Pavol Safranko

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Forza » 19. jul 2019, 15:10

Gamen skrev:
19. jul 2019, 15:06
Forza skrev:
19. jul 2019, 14:52
Er det virkelig at forsvare ham bevidstløst? At mene at man henter en ukendt afrikaner og sælger ham for 45 mio er fremragende solgte og at enkelte mener at han skal have lidt længere snor inden han skal ud? Jøsses.
En del af transferrettighederne til Bassogog var ejet af HB Køge-investorerne Capelli Sport (der tidligere havde ejet Wilmington, hvor Bassogog spillede da vi fik ham tilbudt, og Rainbow FC, hvor Bassogog kom fra). Det vi fik var nok tættere på 30 mio - stadig et flot salg.
AaB "fandt" ham ikke selv. En spansk spilleragent pushede spillere fra mellemmændenes satellit-klubber til klubber i Europa - og sådan kom Bassogog ved et lykketræf til prøvetræning i Aalborg.
De besluttede sig for at give ham en kontrakt og så et potentiale i en meget usleben diamant.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gamen

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Gamen » 19. jul 2019, 15:14

Forza skrev:
19. jul 2019, 14:21
Rygterne gik på et salg på 20 mio inden Universitario fik deres procentdel af salget. Gaarde har selv bekræftet vi tjente penge på handlen. Tager man hans elendige spil i superligaen in mente er det et klasse salg. Jeg tror mere på hvad Gaarde selv har udtalt end hvad du gætter dig frem til og præsenterer som fakta.
Monarcas har ikke givet så mange penge for spillere i 8-10 år. Det har de ikke haft økonomi til. Dine gode venner transfermarkt har også et bud der ligger mere på linje med mit, end dine 3 mio. euro. Desuden er Flores på vej til Rusland igen, denne gang for et sted mellem 1-2 mio. euro. Lokomotiv er på banen igen. Jeg tvivler på at mexicanerne sælger Flores meget billigere end de købte ham, med en fin sæson og Copa America in mente.

Desuden er der absolut intet der taler for at du har ret, og du har endnu ikke præsenteret en argumentation der er fugls føde på, udover et enkelt citat fra NORDJYSKE før handlen blev til.
Klassisk debat-stil fra dig, så det overrasker ikke. Nul argumentation. Jeg beskæftiger mig med sandsynlige udfald, ud fra de informationer der er tilgængelige.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Buzz Killington » 19. jul 2019, 15:31

Gamen skrev:
19. jul 2019, 15:06
Forza skrev:
19. jul 2019, 14:52
Er det virkelig at forsvare ham bevidstløst? At mene at man henter en ukendt afrikaner og sælger ham for 45 mio er fremragende solgte og at enkelte mener at han skal have lidt længere snor inden han skal ud? Jøsses.
En del af transferrettighederne til Bassogog var ejet af HB Køge-investorerne Capelli Sport (der tidligere havde ejet Wilmington, hvor Bassogog spillede da vi fik ham tilbudt, og Rainbow FC, hvor Bassogog kom fra). Det vi fik var nok tættere på 30 mio - stadig et flot salg.
AaB "fandt" ham ikke selv. En spansk spilleragent pushede spillere fra mellemmændenes satellit-klubber til klubber i Europa - og sådan kom Bassogog ved et lykketræf til prøvetræning i Aalborg.
Gaarde har udtalt at det var i forbindelse med noget netværk etableret i forbindelse med Morientes besøg.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Gamen » 19. jul 2019, 15:42

Buzz Killington skrev:
19. jul 2019, 15:31
Gaarde har udtalt at det var i forbindelse med noget netværk etableret i forbindelse med Morientes besøg.
Washington Post har lavet en lang artikel om Bassogogs rejse, bl.a. med Capelli Sports' repræsentant (den daværende delejer af Wilmington Hammerheads), og jeg tvivler på at der er noget galt med deres førstehåndskilde. Her står der helt tydeligt, at de fik en spansk agent til at pushe spillere til en lang række europæiske klubber på vegne af Capelli og sådan endte Bassogog i Aalborg. Capelli har selv interesse i et hav af klubber, så jeg vil nu nok mene at det var et tilfælde. Jeg tror nu mere på The Post og deres kilder der var direkte involveret i salget til AaB, end en sportschef der har karakteriseret Markus Holgersson som en spillende forsvarer. Men det er måske bare mig :-)

