Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Bros
2. div
2. div
Indlæg: 157
Tilmeldt: 25. jun 2019, 19:43
Favoritspiller: Jeppe Curth

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Bros » 14. aug 2019, 06:01

FIDEL skrev:
13. aug 2019, 23:41
Kristian skrev:
13. aug 2019, 23:07
Køllen I Møllen skrev:
13. aug 2019, 22:17
jonas386 skrev:
13. aug 2019, 21:11
Hvis FCK går videre, så er der vel større sandsynlighed for, at de henter et par ekstra spillere, og at andre - eksempelvis Thomsen - kan få fripas. Kunne man vel håbe
Så vil jeg sgu hellere undvære Thomsen og have Røde Stjerne i CL.
Hvad skal vi også med Thomsen..Vi har jo Børsting :cheers:
Præcis!
Spøg til side, så virker Thomsen for tiden tung og langsom. Vil hellere have noget andet end endnu en gammel AaBer.
FIDEL hvilket spiller vil du så have ind som der er realistiske for os at hente?

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af strangecap » 14. aug 2019, 07:28

Er der nogen der har set Norbert Balogh i aktion for nylig han gjorde det udmærket i en u21 kamp jeg så for et par år siden, kan se han står uden klub pt.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 14. aug 2019, 08:27

Bros skrev:
14. aug 2019, 06:01
FIDEL skrev:
13. aug 2019, 23:41
Kristian skrev:
13. aug 2019, 23:07
Køllen I Møllen skrev:
13. aug 2019, 22:17
jonas386 skrev:
13. aug 2019, 21:11
Hvis FCK går videre, så er der vel større sandsynlighed for, at de henter et par ekstra spillere, og at andre - eksempelvis Thomsen - kan få fripas. Kunne man vel håbe
Så vil jeg sgu hellere undvære Thomsen og have Røde Stjerne i CL.
Hvad skal vi også med Thomsen..Vi har jo Børsting :cheers:
Præcis!
Spøg til side, så virker Thomsen for tiden tung og langsom. Vil hellere have noget andet end endnu en gammel AaBer.
FIDEL hvilket spiller vil du så have ind som der er realistiske for os at hente?
Godt spørgsmål Bros. :thumbsup:
Jeg har ikke det store kendskab til spillere uden for Danmarks grænser, men eksempelvis ham Gamen nævnte, Nahir Besara, han ser spændende ud.
Jeg kan personligt godt li´ spillere, der har en masse energi, dynamik, og viser vinderattitude, og det gør Børsting jo. Desværre kan hans teknik og spilforståelse ikke helt følge med resten, men når man ser hans arbejdsraseri mod Esbjerg forleden, så skal der altså kvalitet ind, hvis Børsting skal henvises til bænken. Børsting har tidligere vist, at han kan score mål, og det skal nok komme igen fra ham tror jeg.
Pt. har vi rimeligt med teknik på banen (Kusk, Lucas, Olsen og Weert), men en Kasper Fisker kunne jeg også godt tænke mig i AaB. Jeg tror dog ikke han gider væk fra Brøndby.
Jeg vil ikke ligefrem begræde hvis vi henter Thomsen, men håber på et andet mere spændende navn fra Norge, Sverige, Holland, Tyskland-egnen... :aabfan:

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af aaballday » 14. aug 2019, 09:13

Jeg har igen fået bekræftet, at AaB IKKE får noget ind, før der fx sælges en Abildgaard eller jores.

Der er IKKE penge, hverken til indkøb eller lønninger, før der ruger noget den anden vej.

Så tror ikke vi skal forvente det store, før der evt sælges.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 14. aug 2019, 09:29

aaballday skrev:
14. aug 2019, 09:13
Jeg har igen fået bekræftet, at AaB IKKE får noget ind, før der fx sælges en Abildgaard eller jores.

Der er IKKE penge, hverken til indkøb eller lønninger, før der ruger noget den anden vej.

Så tror ikke vi skal forvente det store, før der evt sælges.
Nu er det et andet budget, men der er åbenbart heller ikke likvider til at få gang i det scouting-set-up, som de har sagt er en del af Nordkraften. Det skal simpelthen bare være en topprioritet...!
Jeg har ikke meget at have det i, men jeg tror AaB styrtbløder pt. Dvs. jeg tror salgsteamet har meget svært at få gentegnet sponsorater og tegne nye sponsorater. Jeg har ihvertfald hørt, at de har det svært pt. Det forstår man jo godt hvis man tænker sig bare lidt om.

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Bundgaard » 14. aug 2019, 09:30

aaballday skrev:
14. aug 2019, 09:13
Jeg har igen fået bekræftet, at AaB IKKE får noget ind, før der fx sælges en Abildgaard eller jores.

Der er IKKE penge, hverken til indkøb eller lønninger, før der ruger noget den anden vej.

