Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Bros
2. div
2. div
Indlæg: 158
Tilmeldt: 25. jun 2019, 19:43
Favoritspiller: Jeppe Curth

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Bros » 2. jul 2019, 05:55

Efter at have læst alle de ønsker folk har
Om at vi skal have en hb og en leder til forsvaret vil jeg mene vi bør kigge til Frankrig og hente den tidligere Brøndby anføre Johan larson.
Han kan komme med den kvalitet på backen som vi mangler og masser af lederenskaber

Jeg tror dog at han er lidt for løn tung til det bliver realistisk.

Bros
2. div
2. div
Indlæg: 158
Tilmeldt: 25. jun 2019, 19:43
Favoritspiller: Jeppe Curth

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Bros » 2. jul 2019, 05:55

Efter at have læst alle de ønsker folk har
Om at vi skal have en hb og en leder til forsvaret vil jeg mene vi bør kigge til Frankrig og hente den tidligere Brøndby anføre Johan larson.
Han kan komme med den kvalitet på backen som vi mangler og masser af lederenskaber

Jeg tror dog at han er lidt for løn tung til det bliver realistisk.

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 854
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af hit666 » 2. jul 2019, 10:04

Jens Martin Gammelby i bytte for Jores Okore og nogle $$$$ kunne det ikke være en plan ????????????????
AaB AaB AaB AaB

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 2. jul 2019, 10:13

hit666 skrev:
2. jul 2019, 10:04
Jens Martin Gammelby i bytte for Jores Okore og nogle $$$$ kunne det ikke være en plan ????????????????
Jo, og måske er det det de arbejder på pt., men spørgsmålet er om han vil væk fra Brøndby.

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 854
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af hit666 » 2. jul 2019, 10:26

Jens Martin Gammelby og Kasper Fisker kunne også være en plan måske ikke så sandsynligt men mer sandsynligt ind nicolaj thomsen
AaB AaB AaB AaB

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af PeterS » 2. jul 2019, 11:06

FIDEL skrev:
2. jul 2019, 10:13
hit666 skrev:
2. jul 2019, 10:04
Jens Martin Gammelby i bytte for Jores Okore og nogle $$$$ kunne det ikke være en plan ????????????????
Jo, og måske er det det de arbejder på pt., men spørgsmålet er om han vil væk fra Brøndby.
Gætter vi, eller har i hørt noget der kunne tyde på det var et scenarie?

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 2. jul 2019, 11:19

PeterS skrev:
2. jul 2019, 11:06
FIDEL skrev:
2. jul 2019, 10:13
hit666 skrev:
2. jul 2019, 10:04
Jens Martin Gammelby i bytte for Jores Okore og nogle $$$$ kunne det ikke være en plan ????????????????
Jo, og måske er det det de arbejder på pt., men spørgsmålet er om han vil væk fra Brøndby.
Gætter vi, eller har i hørt noget der kunne tyde på det var et scenarie?
Ren spekulation, men Martino skrev jo noget om en mulig agent, der blev spottet på Hornevej. En agent han mente var fra Elite consulting, som jo har bl.a. Gammelby i stalden.
Og kombineret med, at Okore angiveligt er blevet tilbudt Brøndby, så spekulerer vi nu i en potentiel byttehandel. :thumbsup:

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af jonas386 » 2. jul 2019, 12:18

Gammelby - Ja tak. Kasper Fisker er jeg omvendt ikke så varm på, så så jeg hellere at man lod være, eller prøvede at finde en lignende spiller andetsteds. Han er efterhånden 31. Jeg er egentlig enig i, at han kunne være brugbar i en sæson eller to, men vi skulle have været over ham, allerede da han spillede i Hobro/Randers - Og det er efterhånden små 5 år siden.

Gammelby + 3-5 millioner, vil jeg være meget tilfreds med. Så burde der også være mulighed for at finde en erstatning for Okore. Måske Thelander. Så synes jeg allerede vi er nået langt, og er blevet noget forstærket allerede.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af DenGamleMand » 2. jul 2019, 12:32

jonas386 skrev:
2. jul 2019, 12:18
Gammelby - Ja tak. Kasper Fisker er jeg omvendt ikke så varm på, så så jeg hellere at man lod være, eller prøvede at finde en lignende spiller andetsteds. Han er efterhånden 31. Jeg er egentlig enig i, at han kunne være brugbar i en sæson eller to, men vi skulle have været over ham, allerede da han spillede i Hobro/Randers - Og det er efterhånden små 5 år siden.

