Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gaarde6 » 11. aug 2019, 08:56

PohlErDenNyeAugo skrev:
10. aug 2019, 23:50
Gaarde6 skrev:
10. aug 2019, 09:23
PohlErDenNyeAugo skrev:
10. aug 2019, 00:34
Jeg ved ikke hvad gennemsnitsalderen er her på debatsiden. Men efter små 25 år som fan, så har jeg svært ved at se truppen er så skidt pt. Ift. Så mange tidligere år.
Er der ikke penge at gøre med er det jo ikke helt let at købe nye spillere, altså med mindre vi skal til at lege med det økonomiske fundament.

Jeps, vi har ikke et tophold. Det har vi aldrig haft de år vi har vundet mesterskabet.
Det kræver en kombination af talenter der slår til, billige transfers (Olsen), og stabile spillere (Kp,Rinne m,fl.)

Alt andet lige spiller vi meget mere forfriskende fodbold efter Friis er kommet til, end under de sidste to trænere.

Håber da der kommer mere nyt blod. Jeg er dog rimelig fortrøstningsfuld så længe Ross og 2x Klitten får spilletid og erfaring. De næste skal køres i stilling.

Tror på Gaarde kan finde noget, og synes generelt folk er utaknemmelige overfor hans indsats. Jeg ved godt det er let at lege sportsdirektør/landstræner hjemme i sofaen.

Fortæl mig hvilke sportsdirektører i andre klubber med cirka samme økonomi i finder attraktive ?
Skal vi hapse fra AGF ?
OB - bare fordi det har kørt i 6 måneder?

Savner folk er lidt mere positive overfor dem der faktisk bruger 95pct af deres vågne timer på at gøre os fans glade.

PS. Har set Allan Gaarde spise 5 ristede med venstre hånd. Selvfølgelig på fontænen, da han spillede i Udinese og selvsagt med højre arm om en blondine. Det var et smukt øjeblik 😂

Går rygter om der sker noget snart🙂
Mon ikke de 117 point i de sidse 100 kampe er med til at gøre folk lidt sure?
Sommetider når jeg læser herinde, tænker jeg: vågn nu op! Nogle får det til at lyde som om at vi er et top 6 hold. Og andre synes vi er på rette vej fordi vi spiller en god kamp i ny og næ.
Slutter som jeg startede. 117 point i 100 kampe taler sit tydelige sprog. Vi er IKKE en top 6 klub.............. ENDNU
Hej med dig.
Forhold dig til hvilken sportsdirektør i blandt vores nærmeste konkurrenter du finder bedre ? Istedet for at ævle det samme fylde/fylde/gylde igen og igen 😂

Så hvem har gjort det så meget bedre end Gaarde med samme vilkår?
Som i øvrigt har hentet Lucas retur, samt laver lang kontrakt ?

Ta nu den ja hat🙂

Vi vinder søndag 😍😍😍😍
Gaarde har hentet den ene lorte spiller efter den anden og han er skyld i vi nu står med et tæt på et profil løst hold.
Og fedt at give Gaarde kredit og æren for Lucas handlen. Går du og bilder dig selv ind at, hvis Gaarde var sports direktør i Randers kunne han gøre det samme?
Eller ved du inderst inde godt at Lucas kærlighed til klubben og familiens tilhørs forhold til Aalborg, måske har haft en halv stor betydning!?
Du kan tage den stilling Yankee har postet tidligere på, hvad holdet har præsteret i de sidste 100 kampe. Det fortæller vist meget godt, at selv sports direktører med mindre budgetter har gjort det bedre.
Så behold du bare JA hatten på. Jeg tager min på når Gaarde har givet mig grund til at bruge den!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gaarde6 » 11. aug 2019, 08:56

PohlErDenNyeAugo skrev:
10. aug 2019, 23:50
Gaarde6 skrev:
10. aug 2019, 09:23
PohlErDenNyeAugo skrev:
10. aug 2019, 00:34
Jeg ved ikke hvad gennemsnitsalderen er her på debatsiden. Men efter små 25 år som fan, så har jeg svært ved at se truppen er så skidt pt. Ift. Så mange tidligere år.
Er der ikke penge at gøre med er det jo ikke helt let at købe nye spillere, altså med mindre vi skal til at lege med det økonomiske fundament.

