Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 6. maj 2019, 20:23

Kan vi ikke blive enige om, at man i afmagt og frustration, ikke altid tænker og agerer optimalt... :cheers:

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hovedet » 6. maj 2019, 21:32

FIDEL skrev:
6. maj 2019, 20:23
Kan vi ikke blive enige om, at man i afmagt og frustration, ikke altid tænker og agerer optimalt... :cheers:
Det er vist snarere dér, hunden ligger begravet :-)

Noget andet er også selve strukturen i det her: Selvfølgelig kan det her resultere i Europa Cup for AaB; og jajada, hvem kunne lige tilbage i sommeren 2007, da AaB med møje og besvær klarede 1-1 mod selveste finske Honka og dermed klemte sig videre til 2. runde ud af 4 kvalifikationsrunder, forestille sig, at vi stod på tærskelen til to forrygende europæiske eventyr og et suverænt mesterskab?

Men for pokker da: Ser man helt bort fra AaBs forfatning, så er der godt nok tale om en ørkenvandring, der først inkluderer et komplet betydningsløst nedrykningsspil, derpå 2 dobbeltopgør mod hold fra det andet nedrykningsspil og så - laaaangt om længe - den ene kamp, der indebærer reel spænding. Det er godt nok en lang og bøvlet vej, der nu er blevet endnu længere, og som det næsten er umuligt sådan for alvor at hidse sig op over.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 6. maj 2019, 22:43

Maglau skrev:
6. maj 2019, 19:47
Jeg troen ikke dette overhovedet er udtænkt af Gaarde - det er ikke hans opgave at lave den strategi. Det er et marketing trick orkestreret af bestyrelsen.
Hvordan får vi fortalt vores interessenter med en positiv vinkel/ historie at vi skruer ned for transfer aktiviteter og dermed en større risiko for manglende succes.
Hold nu op. Han er sportschef! Selvfølgelig er det hans opgave at formulere en sportslig strategi! Det er bestyrelsens opgave at godkende den, da den jo også udstikker retningen for HANS arbejdsområder, og det han skal måles på.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 7. maj 2019, 05:11

Ang. salg er det så bare mig der synes at Rinne er faldet lidt i niveau i foråret?

Jeg siger absolut ikke at Rinne har stået dårligt i foråret men jeg vil mene at han var lidt bedre i efteråret.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Tyskeren » 7. maj 2019, 11:18

Lasse Nielsen er IKKE på vej hjem til AaB! Kender ham personligt, og han er glad i Malmø.

Thelander derimod tror jeg på kan blive aktuel hvis Okore smutter. Problemet er bare, at han skal have en makker ved siden af sig, og det er altså IKKE Ross. Syntes han har været decideret ringe i de kampe han har fået på det sidste! Klitten er vel en fin nok spiller, og kom med den forventede gejst i første kamp mod Randers. Men jeg kan slet ikke se ham afløse Ahlmann endnu - tidligst om 1-2 år. Højre back er jo en gåde! PK og Pallesen er vel noget nær det ringeste vi kommer i hele ligaen. Her skal der også hentes kvalitet!

På midten ser det godt nok skidt ud! MC og Børsting som central midt? Nej nej nej.. Den ene spiller konsekvent kun bagud eller til siden, og den anden mosler og tumler sig igennem (når han ikke står og brokker sig til dommeren). Der mangler KVALITET her også.

Kusk ligner virkelig en spiller som ikke gider. Til opvarmning ser han træt ud, og i kampene lunter han rundt med hovedet bøjet. Det er bare ikke en attitude som man kan være bekendt, som én af klubbens bedst betalte spillere og ham der skal være forbillede for andre. Thellufsen har vel ikke spillet en rigtig god kamp siden 2017, så ham ser jeg slet ingenting i.

