Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Ham der Emil » 6. aug 2019, 18:45

Buzz Killington skrev:
6. aug 2019, 18:06
Ham der Emil skrev:
6. aug 2019, 17:27
Asante er blevet nævnt tidligere i tråden, og han er en proven målscorer i ligaen.

En anden mulighed kunne være Joshua John, som også har vist sig specielt målfarlig (bl.a. mod os). Har han stadig sin speed, så burde han være oplagt. Han spiller pt. for Kaysar i Kazakstan. Han blev tilbudt til os sidste sommer, men mon ikke Gaarde stadigvæk håbede på Kadrii på daværende tidspunkt?
Joshua var allerede røv og nøgler i hans sidste sæson for FCN. Jeg tror ikke han er blevet meget bedre af at rende rundt og være uskart først i Tyrkiet, og dernæst i Kazakstan. Derudover, så var det mig bekendt Lucas der var foretrukket fremfor Kadrii.
Det var ret tydeligt at han ville væk fra FCN i sin sidste tid i klubben, det har uden tvivl spillet ind på hans præstationer. Så kam det diskuteres, om det er sådan en spiller vi vild have. Men eftersom han og agenten selv aktivt søgte et skifte til DK sidste sommer, tror jeg han har indset, at det er her hans niveau ligger.

Uanset ville jeg foretrækker ham på venstre kanten frem for Kaufmann og Wessam.

Vedrørende Lucas > Kadrii, så kan det godt være. Jeg har bare set det som, at vi glippede Kadrii (sikkert på ambitioner og økonomi), og derefter fil muligheden for at hente Lucas hjem på en lejeaftale.
Et Hjerte - En Klub

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7877
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 6. aug 2019, 19:02

Ham der Emil skrev:
6. aug 2019, 18:45
Buzz Killington skrev:
6. aug 2019, 18:06
Ham der Emil skrev:
6. aug 2019, 17:27
Asante er blevet nævnt tidligere i tråden, og han er en proven målscorer i ligaen.

En anden mulighed kunne være Joshua John, som også har vist sig specielt målfarlig (bl.a. mod os). Har han stadig sin speed, så burde han være oplagt. Han spiller pt. for Kaysar i Kazakstan. Han blev tilbudt til os sidste sommer, men mon ikke Gaarde stadigvæk håbede på Kadrii på daværende tidspunkt?
Joshua var allerede røv og nøgler i hans sidste sæson for FCN. Jeg tror ikke han er blevet meget bedre af at rende rundt og være uskart først i Tyrkiet, og dernæst i Kazakstan. Derudover, så var det mig bekendt Lucas der var foretrukket fremfor Kadrii.
Det var ret tydeligt at han ville væk fra FCN i sin sidste tid i klubben, det har uden tvivl spillet ind på hans præstationer. Så kam det diskuteres, om det er sådan en spiller vi vild have. Men eftersom han og agenten selv aktivt søgte et skifte til DK sidste sommer, tror jeg han har indset, at det er her hans niveau ligger.

Uanset ville jeg foretrækker ham på venstre kanten frem for Kaufmann og Wessam.

Vedrørende Lucas > Kadrii, så kan det godt være. Jeg har bare set det som, at vi glippede Kadrii (sikkert på ambitioner og økonomi), og derefter fil muligheden for at hente Lucas hjem på en lejeaftale.
Vi var eftersigende i førersædet til at hente Kadrii. Da Lucas pludselig blev en mulighed droppede vi alle planer om ham. Han glippede primært fordi vi selv valgte at gå andre veje.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Kokkefar » 7. aug 2019, 00:13

Ham der Emil skrev:
6. aug 2019, 17:27
Asante er blevet nævnt tidligere i tråden, og han er en proven målscorer i ligaen.

