Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3571
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hovedet » 4. aug 2019, 17:09

Ham der Emil skrev:
4. aug 2019, 14:25
Hovedet skrev:
4. aug 2019, 14:03
andreasaab89 skrev:
3. aug 2019, 07:06
Lunding skrev:
3. aug 2019, 02:27
Silberbauer!?
Ståle. ?
Ok, der glippede lige et par stykker. Jeg tænkte også mest på egentlige profiler.
På egentlige profiler?
Tag lige endnu et kig på listen af navne ;)
Ståle kan vel også tåle - en lille stikpille :-)

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Ham der Emil » 4. aug 2019, 17:30

Hovedet skrev:
4. aug 2019, 17:09
Ham der Emil skrev:
4. aug 2019, 14:25
Hovedet skrev:
4. aug 2019, 14:03
andreasaab89 skrev:
3. aug 2019, 07:06
Lunding skrev:
3. aug 2019, 02:27
Silberbauer!?
Ståle. ?
Ok, der glippede lige et par stykker. Jeg tænkte også mest på egentlige profiler.
På egentlige profiler?
Tag lige endnu et kig på listen af navne ;)
Ståle kan vel også tåle - en lille stikpille :-)
Ahh, det var en lang nat :cheers:
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af strangecap » 4. aug 2019, 20:16

Vi skal have noget offensivt kvalitet købt til at lege med Lucas og Kusk vi er alt alt for svage i angrebet

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BoT » 4. aug 2019, 20:32

strangecap skrev:
4. aug 2019, 20:16
Vi skal have noget offensivt kvalitet købt til at lege med Lucas og Kusk vi er alt alt for svage i angrebet
Skråstreg presse dem til at levere mere end tyve minutter pr. mand i hver kamp. De skal altså steppe op. Lucas er jo på ingen måde i top-5 offensivt i ligaen, og Kusk tager konsekvent forkerte beslutninger.

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Bundgaard » 4. aug 2019, 20:46

BoT skrev:
4. aug 2019, 20:32
strangecap skrev:
4. aug 2019, 20:16
Vi skal have noget offensivt kvalitet købt til at lege med Lucas og Kusk vi er alt alt for svage i angrebet
Skråstreg presse dem til at levere mere end tyve minutter pr. mand i hver kamp. De skal altså steppe op. Lucas er jo på ingen måde i top-5 offensivt i ligaen, og Kusk tager konsekvent forkerte beslutninger.
Der skal helt sikkert nogle lege kammerater til Lucas ellers er jeg alvorlig bange for vi ender under stregen, vi har dommerhjælp, straffe spark og alligevel fucker vi det op, det var i dag vi skulle ha point med hjem, Gaarde det er din tur nu
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3571
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hovedet » 4. aug 2019, 20:59

BoT skrev:
4. aug 2019, 20:32
strangecap skrev:
4. aug 2019, 20:16
Vi skal have noget offensivt kvalitet købt til at lege med Lucas og Kusk vi er alt alt for svage i angrebet
Skråstreg presse dem til at levere mere end tyve minutter pr. mand i hver kamp. De skal altså steppe op. Lucas er jo på ingen måde i top-5 offensivt i ligaen, og Kusk tager konsekvent forkerte beslutninger.
Det grænser jo nok til helligbrøde, men kampen i dag viser jo nok også, hvorfor FCK-fans ikke var ved at gå helt i selvsving ved tanken om Lucas Andersen, og hvorfor FCK ikke var villige til at sprænge banken for at få ham. Der er simpelthen for mange af den her slags kampe.

Vi taler hele tiden om, at vi kun har Lucas og Kusk; men helt ærligt. Hvor mange klubber render rundt og har to - på papiret, skal kraftigt understreges - så store tekniske profiler i front. De to er jo netop købt i dyre domme for at vise det lejlighedsvise sublime og kreative.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Yankee » 4. aug 2019, 21:15

Hovedet skrev:
4. aug 2019, 20:59
Vi taler hele tiden om, at vi kun har Lucas og Kusk; men helt ærligt. Hvor mange klubber render rundt og har to - på papiret, skal kraftigt understreges - så store tekniske profiler i front. De to er jo netop købt i dyre domme for at vise det lejlighedsvise sublime og kreative.
Synes du ikke også de gør det? Det synes jeg altså. Sidste sæson lavede de tilsammen 15 mål og 10 assists, selvom Lucas kun spillede 23 kampe. Det er altså ganske pæne tal i en sæson hvor der ikke var ret meget, der fungerede for holdet. Medmindre de bliver ramt af skader, kommer de til at runde 30 mål+assists i denne sæson og sådan en duo er der ikke ret mange klubber, der har.

