Kamptråd: Pokalfinalen, AaB - Sønderjyske, 01.07.2020
-
- Allstar
- Favoritspiller: Johansson
Re: Kamptråd: Pokalfinalen, AaB - Sønderjyske, 01.07.2020
Tengstedt ser giftig ud
Ja..det kan ikke blive ved med at være tilfældigt, at det taktiske geni fucker sådan op.
Jeg endte med at forlade mit live arrangement. Simpelthen for pinligt.
Forhåbentlig kan de vende kampen, nu jeg ikke ser den
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
ikke kun friis da, der er satme også nogle spillere der skal kigge ind af. Forlægn med søren T, til trods for at være en af yngste mand så viser han i det mindste lidt i forhold til andre
En stolt herre som blev interviewet under kampen mellem AaB - BIF af TV2 Nord!
Pis også...
Nu bliver det endnu mere pinligt, når vi slutter kampen af uden mål..
Nu bliver det endnu mere pinligt, når vi slutter kampen af uden mål..
Børsting har lige brændt en kæmpe chance. Jeg er gået i seng.jonas386 skrev: ↑1. jul 2020, 21:38Ja..det kan ikke blive ved med at være tilfældigt, at det taktiske geni fucker sådan op.
Jeg endte med at forlade mit live arrangement. Simpelthen for pinligt.
Forhåbentlig kan de vende kampen, nu jeg ikke ser den
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Der er gang i Tengeren
- Frank Buck
- Superliga
- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
De skal altså til at øve sig på hjørnespark.
Intet får vi ud af dem. Absolut intet!
Intet får vi ud af dem. Absolut intet!
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
Jeg håber, Inge har husket at tage kosten og skovlen med sig fra Norge. Der skal godt nok muges ud i AaB.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
- Superliga
- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Der ser godt nok sløjt ud
Utroligt de får en mand vist ud og alligevel føler man sig helt sikker på at vi ikke scorer.
Er der nogen der kan forklare mig logikken i at Klitten ikke er med på bænken? Vi har i forvejen ekstremt få offensive spillere, selv Friis burde sgu da kunne regne ud at der kunne blive brug for ham fra bænken.
Er der nogen der kan forklare mig logikken i at Klitten ikke er med på bænken? Vi har i forvejen ekstremt få offensive spillere, selv Friis burde sgu da kunne regne ud at der kunne blive brug for ham fra bænken.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Johansson
-
- Superliga
- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Klitten, som har været totalt fraværende i de seneste kampe, han har fået? Det kan jeg nu ikke fortænke Friis i at se bort fra.Forza skrev: ↑1. jul 2020, 21:47Utroligt de får en mand vist ud og alligevel føler man sig helt sikker på at vi ikke scorer.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Få nu for helvede bare en midterforsvarer op i boksen og høvl bolde derind. Alt det spillen rundt fører til intet.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Jeg magter ikke at se mere af det her lort godnat
Der er ingen grund til at bruge mere tid og energi på AaB i år med det de viser.
Godt der var nogle AaB fans der lige skulle opføre sig idiotisk så gjorde de da aften fuldendt i pinlig
Der er ingen grund til at bruge mere tid og energi på AaB i år med det de viser.
Godt der var nogle AaB fans der lige skulle opføre sig idiotisk så gjorde de da aften fuldendt i pinlig
Lidt penge bliver jo nok frigjort når/hvis Rinne, Okore og Lucas smutter. Sikkert ikke nok, nej.Aalborg frederikshavner skrev: ↑1. jul 2020, 21:48Det skal der i den grad men er der penge til at hente kvalitet?
-
- Landshold
- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Kom nu ind med endnu en midterforsvarer så vi kan holde 0-2.
You pay for this?
Især ikke når hovedparten af vores spillere er blottet for teknik
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Det har hele holdet jo? Er med på han ikke har været specielt god. Men det er fandeme tamt kun at have en spiller der kan det mindste offensivt på bænken. Så sætter man sig selv skakmat ret hurtigt taktisk.Funky skrev: ↑1. jul 2020, 21:50Klitten, som har været totalt fraværende i de seneste kampe, han har fået? Det kan jeg nu ikke fortænke Friis i at se bort fra.Forza skrev: ↑1. jul 2020, 21:47Utroligt de får en mand vist ud og alligevel føler man sig helt sikker på at vi ikke scorer.
Rolig drenge..... Husk nu på, at Gaarde sagde at Friis var det mest lovende trænertalent i Danmark. Han skal nok løse det.