Gammelby + 3-5 millioner, vil jeg være meget tilfreds med. Så burde der også være mulighed for at finde en erstatning for Okore. Måske Thelander. Så synes jeg allerede vi er nået langt, og er blevet noget forstærket allerede.
Jeg har det lige omvendt. Jeg så meget gerne Kasper Fisker i Aalborg. Jeg mindes sjældent, at han er kommet på banen og har leveret en dårlig præstation. Fisker har alt det som vores midtbane mangler pt. Jeg tror heller ikke, at Brøndby vil lave en bytter med Okore + 3-5 millioner kontra Gammelby. De gav trods alt omkring 6-7 millioner for ham (ifølge rygterne).
VAR - nej tak!

Hader AGF.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af jonas386 » 2. jul 2019, 12:40

DenGamleMand skrev:
2. jul 2019, 12:32
jonas386 skrev:
2. jul 2019, 12:18
Gammelby - Ja tak. Kasper Fisker er jeg omvendt ikke så varm på, så så jeg hellere at man lod være, eller prøvede at finde en lignende spiller andetsteds. Han er efterhånden 31. Jeg er egentlig enig i, at han kunne være brugbar i en sæson eller to, men vi skulle have været over ham, allerede da han spillede i Hobro/Randers - Og det er efterhånden små 5 år siden.

Gammelby + 3-5 millioner, vil jeg være meget tilfreds med. Så burde der også være mulighed for at finde en erstatning for Okore. Måske Thelander. Så synes jeg allerede vi er nået langt, og er blevet noget forstærket allerede.
Jeg har det lige omvendt. Jeg så meget gerne Kasper Fisker i Aalborg. Jeg mindes sjældent, at han er kommet på banen og har leveret en dårlig præstation. Fisker har alt det som vores midtbane mangler pt. Jeg tror heller ikke, at Brøndby vil lave en bytter med Okore + 3-5 millioner kontra Gammelby. De gav trods alt omkring 6-7 millioner for ham (ifølge rygterne).
Jeg er ikke uenig. Jeg synes bare alderen er et problem. Hvis han var fri transfer og kunne gå med til en middelløn, så havde det nok været en nobrainer, men vi skal ikke betale 2-3 millioner for ham

Kunne man bytte vigen lige over (eller noget i den dur), så ville jeg tilgengæld også blive glad. Ham og Patrick Olsen med Abildgaard/MC/Børsting kunne være godt i den 3-mands midtbane der snakkes om. Stærk midtbane med en god alder, og flere med lidt udenlands erfaring, og en sidste chance for at brænde igennem og få muligheden i udlandet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af DenGamleMand » 2. jul 2019, 12:43

jonas386 skrev:
2. jul 2019, 12:40
DenGamleMand skrev:
2. jul 2019, 12:32
jonas386 skrev:
2. jul 2019, 12:18
Gammelby - Ja tak. Kasper Fisker er jeg omvendt ikke så varm på, så så jeg hellere at man lod være, eller prøvede at finde en lignende spiller andetsteds. Han er efterhånden 31. Jeg er egentlig enig i, at han kunne være brugbar i en sæson eller to, men vi skulle have været over ham, allerede da han spillede i Hobro/Randers - Og det er efterhånden små 5 år siden.

Gammelby + 3-5 millioner, vil jeg være meget tilfreds med. Så burde der også være mulighed for at finde en erstatning for Okore. Måske Thelander. Så synes jeg allerede vi er nået langt, og er blevet noget forstærket allerede.
Jeg har det lige omvendt. Jeg så meget gerne Kasper Fisker i Aalborg. Jeg mindes sjældent, at han er kommet på banen og har leveret en dårlig præstation. Fisker har alt det som vores midtbane mangler pt. Jeg tror heller ikke, at Brøndby vil lave en bytter med Okore + 3-5 millioner kontra Gammelby. De gav trods alt omkring 6-7 millioner for ham (ifølge rygterne).
Jeg er ikke uenig. Jeg synes bare alderen er et problem. Hvis han var fri transfer og kunne gå med til en middelløn, så havde det nok været en nobrainer, men vi skal ikke betale 2-3 millioner for ham