En anden mulighed kunne være Joshua John, som også har vist sig specielt målfarlig (bl.a. mod os). Har han stadig sin speed, så burde han være oplagt. Han spiller pt. for Kaysar i Kazakstan. Han blev tilbudt til os sidste sommer, men mon ikke Gaarde stadigvæk håbede på Kadrii på daværende tidspunkt?
John var en typisk kant der går til baglinjen og slår indlæg. Han ville ikke passe ind i vores spilsystem.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af raekkeettre » 7. aug 2019, 08:38

Ifølge BT skal både Fisker og Gammelby sælges. Kan vi ikke sende Okore og 3 millioner den vej, så har vi vores højre back og en 8er plus en konkurrent til Kusk på højre side. Så skal vi "bare" af med Pallesen og finde en central forsvar med hår mellem tænderne!

Sæt igang Gaarde!!! :)

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af andreasaab89 » 7. aug 2019, 08:42

raekkeettre skrev:
7. aug 2019, 08:38
Ifølge BT skal både Fisker og Gammelby sælges. Kan vi ikke sende Okore og 3 millioner den vej, så har vi vores højre back og en 8er plus en konkurrent til Kusk på højre side. Så skal vi "bare" af med Pallesen og finde en central forsvar med hår mellem tænderne!

Sæt igang Gaarde!!! :)
Mener du Seriøst vi skal bytte okore for Gammelby og fisker og give Brøndby 3 mio med oveni ?
Du må være sindsyg . Det er spillere som er ude i kulden og billige

Fisker er over the Hill. Vi har brug for nyt blod og en leder centralt , ikke flere afdankede x-stjerner fra andre superligaklubber

Gammelby kunne jeg godt se ideen i. Men det vil kræve at Pallesen kom væk først. Vi kommer på ingen måde tol at hente nye backs så længe vi har Palle, PK, ahlman og klitten .. det er 2 backs til hver side. Skal nye backs ind skal der sælges først
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7877
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 7. aug 2019, 08:44

raekkeettre skrev:
7. aug 2019, 08:38
Ifølge BT skal både Fisker og Gammelby sælges. Kan vi ikke sende Okore og 3 millioner den vej, så har vi vores højre back og en 8er plus en konkurrent til Kusk på højre side. Så skal vi "bare" af med Pallesen og finde en central forsvar med hår mellem tænderne!

Sæt igang Gaarde!!! :)
3 mio den vej. For 2 reserver der i forvejen vil skulle have en stor løn hos os. NEJ TAK.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Ham der Emil » 7. aug 2019, 09:18

raekkeettre skrev:
7. aug 2019, 08:38
Ifølge BT skal både Fisker og Gammelby sælges. Kan vi ikke sende Okore og 3 millioner den vej, så har vi vores højre back og en 8er plus en konkurrent til Kusk på højre side. Så skal vi "bare" af med Pallesen og finde en central forsvar med hår mellem tænderne!

Sæt igang Gaarde!!! :)
Stort ja tak til begge!
Men det ville nok være en anelse risky at sende Okore den vej i en handel. Er ikke specielt sikker ved, at Ross skal danne makker med KP.
Et Hjerte - En Klub

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af raekkeettre » 7. aug 2019, 10:31

andreasaab89 skrev:
7. aug 2019, 08:42
raekkeettre skrev:
7. aug 2019, 08:38
Ifølge BT skal både Fisker og Gammelby sælges. Kan vi ikke sende Okore og 3 millioner den vej, så har vi vores højre back og en 8er plus en konkurrent til Kusk på højre side. Så skal vi "bare" af med Pallesen og finde en central forsvar med hår mellem tænderne!