Jeps, vi har ikke et tophold. Det har vi aldrig haft de år vi har vundet mesterskabet.
Det kræver en kombination af talenter der slår til, billige transfers (Olsen), og stabile spillere (Kp,Rinne m,fl.)

Alt andet lige spiller vi meget mere forfriskende fodbold efter Friis er kommet til, end under de sidste to trænere.

Håber da der kommer mere nyt blod. Jeg er dog rimelig fortrøstningsfuld så længe Ross og 2x Klitten får spilletid og erfaring. De næste skal køres i stilling.

Tror på Gaarde kan finde noget, og synes generelt folk er utaknemmelige overfor hans indsats. Jeg ved godt det er let at lege sportsdirektør/landstræner hjemme i sofaen.

Fortæl mig hvilke sportsdirektører i andre klubber med cirka samme økonomi i finder attraktive ?
Skal vi hapse fra AGF ?
OB - bare fordi det har kørt i 6 måneder?

Savner folk er lidt mere positive overfor dem der faktisk bruger 95pct af deres vågne timer på at gøre os fans glade.

PS. Har set Allan Gaarde spise 5 ristede med venstre hånd. Selvfølgelig på fontænen, da han spillede i Udinese og selvsagt med højre arm om en blondine. Det var et smukt øjeblik 😂

Går rygter om der sker noget snart🙂
Mon ikke de 117 point i de sidse 100 kampe er med til at gøre folk lidt sure?
Sommetider når jeg læser herinde, tænker jeg: vågn nu op! Nogle får det til at lyde som om at vi er et top 6 hold. Og andre synes vi er på rette vej fordi vi spiller en god kamp i ny og næ.
Slutter som jeg startede. 117 point i 100 kampe taler sit tydelige sprog. Vi er IKKE en top 6 klub.............. ENDNU
Hej med dig.
Forhold dig til hvilken sportsdirektør i blandt vores nærmeste konkurrenter du finder bedre ? Istedet for at ævle det samme fylde/fylde/gylde igen og igen 😂

Så hvem har gjort det så meget bedre end Gaarde med samme vilkår?
Som i øvrigt har hentet Lucas retur, samt laver lang kontrakt ?

Ta nu den ja hat🙂

Vi vinder søndag 😍😍😍😍
Gaarde har hentet den ene lorte spiller efter den anden og han er skyld i vi nu står med et tæt på et profil løst hold.
Og fedt at give Gaarde kredit og æren for Lucas handlen. Går du og bilder dig selv ind at, hvis Gaarde var sports direktør i Randers kunne han gøre det samme?
Eller ved du inderst inde godt at Lucas kærlighed til klubben og familiens tilhørs forhold til Aalborg, måske har haft en halv stor betydning!?
Du kan tage den stilling Yankee har postet tidligere på, hvad holdet har præsteret i de sidste 100 kampe. Det fortæller vist meget godt, at selv sports direktører med mindre budgetter har gjort det bedre.
Så behold du bare JA hatten på. Jeg tager min på når Gaarde har givet mig grund til at bruge den!

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af DobbeltA » 11. aug 2019, 09:05

Forza skrev:
10. aug 2019, 14:53
DobbeltA skrev:
10. aug 2019, 14:28
Mon ikke vi snart ser AK på Hornevej?
OB’s mest løntunge spiller som er notorisk ringe foran mål og klart sidstevalget oppe foran hos dem. En mand som endda ikke fik den bedste afsked med AaB.

