Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Halil » 10. jul 2020, 14:14

raekkeettre skrev:
10. jul 2020, 14:08
Halil skrev:
10. jul 2020, 13:58
raekkeettre skrev:
10. jul 2020, 13:56
Altså....Jeg ser sgu ikke det store lys i ham. Han minder mig om alle de andre der ikke har nogle spids kompetencer. Han er ikke vild hurtigt....har ikke en vild teknik...sparker okay til en bold...har lidt fysisk...altså...ville hellere i næste sæson bytte med en hurtig udfordrende spiller. Plus jeg synes han har nogle attitude problemer. Så helt fint han lige har hjulpet os i de her kampe....Vi får en tilbage fra Vendsyssel med højere spidskompetancer...
De hersens højere spidskompetencer ved Wessam.

Vil du ikke uddybe dem?
Nu var snakken om Tengsted...synes ikke han har nogle spidskompetancer, og jeg har hørt rigtig mange her inde snakke om at vi skal have spidskompetancer og udvikle dem. Derfor giver jeg dem ret og siger at det er okay at vi siger farvel til lidt leverpostej.

Men hvis du vil have en snak op og køre om Wessam så synes jeg bestemt han er meget bedre teknisk, han er større mere fysik og har nogle redskaber til at åbne et forsvar. Udfordringen ligger i at udvikle de kompetencer til st gøre sig gældende i superligaen. Og det vil jeg glæde mig til at se. Hellere forsøge med det end endnu en der ikke rigtig har andet end mange bække små der gør en å....
Hvis snakken var om Tengsted, hvorfor inddrager du så Wessam i dit indlæg?

Men fint du har svaret omkring Wessams kompentencer.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Klaus » 10. jul 2020, 14:22

Tengsted har et godt spark, men han er på ingen måde færdigudviklet. Jeg synes han i gårsdagens kamp gjorde det fint, men der er altså også mangler. Bolden springer tit fra ham i førsteberøringen og hans blik for medspillerne er heller ikke verdensklasse. Det sagt havde jeg meget, meget gerne set ham blive, for der er bestemt et potentiale. Men det synes jeg altså også Wessam viste i hans første kampe. Det blev til gengæld rigtig meget hverdag og udlejningen var det helt rigtige. Men nu får han så et halvt år til at slå igennem. Og jeg tror, der er en chance. I den bedste af alle verdener går det ligesom med Risgaard..... Håbet er der i hvert fald.

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Danni » 10. jul 2020, 14:23

Aalborg frederikshavner skrev:
10. jul 2020, 13:48
jonas386 skrev:
10. jul 2020, 13:34
Det giver ingen mening at omtale GF som en større klub fordi de har en sæson hvor de er bedre end os. Kom lige ind i kampen venner. De er igang med en af deres absolut bedste sæsoner i 30 år, og vi har som minimum 4-5 sæsoner de sidste 15 år der har været markant bedre

Og ja. Selvfølgelig skulle Tengstedt forlænge, men hvis han -son jeg hører - ikke klikker med Friis og DN omvendt sætter mere pris på hans person og spillertype, så er det måske et meget naturligt valg for Tengstedt
Alle spillere mv. kan da se at AGF har et kæmpe potentiale og at der er kommet styr på butikken nede i Århus.

Alle neutrale vil sige at AGF er en klart større klub end AaB. De har langt flere tilskuere hjemme som ude og er milevidt foran os i omtale hvilket mange spillere selvfølgelig finder spændende.
Vi kæmper for ikke at blive distanceret af håndboldklubben i Gigantium hvilket siger meget om hvor vi er havnet :@
Med den der logik, skulle Hertha Berlin og HSV være på niveau med Bayern og Dortmund.
Længe leve arbejderklassen!