Sæt igang Gaarde!!! :)
Mener du Seriøst vi skal bytte okore for Gammelby og fisker og give Brøndby 3 mio med oveni ?
Du må være sindsyg . Det er spillere som er ude i kulden og billige

Fisker er over the Hill. Vi har brug for nyt blod og en leder centralt , ikke flere afdankede x-stjerner fra andre superligaklubber

Gammelby kunne jeg godt se ideen i. Men det vil kræve at Pallesen kom væk først. Vi kommer på ingen måde tol at hente nye backs så længe vi har Palle, PK, ahlman og klitten .. det er 2 backs til hver side. Skal nye backs ind skal der sælges først
Ja måske var jeg for ivrig :) Men jeg tænker, BIF gav' for et år siden vist nok 11-13 millioner for Gammelby, og jeg vil mene Fisker er 1-2 millioner værd - Okore tror jeg ikke er mere end 10 millioner værd hvis vi er heldige, så ud fra den kalkulation. Men hvad tyskeren sagde i BIF så var Fisker ind der altid gik forrest til træning, var i kanon form og en eksempel for unge spillere, jeg synes vi trænger til sådan en. Og så kunne jeg se det gode i, at han også kunne dække ind for Kusk. Jeg synes Fisker er en leder og en fanden i volsk spiller - jeg så ham gerne i AaB. Og ja Gammelby, synes jeg bare altid har været pisse spændende og en Dahlsgaard klon, langt hen af vejen.

Nu sagde jeg også, at hvis Okore smuttede skulle vi havde en ny center ind - og Pallesen skal ud, gerne nu! :)

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gaarde6 » 7. aug 2019, 11:19

raekkeettre skrev:
7. aug 2019, 10:31
andreasaab89 skrev:
7. aug 2019, 08:42
raekkeettre skrev:
7. aug 2019, 08:38
Ifølge BT skal både Fisker og Gammelby sælges. Kan vi ikke sende Okore og 3 millioner den vej, så har vi vores højre back og en 8er plus en konkurrent til Kusk på højre side. Så skal vi "bare" af med Pallesen og finde en central forsvar med hår mellem tænderne!

Sæt igang Gaarde!!! :)
Mener du Seriøst vi skal bytte okore for Gammelby og fisker og give Brøndby 3 mio med oveni ?
Du må være sindsyg . Det er spillere som er ude i kulden og billige

Fisker er over the Hill. Vi har brug for nyt blod og en leder centralt , ikke flere afdankede x-stjerner fra andre superligaklubber

Gammelby kunne jeg godt se ideen i. Men det vil kræve at Pallesen kom væk først. Vi kommer på ingen måde tol at hente nye backs så længe vi har Palle, PK, ahlman og klitten .. det er 2 backs til hver side. Skal nye backs ind skal der sælges først
Ja måske var jeg for ivrig :) Men jeg tænker, BIF gave for et år siden vist nok 11-13 millioner for Gammelby, og jeg vil mene Fisker er 1-2 millioner værd - Okore tror jeg ikke er mere end 10 millioner værd hvis vi er heldige, så ud fra den kalkulation. Men hvad tyskeren sagde i BIF så var Fisker ind der altid gik forrest til træning, var i kanon form og en eksempel for unge spillere, jeg synes vi trænger til sådan en. Og så kunne jeg se det gode i, at han også kunne dække ind for Kusk. Jeg synes Fisker er en leder og en fanden i volsk spiller - jeg så ham gerne i AaB. Og ja Gammelby, synes jeg bare altid har været pisse spændende og en Dahlsgaard klon, langt hen af vejen.

Nu sagde jeg også, at hvis Okore smuttede skulle vi havde en ny center ind - og Pallesen skal ud, gerne nu! :)
Synes overhovedet ikke du er for ivrig!
Det ville da være et KONGE bytte!
Gammelby er da det tætteste vi kommer på en ny Dalsgård.
Og Fisker som bliver kaldt over the hill, som 31 årig (WTF??) Er da præcis den hårdt arbejdende felt til felt spiller, som vi ikke har nogen af i truppen i forvejen.
Hvis det kunne lade sig gøre, er det da en no brainer.

Bugatti1
2. div
2. div
Indlæg: 137
Tilmeldt: 7. aug 2019, 12:19
Favoritspiller: Siyabonga Nomvete

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Bugatti1 » 7. aug 2019, 12:34

For mig at se, så tror jeg pengene til at hente spillere er meget få. Så det skal nok være spillere uden kontrakt der kan hentes (Noget den gode gamle Lynge var ekspert i :-) ). Ellers skal vi selv sælge først. Og den eneste som jeg godt kan undvære fra start 11´eren er Okore. Sælges han, så må drømmen være at få Thelander tilbage.
Der ud over får N. Thomsen jo ingen spilletid I FcK, så han må også gerne komme tilbage, eventuelt på en lejeaftale?

