Kamptråd: AaB - FCK 01/09/19 16:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - FCK 01/09/19 16:00

Indlæg af FIDEL » 3. sep 2019, 11:24

Pastorius skrev:
3. sep 2019, 10:54
NIN skrev:
Gnu skrev:
3. sep 2019, 09:51
Pastorius skrev:
2. sep 2019, 21:48
Gnu skrev:
2. sep 2019, 10:18
Det har været et rigtig stærkt vindue, og holdet er virkelig ved at klikke nu. Det er en fornøjelse at se på.

Jeg bider også mærke, at Kusk nu fortæller, at det har været godt for truppen, at der er kommet mere konkurrence om pladserne. Det betyder altså en hel del, at man er nødt til at stramme sig an hver dag til træning for at komme på holdkortet, for ellers er der en anden, der snupper pladsen.
Konkurrence om pladserne er en floskel. Vi er blevet bedre, fordi dem der spiller er bedre, end dem der spillede før. Konkurrence om pladserne kan måske betyde noget efter en halvsæson eller to, hvor man er blevet presset til træning igen og igen.
Vrøvl, selvfølgelig strammer man sig ekstra an, når der kommer nye konkurrenter ind, og man ikke længere bare kan vade direkte ind på holdet.
Vrøvl. Alle ved Kusk er en notorisk løgner

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... oeftet-os/
Jeg vil så sige at hvis han har strammet sig mærkbart an, fordi der er kommet konkurrence i dette vindue, så ville han have et alvorligt forklaringsproblem, hvis det var mig der skulle holde den næste medarbejderudviklingssamtale.
Nu er en fodboldklub jo lidt specielt ift. det normale arbejdsmarked. Iøvrigt har vi med unge mennesker at gøre, og unge mennesker kan trods alt være noget mere ustabile i deres arbejdsliv.

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - FCK 01/09/19 16:00

Indlæg af Gamen » 3. sep 2019, 11:32

Pastorius skrev:
3. sep 2019, 10:54
Jeg vil så sige at hvis han har strammet sig mærkbart an, fordi der er kommet konkurrence i dette vindue, så ville han have et alvorligt forklaringsproblem, hvis det var mig der skulle holde den næste medarbejderudviklingssamtale.
Du er godt fremme med luppen for at finde hår i suppen. Som jeg har skrevet flere gange, så har jungletrommerne lydt på, særligt under Wieghorst, at der har været klar besked til Gaarde om fra truppens ældre spillere at konkurrencesituationen og træningsintensiteten har været for ringe, hvilket har haft betydning for præstationerne. Og at det har været en af de helt store forskelle på 2014-holdet og nu.

Selvfølgelig har det givet et boost at spillerne kan presse hinanden, og levere et højere niveau til træning - det er den allerstørste fare når man flår 6 ungdomsspillere op, der skal "passes ind" år efter år.
Det er ikke anderledes end på hvilken som helst anden arbejdsplads, hvor man får nye "føl".

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FCK 01/09/19 16:00

Indlæg af Pastorius » 3. sep 2019, 11:48

Gamen skrev:
Pastorius skrev:
3. sep 2019, 10:54
Jeg vil så sige at hvis han har strammet sig mærkbart an, fordi der er kommet konkurrence i dette vindue, så ville han have et alvorligt forklaringsproblem, hvis det var mig der skulle holde den næste medarbejderudviklingssamtale.
Du er godt fremme med luppen for at finde hår i suppen. Som jeg har skrevet flere gange, så har jungletrommerne lydt på, særligt under Wieghorst, at der har været klar besked til Gaarde om fra truppens ældre spillere at konkurrencesituationen og træningsintensiteten har været for ringe, hvilket har haft betydning for præstationerne. Og at det har været en af de helt store forskelle på 2014-holdet og nu.

Selvfølgelig har det givet et boost at spillerne kan presse hinanden, og levere et højere niveau til træning - det er den allerstørste fare når man flår 6 ungdomsspillere op, der skal "passes ind" år efter år.
Det er ikke anderledes end på hvilken som helst anden arbejdsplads, hvor man får nye "føl".
Du må ikke blande træningsintensitet og konkurrence sammen.

