Kamptråd: AaB - FCN 13/12/19 klokken 19:00
Re: Kamptråd: AaB - FCN 13/12/19 klokken 19:00
Den burde Rinne måske have haft. Men sikke en lortekamp af AaB. Hold kæft en ringe kamp.
Føj for satan! Dumpet!
Føj for satan! Dumpet!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Endnu engang må jeg konstatere, at en sommer/vinterpause er kærkommen. 3 elendige kampe i streg af AaB og den smule optimisme man nåede at opbygge hen over efteråret er lige så stille forduftet igen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Det var lidt dårligt.
Der er noget galt med kulturen derude. Ligegyldigt hvor mange nye spillere vi får ind er det det samme kønsløse lort. De er alle gode i starten, men så snart de har været i klubben i lidt tid smelter de sammen med den grå masse der allerede er i klubben. Lige nu er AaB stedet du tager hen for at gå i stå.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Lars Thomsen
Jeg hader FCN
Friis er dumpet på de 3 sidste kampe. Det samme er resten af træner teamet.
Det sjove er at man på en eller anden måde formår at opbygge optimismen igen i vinterpausen, for så at se akkurat det samme omgang ustabile pisbold, hvor der intet udvikling er sket.
Det her hold mangler nogle helt essentielle ting for at fungere. Og vi er på 3. træner der ikke kan finde ud af hvad det er der mangler.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Vi kan ikke spille hurtigt og teknisk, men vi kan heller ikke mose og pøle. Alt ender halvfærdigt, hvad er det, vi er gode til?
Det er svært at være uenig. Holdet burde være bedre men ingen stråler rigtig, selv Lucas er lige nu langt fra sit niveau. Der mangler så meget mentalitet i vores klub at det er uhyggeligt.Kokkefar skrev: ↑13. dec 2019, 20:55Der er noget galt med kulturen derude. Ligegyldigt hvor mange nye spillere vi får ind er det det samme kønsløse lort. De er alle gode i starten, men så snart de har været i klubben i lidt tid smelter de sammen med den grå masse der allerede er i klubben. Lige nu er AaB stedet du tager hen for at gå i stå.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Fanme elendigt!!!
At dømme efter de seneste kampe: En træner som ikke ser MC og det upræcise pasningstempo, han byder på, som en essentiel del at AaB’s midtbane.Frygah skrev: ↑13. dec 2019, 20:56Det sjove er at man på en eller anden måde formår at opbygge optimismen igen i vinterpausen, for så at se akkurat det samme omgang ustabile pisbold, hvor der intet udvikling er sket.
Det her hold mangler nogle helt essentielle ting for at fungere. Og vi er på 3. træner der ikke kan finde ud af hvad det er der mangler.
de har jo ikke spillet godt eller vundet siden gårde røg ud. Måske det er en trodsreaktion fra spillerne over at de vil have gårde tilbage.
abildgaard greb ikke chancen, Olsen gør det langt bedre på den midtbane.
Enig. Han var ikke nogen gevinst.
God pointe der synes at stå tydeligere og tydeligere. Uendelige signings de sidste 5 år, hvoraf ingen har shinet eller hævet niveauet. Hvad sker der til træning? Måske mangler der konkurrence. Enten er truppen for tynd eller mentaliteten for slapKokkefar skrev: ↑13. dec 2019, 20:55Der er noget galt med kulturen derude. Ligegyldigt hvor mange nye spillere vi får ind er det det samme kønsløse lort. De er alle gode i starten, men så snart de har været i klubben i lidt tid smelter de sammen med den grå masse der allerede er i klubben. Lige nu er AaB stedet du tager hen for at gå i stå.
-
- Allstar
MC og Abildgaard er jo boldmongoler
Samme med bærsting . Hvad træner de i vores ungdomsafdeling
Rinne
Palle - Ross - okore - ahlman
Kusk - Olsen - fossum - Lukas
Kauf - tvw
Sådan må vores ideal opstilling være
Rinne
Kauf - tvw
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Så frustrerende.... jeg er sq bange for at top 6 den glipper igen i år.
Aaargggghhhhhh....
Aaargggghhhhhh....
Godt at FCN har det svært på græs
Der går mindst et par dage før jeg kan sætte ordene ideal og opstilling ind i en AaB-kontekst. De er fandme alle nogle lamme roer lige nu, som bør sælges i vinterpausen.andreasaab89 skrev: ↑13. dec 2019, 21:01MC og Abildgaard er jo boldmongoler
Rinne
Kauf - tvw
Og stadion spiller “Don’t look back in anger”. Ej hvor pudsigt.
Interview med en glad FCN spiller som i farverige vendinger beskriver hvor sjovt det var i første halvleg, da AaB’erne ikke vidste, hvad de skulle med kuglen. Ja det må være kæmpesjovt når ens holdkammerater gider spille bold, og ens træner vasker vinduer med modstanderens.
Interview med en glad FCN spiller som i farverige vendinger beskriver hvor sjovt det var i første halvleg, da AaB’erne ikke vidste, hvad de skulle med kuglen. Ja det må være kæmpesjovt når ens holdkammerater gider spille bold, og ens træner vasker vinduer med modstanderens.