Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 21.07.2019

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 21.07.2019

Indlæg af MrBangDK » 23. jul 2019, 19:36

Gamen skrev:
23. jul 2019, 19:29
MrBangDK skrev:
23. jul 2019, 19:25
Sagen viser blot, at skal man på skafottet på debatsiden, så skal man satme have halsen hugget over, have det syet på og så lige have det hugget af en gang til..

Han han fucket op? Ja, sikkert.. men den måde mange taler om ham (og andre spillere) er simpelthen ikke et supportforum værdigt!
Aha, godt man har dig til at fortælle hvordan man er en god fan.
Jeg går lige over i et hjørne og skammer mig over, at jeg ikke skriver ene positive ting, Kim-Jong-Bang.
Skriver jeg noget om dig? Nej, og skriver jeg noget om hvordan man er god som fan? Nej!
Udelukkende at det er sygt hvordan flere af AaBs
Omtales herinde! Og må jeg have den holdning uden at du jagter mig igen igen? Tilsyneladende ikke!
Ska' vi hak'?

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 21.07.2019

Indlæg af DenGamleMand » 23. jul 2019, 20:02

AalBoyeBK skrev:
23. jul 2019, 19:14
DenGamleMand skrev:
23. jul 2019, 18:48
Forza skrev:
23. jul 2019, 18:29
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/a ... -at-bowle/

Wessams ven udtaler sig simpelthen om situationen. Jeg stoppede med at læse da han sammenlignede at arbejde i Føtex med at være professionel fodboldspiller. Det er åbenbart opad bakke med den vennegruppe.
Bold.dk er efterhånden ikke meget bedre en Ekstra Bladet. Magen til ligegyldig lorte artikel skal man lede længe efter.
Jeg synes egentlig, at det er en rigtig god artikel. Det er ret tydeligt på reaktionerne, at mange har troet, at Wessam var ude og drikke sig fuld dagen før en kamp og derfor er det relevant at få dette perspektiv på. Det vidste de fleste herinde vel godt ikke var tilfældet, men derfor forstår jeg alligevel godt kammeratens behov for at forsvare Wessam, når det er sådan det bliver udlagt i nationale medier. Jeg synes i øvrigt vennen formår at udtale sig nogenlunde fornuftigt og sympatisk. Hans formål med udtalelsen er jo bare at formidle, at der altså ikke var tale om en bytur i traditionel forstand, og han får jo også sagt, at han godt kan se, at det ikke var det smarteste i verden de havde gang i.

Og så kan jeg i øvrigt overhovedet ikke følge din generelle kritik af bold.dk. Vi skal være lykkelige over, at vi I Danmark har et så seriøst og gennemført fodboldsite som endda er gratis.
Det er ikke mit indtryk, at folk tror/troede at Wessam var ude og fylde sig med Mökai, bajere og shots - men derimod at han var ude til sent dagen inden kamp. Dette efter at klubben havde understreget overfor Wessam hvordan man opfører op til kamp. At Bold.dk laver en artikel hvor Wessams ven udtaler sig er jo dybt useriøst og kun medier som EB, BT og Se&Hør værdigt. Bold.dk var rigtigt fint for et par år siden. Nu er hver anden overskrift efterhånden sensations-agtigt og dramatisk.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 21.07.2019

Indlæg af Buzz Killington » 23. jul 2019, 20:59

Gamen skrev:
23. jul 2019, 19:15
Buzz Killington skrev:
23. jul 2019, 19:11
Jeg skrev vist også "rygter" eller spekulationer.
Men det er det jo så ikke. Det er jo bekræftet. AaB melder jo altså ikke ud hver gang en spiller forløber sig.
Nu skal jeg ikke ride den kæphest til døde, men med mindre der er tale om officielle udtalelser, så betragter jeg det som rygter med forskellig troværdighedsgrad (bl.a. afhængigt af afsenderen). Det må altså være prisen når brugere ikke vil (potentielt af fornuftige grunde) ikke vil være mere tydelige om hvor informationen kommer fra. Mao, det er rygter. Vi taler altså om ret så alvorlige anklager som her der kan have konsekvenser for en ung mands karriere.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 21.07.2019

Indlæg af Gamen » 23. jul 2019, 23:14

Buzz Killington skrev:
23. jul 2019, 20:59
Nu skal jeg ikke ride den kæphest til døde, men med mindre der er tale om officielle udtalelser, så betragter jeg det som rygter med forskellig troværdighedsgrad (bl.a. afhængigt af afsenderen). Det må altså være prisen når brugere ikke vil (potentielt af fornuftige grunde) ikke vil være mere tydelige om hvor informationen kommer fra. Mao, det er rygter. Vi taler altså om ret så alvorlige anklager som her der kan have konsekvenser for en ung mands karriere.
Så når Allan Gaarde siger noget foran 50 fans, så er det et rygte?

Eller når Wessam pludselig spiller U19, så er det også et rygte og ikke et fact?