Jeg er helt enig i at træningsintensitet er vigtigt, og den bliver kraftigt påvirket af en bedre trup - men resultatet af dette ser man over tid - ikke på et par uger.

At Kusk har det sådan med konkurrence er ikke noget stor overraskelse, men derfor mener jeg stadig det er et problem. Kusk er en fantastisk fodboldspiller, men han er bedst i medgang på et hold der fungerer. Jeg siger ikke han har været rigtig dårlig da det ikke gik så godt for holdet, han har bare ikke været i stand til at hive hele holdet med op, når spillet ikke har kørt.

Jeg tror ikke et sekund på at det er konkurrencesituationen der har gjort noget som helst positivt, men det at han simpelthen har fået bedre medspillere og mere plads at boltre sig på. Oveni kan vi så putte noget gejst, som er en udefinerbar størrelse, men nok mere kommer på baggrund af gode resultater og godt spil, end på konkurrencesituationen.

For mig er konkurrencesituationen noget med et øget pres. Og al forskning tyder på at det kan give en midlertidig positiv effekt at øge presset.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - FCK 01/09/19 16:00

Indlæg af Gamen » 3. sep 2019, 12:06

Pastorius skrev:
3. sep 2019, 11:48
Du må ikke blande træningsintensitet og konkurrence sammen.

Jeg er helt enig i at træningsintensitet er vigtigt, og den bliver kraftigt påvirket af en bedre trup - men resultatet af dette ser man over tid - ikke på et par uger.

At Kusk har det sådan med konkurrence er ikke noget stor overraskelse, men derfor mener jeg stadig det er et problem. Kusk er en fantastisk fodboldspiller, men han er bedst i medgang på et hold der fungerer. Jeg siger ikke han har været rigtig dårlig da det ikke gik så godt for holdet, han har bare ikke været i stand til at hive hele holdet med op, når spillet ikke har kørt.

Jeg tror ikke et sekund på at det er konkurrencesituationen der har gjort noget som helst positivt, men det at han simpelthen har fået bedre medspillere og mere plads at boltre sig på. Oveni kan vi så putte noget gejst, som er en udefinerbar størrelse, men nok mere kommer på baggrund af gode resultater og godt spil, end på konkurrencesituationen.

For mig er konkurrencesituationen noget med et øget pres. Og al forskning tyder på at det kan give en midlertidig positiv effekt at øge presset.
At en skærpet konkurrence og tilgang af mere prøvede spillere fører til en øget træningsintensitet er vel ikke unormalt.

Det er da lidt komisk, at du gør det til et problem at han udtaler det som de fleste spillere forhåbentlig vil mene, ovenpå de forstærkninger der er kommet af truppen - at den skærpede konkurrencesituation gør at man stepper op.

Og så tror jeg heller ikke man skal tage fejl - vores "egne" spillere er præcis som os, de glædes også over at få bedre medspillere og det i sig selv kan løfte én - nøjagtig som når man i sit arbejdsliv bliver beriget med dygtigere kollegaer end dem man har i forvejen.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FCK 01/09/19 16:00

Indlæg af Pastorius » 3. sep 2019, 12:48

Gamen skrev:
Pastorius skrev:
3. sep 2019, 11:48
Du må ikke blande træningsintensitet og konkurrence sammen.

Jeg er helt enig i at træningsintensitet er vigtigt, og den bliver kraftigt påvirket af en bedre trup - men resultatet af dette ser man over tid - ikke på et par uger.

At Kusk har det sådan med konkurrence er ikke noget stor overraskelse, men derfor mener jeg stadig det er et problem. Kusk er en fantastisk fodboldspiller, men han er bedst i medgang på et hold der fungerer. Jeg siger ikke han har været rigtig dårlig da det ikke gik så godt for holdet, han har bare ikke været i stand til at hive hele holdet med op, når spillet ikke har kørt.

Jeg tror ikke et sekund på at det er konkurrencesituationen der har gjort noget som helst positivt, men det at han simpelthen har fået bedre medspillere og mere plads at boltre sig på. Oveni kan vi så putte noget gejst, som er en udefinerbar størrelse, men nok mere kommer på baggrund af gode resultater og godt spil, end på konkurrencesituationen.

For mig er konkurrencesituationen noget med et øget pres. Og al forskning tyder på at det kan give en midlertidig positiv effekt at øge presset.
At en skærpet konkurrence og tilgang af mere prøvede spillere fører til en øget træningsintensitet er vel ikke unormalt.

Det er da lidt komisk, at du gør det til et problem at han udtaler det som de fleste spillere forhåbentlig vil mene, ovenpå de forstærkninger der er kommet af truppen - at den skærpede konkurrencesituation gør at man stepper op.

Og så tror jeg heller ikke man skal tage fejl - vores "egne" spillere er præcis som os, de glædes også over at få bedre medspillere og det i sig selv kan løfte én - nøjagtig som når man i sit arbejdsliv bliver beriget med dygtigere kollegaer end dem man har i forvejen.
Forstår du ikke problemet i at en af vore bærende spillere ikke var 100% motiveret, før han fik bedre medspillere og resultaterne gik vores vej?

Jeg anfægter ikke han har fået bedre vilkår, og at det også gør ham bedre. Jeg anfægter at konkurrence (alene) har gjort en forskel, og at en øget træningsintensitet allerede nu giver så stor en forskel på banen som vi har set.

Det der tæller er at de spillere vi sender på banen er dygtigere end dem der spillede i foråret. Nogle (bla. Kusk) har fået lettet lidt af presset på deres skuldre, fordi vi har vist at vi kan vinde, uden at det er ham der skal skabe det hele.

Jeg tænker Kusk bliver rigtig giftig fra nu, efter at spillet omkring flyder bedre, og han selv fik hul på bylden mod FCK. Det er lige nøjagtig når det går godt, at han viser sig fra sin allerbedste side, og den glæder jeg mig til at se igen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - FCK 01/09/19 16:00

Indlæg af Gamen » 3. sep 2019, 12:56

Pastorius skrev:
3. sep 2019, 12:48
Forstår du ikke problemet i at en af vore bærende spillere ikke var 100% motiveret, før han fik bedre medspillere og resultaterne gik vores vej?
Hvor siger han, at han ikke var 100 % motiveret? Det står intet sted i den oprindelige artikel! Der står at det har gjort alle spillere bedre, at man bliver mere presset til træning. Det er da fuldstændig naturligt, og giver overhovedet ikke anledning til at spekulere i at manglende motivation skulle være problemet, hvilket du påstår.

At tage hjem for at spille for AaB selvom man kan tjene meget mere og få flere udfordringer andre steder, fortæller alt om motivation og dedikation til projektet AaB. Det har jeg stor respekt for at spillere som Kusk, Lucas og Thelander vælger.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FCK 01/09/19 16:00

Indlæg af Pastorius » 3. sep 2019, 14:10

Gamen skrev:
Pastorius skrev:
3. sep 2019, 12:48
Forstår du ikke problemet i at en af vore bærende spillere ikke var 100% motiveret, før han fik bedre medspillere og resultaterne gik vores vej?
Hvor siger han, at han ikke var 100 % motiveret? Det står intet sted i den oprindelige artikel! Der står at det har gjort alle spillere bedre, at man bliver mere presset til træning. Det er da fuldstændig naturligt, og giver overhovedet ikke anledning til at spekulere i at manglende motivation skulle være problemet, hvilket du påstår.