Så tror ikke vi skal forvente det store, før der evt sælges.
Uha det er godt nok sørgelig 😨 der er 24 spille i truppen, 3 er langtids skadet og keketo er udlejet dvs 20 spillere, der skal da ik snige sig nogle karantæner ind og sygdom før det kommer til at gøre voldsom ondt, kan ikke se at man tør løbe den risiko, især når vi ved der skal 3 ned i 1 div
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hanga » 14. aug 2019, 09:31


aaballday skrev:Jeg har igen fået bekræftet, at AaB IKKE får noget ind, før der fx sælges en Abildgaard eller jores.

Der er IKKE penge, hverken til indkøb eller lønninger, før der ruger noget den anden vej.

Så tror ikke vi skal forvente det store, før der evt sælges.
Der er pres på Allan må man sige. Han er blevet bedt om at lave et betydeligt salg dette vindue og der har været seriøs interesse for især Abildgård. Priserne blev sat højt og med Safranko måtte man nøje sig. Lige nu ærger jeg mig over at vi ikke tog imod de 10 mio fra Sparta Prag.

Sendt fra min D5803 med Tapatalk

Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 14. aug 2019, 09:45

Hanga skrev:
14. aug 2019, 09:31
Der er pres på Allan må man sige. Han er blevet bedt om at lave et betydeligt salg dette vindue og der har været seriøs interesse for især Abildgård. Priserne blev sat højt og med Safranko måtte man nøje sig. Lige nu ærger jeg mig over at vi ikke tog imod de 10 mio fra Sparta Prag.

Sendt fra min D5803 med Tapatalk
Ja, det må man sige. Det kan vise sig at blive dyrt for klubben, at han ikke fik afhændet f.eks. Safranko da interessen var størst, bl.a. pga. et fuldstændig vanvittigt prisskilt. Vi har en ekstremt smal trup, og så er faren jo at der trækkes for store veksler på de unge spillere.

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Sanchez94 » 14. aug 2019, 09:47

Det lyder lidt bekymrende, hvis der er sponsorflugt og der ikke er penge til investeringer. Specielt fordi Årsrapporten fra 2018 afspejler noget andet. Der har vi 44 millioner på bankbogen, og yderligere 10 på vej ind, og blot en gæld på 18 millioner.. Netto 36 millioner på bogen.. Så har vi selvfølgelig brugt nogle transferkroner på Lucas og Patrick Olsen, men vi har mistet Würtz og Risgaard, og Safrankos løn...

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Tyskeren » 14. aug 2019, 09:54

Jeg hører derimod at der er noget på vej ind... En udlænding skulle det være! Ikke noget om plads.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af gravballe » 14. aug 2019, 09:59

Det er jo ingen hemmelighed, Han var meget glad for AaB og Aalborg, og han gjorde ALT hvad han kunne for det lykkes at blive her. Desværre var han for dyr ifølge AaB, da AaB ønskede fuld ejerskab, og ikke blot ønskede at forlænge en leje aftale.

Men ja så ham gerne tilbage, dog er han knæ skadet så det er jo en risiko, men en jeg gerne løb, hvis man kunne få ham fast.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 14. aug 2019, 10:01

Sanchez94 skrev:
14. aug 2019, 09:47
Det lyder lidt bekymrende, hvis der er sponsorflugt og der ikke er penge til investeringer. Specielt fordi Årsrapporten fra 2018 afspejler noget andet. Der har vi 44 millioner på bankbogen, og yderligere 10 på vej ind, og blot en gæld på 18 millioner.. Netto 36 millioner på bogen.. Så har vi selvfølgelig brugt nogle transferkroner på Lucas og Patrick Olsen, men vi har mistet Würtz og Risgaard, og Safrankos løn...
Der er skiftet ret heftigt ud i salgsteamet, og salg handler meget om relationer. Derfor skal man have tålmodighed når det drejer sig om salg. Der går nok 1 eller 2 år, før vi ser forbedringer i form af øgede sponsorindtægter.
Selve pubben var en super fed idé. Hvem fik egentlig den idé? Sikkert Schors...

Anyway, AaB bør på et tidspunkt åbne en AaB Pub tæt på stadion for fans etc. Der er en grund til, at alle festivaller, markeder mfl. selv vil stå for ølboderne, og det er, at det er pisse lukrativt. Der er for mange penge at miste ved til at lade andre komme ind og få del i kagen.
I forbindelse med hjemmekampene, kunne pub´en endda få hjælp af frivillige, hvis det er nødvendigt. Det er off-topic I know... :cheers:

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 14. aug 2019, 10:12

Gamen skrev:
14. aug 2019, 09:45
Hanga skrev:
14. aug 2019, 09:31
Der er pres på Allan må man sige. Han er blevet bedt om at lave et betydeligt salg dette vindue og der har været seriøs interesse for især Abildgård. Priserne blev sat højt og med Safranko måtte man nøje sig. Lige nu ærger jeg mig over at vi ikke tog imod de 10 mio fra Sparta Prag.