Det tror jeg ikke du skal regne med overhovedet.
Jeg håber du får ret, men kan godt frygte en lejeaftale for at løse TVW-situationen. Og du har ret i AK's farvel til AaB, hvor han var lagt på is og trænede 6 måneder alene fordi han ikke ville forlænge med AaB, det var en meget skidt afsked.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Yankee » 11. aug 2019, 09:24

PohlErDenNyeAugo skrev:
10. aug 2019, 23:50

Så hvem har gjort det så meget bedre end Gaarde med samme vilkår?
Eftersom både Randers og Sønderjyske har lavet højere pointsnit på mærkbart lavere budgetter end AaB de sidste par år, så er det nærliggende at pege på typer som Ole Nielsen og Hans Jørgen Haysen. Det kunne dog også være Carsten V. Jensen i FC Nordsjælland.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Kristian » 11. aug 2019, 11:33

Yankee skrev:
11. aug 2019, 09:24
PohlErDenNyeAugo skrev:
10. aug 2019, 23:50

Så hvem har gjort det så meget bedre end Gaarde med samme vilkår?
Eftersom både Randers og Sønderjyske har lavet højere pointsnit på mærkbart lavere budgetter end AaB de sidste par år, så er det nærliggende at pege på typer som Ole Nielsen og Hans Jørgen Haysen. Det kunne dog også være Carsten V. Jensen i FC Nordsjælland.
Og alle har væsentlig mere erfaring på bagsmækken end Gaarde.
Ovennævnte har dælme også hentet mange uduelige spillere..specielt Ole Nielsen.

Ville ikke bytte med nogen undtagen Carsten V.Jensen Self. Men det siger også sig selv med den erfaring han har.
------------------
mvh Kristian

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 11. aug 2019, 12:04

Kristian skrev:
11. aug 2019, 11:33
Yankee skrev:
11. aug 2019, 09:24
PohlErDenNyeAugo skrev:
10. aug 2019, 23:50

Så hvem har gjort det så meget bedre end Gaarde med samme vilkår?
Eftersom både Randers og Sønderjyske har lavet højere pointsnit på mærkbart lavere budgetter end AaB de sidste par år, så er det nærliggende at pege på typer som Ole Nielsen og Hans Jørgen Haysen. Det kunne dog også være Carsten V. Jensen i FC Nordsjælland.
Og alle har væsentlig mere erfaring på bagsmækken end Gaarde.
Ovennævnte har dælme også hentet mange uduelige spillere..specielt Ole Nielsen.

Ville ikke bytte med nogen undtagen Carsten V.Jensen Self. Men det siger også sig selv med den erfaring han har.
Selv Ole Nielsen er en upgrade ift. Gaarde. Det samme med Haysen og ham i fcn.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Martino » 11. aug 2019, 12:23

FIDEL skrev:
11. aug 2019, 12:04
Kristian skrev:
11. aug 2019, 11:33
Yankee skrev:
11. aug 2019, 09:24
PohlErDenNyeAugo skrev:
10. aug 2019, 23:50

Så hvem har gjort det så meget bedre end Gaarde med samme vilkår?
Eftersom både Randers og Sønderjyske har lavet højere pointsnit på mærkbart lavere budgetter end AaB de sidste par år, så er det nærliggende at pege på typer som Ole Nielsen og Hans Jørgen Haysen. Det kunne dog også være Carsten V. Jensen i FC Nordsjælland.
Og alle har væsentlig mere erfaring på bagsmækken end Gaarde.
Ovennævnte har dælme også hentet mange uduelige spillere..specielt Ole Nielsen.

Ville ikke bytte med nogen undtagen Carsten V.Jensen Self. Men det siger også sig selv med den erfaring han har.
Selv Ole Nielsen er en upgrade ift. Gaarde. Det samme med Haysen og ham i fcn.
Hmmm. Ole Nielsen ved jeg sgu ikke om er en upgrade. Jeg ber til Gaarde har lært af sine fejl, og flytter klubben fremad nu. Ikke flere kontrakter til nulbonner som Kakeeto, Børsting, PK osv...i hvertfald ikke hvis vi skal fremad.
Jeg savner Winsnes

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af jonas386 » 11. aug 2019, 12:26

Hvis vi skal have en ny, så skal det næsten være en mand, med stort netværk og erfaring med opbygning af både intern og ekstern rekruttering. De fleste af vores ansvarshavende ungdomstrænere er vel stadig deltidsansatte, ligesom vi vel heller ikke har en overflod af fuldtidstrænere/specialtrænere omkring førsteholdstruppen. Det er for mig lige så vigtigt, at vi har højt fokus på at udvikle moderne fodboldspillere med relevante spidskompetencer, som det er, at vi kan hente den rigtige profil i udlandet når det spidser til.