Her kan man læse lidt mere om hvordan det fungerer. https://phillysoccerpage.net/2015/07/09 ... ainbow-fc/

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Buzz Killington » 19. jul 2019, 15:44

Gamen skrev:
19. jul 2019, 15:42
Buzz Killington skrev:
19. jul 2019, 15:31
Gaarde har udtalt at det var i forbindelse med noget netværk etableret i forbindelse med Morientes besøg.
Washington Post har lavet en lang artikel om Bassogogs rejse, bl.a. med Capelli Sports' repræsentant (den daværende delejer af Wilmington Hammerheads), og jeg tvivler på at der er noget galt med deres førstehåndskilde. Her står der helt tydeligt, at han fik en spansk agent til at pushe disse spillere til europæiske klubber på vegne af Capelli og sådan endte Bassogog i Aalborg. Jeg tror nu lidt mere på The Post og deres kilder der var direkte involveret i skiftet, end en sportschef der har karakteriseret Markus Holgersson som en spillende forsvarer. Men det er måske bare mig :-)
Der er dog ingen modsigelse her. Begge kan være tilfældet. Der er jo en grund til Basso endte i AaB og ikke i en af de tusind andre klubber i Europa på samme niveau som AaB
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Pavol Safranko

Indlæg af jonas386 » 19. jul 2019, 16:53

Uldahl skrev:
19. jul 2019, 14:40
Forza skrev:
19. jul 2019, 14:37
Uldahl skrev:
19. jul 2019, 14:35
jonas386 skrev:
19. jul 2019, 12:15
Jakobsen skrev:
19. jul 2019, 12:10
Peroni21 skrev: Come on. Mener du helt seriøst ikke at det var flot af Gaarde at få SÅ mange millioner for Bassogog?

Giv nu manden bare en lille smule credit, selvom hans indkøb selvfølgelig har været - stort set - alt andet end succesfulde.

Jeg er ikke selv fan af Gaarde. Men salget af Bassogog har jeg sgu respekt for..
Når Kina spørger på en spiller ovenpå en stærk skal man da bare sige et højt beløb og holde masken og hvis de uden at blinke accepterede 50 har Gaarde bedt om for lidt. Alle der har hørt bare lidt Mediano med Mads Davidsen ved, at Kina er en absurd størrelse, hvad angår transfer og i det lys er Bassogog salget ikke så imponerende. Derudover er de 11 millioner for at talent som Mæhle da for lidt.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Kritikken af Gaarde kan altså også blive for ynkelig og søgt indimellem...
Ha ha ja måske. Men ikkei samme grad som jer der forsvare ham, helt bevidstløst. I griber det mindste halmstrå i et forsøg der på :D
Jeg ser ikke nogen der forsvarer ham “bevidstløst”? Det må du gerne uddybe?
Når man udtaler han liiige skal have det sidste vindue. Og fremhæver at salget af Basso var fremragende solgt.
Det skriver jeg da heller ikke. Bassogog var et godt salg, hvis man mener andet, så skal man overveje at søge læge. Men det er et godt eksempel på søgt og ynkelig kritik
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Pavol Safranko

Indlæg af baresi » 22. jul 2019, 09:52

jonas386 skrev:
19. jul 2019, 16:53
Uldahl skrev:
19. jul 2019, 14:40
Forza skrev:
19. jul 2019, 14:37
Uldahl skrev:
19. jul 2019, 14:35
jonas386 skrev:
19. jul 2019, 12:15
Jakobsen skrev:
19. jul 2019, 12:10


