Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af sulakvelidze » 2. sep 2019, 12:50

Gamen skrev:
2. sep 2019, 12:35
sulakvelidze skrev:
2. sep 2019, 12:18
Betyder alt der, at du ikke tog fejl, da du reagerede på signingen af Patrick Olsen med en vurdering af, at den var meningsløs? At den var totalt useriøs? Og at den måtte få protestsangene mod Gaarde til at gjalde på stadion? Vurderinger, der i øvrigt blev suppleret med (endnu) en konstatering af, at Magnus C ikke egner sig til topfodbold.
Jeg skrev at Patrick Olsen havde været meget useriøs omkring sin karriere tidligere, hvorfor de fleste klubber heller ikke ville røre ham da han kom hjem. Han virker til at være blevet langt klogere og mere jordnær siden sidst man stiftede bekendtskab med ham. Sådan kan alle mennesker blive klogere, og heldigvis også jeg.

Jeg var desuden den første til at berette om hvordan Olsen havde gjort en forskel fra dag 1 på træningsbanen, og dermed også til at rose ham. Ret skal være ret, jeg synes han er en super forstærkning. Det tror jeg nu har overrasket de fleste i fodbold-Danmark ligeså meget som jeg - men vi fik jo så senere hen også den spillertype jeg egentlig efterlyste - Iver Fossum. Den mere klassiske boks-til-boks spiller.

Og Magnus egner sig stadigvæk ikke til topfodbold, som den ene af to centrale midtbanespillere, hvor man også skal kunne spille hurtigt og præcist og holde et højt boldtempo. Der er en verden til forskel fra det vi får med Olsen, til det vi havde med Magnus i samme rolle.

Har du mere du lige vil have sat på plads?
Du kaldte handlen for meningsløs, totalt useriøs og at den måtte få protestsangene mod Gaarde til snart at gjalde på stadion.

Come on, Gamen. Du er en god debattør og følger åbenlyst AaB og transfermarkedet tæt. Respekt for det. Men netop derfor bør du ikke være for stor til at anerkende fejlvurderinger. Dem har vi alle, og du var jo langt fra alene om at undervurdere Patrick Olsen.

I mine øjne har du også gjort det med Magnus C. For du har sgu ikke bare talt om, at hans svagheder kunne opvejes af bedre makkere. Du har talt om, at han ikke var god nok og skulle ud.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 2. sep 2019, 12:55

BoT skrev:
2. sep 2019, 12:48
I min bog ville det optimale scenarie være et rimeligt salg af Abildgaard for at hente lidt kroner i kassen + en udlejning af Blåbjerg. Jeg er bange for, at Okore vil efterlade et hul rent sportsligt - men det afhænger selvfølgelig af, om han mentalt er videre - og dermed vil være skuffet, hvis det ikke lykkes.

Bestyrelsen har jo tilsyneladende sagt go til at lave et tab rent økonomisk, siden den gav grønt lys til Fossum og Thelander velvidende, at meget kan gå galt i salg af Abildgaard eller Okore.
Skal vi finde noget at klamre os til, så er det at Sparta sejler rundt i denne sæson og at man i tjekkisk presse råber på forstærkninger til defensiven. De har masser af offensive trusler, men mangler desperat en til at beskytte defensiven, hvor de har skøjtet rundt i starten af denne sæson. Olomouc scorede stort set på samtlige deres skud på mål forleden.

Man kan da håbe de kigger mod Aalborg.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 2. sep 2019, 12:59

sulakvelidze skrev:
2. sep 2019, 12:50
I mine øjne har du også gjort det med Magnus C. For du har sgu ikke bare talt om, at hans svagheder kunne opvejes af bedre makkere. Du har talt om, at han ikke var god nok og skulle ud.
Og det fastholder jeg! Hvis AaB vil spille med 2 midtbanespillere, så er han ikke god nok til at være den ene. Bl.a. med ansvar for at holde tempo i boldomgangen. Det har vi jo set hvordan går - det er slet, slet ikke der hans forcer er.
Skal han blive ved med at være fast inventar, så skal han have en Würtz-effekt, hvor hans mangler i pasningsspillet bliver mindre synlige og hvor han kompenserer på anden vis.
Men hvis du synes det spil Abildgaard og MC leverede centralt var noget der bare minder om det vi har fået efter Patrick Olsen kom til, så må du meget have mig undskyldt. Det er da tydeligt for enhver hvor meget det har gavnet holdet, at der nu spilles langt hurtigere - særligt på den sidste tredjedel af banen!
Ligeså er det ret tydeligt at det har haft en positiv effekt på Magnus' spil.
Nu behøver vi ikke have bolden så meget - nu gør vi noget med den i stedet. Noget der har været en eklatant mangelvare i umindelige tider.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 2. sep 2019, 13:15