I dette transfervindue har vi sagt farvel til: Safranko, Lesniak, Wúrtz, Risgård, Ochs (Mangler jeg nogen?)
Og ingen af disse var vel direkte lavt betalte, så der burde være lidt økonomi at rutte med til lønninger i alt fald.
Den eneste vi har hentet er Patrick Olsen, som har set lovende ud, og en ok erstatning for Würtz.

Abildgård skal lige spille en sæson mere og bevise han kan være stabil i længere tid med et højt bundniveau, så fortjener han også at få lov til at komme afsted.

Så har vi tre spillere som er prøvet 100 vis af gange, og desværre ikke slået til og ikke kommer til det. De er ikke 17, 18, eller 19 år længere, så der er ikke længere tale om uforløste talenter, men blot ikke dygtige nok - Børsting, Blåbjerg og Magnus Christensen. De kan udlejes til Vendsyssel eller lignende, for de kommer ikke med noget der er superligaen værdig,

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7877
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 7. aug 2019, 12:56

Bugatti1 skrev:
7. aug 2019, 12:34
For mig at se, så tror jeg pengene til at hente spillere er meget få. Så det skal nok være spillere uden kontrakt der kan hentes (Noget den gode gamle Lynge var ekspert i :-) ). Ellers skal vi selv sælge først. Og den eneste som jeg godt kan undvære fra start 11´eren er Okore. Sælges han, så må drømmen være at få Thelander tilbage.
Der ud over får N. Thomsen jo ingen spilletid I FcK, så han må også gerne komme tilbage, eventuelt på en lejeaftale?

I dette transfervindue har vi sagt farvel til: Safranko, Lesniak, Wúrtz, Risgård, Ochs (Mangler jeg nogen?)
Og ingen af disse var vel direkte lavt betalte, så der burde være lidt økonomi at rutte med til lønninger i alt fald.
Den eneste vi har hentet er Patrick Olsen, som har set lovende ud, og en ok erstatning for Würtz.

Abildgård skal lige spille en sæson mere og bevise han kan være stabil i længere tid med et højt bundniveau, så fortjener han også at få lov til at komme afsted.

Så har vi tre spillere som er prøvet 100 vis af gange, og desværre ikke slået til og ikke kommer til det. De er ikke 17, 18, eller 19 år længere, så der er ikke længere tale om uforløste talenter, men blot ikke dygtige nok - Børsting, Blåbjerg og Magnus Christensen. De kan udlejes til Vendsyssel eller lignende, for de kommer ikke med noget der er superligaen værdig,
Din analyse af vores tilgange denne sommer er forkert. Vi har købt Lucas fri og sandsynligvis gjort ham lønførende i truppen fra denne sommer. En kæmpe postering for vores økonomi.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af McMark » 7. aug 2019, 13:00

Bugatti1 skrev:
7. aug 2019, 12:34
For mig at se, så tror jeg pengene til at hente spillere er meget få. Så det skal nok være spillere uden kontrakt der kan hentes (Noget den gode gamle Lynge var ekspert i :-) ). Ellers skal vi selv sælge først. Og den eneste som jeg godt kan undvære fra start 11´eren er Okore. Sælges han, så må drømmen være at få Thelander tilbage.
Der ud over får N. Thomsen jo ingen spilletid I FcK, så han må også gerne komme tilbage, eventuelt på en lejeaftale?

I dette transfervindue har vi sagt farvel til: Safranko, Lesniak, Wúrtz, Risgård, Ochs (Mangler jeg nogen?)
Og ingen af disse var vel direkte lavt betalte, så der burde være lidt økonomi at rutte med til lønninger i alt fald.
Den eneste vi har hentet er Patrick Olsen, som har set lovende ud, og en ok erstatning for Würtz.

