin, at Würtz ikke kommer ind i stedet for Klitten tilsidst! Den indskiftning gav ingen mening. Har Würtz og ham været uenige om, hvordan tingene kører ?
Enig. Det er ikke værdigt.

Jeg er virkelig ikke fan af Friis. Taktisk er han på lilleput niveau.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

JonasK
2. div
2. div
Indlæg: 171
Tilmeldt: 9. mar 2017, 09:52
Favoritspiller: Martin P

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 05.05.2019

Indlæg af JonasK » 5. maj 2019, 14:25

Håbløs håndtering af blomster efter kampen. Hvorfor bliver det ikke annonceret, og hvorfor står de bare og venter i 5 minutter?

Vores klub er jammerlig helt ind til benet, det er en ynk at se dem spille, også er Friis efterhånden ved at miste alt goodwill. Hvor er det målsøgende spil? Der er INGEN tro på tingene, spillerne er en slatten flok slapsvanse...

Gaarde RAUS... og det kan kun gå for langsomt!!!

Besvar