Kunne man bytte vigen lige over (eller noget i den dur), så ville jeg tilgengæld også blive glad. Ham og Patrick Olsen med Abildgaard/MC/Børsting kunne være godt i den 3-mands midtbane der snakkes om. Stærk midtbane med en god alder, og flere med lidt udenlands erfaring, og en sidste chance for at brænde igennem og få muligheden i udlandet.
Han er kun 31 år - han er nærmest miniput i Serie A :-)
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Brugeravatar
Kristian60
1. div
1. div
Indlæg: 307
Tilmeldt: 5. okt 2009, 05:10

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Kristian60 » 2. jul 2019, 13:21

baresi skrev:
1. jul 2019, 18:57
Mæhle:
Der er en ret skarp videre salgsklausel som vil give godt ibaabs kasse. men det er ikke en fast procentdel af hele salgssummen der er forhandlet hjem.
Klausulen er delt op således at der er en meget høj procentdel af de første x antal millioner og en lavere sats af den sidste del. Og sådan er det næsten altid.
Eksempel:
30%af de første 20% af summen og 10%af de sidste 80% af beløbet. Så med 100mio kr. I salgspris ville AaB’s del blive
14 mio kr (blot eksempel)
Haha, det er satme nogle matematiske genier der er kommet op med den ordning

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af PeterS » 2. jul 2019, 13:47

FIDEL skrev:
2. jul 2019, 11:19
PeterS skrev:
2. jul 2019, 11:06
FIDEL skrev:
2. jul 2019, 10:13
hit666 skrev:
2. jul 2019, 10:04
Jens Martin Gammelby i bytte for Jores Okore og nogle $$$$ kunne det ikke være en plan ????????????????
Jo, og måske er det det de arbejder på pt., men spørgsmålet er om han vil væk fra Brøndby.
Gætter vi, eller har i hørt noget der kunne tyde på det var et scenarie?
Ren spekulation, men Martino skrev jo noget om en mulig agent, der blev spottet på Hornevej. En agent han mente var fra Elite consulting, som jo har bl.a. Gammelby i stalden.
Og kombineret med, at Okore angiveligt er blevet tilbudt Brøndby, så spekulerer vi nu i en potentiel byttehandel. :thumbsup:
Umiddelbart kvælte han selv det rygte igen..
Martino skrev:
1. jul 2019, 15:01
PeterS skrev:
1. jul 2019, 14:31
Hvis det er Thomsen's agent Søren barslund, kan der også være at det er spillere på vej ud.

Ud fra listen med spillere havde det været mere spændende, inden de fleste af spillerne havde fundet nye klubber Moses Opondo, Mads Albæk.

Bare vi ikke henter Boxall

https://www.eliteconsulting.dk/spillerne
Det var ikke Søren Barslund, så hvis han er Thomsens agent, er det ikke ham der er forhandles om.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 2. jul 2019, 13:50

Magyar på vej tilbage til Hammarby. Ellers kontraktfri og oplagt til AaB. Lederskikkelse, pæn erfaring osv. Var ikke så vild med ham i Hammarby, men han har gjort det flot i Tyskland.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 2. jul 2019, 14:15

PeterS skrev:
2. jul 2019, 13:47
FIDEL skrev:
2. jul 2019, 11:19
PeterS skrev:
2. jul 2019, 11:06
FIDEL skrev:
2. jul 2019, 10:13
hit666 skrev:
2. jul 2019, 10:04
Jens Martin Gammelby i bytte for Jores Okore og nogle $$$$ kunne det ikke være en plan ????????????????
Jo, og måske er det det de arbejder på pt., men spørgsmålet er om han vil væk fra Brøndby.
Gætter vi, eller har i hørt noget der kunne tyde på det var et scenarie?
Ren spekulation, men Martino skrev jo noget om en mulig agent, der blev spottet på Hornevej. En agent han mente var fra Elite consulting, som jo har bl.a. Gammelby i stalden.
Og kombineret med, at Okore angiveligt er blevet tilbudt Brøndby, så spekulerer vi nu i en potentiel byttehandel. :thumbsup:
Umiddelbart kvælte han selv det rygte igen..
Martino skrev:
1. jul 2019, 15:01
PeterS skrev:
1. jul 2019, 14:31
Hvis det er Thomsen's agent Søren barslund, kan der også være at det er spillere på vej ud.

Ud fra listen med spillere havde det været mere spændende, inden de fleste af spillerne havde fundet nye klubber Moses Opondo, Mads Albæk.