Abildgård skal lige spille en sæson mere og bevise han kan være stabil i længere tid med et højt bundniveau, så fortjener han også at få lov til at komme afsted.

Så har vi tre spillere som er prøvet 100 vis af gange, og desværre ikke slået til og ikke kommer til det. De er ikke 17, 18, eller 19 år længere, så der er ikke længere tale om uforløste talenter, men blot ikke dygtige nok - Børsting, Blåbjerg og Magnus Christensen. De kan udlejes til Vendsyssel eller lignende, for de kommer ikke med noget der er superligaen værdig,
Vi har også sagt farvel til Bardhec Bytyqi, Michael Lansing og Marco Ramkilde på fri transfer, mens vi har hentet Lucas Andersen permanent og Andreas Hansen ind som reservemålmand på fri transfer. :)

Jeg er helt enig i, at det optimale salg ville være Jores Okore i vores nuværende situation, da han ligger i toppen af lønhierakiet, har udløb næste år og har udtrykt et ønske om at prøve sig af i udlandet igen. Desværre virker det til, at der ikke er den store interesse for ham længere, og de bud vi har modtaget var for lave til Allans smag. Hvis han ender med at ryge, ligger det lige til højrebenet at hente Rasmus Thelander hjem.

Hvad angår Frederik Børsting, Jakob Blåbjerg og Magnus Christensen, så tror jeg ikke, at du skal regne med, der sker noget.

Jakob Blåbjerg er heldigvis helt ude i kulden, da han igennem længere tid har leveret elendige indsatser i det centrale forsvar og på venstrebacken. Tror dog ikke vi lejer ham ud, da han nok er 4. valg i midterforsvaret.

Frederik Børsting kæmper altid røven ud af bukserne, men er ikke særlig gode venner med bolden. Tror dog ikke vi lejer ham, da han er 4. eller 5. valg på den centrale midtbane (alt afhængig af hvor Lucas Andersen skal spille).

Magnus Christensen virker til at have uendelig lang snor, og så snart han er tilbage fra skade, tror jeg, at han ryger direkte ind i startopstillingen igen.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 7. aug 2019, 13:10

McMark skrev:
7. aug 2019, 13:00
Magnus Christensen virker til at have uendelig lang snor, og så snart han er tilbage fra skade, tror jeg, at han ryger direkte ind i startopstillingen igen.
Ja, så er det desværre nok slut med det chanceskabende fodbold. Øv.

Nordkraften
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 15
Tilmeldt: 7. aug 2019, 11:27
Favoritspiller: Henrik Vandet KRISTENSEN
Geografisk sted: NORDJYLLAND

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Nordkraften » 7. aug 2019, 13:24

raekkeettre skrev:
7. aug 2019, 08:38
Ifølge BT skal både Fisker og Gammelby sælges. Kan vi ikke sende Okore og 3 millioner den vej, så har vi vores højre back og en 8er plus en konkurrent til Kusk på højre side. Så skal vi "bare" af med Pallesen og finde en central forsvar med hår mellem tænderne!

Sæt igang Gaarde!!! :)
Fisker er alt det, AaB skriger på. Ligeledes kan han være den håndgranat, som Kenneth Emil Pedersen for nylig - med rette - omtalte, at AaB's OMKLÆDNINGSRUM trænger til. Det ville være rigtig fint at få ham tilknyttet. Desuden er det grotesk, hvis man mener, at 31 er for GAMMEL til en så svag liga som SUPERLIGAEN. Skulle man mene det, kunne man med rette læse INTERVIEW med Lasse Schöne om skifte til Serie A.