Når Kina spørger på en spiller ovenpå en stærk skal man da bare sige et højt beløb og holde masken og hvis de uden at blinke accepterede 50 har Gaarde bedt om for lidt. Alle der har hørt bare lidt Mediano med Mads Davidsen ved, at Kina er en absurd størrelse, hvad angår transfer og i det lys er Bassogog salget ikke så imponerende. Derudover er de 11 millioner for at talent som Mæhle da for lidt.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Kritikken af Gaarde kan altså også blive for ynkelig og søgt indimellem...
Ha ha ja måske. Men ikkei samme grad som jer der forsvare ham, helt bevidstløst. I griber det mindste halmstrå i et forsøg der på :D
Jeg ser ikke nogen der forsvarer ham “bevidstløst”? Det må du gerne uddybe?
Når man udtaler han liiige skal have det sidste vindue. Og fremhæver at salget af Basso var fremragende solgt.
Det skriver jeg da heller ikke. Bassogog var et godt salg, hvis man mener andet, så skal man overveje at søge læge. Men det er et godt eksempel på søgt og ynkelig kritik
Og så er det faktisk ikke gaarde der skal have kreditten for Basso salget.
Det var nemlig Stefan schor der Selv stod for det salg.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Forza » 22. jul 2019, 10:05

baresi skrev:
22. jul 2019, 09:52
jonas386 skrev:
19. jul 2019, 16:53
Uldahl skrev:
19. jul 2019, 14:40
Forza skrev:
19. jul 2019, 14:37
Uldahl skrev:
19. jul 2019, 14:35
jonas386 skrev:
19. jul 2019, 12:15


Kritikken af Gaarde kan altså også blive for ynkelig og søgt indimellem...
Ha ha ja måske. Men ikkei samme grad som jer der forsvare ham, helt bevidstløst. I griber det mindste halmstrå i et forsøg der på :D
Jeg ser ikke nogen der forsvarer ham “bevidstløst”? Det må du gerne uddybe?
Når man udtaler han liiige skal have det sidste vindue. Og fremhæver at salget af Basso var fremragende solgt.
Det skriver jeg da heller ikke. Bassogog var et godt salg, hvis man mener andet, så skal man overveje at søge læge. Men det er et godt eksempel på søgt og ynkelig kritik
Og så er det faktisk ikke gaarde der skal have kreditten for Basso salget.
Det var nemlig Stefan schor der Selv stod for det salg.
Nej.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Brent » 22. jul 2019, 10:36

Jeg forStår ikke vi ikke bruger Safranko med mindre at der i disse timer forhandles om et salg. Han bliver ikke ligefrem mere værd af at sidde helt uden for truppen
AaB - the Nordic gateway to Europe

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Forza » 22. jul 2019, 11:48

Brent skrev:
22. jul 2019, 10:36
Jeg forStår ikke vi ikke bruger Safranko med mindre at der i disse timer forhandles om et salg. Han bliver ikke ligefrem mere værd af at sidde helt uden for truppen
Man føler sig sikre på at han et væk inden vinduet lukker da man har oplevet en okay interesse for ham. Ved at spille ham risikerer man både skader og elendige kampe der får interessen til at dale.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Køllen I Møllen » 22. jul 2019, 14:40

Brent skrev:
22. jul 2019, 10:36
Jeg forStår ikke vi ikke bruger Safranko med mindre at der i disse timer forhandles om et salg. Han bliver ikke ligefrem mere værd af at sidde helt uden for truppen
Han er ikke god nok til en plads på tilskuerpladserne. Så hvorfor i alverden skulle han på banen?
Janteloven eksisterer IKKE!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Forza » 22. jul 2019, 14:45

Køllen I Møllen skrev:
22. jul 2019, 14:40
Brent skrev:
22. jul 2019, 10:36
Jeg forStår ikke vi ikke bruger Safranko med mindre at der i disse timer forhandles om et salg. Han bliver ikke ligefrem mere værd af at sidde helt uden for truppen
Han er ikke god nok til en plads på tilskuerpladserne. Så hvorfor i alverden skulle han på banen?
Godt nok kan han ikke tæmme en badebold men du skal ikke bilde mig ind han ikke kunne ha spillet sig til en bænkplads igår.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Køllen I Møllen » 22. jul 2019, 14:58