Vi kunne gøre dem begge to en tjeneste ved at finde os en lynhurtig venstrekant, der kunne true i dybden og derved skabe mere plads i mellemrummet når modstanderens forsvar var nødt til at falde.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BoT » 4. aug 2019, 21:27

Yankee skrev:
4. aug 2019, 21:15
Vi kunne gøre dem begge to en tjeneste ved at finde os en lynhurtig venstrekant, der kunne true i dybden og derved skabe mere plads i mellemrummet når modstanderens forsvar var nødt til at falde.
Enig. Thellufsen må i øvrigt virkelig være skidt til træning, når han er blevet overhalet af både Kaufmann og Wessam.

En stærk 6'er og en venstreføj må være de to førsteprioriteter.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af baresi » 4. aug 2019, 21:31

kampen idag bekræfter jo blot at truppen er for tynd og at start 11eren ikke er top 6.
Og skal vi spille 4-3-3 så er vi sgu ret langt fra et tophold. Men hvis vi blot skal tænke top 6 mangler der da en del.
Rinne
Ny HB - Ny CF (sælg okore) - KP - Ahlman
NY - Olsen - NY (eller lucas)
Kusk - Van Weert (eller NY hvis vi vil mere end blot lige nr 6) - LUcas eller NY

UD:
palle, okore, kakeeto, abild (men ham beholder jeg gerne), wessam.
og vigtigste UD transfer GAARDE

OG så synes jeg virkelig det er foruroligende at der ikke kan sælges dem man ønsker at komme af med.

OG der mangler virkelig forstærkning. NU

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1211
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Spanky » 4. aug 2019, 21:35

Lige nu er mit hedeste transferønske Kirkevold.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7816
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 4. aug 2019, 21:48

Spanky skrev:
4. aug 2019, 21:35
Lige nu er mit hedeste transferønske Kirkevold.
Hvordan skal AaB så spille for at få plads til ham?

Jeg håber ikke det er en mand vi henter. Positionen er i mine øjne ikke den mest presserende og evnerne i forhold til at man skal betale transfer og hente en af de 30 bedst betalte spillere i ligaen matcher ikke.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3571
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hovedet » 4. aug 2019, 21:55

Yankee skrev:
4. aug 2019, 21:15
Hovedet skrev:
4. aug 2019, 20:59
Vi taler hele tiden om, at vi kun har Lucas og Kusk; men helt ærligt. Hvor mange klubber render rundt og har to - på papiret, skal kraftigt understreges - så store tekniske profiler i front. De to er jo netop købt i dyre domme for at vise det lejlighedsvise sublime og kreative.
Synes du ikke også de gør det? Det synes jeg altså. Sidste sæson lavede de tilsammen 15 mål og 10 assists, selvom Lucas kun spillede 23 kampe. Det er altså ganske pæne tal i en sæson hvor der ikke var ret meget, der fungerede for holdet. Medmindre de bliver ramt af skader, kommer de til at runde 30 mål+assists i denne sæson og sådan en duo er der ikke ret mange klubber, der har.

Vi kunne gøre dem begge to en tjeneste ved at finde os en lynhurtig venstrekant, der kunne true i dybden og derved skabe mere plads i mellemrummet når modstanderens forsvar var nødt til at falde.
Nej, måske er det også bare mig, der har svært ved at forstå, hvordan vi kan blive ved med at tåge rundt i middelmådighed og det, der er værre med spillere som Kusk og Lucas Andersen i offensiven. Og hold da op, de slutminutter har været dyre for os; tænkte på Van Weerth mod SønderjyskE og så Rinne i dag.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af gravballe » 4. aug 2019, 22:00

Spanky skrev:
4. aug 2019, 21:35
Lige nu er mit hedeste transferønske Kirkevold.
er sikker på han bliver et flop.... håber ikke vi henter ham...

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Yankee » 4. aug 2019, 22:00

Hovedet skrev:
4. aug 2019, 21:55
Yankee skrev:
4. aug 2019, 21:15
Hovedet skrev:
4. aug 2019, 20:59
Vi taler hele tiden om, at vi kun har Lucas og Kusk; men helt ærligt. Hvor mange klubber render rundt og har to - på papiret, skal kraftigt understreges - så store tekniske profiler i front. De to er jo netop købt i dyre domme for at vise det lejlighedsvise sublime og kreative.
Synes du ikke også de gør det? Det synes jeg altså. Sidste sæson lavede de tilsammen 15 mål og 10 assists, selvom Lucas kun spillede 23 kampe. Det er altså ganske pæne tal i en sæson hvor der ikke var ret meget, der fungerede for holdet. Medmindre de bliver ramt af skader, kommer de til at runde 30 mål+assists i denne sæson og sådan en duo er der ikke ret mange klubber, der har.