At tage hjem for at spille for AaB selvom man kan tjene meget mere og få flere udfordringer andre steder, fortæller alt om motivation og dedikation til projektet AaB. Det har jeg stor respekt for at spillere som Kusk, Lucas og Thelander vælger.
Hvis man kan blive mere motiveret af at der kommer øget konkurrence, så var man ikke på 100% i forvejen. Jeg har kun kommenteret på indlæggene her i tråden. Jeg har ikke læst artiklen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: AaB - FCK 01/09/19 16:00

Indlæg af raekkeettre » 3. sep 2019, 14:51

Pastorius skrev:
3. sep 2019, 12:48
Gamen skrev:
Pastorius skrev:
3. sep 2019, 11:48
Du må ikke blande træningsintensitet og konkurrence sammen.

Jeg er helt enig i at træningsintensitet er vigtigt, og den bliver kraftigt påvirket af en bedre trup - men resultatet af dette ser man over tid - ikke på et par uger.

At Kusk har det sådan med konkurrence er ikke noget stor overraskelse, men derfor mener jeg stadig det er et problem. Kusk er en fantastisk fodboldspiller, men han er bedst i medgang på et hold der fungerer. Jeg siger ikke han har været rigtig dårlig da det ikke gik så godt for holdet, han har bare ikke været i stand til at hive hele holdet med op, når spillet ikke har kørt.

Jeg tror ikke et sekund på at det er konkurrencesituationen der har gjort noget som helst positivt, men det at han simpelthen har fået bedre medspillere og mere plads at boltre sig på. Oveni kan vi så putte noget gejst, som er en udefinerbar størrelse, men nok mere kommer på baggrund af gode resultater og godt spil, end på konkurrencesituationen.

For mig er konkurrencesituationen noget med et øget pres. Og al forskning tyder på at det kan give en midlertidig positiv effekt at øge presset.
At en skærpet konkurrence og tilgang af mere prøvede spillere fører til en øget træningsintensitet er vel ikke unormalt.

Det er da lidt komisk, at du gør det til et problem at han udtaler det som de fleste spillere forhåbentlig vil mene, ovenpå de forstærkninger der er kommet af truppen - at den skærpede konkurrencesituation gør at man stepper op.

Og så tror jeg heller ikke man skal tage fejl - vores "egne" spillere er præcis som os, de glædes også over at få bedre medspillere og det i sig selv kan løfte én - nøjagtig som når man i sit arbejdsliv bliver beriget med dygtigere kollegaer end dem man har i forvejen.
Forstår du ikke problemet i at en af vore bærende spillere ikke var 100% motiveret, før han fik bedre medspillere og resultaterne gik vores vej?

Jeg anfægter ikke han har fået bedre vilkår, og at det også gør ham bedre. Jeg anfægter at konkurrence (alene) har gjort en forskel, og at en øget træningsintensitet allerede nu giver så stor en forskel på banen som vi har set.

Det der tæller er at de spillere vi sender på banen er dygtigere end dem der spillede i foråret. Nogle (bla. Kusk) har fået lettet lidt af presset på deres skuldre, fordi vi har vist at vi kan vinde, uden at det er ham der skal skabe det hele.

Jeg tænker Kusk bliver rigtig giftig fra nu, efter at spillet omkring flyder bedre, og han selv fik hul på bylden mod FCK. Det er lige nøjagtig når det går godt, at han viser sig fra sin allerbedste side, og den glæder jeg mig til at se igen.
Du er godt klar over det er de samme spillere ikke - altså med undtagelse af PO - så er start 11'eren fuldstændig de samme som sidste år i de første 5-7 kampe. Så med mindre du har PO på højde med Messi, så er forklaringen ikke kun bedre spillere, men at hele klubben har fået et løft, IF er kommet ind her til slut og Thelander er kommet ind - men de har jo ikke rigtig noget at sætte deres præg på det hele, med undtagelse af FCK kampen. Så det er de eksisterende spillere der har fundet en gear mere (med udsigt til konkurrencen), samt at Friis har fået længere tid til at køre den her 4-3-3 ind i holdet.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - FCK 01/09/19 16:00

Indlæg af Hanga » 3. sep 2019, 14:51

Pastorius skrev:
3. sep 2019, 14:10
Gamen skrev:
Pastorius skrev:
3. sep 2019, 12:48
Forstår du ikke problemet i at en af vore bærende spillere ikke var 100% motiveret, før han fik bedre medspillere og resultaterne gik vores vej?
Hvor siger han, at han ikke var 100 % motiveret? Det står intet sted i den oprindelige artikel! Der står at det har gjort alle spillere bedre, at man bliver mere presset til træning. Det er da fuldstændig naturligt, og giver overhovedet ikke anledning til at spekulere i at manglende motivation skulle være problemet, hvilket du påstår.