Forza skrev:
22. jul 2019, 14:45
Køllen I Møllen skrev:
22. jul 2019, 14:40
Brent skrev:
22. jul 2019, 10:36
Jeg forStår ikke vi ikke bruger Safranko med mindre at der i disse timer forhandles om et salg. Han bliver ikke ligefrem mere værd af at sidde helt uden for truppen
Han er ikke god nok til en plads på tilskuerpladserne. Så hvorfor i alverden skulle han på banen?
Godt nok kan han ikke tæmme en badebold men du skal ikke bilde mig ind han ikke kunne ha spillet sig til en bænkplads igår.
Hvem ville du så have ofret for at gøre plads til ham?
Janteloven eksisterer IKKE!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Forza » 22. jul 2019, 15:06

Køllen I Møllen skrev:
22. jul 2019, 14:58
Forza skrev:
22. jul 2019, 14:45
Køllen I Møllen skrev:
22. jul 2019, 14:40
Brent skrev:
22. jul 2019, 10:36
Jeg forStår ikke vi ikke bruger Safranko med mindre at der i disse timer forhandles om et salg. Han bliver ikke ligefrem mere værd af at sidde helt uden for truppen
Han er ikke god nok til en plads på tilskuerpladserne. Så hvorfor i alverden skulle han på banen?
Godt nok kan han ikke tæmme en badebold men du skal ikke bilde mig ind han ikke kunne ha spillet sig til en bænkplads igår.
Hvem ville du så have ofret for at gøre plads til ham?
Tengstedt var jo åbenbart ikke god nok til at komme ind. Så den plads kunne han roligt tage.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Pavol Safranko

Indlæg af baresi » 22. jul 2019, 16:51

Forza skrev:
22. jul 2019, 10:05
baresi skrev:
22. jul 2019, 09:52
jonas386 skrev:
19. jul 2019, 16:53
Uldahl skrev:
19. jul 2019, 14:40
Forza skrev:
19. jul 2019, 14:37
Uldahl skrev:
19. jul 2019, 14:35


Ha ha ja måske. Men ikkei samme grad som jer der forsvare ham, helt bevidstløst. I griber det mindste halmstrå i et forsøg der på :D
Jeg ser ikke nogen der forsvarer ham “bevidstløst”? Det må du gerne uddybe?
Når man udtaler han liiige skal have det sidste vindue. Og fremhæver at salget af Basso var fremragende solgt.
Det skriver jeg da heller ikke. Bassogog var et godt salg, hvis man mener andet, så skal man overveje at søge læge. Men det er et godt eksempel på søgt og ynkelig kritik
Og så er det faktisk ikke gaarde der skal have kreditten for Basso salget.
Det var nemlig Stefan schor der Selv stod for det salg.
Nej.
100% schor

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Pavol Safranko

Indlæg af baresi » 22. jul 2019, 16:54

baresi skrev:
22. jul 2019, 16:51
Forza skrev:
22. jul 2019, 10:05
baresi skrev:
22. jul 2019, 09:52
jonas386 skrev:
19. jul 2019, 16:53
Uldahl skrev:
19. jul 2019, 14:40
Forza skrev:
19. jul 2019, 14:37


Jeg ser ikke nogen der forsvarer ham “bevidstløst”? Det må du gerne uddybe?
Når man udtaler han liiige skal have det sidste vindue. Og fremhæver at salget af Basso var fremragende solgt.
Det skriver jeg da heller ikke. Bassogog var et godt salg, hvis man mener andet, så skal man overveje at søge læge. Men det er et godt eksempel på søgt og ynkelig kritik
Og så er det faktisk ikke gaarde der skal have kreditten for Basso salget.
Det var nemlig Stefan schor der Selv stod for det salg.
Nej.
100% schor. Gaarde fik naturligvis kreditten for det, også ert ærgerligt signal at sportsdirektøren ikke solgte den dyreste AaB handel - men det var 100% schor der solgte bassogog og stod for transferen, og det er med garanti. 😊

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Buzz Killington » 22. jul 2019, 17:16

baresi skrev:
22. jul 2019, 16:54
baresi skrev:
22. jul 2019, 16:51
Forza skrev:
22. jul 2019, 10:05
baresi skrev:
22. jul 2019, 09:52
jonas386 skrev:
19. jul 2019, 16:53
Uldahl skrev:
19. jul 2019, 14:40