Sendt fra min D5803 med Tapatalk
Ja, det må man sige. Det kan vise sig at blive dyrt for klubben, at han ikke fik afhændet f.eks. Safranko da interessen var størst, bl.a. pga. et fuldstændig vanvittigt prisskilt. Vi har en ekstremt smal trup, og så er faren jo at der trækkes for store veksler på de unge spillere.
Eftersom du intet kendskab har til de bud der er tikket ind på Safranko, så aner hverken du eller jeg om vi har scoret flere eller færre penge ved at vente med at sælge ham.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Kristian » 14. aug 2019, 10:14

gravballe skrev:
14. aug 2019, 09:59
Det er jo ingen hemmelighed, Han var meget glad for AaB og Aalborg, og han gjorde ALT hvad han kunne for det lykkes at blive her. Desværre var han for dyr ifølge AaB, da AaB ønskede fuld ejerskab, og ikke blot ønskede at forlænge en leje aftale.

Men ja så ham gerne tilbage, dog er han knæ skadet så det er jo en risiko, men en jeg gerne løb, hvis man kunne få ham fast.

Hvad er det der er med hans knæ? Hvilken type skade?
------------------
mvh Kristian

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 14. aug 2019, 10:27

gravballe skrev:
14. aug 2019, 09:59
Det er jo ingen hemmelighed, Han var meget glad for AaB og Aalborg, og han gjorde ALT hvad han kunne for det lykkes at blive her. Desværre var han for dyr ifølge AaB, da AaB ønskede fuld ejerskab, og ikke blot ønskede at forlænge en leje aftale.

Men ja så ham gerne tilbage, dog er han knæ skadet så det er jo en risiko, men en jeg gerne løb, hvis man kunne få ham fast.
Kan vi ikke hente ham på en fri transfer på en præstationsbetinget kontrakt? Vi må da for fanden have råd til hans løn...

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Kokkefar » 14. aug 2019, 10:33

Kristian skrev:
14. aug 2019, 10:14
gravballe skrev:
14. aug 2019, 09:59
Det er jo ingen hemmelighed, Han var meget glad for AaB og Aalborg, og han gjorde ALT hvad han kunne for det lykkes at blive her. Desværre var han for dyr ifølge AaB, da AaB ønskede fuld ejerskab, og ikke blot ønskede at forlænge en leje aftale.

Men ja så ham gerne tilbage, dog er han knæ skadet så det er jo en risiko, men en jeg gerne løb, hvis man kunne få ham fast.

Hvad er det der er med hans knæ? Hvilken type skade?
ACL-ruptur. Han er formentlig 4-5 mdr fra at træne med igen. Derudover øget risiko for ny ruptur. Korsbåndet er virkelig en drilsk størrelse.

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1027
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Mephisto2 » 14. aug 2019, 10:35

Tyskeren skrev:
14. aug 2019, 09:54
Jeg hører derimod at der er noget på vej ind... En udlænding skulle det være! Ikke noget om plads.
Sig lidt mere....

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Halil » 14. aug 2019, 10:41

Kokkefar skrev:
14. aug 2019, 10:33
Kristian skrev:
14. aug 2019, 10:14
gravballe skrev:
14. aug 2019, 09:59
Det er jo ingen hemmelighed, Han var meget glad for AaB og Aalborg, og han gjorde ALT hvad han kunne for det lykkes at blive her. Desværre var han for dyr ifølge AaB, da AaB ønskede fuld ejerskab, og ikke blot ønskede at forlænge en leje aftale.

Men ja så ham gerne tilbage, dog er han knæ skadet så det er jo en risiko, men en jeg gerne løb, hvis man kunne få ham fast.

Hvad er det der er med hans knæ? Hvilken type skade?
ACL-ruptur. Han er formentlig 4-5 mdr fra at træne med igen. Derudover øget risiko for ny ruptur. Korsbåndet er virkelig en drilsk størrelse.
Rolim ønsker jeg ikke tilbage på nuværende tidspunkt, hvis han er under genoptræning for en korsbåndskade.
Uden Synd Ingen Frelse

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Tyskeren » 14. aug 2019, 10:52

Mephisto2 skrev:
14. aug 2019, 10:35
Tyskeren skrev:
14. aug 2019, 09:54
Jeg hører derimod at der er noget på vej ind... En udlænding skulle det være! Ikke noget om plads.
Sig lidt mere....
Ved bare at en ekstern person som hjælper AaB når de henter nye spillere, er igang med praktiske opgaver fordi en ny spiller er på vej...

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 14. aug 2019, 10:57

Tyskeren skrev:
14. aug 2019, 10:52
Mephisto2 skrev:
14. aug 2019, 10:35
Tyskeren skrev:
14. aug 2019, 09:54
Jeg hører derimod at der er noget på vej ind... En udlænding skulle det være! Ikke noget om plads.
Sig lidt mere....
Ved bare at en ekstern person som hjælper AaB når de henter nye spillere, er igang med praktiske opgaver fordi en ny spiller er på vej...
Kunne fanme være stort med ham her... https://www.transfermarkt.com/birkir-bj ... 8BLVLcS92o Men okay, han er nok alt for urealistisk.
Eller måske: https://en.wikipedia.org/wiki/Pawe%C5%8 ... 7j1SezvtHQ :cheers:

Låst