Aalborg frederikshavner skrev:
2. sep 2019, 12:20
Martino skrev:
2. sep 2019, 12:15
Bongo123456 skrev:
2. sep 2019, 12:12
Ekstra Bladet har netop bragt dette:

"OKORE ELLER BLÅBJERG?
Fra vores jyske transfer-ekspert Klaus Egelund lyder det nu, at lykkes det ikke at sælge Jores Okore, så skal Jakob Blåbjerg udlejes.
Den måde Okore gik rundt efter kampen, virkede lidt som om han havde travlt med at få sagt ordentligt farvel til fansene, fordi han nok godt ved at han er væk idag. Spændende bliver det. Med det niveau han har vist de seneste to gange, ville man ønske AaB havde råd til at forlænge ham et år mere, og skyde ham af til vinter eller sommer.
Det var også den tanke jeg fik da Okore gik banen rundt, det virkede som en afsked
Det er jo en offentlig hemmelighed at AaB og Okore begge gerne vil finde en anden løsning i dette vindue. Så Okore har da uden tvivl vidst at det måske har sidste kamp i AaB trøjen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BoT » 2. sep 2019, 13:19

Gamen skrev:
2. sep 2019, 12:55
BoT skrev:
2. sep 2019, 12:48
I min bog ville det optimale scenarie være et rimeligt salg af Abildgaard for at hente lidt kroner i kassen + en udlejning af Blåbjerg. Jeg er bange for, at Okore vil efterlade et hul rent sportsligt - men det afhænger selvfølgelig af, om han mentalt er videre - og dermed vil være skuffet, hvis det ikke lykkes.

Bestyrelsen har jo tilsyneladende sagt go til at lave et tab rent økonomisk, siden den gav grønt lys til Fossum og Thelander velvidende, at meget kan gå galt i salg af Abildgaard eller Okore.
Skal vi finde noget at klamre os til, så er det at Sparta sejler rundt i denne sæson og at man i tjekkisk presse råber på forstærkninger til defensiven. De har masser af offensive trusler, men mangler desperat en til at beskytte defensiven, hvor de har skøjtet rundt i starten af denne sæson. Olomouc scorede stort set på samtlige deres skud på mål forleden.

Man kan da håbe de kigger mod Aalborg.
Så må vi ikke håbe, de har set alt for mange kampe med Abildgaard. For at beskytte forsvaret er ikke hans spidskompetence - det er han for flagrende og kompromisløs til. Som spillertype kunne jeg godt se ham fortsat have en rolle i AaB, for han noget krigervilje, fysik og hovedspil, vi godt kan bruge i nogle kampe. Men så rige er vi desværre ikke.

Får vi ikke solgt nogle i dette vindue, er jeg godt nok spændt på årsregnskabet. Med mindre vi fastholder vores topplacering og kan blive ved med at hive flere tilskuere på stadion, må vi gå i mod et dundrende underskud..

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af jonas386 » 2. sep 2019, 13:58

BoT skrev:
2. sep 2019, 13:19

Får vi ikke solgt nogle i dette vindue, er jeg godt nok spændt på årsregnskabet. Med mindre vi fastholder vores topplacering og kan blive ved med at hive flere tilskuere på stadion, må vi gå i mod et dundrende underskud..
I så fald skal Gaarde håbe på, at Lucas kan gøre Bælums arbejde. Dels for at hive folk på stadion som du nævner, men også ift at få solgt større og flere sponsorater, og at vi sportsligt gør det bedre end det budgetterede. Men lige den del (hvis der budgetteres med top-6) er jeg ikke så bekymret for.
Jeg synes dog, at det er for Abildgaard. Tæt på et spændende skifte til en europæisk traditionsklub, til nu at være 4-5. valg til på centrale midtbane. Jeg håber vi finder en løsning. Okore håber jeg bliver, og vi lejer Blåbjerg ud. Det virker til, at der er god balance i truppen, at intensiteten og viljen er høj og at der endelig er kommet en tro på at vi faktisk kan være rigtigt gode. Vi har et god mix af spillere der er i AaB fordi det er 'deres' klub, spillere der har erfaring fra højere niveau end superligaen og unge talenter.