Når man udtaler han liiige skal have det sidste vindue. Og fremhæver at salget af Basso var fremragende solgt.
Det skriver jeg da heller ikke. Bassogog var et godt salg, hvis man mener andet, så skal man overveje at søge læge. Men det er et godt eksempel på søgt og ynkelig kritik
Og så er det faktisk ikke gaarde der skal have kreditten for Basso salget.
Det var nemlig Stefan schor der Selv stod for det salg.
Nej.
100% schor. Gaarde fik naturligvis kreditten for det, også ert ærgerligt signal at sportsdirektøren ikke solgte den dyreste AaB handel - men det var 100% schor der solgte bassogog og stod for transferen, og det er med garanti. 😊
Hvad mener du helt konkret? Hvilke dele af aftalen handlen blev udelukkende håndteret af Schors? Det er da vel Gaarde der bestemmer om spilleren skal ud eller ind. Det er vel også Gaarde der har ansvar for at prissætte spilleren. Jeg mener også Capelli Sport havde en stor andel i at opsøge handlen til at begynde med. Så hvordan kan det være 100% Schors?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Pavol Safranko

Indlæg af baresi » 22. jul 2019, 17:35

Buzz Killington skrev:
22. jul 2019, 17:16
baresi skrev:
22. jul 2019, 16:54
baresi skrev:
22. jul 2019, 16:51
Forza skrev:
22. jul 2019, 10:05
baresi skrev:
22. jul 2019, 09:52
jonas386 skrev:
19. jul 2019, 16:53


Det skriver jeg da heller ikke. Bassogog var et godt salg, hvis man mener andet, så skal man overveje at søge læge. Men det er et godt eksempel på søgt og ynkelig kritik
Og så er det faktisk ikke gaarde der skal have kreditten for Basso salget.
Det var nemlig Stefan schor der Selv stod for det salg.
Nej.
100% schor. Gaarde fik naturligvis kreditten for det, også ert ærgerligt signal at sportsdirektøren ikke solgte den dyreste AaB handel - men det var 100% schor der solgte bassogog og stod for transferen, og det er med garanti. 😊
Hvad mener du helt konkret? Hvilke dele af aftalen handlen blev udelukkende håndteret af Schors? Det er da vel Gaarde der bestemmer om spilleren skal ud eller ind. Det er vel også Gaarde der har ansvar for at prissætte spilleren. Jeg mener også Capelli Sport havde en stor andel i at opsøge handlen til at begynde med. Så hvordan kan det være 100% Schors?
Helt konkret så var det schor som
Aftalen gik igennem fra start til slut.
Det var schor der fik formidlet aftalen og som kontakten gik igennem .
Jeg kan ikke svare på hvorfor det ikke var gaarde at aftalen gik igennem.
Men handlen gik 100% igennem schor og blev formidlet igennem og af schor. Det er egentlig også ligemeget for det var en super handel for AaB - det var bare schor der stod for det bag linjerne. Men fair at gaarde får kreditten hvilket også er fint nok udadtil.
Troede i øvrigt at set var ret alment kendt at det var schor - det er netop ikke bare en historie men blir nævnt eet offentligt også af AaB’ere

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Pavol Safranko

Indlæg af McMark » 24. jul 2019, 12:30

Ifølge Tipsbladet så er St. Mirren interesserede i at hente Pavol. Der er ikke blevet noget meldt ud endnu, men der skulle foregå forhandlinger. Lad os krydse fingre og tæer for, at den handel går igennem ASAP! :aabfan:
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Forza » 24. jul 2019, 12:34

McMark skrev:
24. jul 2019, 12:30
Ifølge Tipsbladet så er St. Mirren interesserede i at hente Pavol. Der er ikke blevet noget meldt ud endnu, men der skulle foregå forhandlinger. Lad os krydse fingre og tæer for, at den handel går igennem ASAP! :aabfan:
Og her meldes det som en potentiel lejeaftale:

https://www.dailyrecord.co.uk/sport/foo ... r-18680093

Det håber jeg godt nok ikke er tilfældet. Lad os nu komme af med ham en gang for alle.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar