gravballe skrev: ↑28. jun 2020, 19:54
Buzz Killington skrev: ↑26. jun 2020, 11:17
Fromthecradle skrev: ↑26. jun 2020, 11:04
Det, der blev rygtet, var at Skråle talte med Lucas. Ikke at FCC taler med AaB. Begge dele kan jo godt være sandt.
Den er også blevet afvist. Der har ikke været nogen kontakt mellem parterne.
Det der skete var FCK prikkede til AaB, som spugte Lucas om FCK var en mulighed, hvor han sag nej. FCK bød aldrig på ham, men de forhørte sig om muligheden.
Jeg kan desuden fortælle at Lucas har meddelt AaB at han gerne tager nogle år mere i klubben, han ønsker kun at blive solgt hvis det rigtige store tilbud kommer, ellers har han det fint i AaB og familien er faldt godt til i Aalborg igen.
Det er så tæt fra hestens mund som det kan komme.
Det vil være så lækkert hvis Lucas er længe i klubben, men håber virkelig at vi kan give ham de rammer han behøver, for at indfri nogle af sine egne ambitioner. Såsom titelkampe og Europa. Vil være ærgerlig over hvis hans AaB ophold huskes som gode præstationer men midterplaceringer galore.
Sådan helt generelt, så er Lucas sådan en spiller der kan gøre os til mestre, men det kræver selvfølgelig at han kan fokusere på det offensive, og vi får en sammenspillet defensiv der gør han ikke behøver at fokusere på den del.
Jeg kan dog også godt se, at han nok ikke har det store behov for at slæbe junior og kæresten med til hvor nu, medmindre det er den her unikke mulighed.
Jeg tror iøvrigt ikke man skal undervurdere mulighederne for Lucas og EM til sommer. Ny træner med en større glæde for teknisk stærke spillere kan være en mulighed for at komme med på et af de ydre mandater.