At tage hjem for at spille for AaB selvom man kan tjene meget mere og få flere udfordringer andre steder, fortæller alt om motivation og dedikation til projektet AaB. Det har jeg stor respekt for at spillere som Kusk, Lucas og Thelander vælger.
Hvis man kan blive mere motiveret af at der kommer øget konkurrence, så var man ikke på 100% i forvejen. Jeg har kun kommenteret på indlæggene her i tråden. Jeg har ikke læst artiklen.
Jeg tror det er de færreste fodboldspillere, eller medarbejdere generelt for den sags skyld, der ikke bliver skærpet en anelse af større konkurrence. Og i fodbold er det ofte de små marginaler der skal til for at tingene flytter sig.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - FCK 01/09/19 16:00

Indlæg af Buzz Killington » 3. sep 2019, 15:03

Hanga skrev:
3. sep 2019, 14:51
Pastorius skrev:
3. sep 2019, 14:10
Gamen skrev:
Pastorius skrev:
3. sep 2019, 12:48
Forstår du ikke problemet i at en af vore bærende spillere ikke var 100% motiveret, før han fik bedre medspillere og resultaterne gik vores vej?
Hvor siger han, at han ikke var 100 % motiveret? Det står intet sted i den oprindelige artikel! Der står at det har gjort alle spillere bedre, at man bliver mere presset til træning. Det er da fuldstændig naturligt, og giver overhovedet ikke anledning til at spekulere i at manglende motivation skulle være problemet, hvilket du påstår.

At tage hjem for at spille for AaB selvom man kan tjene meget mere og få flere udfordringer andre steder, fortæller alt om motivation og dedikation til projektet AaB. Det har jeg stor respekt for at spillere som Kusk, Lucas og Thelander vælger.
Hvis man kan blive mere motiveret af at der kommer øget konkurrence, så var man ikke på 100% i forvejen. Jeg har kun kommenteret på indlæggene her i tråden. Jeg har ikke læst artiklen.
Jeg tror det er de færreste fodboldspillere, eller medarbejdere generelt for den sags skyld, der ikke bliver skærpet en anelse af større konkurrence. Og i fodbold er det ofte de små marginaler der skal til for at tingene flytter sig.
Lidt en tangent (for det er noget jeg ved en smule om), men det er overhovedet ikke entydigt at konkurrence er godt i frohold til individuelle præstationer. For nogle er det et spark i røven, og for andre er det et unødvendigt stressmoment der hæmmer deres produktivitet. Mange præsterer bedst når deres indre motivation kan udfolde sig frit uden samtidig at skulle bruge energi på at sikre sig at omverdenen (chefen, træneren) kan se hvor god man er... hvilket desværre er det der ofte sker når ens plads er truet. Man begynder at bruge energi på symbolske aktiviteter der fjerner fokus og ikke nødvendigvis øger produktivitet, men som ser godt ud i chefens øjne.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - FCK 01/09/19 16:00

Indlæg af Hanga » 3. sep 2019, 15:25

Buzz Killington skrev:
3. sep 2019, 15:03

Lidt en tangent (for det er noget jeg ved en smule om), men det er overhovedet ikke entydigt at konkurrence er godt i frohold til individuelle præstationer. For nogle er det et spark i røven, og for andre er det et unødvendigt stressmoment der hæmmer deres produktivitet. Mange præsterer bedst når deres indre motivation kan udfolde sig frit uden samtidig at skulle bruge energi på at sikre sig at omverdenen (chefen, træneren) kan se hvor god man er... hvilket desværre er det der ofte sker når ens plads er truet. Man begynder at bruge energi på symbolske aktiviteter der fjerner fokus og ikke nødvendigvis øger produktivitet, men som ser godt ud i chefens øjne.
Det er jeg enig i, min kommentar med "medarbejdere generelt" er for generaliserende, men lige i et konkurrence præget miljø som elitesport, tror jeg at fleste spillere have godt af konkurrence... ellers var de næppe nået dertil hvor de er i dag.