Vi kunne gøre dem begge to en tjeneste ved at finde os en lynhurtig venstrekant, der kunne true i dybden og derved skabe mere plads i mellemrummet når modstanderens forsvar var nødt til at falde.
Nej, måske er det også bare mig, der har svært ved at forstå, hvordan vi kan blive ved med at tåge rundt i middelmådighed og det, der er værre med spillere som Kusk og Lucas Andersen i offensiven. Og hold da op, de slutminutter har været dyre for os; tænkte på Van Weerth mod SønderjyskE og så Rinne i dag.
Så misforstod jeg dig nok lidt, for det er jeg helt enig i :thumbsup:

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gaarde6 » 4. aug 2019, 22:07

baresi skrev:
4. aug 2019, 21:31
kampen idag bekræfter jo blot at truppen er for tynd og at start 11eren ikke er top 6.
Og skal vi spille 4-3-3 så er vi sgu ret langt fra et tophold. Men hvis vi blot skal tænke top 6 mangler der da en del.
Rinne
Ny HB - Ny CF (sælg okore) - KP - Ahlman
NY - Olsen - NY (eller lucas)
Kusk - Van Weert (eller NY hvis vi vil mere end blot lige nr 6) - LUcas eller NY

UD:
palle, okore, kakeeto, abild (men ham beholder jeg gerne), wessam.
og vigtigste UD transfer GAARDE

OG så synes jeg virkelig det er foruroligende at der ikke kan sælges dem man ønsker at komme af med.

OG der mangler virkelig forstærkning. NU
Kampen i dag starter du med at skrive???
Kan du sige de sidste 3 sæsoner.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af baresi » 4. aug 2019, 22:18

Gaarde6 skrev:
4. aug 2019, 22:07
baresi skrev:
4. aug 2019, 21:31
kampen idag bekræfter jo blot at truppen er for tynd og at start 11eren ikke er top 6.
Og skal vi spille 4-3-3 så er vi sgu ret langt fra et tophold. Men hvis vi blot skal tænke top 6 mangler der da en del.
Rinne
Ny HB - Ny CF (sælg okore) - KP - Ahlman
NY - Olsen - NY (eller lucas)
Kusk - Van Weert (eller NY hvis vi vil mere end blot lige nr 6) - LUcas eller NY

UD:
palle, okore, kakeeto, abild (men ham beholder jeg gerne), wessam.
og vigtigste UD transfer GAARDE

OG så synes jeg virkelig det er foruroligende at der ikke kan sælges dem man ønsker at komme af med.

OG der mangler virkelig forstærkning. NU
Kampen i dag starter du med at skrive???
Kan du sige de sidste 3 sæsoner.
😜ja enig. Men man blir desværre bekræftet for mange gange. Også Idag.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1211
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Spanky » 5. aug 2019, 10:47

Forza skrev:
4. aug 2019, 21:48
Spanky skrev:
4. aug 2019, 21:35
Lige nu er mit hedeste transferønske Kirkevold.
Hvordan skal AaB så spille for at få plads til ham?

Jeg håber ikke det er en mand vi henter. Positionen er i mine øjne ikke den mest presserende og evnerne i forhold til at man skal betale transfer og hente en af de 30 bedst betalte spillere i ligaen matcher ikke.
Han er sikkert en dyr herre og som du skriver er der andre pladser, som er mere presserende at få forstærket.

Men siden hvornår det er blevet normal praksis, at vi kun har én seniorangriber i truppen? (van Weert). Nu er van Weert måske ude i flere kampe på baggrund af hovedskaden igår, så har vi intet i boksen og som opspilstation.

Kirkevold har et fremragende scoringssnit pr. spilleminut i superligaen og han har en fin alder.

Derudover sparker han igennem på straffespark ;)

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af strangecap » 5. aug 2019, 12:11

Hvad med AK47 hvis vi kan få ham billigt?

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af baresi » 5. aug 2019, 13:06

strangecap skrev:
5. aug 2019, 12:11
Hvad med AK47 hvis vi kan få ham billigt?
Syns fantisk han var helt hæderlig i sin AaB tid.
Tror udfordringen er at i et 4-3-3 er der kun plads til en spids angriber (vi kan jo se at kaufmann ligger oppe på ventre og det er jo ikke en plads til ham- men af nød fordi Wessam og thellufsen ikke præsterer heller og livas afløser på den centrale)

Derfor skal en ekstra angriber næsten være en der kan slå Van weert af og blive ny 1. Angriber.
Alternativt så kommer AK47 foran kaufmann og hans udvikling og vil man det.

Dog er den centrale angriber nok hverken 1.2 eller 3. Prioritet lige nu. Der er for mange andre store mangler der skal hentes

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1211
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Spanky » 5. aug 2019, 13:09

strangecap skrev:
5. aug 2019, 12:11
Hvad med AK47 hvis vi kan få ham billigt?
AK's vandvidskontrakt udløber først ultimo 2020. Den tror jeg ikke han er interesseret i at afgive ved et skifte.

Låst