Når Wessam bliver set på Seaport (og hans ven selv bekræfter det) så er det stadig et rygte, og ikke et fact?

Du antyder altså, at de mange der har skrevet om det herinde lyver, fordi AaB ikke udsender en pressemeddelelse når Wessam f.eks. er degraderet til U19... interessant. Come on, mand!

Det eneste der kan have konsekvenser er spillerens egne handlinger! Særligt de der foregår i fuld offentlighed.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 21.07.2019

Indlæg af Buzz Killington » 23. jul 2019, 23:44

Gamen skrev:
23. jul 2019, 23:14
Buzz Killington skrev:
23. jul 2019, 20:59
Nu skal jeg ikke ride den kæphest til døde, men med mindre der er tale om officielle udtalelser, så betragter jeg det som rygter med forskellig troværdighedsgrad (bl.a. afhængigt af afsenderen). Det må altså være prisen når brugere ikke vil (potentielt af fornuftige grunde) ikke vil være mere tydelige om hvor informationen kommer fra. Mao, det er rygter. Vi taler altså om ret så alvorlige anklager som her der kan have konsekvenser for en ung mands karriere.
Så når Allan Gaarde siger noget foran 50 fans, så er det et rygte?

Eller når Wessam pludselig spiller U19, så er det også et rygte og ikke et fact?

Når Wessam bliver set på Seaport (og hans ven selv bekræfter det) så er det stadig et rygte, og ikke et fact?

Du antyder altså, at de mange der har skrevet om det herinde lyver, fordi AaB ikke udsender en pressemeddelelse når Wessam f.eks. er degraderet til U19... interessant. Come on, mand!

Det eneste der kan have konsekvenser er spillerens egne handlinger! Særligt de der foregår i fuld offentlighed.
1) Du overfortolker. Chill. Jeg antyder overhovedet ikke at folk herinde lyver. Fejlagtige rygter kan sagtens opstå uden løgnagtig hensigt fra sidste led i kæden. Og ja, som du kender fra hviskeleg behøver ingen at lyve for at en fjer hurtigt bliver til 10 høns.

2) Jeg nævner i mit indlæg at jeg specifikt henviser til oplysninger med uspecificeret afsender. Så nej, hvis Gaarde har sagt til 50 fans at Wessam har gjort noget, så kan man da stole på det. Det samme med Seaport, da det netop er blevet bekræftet at personer tæt på Wessam.

3) Nej, det er ikke kun spillerens handlinger der kan have konskevenser. Hvis en spiller for et ry om at være utilpasset/en_møgunge, så vil det selvfølgelig påvirke en given klubs vilje til at investere i ham på et senere tidspunkt, eller han vil blive mødt med modvilje fra medspillere og/eller træner i den klub han lander i.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 7. feb 2006, 18:55
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 21.07.2019

Indlæg af RØDESVIN » 29. jul 2019, 14:27

Kan man ikke betale sig fra at se kampe på tv et eller andet sted ?

Brugeravatar
Rasmus
Superliga
Superliga
Indlæg: 742
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:46

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 21.07.2019

Indlæg af Rasmus » 29. jul 2019, 15:36

RØDESVIN skrev:
29. jul 2019, 14:27
Kan man ikke betale sig fra at se kampe på tv et eller andet sted ?
Du kan give mig 200 kr. så livestreamer jeg gerne ;) :D :aabfan:
/ Rasmus

Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 7. feb 2006, 18:55
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 21.07.2019

Indlæg af RØDESVIN » 29. jul 2019, 15:52

Rasmus skrev:
29. jul 2019, 15:36
RØDESVIN skrev:
29. jul 2019, 14:27
Kan man ikke betale sig fra at se kampe på tv et eller andet sted ?
Du kan give mig 200 kr. så livestreamer jeg gerne ;) :D :aabfan:
Ha ha du er sku da en champ 😂

Brugeravatar
Rasmus
Superliga
Superliga
Indlæg: 742
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:46

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 21.07.2019

Indlæg af Rasmus » 29. jul 2019, 16:41

:thumbsup: Er det ikke bare at finde en der har Viaplay eller en sportsbar? God kamp :aabfan:
/ Rasmus

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 21.07.2019

Indlæg af Maglau » 29. jul 2019, 16:46

RØDESVIN skrev:
29. jul 2019, 14:27
Kan man ikke betale sig fra at se kampe på tv et eller andet sted ?
Kan du ikke gå ind på tv3sport.dk arkiv og finde den der.
Men hvorfor vi du se den - det var ikke nogen speciel god kamp.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 21.07.2019

Indlæg af Maglau » 29. jul 2019, 16:47

Rasmus skrev:
29. jul 2019, 16:41
:thumbsup: Er det ikke bare at finde en der har Viaplay eller en sportsbar? God kamp :aabfan:
Tvivler på at der nogen sportsbar der sender den nu
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Besvar