Navnemæssigt er det længe siden jeg kan huske et meget mere spændende AaB hold.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Ham der Emil » 2. sep 2019, 14:00

Maxsø er officielt blevet ophævet i Uerdingen nu.
Spillede han sammen med Thelander i Schweiz? Er han billig i lønkroner, kunne han være fin at få ind til at konkurrere med KP - såfremt Okore ryger.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hanga » 2. sep 2019, 14:00

Ham der Emil skrev:
2. sep 2019, 14:00
Maxsø er officielt blevet ophævet i Uerdingen nu.
Spillede han sammen med Thelander i Schweiz? Er han billig i lønkroner, kunne han være fin at få ind til at konkurrere med KP - såfremt Okore ryger.
Der kommer ikke flere forsvarsspillere ind. AaB vil reducere enten med Okore eller Blåbjerg.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af jonas386 » 2. sep 2019, 14:02

Ham der Emil skrev:
2. sep 2019, 14:00
Maxsø er officielt blevet ophævet i Uerdingen nu.
Spillede han sammen med Thelander i Schweiz? Er han billig i lønkroner, kunne han være fin at få ind til at konkurrere med KP - såfremt Okore ryger.
Mon ikke han ender OB? De var efter Okore og Thelander, og deres midterforsvar virker godt nok tyndt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Ham der Emil » 2. sep 2019, 14:09

Hanga skrev:
2. sep 2019, 14:00
Ham der Emil skrev:
2. sep 2019, 14:00
Maxsø er officielt blevet ophævet i Uerdingen nu.
Spillede han sammen med Thelander i Schweiz? Er han billig i lønkroner, kunne han være fin at få ind til at konkurrere med KP - såfremt Okore ryger.
Der kommer ikke flere forsvarsspillere ind. AaB vil reducere enten med Okore eller Blåbjerg.
BB bør vel ryge uanset hvad der sker. Han er milevidt fra spilletid, og er vel også overhalet af Bærtelsen i det centrale forsvar.
Et Hjerte - En Klub

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 2. sep 2019, 14:10

Ham der Emil skrev:
2. sep 2019, 14:00
Maxsø er officielt blevet ophævet i Uerdingen nu.
Spillede han sammen med Thelander i Schweiz? Er han billig i lønkroner, kunne han være fin at få ind til at konkurrere med KP - såfremt Okore ryger.
Hvad skal vi dog med endnu en forsvarsspiller? Thelander er netop hentet forud for et potentielt Okore salg.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 2. sep 2019, 14:10

Ham der Emil skrev:
2. sep 2019, 14:09
Hanga skrev:
2. sep 2019, 14:00
Ham der Emil skrev:
2. sep 2019, 14:00
Maxsø er officielt blevet ophævet i Uerdingen nu.
Spillede han sammen med Thelander i Schweiz? Er han billig i lønkroner, kunne han være fin at få ind til at konkurrere med KP - såfremt Okore ryger.
Der kommer ikke flere forsvarsspillere ind. AaB vil reducere enten med Okore eller Blåbjerg.
BB bør vel ryge uanset hvad der sker. Han er milevidt fra spilletid, og er vel også overhalet af Bærtelsen i det centrale forsvar.
Jeg troede egentligt også de med glæde vil sende ham afsted. Han har jo ikke fået mange minutter siden Friis tog over.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Ham der Emil » 2. sep 2019, 14:13