GAMMELBY har potentiale. Masser af FJUMMERI, men også masser af KVALITET.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2613
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af baresi » 7. aug 2019, 13:40

Gamen skrev:
7. aug 2019, 13:10
McMark skrev:
7. aug 2019, 13:00
Magnus Christensen virker til at have uendelig lang snor, og så snart han er tilbage fra skade, tror jeg, at han ryger direkte ind i startopstillingen igen.
Ja, så er det desværre nok slut med det chanceskabende fodbold. Øv.
Præcis Gamen - stil nu det bedste hold, og ikke fordi han er en af AaBs egne. Han er god nok til at være i truppen og kan udvikle sig der, men ikke god nok til bare altid at være i start 11eren. PO har virkelig gjort en forskel på den 6er.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af raekkeettre » 7. aug 2019, 13:40

Nordkraften skrev:
7. aug 2019, 13:24
raekkeettre skrev:
7. aug 2019, 08:38
Ifølge BT skal både Fisker og Gammelby sælges. Kan vi ikke sende Okore og 3 millioner den vej, så har vi vores højre back og en 8er plus en konkurrent til Kusk på højre side. Så skal vi "bare" af med Pallesen og finde en central forsvar med hår mellem tænderne!

Sæt igang Gaarde!!! :)
Fisker er alt det, AaB skriger på. Ligeledes kan han være den håndgranat, som Kenneth Emil Pedersen for nylig - med rette - omtalte, at AaB's OMKLÆDNINGSRUM trænger til. Det ville være rigtig fint at få ham tilknyttet. Desuden er det grotesk, hvis man mener, at 31 er for GAMMEL til en så svag liga som SUPERLIGAEN. Skulle man mene det, kunne man med rette læse INTERVIEW med Lasse Schöne om skifte til Serie A.

GAMMELBY har potentiale. Masser af FJUMMERI, men også masser af KVALITET.
Jeg er helt enig!!! :cheers: Underlig nok :)

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6097
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 7. aug 2019, 14:13

Den uskarpe hollænder er ude på ubestemt tid, og har åbenbart slået hovedet flere gange. Det kan forklare de mange afbrænder. :thumbsup:
Men vi bør hente en ny angriber nu. Både som erstatning for Weert pt. , men også som konkurrent på længere sigt...

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hanga » 7. aug 2019, 14:20

FIDEL skrev:
7. aug 2019, 14:13
Den uskarpe hollænder er ude på ubestemt tid, og har åbenbart slået hovedet flere gange. Det kan forklare de mange afbrænder. :thumbsup:
Men vi bør hente en ny angriber nu. Både som erstatning for Weert pt. , men også som konkurrent på længere sigt...
Det kan slet ikke diskuteres at vi skal have en angriber ind nu - vores angrebsbesætning består nu af førsteårs senior Kaufmann og Wessam der har vist danmarksserie niveau. Ellers skal vi til fjerne Lucas fra midtbane/kant pladsen hvor han er langt bedre efter min mening.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Kristian » 7. aug 2019, 14:24

FIDEL skrev:
7. aug 2019, 14:13
Den uskarpe hollænder er ude på ubestemt tid, og har åbenbart slået hovedet flere gange. Det kan forklare de mange afbrænder. :thumbsup:
Men vi bør hente en ny angriber nu. Både som erstatning for Weert pt. , men også som konkurrent på længere sigt...
Virkelig skidt..vores tynde trup bliver virkelig sat på prøve nu.

Skrækscenariet er 0 point i de næste to og så er der allerede krise igen igen.
------------------
mvh Kristian

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3650
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hovedet » 7. aug 2019, 14:53

Kristian skrev:
7. aug 2019, 14:24
FIDEL skrev:
7. aug 2019, 14:13
Den uskarpe hollænder er ude på ubestemt tid, og har åbenbart slået hovedet flere gange. Det kan forklare de mange afbrænder. :thumbsup:
Men vi bør hente en ny angriber nu. Både som erstatning for Weert pt. , men også som konkurrent på længere sigt...
Virkelig skidt..vores tynde trup bliver virkelig sat på prøve nu.

Skrækscenariet er 0 point i de næste to og så er der allerede krise igen igen.
Vi har reelt intet angreb udover Van Weerth, så en løsning må være en lejeaftale her. Andet ville være uansvarligt.

Låst