Van Weert og Lucas ligner bare ikke en duo som kan blive afgørende over en hel sæson. Jeg syntes på ingen måde, at Lucas skal være anfører, for han går jo og slår op i banen hele tiden. Igen en profil som jeg ikke syntes går forrest - kun med hans gode mål. Men attitudemæssigt er der meget at hente endnu syntes jeg!

Ét ord betegner vel den nuværende AaB trup, og det er middelmådighed. Det samme gør sig gældende for træner, sportsdirektør og Bælum. Hvad har han egentlig skabt siden han kom til? Endnu færre mennesker på stadion er der kommet! Nåhh jo - den flotte flagallé ved Haraldslund.. Ha ha ha! Alt er så mangelfuldt lige pt. i AaB.

Èn ting skal dog roses, og det er den flotte tifo fra i søndags. Stor respekt for det stykke arbejde! At der så er en åndssvag tam stemning bag målet før kampene er så en anden sag. Pinligt at udebane fans "larmer" mere end hjemmeholdets fans.

Tror desværre at AaB kommer i store problemer i næste sæson med 3 nedrykkere. Fuck nu det der Nordkraft halløj, og se realiteterne i øjnene.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Patmand » 7. maj 2019, 11:36

Jeg er svært enig med Tyskeren :thumbsup:

Og ja, selvom Kusk på sin vis har præsteret nogenlunde, så ser han unægteligt meget ugidelig ud. Han ligner ikke en der elsker sit job. Måske er det bare hans "udtryksform", men underligt ser det ud.

Vi savner helt klar nogle indpiskere (i mangel af bedre ord). Nogle der kan bringe lidt gejst ind i holdet.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Maglau » 7. maj 2019, 11:57

Gamen skrev:
6. maj 2019, 22:43
Maglau skrev:
6. maj 2019, 19:47
Jeg troen ikke dette overhovedet er udtænkt af Gaarde - det er ikke hans opgave at lave den strategi. Det er et marketing trick orkestreret af bestyrelsen.
Hvordan får vi fortalt vores interessenter med en positiv vinkel/ historie at vi skruer ned for transfer aktiviteter og dermed en større risiko for manglende succes.
Hold nu op. Han er sportschef! Selvfølgelig er det hans opgave at formulere en sportslig strategi! Det er bestyrelsens opgave at godkende den, da den jo også udstikker retningen for HANS arbejdsområder, og det han skal måles på.
Det er nemlig lige nøjagtigt ikke en gaarde strategi. Det er bestyrelsen der har udstukket en budgetramme indenfor det sportslige.
En budgetramme der ikke tillader de vilde transfers og derfor naturligt et større fokus på hjemme avlede spillere - der skal trods alt være 14 mand på holdet.
Samtidigt har bestyrelsen bedt Bælum om at skaffe kommercielle økonomiske indtægter hvilket betyder flere sponsor kroner i kassen.
Derfor kan man ikke sende en negativ histore ud om et vågeblus på det sportslige - da det næppe får sponsorerne til at klappe i hænderne.
Derfor har man konstrueret fortællingen om Danmarks svar på Bilbao og de nordjyske knægte som en positiv histore.
Jeg er ked af at sige det, men det er ikke noget en funktionsdirektør i et børsnoteret foretagende finder på.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 7. maj 2019, 12:35

Tyskeren skrev:
7. maj 2019, 11:18
Lasse Nielsen er IKKE på vej hjem til AaB! Kender ham personligt, og han er glad i Malmø.

Thelander derimod tror jeg på kan blive aktuel hvis Okore smutter. Problemet er bare, at han skal have en makker ved siden af sig, og det er altså IKKE Ross. Syntes han har været decideret ringe i de kampe han har fået på det sidste! Klitten er vel en fin nok spiller, og kom med den forventede gejst i første kamp mod Randers. Men jeg kan slet ikke se ham afløse Ahlmann endnu - tidligst om 1-2 år. Højre back er jo en gåde! PK og Pallesen er vel noget nær det ringeste vi kommer i hele ligaen. Her skal der også hentes kvalitet!