Forza skrev:
2. sep 2019, 14:10
Ham der Emil skrev:
2. sep 2019, 14:00
Maxsø er officielt blevet ophævet i Uerdingen nu.
Spillede han sammen med Thelander i Schweiz? Er han billig i lønkroner, kunne han være fin at få ind til at konkurrere med KP - såfremt Okore ryger.
Hvad skal vi dog med endnu en forsvarsspiller? Thelander er netop hentet forud for et potentielt Okore salg.
Ross stoler jeg desværre ikke på endnu - potentialet er uden tvivl der. Det ville være fint med en udlejning til. Eventuelt til Vendsyssel hvor han ville få lidt at se til.
Et Hjerte - En Klub

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af hje1980 » 2. sep 2019, 14:24

Gamen skrev:
2. sep 2019, 12:59
sulakvelidze skrev:
2. sep 2019, 12:50
I mine øjne har du også gjort det med Magnus C. For du har sgu ikke bare talt om, at hans svagheder kunne opvejes af bedre makkere. Du har talt om, at han ikke var god nok og skulle ud.
Og det fastholder jeg! Hvis AaB vil spille med 2 midtbanespillere, så er han ikke god nok til at være den ene. Bl.a. med ansvar for at holde tempo i boldomgangen. Det har vi jo set hvordan går - det er slet, slet ikke der hans forcer er.
Skal han blive ved med at være fast inventar, så skal han have en Würtz-effekt, hvor hans mangler i pasningsspillet bliver mindre synlige og hvor han kompenserer på anden vis.
Men hvis du synes det spil Abildgaard og MC leverede centralt var noget der bare minder om det vi har fået efter Patrick Olsen kom til, så må du meget have mig undskyldt. Det er da tydeligt for enhver hvor meget det har gavnet holdet, at der nu spilles langt hurtigere - særligt på den sidste tredjedel af banen!
Ligeså er det ret tydeligt at det har haft en positiv effekt på Magnus' spil.
Nu behøver vi ikke have bolden så meget - nu gør vi noget med den i stedet. Noget der har været en eklatant mangelvare i umindelige tider.
Tror ligesåmeget det er systemskiftet der gør MC godt. At han ligger som den klare defensive af de 3 er uden tvivl godt for ham - og han er truppens bedste forsvarende midtbanespiller, hvilket gør han passer perfekt i en 4-3-3 formation. Det samme gør Kusk i den grad også da de defensive pligter bliver mindre.
Og så dårlig er MC altså heller ikke i hans aflevering frem af banen. Synes i denne sæson at der har været flere af de rigtig gode, og dette skyldes også systemskiftet at mulighederne bliver flere centralt foran MC.

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af AaB1978 » 2. sep 2019, 15:24

Blåbjergs agent bekræfter, at han er på vej væk

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/age ... k-fra-AaB/

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 2. sep 2019, 15:29

AaB1978 skrev:
2. sep 2019, 15:24
Blåbjergs agent bekræfter, at han er på vej væk

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/age ... k-fra-AaB/
Silkeborg IF?

Blåbjerg imponerede i de første kampe han spillede bl.a. i Europa og lignede en kommende profil men som det siden har udviklet sig er det fornuftigt at sende ham videre

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 2. sep 2019, 15:33

Aalborg frederikshavner skrev:
AaB1978 skrev:
2. sep 2019, 15:24
Blåbjergs agent bekræfter, at han er på vej væk

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/age ... k-fra-AaB/
Silkeborg IF?

Blåbjerg imponerede i de første kampe han spillede bl.a. i Europa og lignede en kommende profil men som det siden har udviklet sig er det fornuftigt at sende ham videre
Måske meget godt bud med Kent som træner. Omvendt har de allerede fire stoppere som der sejler og Blåbjerg hæver næppe niveauet. Jeg har en ide om, at han ender i Hjørring. Jeg kan ikke se ham styrke andre Superligahold end måske SIF og der er vel ikke så mange breddepladser. Jeg tror han ender i Vendsyssel nu hvor Alexander Juel er væk.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gaarde6 » 2. sep 2019, 15:39