Min pointe var egentlig mere at man ikke kan kritisere spillernes motivation, fordi de har løftet deres niveau lidt ved at blive presset af konkurrence.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: AaB - FCK 01/09/19 16:00

Indlæg af Yankee » 3. sep 2019, 15:53

Buzz Killington skrev:
3. sep 2019, 15:03
Lidt en tangent (for det er noget jeg ved en smule om), men det er overhovedet ikke entydigt at konkurrence er godt i frohold til individuelle præstationer. For nogle er det et spark i røven, og for andre er det et unødvendigt stressmoment der hæmmer deres produktivitet. Mange præsterer bedst når deres indre motivation kan udfolde sig frit uden samtidig at skulle bruge energi på at sikre sig at omverdenen (chefen, træneren) kan se hvor god man er... hvilket desværre er det der ofte sker når ens plads er truet. Man begynder at bruge energi på symbolske aktiviteter der fjerner fokus og ikke nødvendigvis øger produktivitet, men som ser godt ud i chefens øjne.
Det har du helt ret i.

I dette tilfælde er det jo bare sådan at chefen alligevel ser alt hvad man gør på jobbet - og han ser det også 2-3 gange på video bagefter. Muligvis har klubben også en mand ansat til at lave specifik statistik og videomontager på ens produktivitet - og det er både til træning og kamp. Derfor er det ikke helt sammenligneligt med andre jobs, hvor chefen måske kun ser ens rapporter eller salgstal når ugen er forbi.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Kamptråd: AaB - FCK 01/09/19 16:00

Indlæg af Kokkefar » 3. sep 2019, 21:18

Hvis der var nogle, der var i tvivl om, hvor lettet Kusk var over endeligt at få scoret, og hvor meget det betød for ham at vinde over FCK, så se lige dette klip fra 9.42. Det er sjældent Kusk viser så stor begejstring.

https://www.youtube.com/watch?v=p669y7F ... -KwF73m-N8

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - FCK 01/09/19 16:00

Indlæg af Gamen » 4. sep 2019, 09:26

Værsgo Pastorius, her har du endnu en du kan klandre for manglende motivation: https://nordjyske.dk/plus/sport/ahlmann ... 6199b73c31
Vores udtryk er meget stærkere, end det har været i flere år, og det skyldes, at vi har holdt fast i vores koncept igennem længere tid. Og så har vi fået nogle nyindkøb ind, som har taget et kæmpe ansvar, og det har gjort, at alle i truppen har taget et skridt op, siger han.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FCK 01/09/19 16:00

Indlæg af Pastorius » 4. sep 2019, 10:55

Gamen skrev:
4. sep 2019, 09:26
Værsgo Pastorius, her har du endnu en du kan klandre for manglende motivation: https://nordjyske.dk/plus/sport/ahlmann ... 6199b73c31
Vores udtryk er meget stærkere, end det har været i flere år, og det skyldes, at vi har holdt fast i vores koncept igennem længere tid. Og så har vi fået nogle nyindkøb ind, som har taget et kæmpe ansvar, og det har gjort, at alle i truppen har taget et skridt op, siger han.
Du forstår åbenlyst ikke noget som helst af min pointe.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - FCK 01/09/19 16:00

Indlæg af Gamen » 4. sep 2019, 11:50

Pastorius skrev:
4. sep 2019, 10:55
Du forstår åbenlyst ikke noget som helst af min pointe.
Så står det vist 1-1 udi at overfortolke harmløse udtalelser.

Besvar