På midten ser det godt nok skidt ud! MC og Børsting som central midt? Nej nej nej.. Den ene spiller konsekvent kun bagud eller til siden, og den anden mosler og tumler sig igennem (når han ikke står og brokker sig til dommeren). Der mangler KVALITET her også.

Kusk ligner virkelig en spiller som ikke gider. Til opvarmning ser han træt ud, og i kampene lunter han rundt med hovedet bøjet. Det er bare ikke en attitude som man kan være bekendt, som én af klubbens bedst betalte spillere og ham der skal være forbillede for andre. Thellufsen har vel ikke spillet en rigtig god kamp siden 2017, så ham ser jeg slet ingenting i.

Van Weert og Lucas ligner bare ikke en duo som kan blive afgørende over en hel sæson. Jeg syntes på ingen måde, at Lucas skal være anfører, for han går jo og slår op i banen hele tiden. Igen en profil som jeg ikke syntes går forrest - kun med hans gode mål. Men attitudemæssigt er der meget at hente endnu syntes jeg!

Ét ord betegner vel den nuværende AaB trup, og det er middelmådighed. Det samme gør sig gældende for træner, sportsdirektør og Bælum. Hvad har han egentlig skabt siden han kom til? Endnu færre mennesker på stadion er der kommet! Nåhh jo - den flotte flagallé ved Haraldslund.. Ha ha ha! Alt er så mangelfuldt lige pt. i AaB.

Èn ting skal dog roses, og det er den flotte tifo fra i søndags. Stor respekt for det stykke arbejde! At der så er en åndssvag tam stemning bag målet før kampene er så en anden sag. Pinligt at udebane fans "larmer" mere end hjemmeholdets fans.

Tror desværre at AaB kommer i store problemer i næste sæson med 3 nedrykkere. Fuck nu det der Nordkraft halløj, og se realiteterne i øjnene.
Jeg tror kun på Thelander til AaB, såfremt han ikke har andre interessante muligheder i udlandet. Desuden er hans skadeshistorik bekymrende. Jeg er bange for at han aldrig kommer i en stabil form pga. skader og småskavanker. Kan være en Zimling 2.0.

Vi skal have en solid leder ind i forsvaret, og de hænger sgu ikke på træerne, men spillere som Röcker og Fischer, kunne i AaBs situation have den rette profil. Det samme med Luickjx.
Generelt for de evt. nye spillere vi får ind, så må de meget gerne kunne høres på banen, og være super prof. uden for banen. Det er det vores hold mangler - altså udover bedre kvalitet på flere pladser.
Med andre ord, så kan truppen sagtens trænge til et par spillere, der giver f.eks. en Kusk eller Thellufsen en opsang, hvis de går og kigger ned i jorden hele tiden.

Personligt bryder jeg mig heller ikke om Kusks fremtoning og attitude på banen, men han er en pisse dygtig spiller, som kan afgøre fodboldkampe ud af ingenting - også selvom han har spillet en skidt kamp.

Ang. Nordkraft, så er jeg indtil videre lettere afventende med at dømme projektet. Andreas Hansen hentes jo fra sommer i Køge, så det er jo ikke fordi, der slet ikke rekrutteres udefra fra andre danske klubber under Nordkraft-strategien.
Det positive ved Nordkraft, er jo at der skal investeres endnu mere i talentudvikling, så vi får et mere prof. set-up. Skal man gøre det - så gør det fuldt ud!! Herunder kan det jo sagtens være at AaB vil begynde at scoute mere på spillere i f.eks. 1. division. Talenter der kan udvikles på og sælges videre med fortjeneste.
Kombinationen af en utrolig talentfuld årgang på u-19, profiler hentet hjem fra udlandet og FCK, samt lidt til bredden fra 1. division, kan altså godt blive en succes. Men det absolut vigtigste til sommer, må være at hente et par ledere til vores hold - her halter vi virkelig efter andre hold.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 7. maj 2019, 12:48