Forza skrev:
2. sep 2019, 14:10
Ham der Emil skrev:
2. sep 2019, 14:00
Maxsø er officielt blevet ophævet i Uerdingen nu.
Spillede han sammen med Thelander i Schweiz? Er han billig i lønkroner, kunne han være fin at få ind til at konkurrere med KP - såfremt Okore ryger.
Hvad skal vi dog med endnu en forsvarsspiller? Thelander er netop hentet forud for et potentielt Okore salg.
Jeg kan ikke lade være med at tænke at det er underligt, der aldrig må være kamp om pladserne i et AaB midterforsvar?
Kan ikke huske, hvor jeg læste det henne i dag. Men en AaB spiller (Var det Kusk?) Som udtalte at den øgede konkurrence i truppen gjorde alle mand skarpere.
Sådan burde det jo også være i forsvaret! Kæft jeg synes det er fedt med 3 gode spillere til de 2 pladser (Okore, KP og Thelander)
De vil jo alle 3 dø med støvlerne på for at få spilletid. Selv Kasper P, sagde at det var fedt med Konkurrencen da Thelander kom til.
Okore har vel ikke set bedre ud i AaB siden Thelander kom ind?
Lad os nu for pokker ha 3 gode midterforsvarere så der ikke skal deles fribilletter ud til start opstillingen.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 2. sep 2019, 15:41

Gaarde6 skrev:
Forza skrev:
2. sep 2019, 14:10
Ham der Emil skrev:
2. sep 2019, 14:00
Maxsø er officielt blevet ophævet i Uerdingen nu.
Spillede han sammen med Thelander i Schweiz? Er han billig i lønkroner, kunne han være fin at få ind til at konkurrere med KP - såfremt Okore ryger.
Hvad skal vi dog med endnu en forsvarsspiller? Thelander er netop hentet forud for et potentielt Okore salg.
Jeg kan ikke lade være med at tænke at det er underligt, der aldrig må være kamp om pladserne i et AaB midterforsvar?
Kan ikke huske, hvor jeg læste det henne i dag. Men en AaB spiller (Var det Kusk?) Som udtalte at den øgede konkurrence i truppen gjorde alle mand skarpere.
Sådan burde det jo også være i forsvaret! Kæft jeg synes det er fedt med 3 gode spillere til de 2 pladser (Okore, KP og Thelander)
De vil jo alle 3 dø med støvlerne på for at få spilletid. Selv Kasper P, sagde at det var fedt med Konkurrencen da Thelander kom til.
Okore har vel ikke set bedre ud i AaB siden Thelander kom ind?
Lad os nu for pokker ha 3 gode midterforsvarere så der ikke skal deles fribilletter ud til start opstillingen.
Enig, skib Blåbjerg afsted og bibehold konkurrencen om startpladserne. Vi kan se på midtbanen hvor gavnligt det er med konkurrence. Ross kan slet ikke presse de to andre på samme måde.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 2. sep 2019, 15:44

Gaarde6 skrev:
2. sep 2019, 15:39
Forza skrev:
2. sep 2019, 14:10
Ham der Emil skrev:
2. sep 2019, 14:00
Maxsø er officielt blevet ophævet i Uerdingen nu.
Spillede han sammen med Thelander i Schweiz? Er han billig i lønkroner, kunne han være fin at få ind til at konkurrere med KP - såfremt Okore ryger.
Hvad skal vi dog med endnu en forsvarsspiller? Thelander er netop hentet forud for et potentielt Okore salg.
Jeg kan ikke lade være med at tænke at det er underligt, der aldrig må være kamp om pladserne i et AaB midterforsvar?
Kan ikke huske, hvor jeg læste det henne i dag. Men en AaB spiller (Var det Kusk?) Som udtalte at den øgede konkurrence i truppen gjorde alle mand skarpere.
Sådan burde det jo også være i forsvaret! Kæft jeg synes det er fedt med 3 gode spillere til de 2 pladser (Okore, KP og Thelander)
De vil jo alle 3 dø med støvlerne på for at få spilletid. Selv Kasper P, sagde at det var fedt med Konkurrencen da Thelander kom til.
Okore har vel ikke set bedre ud i AaB siden Thelander kom ind?
Lad os nu for pokker ha 3 gode midterforsvarere så der ikke skal deles fribilletter ud til start opstillingen.
Fordi at man dels har en økonomi der ikke holder til kamp om pladserne og at man dels har investeret 4,2 mio i Okore som det er sidste chance for at få hentet noget hjem på.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Låst