Bare vi ikke henter Boxall

https://www.eliteconsulting.dk/spillerne
Det var ikke Søren Barslund, så hvis han er Thomsens agent, er det ikke ham der er forhandles om.
Barslund er jo ikke nødvendigvis agent for Gammelby.

Jeppe The Great
Drenge
Drenge
Indlæg: 25
Tilmeldt: 16. nov 2006, 19:23
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jeppe The Great » 2. jul 2019, 14:28

Kristian60 skrev:
2. jul 2019, 13:21
baresi skrev:
1. jul 2019, 18:57
Mæhle:
Der er en ret skarp videre salgsklausel som vil give godt ibaabs kasse. men det er ikke en fast procentdel af hele salgssummen der er forhandlet hjem.
Klausulen er delt op således at der er en meget høj procentdel af de første x antal millioner og en lavere sats af den sidste del. Og sådan er det næsten altid.
Eksempel:
30%af de første 20% af summen og 10%af de sidste 80% af beløbet. Så med 100mio kr. I salgspris ville AaB’s del blive
14 mio kr (blot eksempel)
Haha, det er satme nogle matematiske genier der er kommet op med den ordning
Præcis. Det havde vist været lettere bare at sige 14 pct. i videresalgsklausul, som det vil være uanset hvad prisen måtte blive😉

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af baresi » 2. jul 2019, 14:43

Jeppe The Great skrev:
2. jul 2019, 14:28
Kristian60 skrev:
2. jul 2019, 13:21
baresi skrev:
1. jul 2019, 18:57
Mæhle:
Der er en ret skarp videre salgsklausel som vil give godt ibaabs kasse. men det er ikke en fast procentdel af hele salgssummen der er forhandlet hjem.
Klausulen er delt op således at der er en meget høj procentdel af de første x antal millioner og en lavere sats af den sidste del. Og sådan er det næsten altid.
Eksempel:
30%af de første 20% af summen og 10%af de sidste 80% af beløbet. Så med 100mio kr. I salgspris ville AaB’s del blive
14 mio kr (blot eksempel)
Haha, det er satme nogle matematiske genier der er kommet op med den ordning
Præcis. Det havde vist været lettere bare at sige 14 pct. i videresalgsklausul, som det vil være uanset hvad prisen måtte blive😉
Øhh man kan jo ikke bare regne baglæns og sige 14%.
Derfor der står eksempel.
Pointen er at der er en høj % del af de første x antal millioner og en lavere del af de sidste.
Det kan man jo ikke bare regne om og så sige 14% for alt.

Jeppe The Great
Drenge
Drenge
Indlæg: 25
Tilmeldt: 16. nov 2006, 19:23
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jeppe The Great » 2. jul 2019, 15:15

Arg, det er ikke helt rigtigt. Det er 14 pct. uanset hvad. Det er jo lige meget, om man får 30 pct. af de første 20 pct. eller de sidste 20 pct.😉

0,3*0,2 + 0,1*0,8 = 0,14.

Hvis det havde været 30 pct af eksempelvis de første 20 mio. kr., vil det have været noget andet.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af baresi » 2. jul 2019, 15:29

Jeppe The Great skrev:
2. jul 2019, 15:15
Arg, det er ikke helt rigtigt. Det er 14 pct. uanset hvad. Det er jo lige meget, om man får 30 pct. af de første 20 pct. eller de sidste 20 pct.😉

0,3*0,2 + 0,1*0,8 = 0,14.

Hvis det havde været 30 pct af eksempelvis de første 20 mio. kr., vil det have været noget andet.

Men det er ikke pointen - for det er tal jeg bare har fundet på. Selvfølgelig er det 14% lige gyldigt hvad . Men kun pga eksemplet.
Pointen er at klausulen fungerer som en trapetrins model.
Kunne også være at man fik 20% af de første 50mio kr og 10% af alt derover.. kan også være det er delt ind i flere trin.
Jeg ved bare at man ikke har en fast sats af 1 beløb - og derfor er mit 1. Eksempel naturligvis misvisende fordi det er 14% altid. I know.
For selvfølgelig er det ikke strikket sån sammen at det alligevel bare svarer til en % sats af alt.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 2. jul 2019, 15:49

Bliver interessant at se om og hvordan Brøndbys nye sportsdirektør får indflydelse på et Okore-salg og/eller byttehandel...

Låst