Mads Albæk bør være et transfermål for AaB. Nu har jeg lige set noget Youtube med ham, og det er ret tydeligt, at han er dygtig i pasningsspillet - særligt de lange diagonalafleveringer. Endvidere ser det ud til han arbejder stenhårdt begge veje. Ligner en god boks-til-boks-spiller.
Youtube er selvfølgelig ikke altid retvisende, men jeg kan simpelthen ikke huske hvad han kan. Men han har rutine og muligvis lederskab, hvilket truppen trænger til.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 7. maj 2019, 13:01

Maglau skrev:
7. maj 2019, 11:57
Det er nemlig lige nøjagtigt ikke en gaarde strategi. Det er bestyrelsen der har udstukket en budgetramme indenfor det sportslige.
En budgetramme der ikke tillader de vilde transfers og derfor naturligt et større fokus på hjemme avlede spillere - der skal trods alt være 14 mand på holdet.
Samtidigt har bestyrelsen bedt Bælum om at skaffe kommercielle økonomiske indtægter hvilket betyder flere sponsor kroner i kassen.
Derfor kan man ikke sende en negativ histore ud om et vågeblus på det sportslige - da det næppe får sponsorerne til at klappe i hænderne.
Derfor har man konstrueret fortællingen om Danmarks svar på Bilbao og de nordjyske knægte som en positiv histore.
Jeg er ked af at sige det, men det er ikke noget en funktionsdirektør i et børsnoteret foretagende finder på.
Det er nu engang Gaardes opgave at udstikke den sportslige retning.
Ligesom det også var hans opgave ved forrige strategi. Han har selv udtalt at HAN har lavet den, og afventede at få den godkendt af bestyrelsen.
Desuden så har Allan Gaarde selv ret stor indflydelse på hans arbejdsforhold. Når han pisser 40 mio. væk uden det kan ses i tabellen, så får det naturligvis konsekvenser. Men det er hans egen skyld, og derfor også ham der må finde ud af hvad han så kan komme op med indenfor rammerne.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Tyskeren » 7. maj 2019, 13:20

FIDEL skrev:
7. maj 2019, 12:48
Mads Albæk bør være et transfermål for AaB. Nu har jeg lige set noget Youtube med ham, og det er ret tydeligt, at han er dygtig i pasningsspillet - særligt de lange diagonalafleveringer. Endvidere ser det ud til han arbejder stenhårdt begge veje. Ligner en god boks-til-boks-spiller.
Youtube er selvfølgelig ikke altid retvisende, men jeg kan simpelthen ikke huske hvad han kan. Men han har rutine og muligvis lederskab, hvilket truppen trænger til.
Faktisk et rigtigt godt bud! Han har alderen og erfaringen fra gode klubber!

Jeg har nok lidt et crush på Fischer fra Vendsyssel. Jeg syntes virkelig han er dygtig - ikke den hurtigste, men klog og forudseende!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 7. maj 2019, 13:35

Tyskeren skrev:
7. maj 2019, 13:20
FIDEL skrev:
7. maj 2019, 12:48
Mads Albæk bør være et transfermål for AaB. Nu har jeg lige set noget Youtube med ham, og det er ret tydeligt, at han er dygtig i pasningsspillet - særligt de lange diagonalafleveringer. Endvidere ser det ud til han arbejder stenhårdt begge veje. Ligner en god boks-til-boks-spiller.
Youtube er selvfølgelig ikke altid retvisende, men jeg kan simpelthen ikke huske hvad han kan. Men han har rutine og muligvis lederskab, hvilket truppen trænger til.
Faktisk et rigtigt godt bud! Han har alderen og erfaringen fra gode klubber!