Derudover er jeg meget enig med Yankee og andre, der mener at vi skal være bedre til at finde talenter i det meste af skandinavien, og give unge spillere muligheden for at komme til Aalborg og udvikle deres talent i et konkurrencepræget miljø. Jeg forstår at det kan være svært at finde det rigtige talent, vurdere de mentale såvel som tekniske færdigheder. Men jeg forstår ikke, at det kan være så svært at udvikle selve infrastrukturen i klubben i samarbejde med byen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Altid-for-Aalborg
2. div
2. div
Indlæg: 101
Tilmeldt: 30. maj 2016, 15:33
Favoritspiller: Røde romario (Erik Bo)

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Altid-for-Aalborg » 11. aug 2019, 13:14


martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af martinaalborg » 11. aug 2019, 14:00

Altid-for-Aalborg skrev:
11. aug 2019, 13:14
Thelander spottet i Aalborg


https://twitter.com/lybaekk/status/1160 ... 84800?s=12
Og her gik jeg og troede at vi manglede en angriber...

Brugeravatar
Mini-p
Superliga
Superliga
Indlæg: 736
Tilmeldt: 13. jul 2007, 11:01
Geografisk sted: NEW YORK

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Mini-p » 11. aug 2019, 14:03

Han er også på stadion
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Pastorius » 11. aug 2019, 14:07

Kakeeto er åbenbart på vej til finsk fodbold.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 11. aug 2019, 14:10

Synes vi skal forsøge at hente Jakob Poulsen på en 1 årig kontrakt. En erfaren leder, hvilket vi har brug for... :thumbsup:
Bryder mig ikke om ham, men han må stadig ha kvalitet nok.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 11. aug 2019, 14:15

FIDEL skrev:
11. aug 2019, 14:10
Synes vi skal forsøge at hente Jakob Poulsen på en 1 årig kontrakt. En erfaren leder, hvilket vi har brug for... :thumbsup:
Bryder mig ikke om ham, men han må stadig ha kvalitet nok.
FCM vil af med ham. Han vil gerne selv væk.

https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/f ... l-skilles/

Jeg kunne også godt se ham i AaB trøjen. Muligvis den eneste sympatiske spiller i den forfærdelige klub.

Men mon ikke han ender i hans gamle klub AGF.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 626
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Alexis » 11. aug 2019, 14:19

Han er lige præcis alt det vi mangler på den centrale midt. Giv ham 1 år

FEDE
1. div
1. div
Indlæg: 251
Tilmeldt: 30. jul 2019, 09:59
Favoritspiller: Søren Dissing

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FEDE » 11. aug 2019, 14:35

:thumbsup:
Alexis skrev:
11. aug 2019, 14:19
Han er lige præcis alt det vi mangler på den centrale midt. Giv ham 1 år

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Pastorius » 11. aug 2019, 14:51

Alexis skrev:Han er lige præcis alt det vi mangler på den centrale midt. Giv ham 1 år
Han kan vel hverken slå Børsting eller Olsen af - på den anden side kunne det var fint at hente ham, og så sætte ham til at være reserve i AaB :)
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Brodernumsi » 11. aug 2019, 16:19

FIDEL skrev:
11. aug 2019, 14:10
Synes vi skal forsøge at hente Jakob Poulsen på en 1 årig kontrakt. En erfaren leder, hvilket vi har brug for... :thumbsup:
Bryder mig ikke om ham, men han må stadig ha kvalitet nok.
Enig
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Altid-for-Aalborg
2. div
2. div
Indlæg: 101
Tilmeldt: 30. maj 2016, 15:33
Favoritspiller: Røde romario (Erik Bo)

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Altid-for-Aalborg » 11. aug 2019, 16:46

Bliver spænende, hvornår vi hører nærmere om kaketo?
For har ikke kunne finde noget omkring det, udover det kommentatoren sagde

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af aaballday » 11. aug 2019, 17:03

Altid-for-Aalborg skrev:
11. aug 2019, 16:46
Bliver spænende, hvornår vi hører nærmere om kaketo?
For har ikke kunne finde noget omkring det, udover det kommentatoren sagde
Hvad sagde de helt præcist?

Låst