Jeg har nok lidt et crush på Fischer fra Vendsyssel. Jeg syntes virkelig han er dygtig - ikke den hurtigste, men klog og forudseende!
Fischer er god ja, og jeg har ved flere lejligheder, foreslået ham herinde. Der er dog nogle fans, som mener, at fordi Fischer spiller på et bundhold, så kan han ikke forstærke vores forsvar. Den tankegang har jeg meget svært ved at forstå. På den baggrund, skal topklubber i Europa jo ikke hente spillere fra hold længere nede i tabellen.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 7. maj 2019, 13:50

FIDEL skrev:
7. maj 2019, 13:35
Tyskeren skrev:
7. maj 2019, 13:20
FIDEL skrev:
7. maj 2019, 12:48
Mads Albæk bør være et transfermål for AaB. Nu har jeg lige set noget Youtube med ham, og det er ret tydeligt, at han er dygtig i pasningsspillet - særligt de lange diagonalafleveringer. Endvidere ser det ud til han arbejder stenhårdt begge veje. Ligner en god boks-til-boks-spiller.
Youtube er selvfølgelig ikke altid retvisende, men jeg kan simpelthen ikke huske hvad han kan. Men han har rutine og muligvis lederskab, hvilket truppen trænger til.
Faktisk et rigtigt godt bud! Han har alderen og erfaringen fra gode klubber!

Jeg har nok lidt et crush på Fischer fra Vendsyssel. Jeg syntes virkelig han er dygtig - ikke den hurtigste, men klog og forudseende!
Fischer er god ja, og jeg har ved flere lejligheder, foreslået ham herinde. Der er dog nogle fans, som mener, at fordi Fischer spiller på et bundhold, så kan han ikke forstærke vores forsvar. Den tankegang har jeg meget svært ved at forstå. På den baggrund, skal topklubber i Europa jo ikke hente spillere fra hold længere nede i tabellen.
Selvfølgelig kan Fischer forstærke os. Langt de fleste stoppere i Superligaen er bedre end de tre som med sikkerhed er her efter sommer (Ross, Bærtelsen og Blåbjerg). Om han så er den rigtige type til vores spillestil eller den leder vi mangler det kan jeg ikke vurdere, da jeg ikke gider se Hjørrings kampe.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Tyskeren » 7. maj 2019, 13:52

Helt enig, Fidel.. Der er jo også hentet flere gode spillere i 1. division, og så holder den tankegang jo slet ikke!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 7. maj 2019, 14:03

Tyskeren skrev:
7. maj 2019, 13:52
Helt enig, Fidel.. Der er jo også hentet flere gode spillere i 1. division, og så holder den tankegang jo slet ikke!
Netop.
Det vil ihvertfald lune gevaldigt, hvis Gaarde rent faktisk henter en LEDER til forsvaret, som vi blev lovet for laaaaaaang tid siden, men så kom Okore, og han er ikke ligefrem en leder på og uden for banen. Han er god ja, men ikke en leder.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Patmand » 7. maj 2019, 14:14

Maglau skrev:
7. maj 2019, 11:57
Gamen skrev:
6. maj 2019, 22:43
Maglau skrev:
6. maj 2019, 19:47
Jeg troen ikke dette overhovedet er udtænkt af Gaarde - det er ikke hans opgave at lave den strategi. Det er et marketing trick orkestreret af bestyrelsen.
Hvordan får vi fortalt vores interessenter med en positiv vinkel/ historie at vi skruer ned for transfer aktiviteter og dermed en større risiko for manglende succes.
Hold nu op. Han er sportschef! Selvfølgelig er det hans opgave at formulere en sportslig strategi! Det er bestyrelsens opgave at godkende den, da den jo også udstikker retningen for HANS arbejdsområder, og det han skal måles på.
Det er nemlig lige nøjagtigt ikke en gaarde strategi. Det er bestyrelsen der har udstukket en budgetramme indenfor det sportslige.
En budgetramme der ikke tillader de vilde transfers og derfor naturligt et større fokus på hjemme avlede spillere - der skal trods alt være 14 mand på holdet.
Samtidigt har bestyrelsen bedt Bælum om at skaffe kommercielle økonomiske indtægter hvilket betyder flere sponsor kroner i kassen.
Derfor kan man ikke sende en negativ histore ud om et vågeblus på det sportslige - da det næppe får sponsorerne til at klappe i hænderne.
Derfor har man konstrueret fortællingen om Danmarks svar på Bilbao og de nordjyske knægte som en positiv histore.
Jeg er ked af at sige det, men det er ikke noget en funktionsdirektør i et børsnoteret foretagende finder på.
Altså jo, i hvert fald Bilbao historien er 100% Gaarde's værk. Faktisk bærer meget af AaBs nuværende kommunikation præg af at være forholdsvis amatøragtigt, og jeg kan godt have Gaarde mistænkt for at være "hjernen" bag en stor del af den.
Det hjælper heller ikke, at han bestemt ikke er god til at sælge budskabet.

Når han direkte bliver spurgt ind til, er AaB stadigvæk en del af toppen i dansk fodbold lige nu, begynder at lire Bilbao-anekdoten af og konstaterer: "vi er faktisk et rigtigt godt sted", så tror jeg alle tænker: "nej det er vi bestemt ikke!".

Hvis vi, forholdsvis uintelligente debattører herinde, kan se det er spin, så tror jeg i høj grad også de ansvarlige for sponsoraterne kan, og så får det et noget uheldigt komisk skær over sig.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 8. maj 2019, 12:47

Hold kæft der er stille... :thumbsdown:

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Sanchez94 » 8. maj 2019, 13:31

FIDEL skrev:
8. maj 2019, 12:47
Hold kæft der er stille... :thumbsdown:
Og det kan du forvente resten af transfervinduet. Der bliver hentet 1-2 spillere, og det er ikke nogle ekstraordinære spillere på højde med Kusk, Lucas og Rinne.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamling » 8. maj 2019, 13:43

Vi behøver ikke hente mere en nogle få (1-2) nye spillere for dem vi har er besat og velsignet af Nordkraften. halleluhjah.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 8. maj 2019, 14:04

Sanchez94 skrev:
8. maj 2019, 13:31
FIDEL skrev:
8. maj 2019, 12:47
Hold kæft der er stille... :thumbsdown:
Og det kan du forvente resten af transfervinduet. Der bliver hentet 1-2 spillere, og det er ikke nogle ekstraordinære spillere på højde med Kusk, Lucas og Rinne.
Synes heller ikke vi behøver store profiler som de 3 du nævner. Det vores hold har brug for, i mine øjne, er et par solide spillere med et højt bundniveau, og som kan råbe de andre op, både på banen, men også engang imellem give en opsang til træning etc. Men den type ledere kan naturligvis stadig være ret dyre at hente.

Kan vi erstatte Okore med f.eks. Fischer, Luickxj eller en svensk eller norsk ledertype, skal vi nok være lykkelige. Men det kan jo også være vi ender med en Enghardt, Søren Reese, Mads Lauritsen eller Mads Greve. De to sidstnævnte er faktisk ret solide spillere.
Måske kunne Enghardt være en fornuftig tilgang til vores bredde. Det kan jo være det ikke går med hverken Ross, Bærtelsen eller Blåbjerg, og Enghardt var en profil på Randers-holdet inden han fik en skade, der satte ham tilbage. Imens greb Jonas Bager så chancen, og Enghardt har ikke spillet så meget siden.

Til den centrale midtbane, ser jeg Mads Albæk som et realistisk bud på en kommende leder.

Og så må vi håbe, at vores højre back bliver addresseret. Her håber jeg vi henter T. Konaté, og omskoler ham til backen. Han spiller normalt wingback for Vendsyssel, så det er ikke helt fremmed for ham.
Ellers er C. Remmer og M. Thychosen et par interessante bud.

Låst