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 10. jul 2020, 14:28

Klaus skrev:
10. jul 2020, 14:22
Tengsted har et godt spark, men han er på ingen måde færdigudviklet. Jeg synes han i gårsdagens kamp gjorde det fint, men der er altså også mangler. Bolden springer tit fra ham i førsteberøringen og hans blik for medspillerne er heller ikke verdensklasse. Det sagt havde jeg meget, meget gerne set ham blive, for der er bestemt et potentiale. Men det synes jeg altså også Wessam viste i hans første kampe. Det blev til gengæld rigtig meget hverdag og udlejningen var det helt rigtige. Men nu får han så et halvt år til at slå igennem. Og jeg tror, der er en chance. I den bedste af alle verdener går det ligesom med Risgaard..... Håbet er der i hvert fald.
Ang. Wessam så spiller Vendsyssel FF i aften mod Vejle Boldklub, kampen vises på TV3 Sport1.
Hvis Abou Ali er med fra start så er det netop sådan en kamp der viser om han har niveau, det siger ikke så meget når han har shinet mod elendige FC Roskilde mv.

Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Sambaman » 10. jul 2020, 14:37

Sambaman skrev:
5. jul 2020, 11:39
Forza skrev:
2. jul 2020, 12:05
mich1596 skrev:
2. jul 2020, 09:57
Sambaman skrev:
1. jul 2020, 23:32
Jeg tror desværre Tengsted er fortid i AaB. Han skifter til en anden Superligaklub.
Håber da ikke du har ret, så hvorfor tror du det?
Han nævnte selv ved sidste kamp at han gerne ville blive, så jeg er også nysgerrig på om det er viden eller et gæt.
Rygterne siger en anden jysk klub - formentlig AGF eller FCM. Det skulle være derfor han har tøvet med at skrive under på en ny kontrakt. Han har vist ikke endeligt bestemt sig, men han har “forberedt” sig på et evt skifte. Han har dog (ifølge mine kilder) ikke skrevet under nogle steder endnu, så det kommer formentlig også an på hvor godt AaB’s udspil bliver.
Det blev desværre en realitet. Wessam skulle tilgengæld være på vej hjem fra næste sæson af efter en flot sæson i Vendsyssel. Vendsyssel vil dog gerne beholde ham, så den er ikke lukket endnu.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 10. jul 2020, 14:43

Kom nu med nogle indgående rygter for satan.......... :aabfan:

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 10. jul 2020, 14:50

Klaus skrev:
10. jul 2020, 14:22
Tengsted har et godt spark, men han er på ingen måde færdigudviklet. Jeg synes han i gårsdagens kamp gjorde det fint, men der er altså også mangler. Bolden springer tit fra ham i førsteberøringen og hans blik for medspillerne er heller ikke verdensklasse. Det sagt havde jeg meget, meget gerne set ham blive, for der er bestemt et potentiale. Men det synes jeg altså også Wessam viste i hans første kampe. Det blev til gengæld rigtig meget hverdag og udlejningen var det helt rigtige. Men nu får han så et halvt år til at slå igennem. Og jeg tror, der er en chance. I den bedste af alle verdener går det ligesom med Risgaard..... Håbet er der i hvert fald.
BTW...så kan vi da også være tilfreds med vores ungdomsafdeling, når nu vi har oplært og udviklet en spiller som AGF gerne vil have. Det siger også noget til andre unge spillere, at man udvikler sig hos AaB til superliga spiller...

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 10. jul 2020, 15:11

Hmm Er jeg den eneste, som ikke ser det som et større tab at han vælger AGF?
Han er jo heller ikke den type angriber, som kan score 15+ mål for os.
Det er jo sådan en angriber vi mangler!
Kusk, Lucas, Wessam, Van Wert, (Tengsted) Er alle spillere, som flakker rundt på kanten af feltet. Og mange gange med ryggen mod modstandernes mål.
Jeg synes virkelig vi skal ha en angriber ind, som ligger inde i feltet og klapper til alt der bevæger sig.
Sådan en type har vi slet ikke i truppen. Får vi sådan en, så er jeg sikker på Tengsted kom på bænken igen. Det tror jeg nu også han kommer til i AGF.

Redlab
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 19
Tilmeldt: 30. jul 2013, 12:11
Geografisk sted: 9K

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Redlab » 10. jul 2020, 15:13

Kunne man stjæle en Christian Nissen fra Århus Fremad? Han er sikkert billig :D
19 kasser i sæsonen og 196 høj.
Vin ad libitum og transferfrie spillere!

Soren
1. div
1. div
Indlæg: 290
Tilmeldt: 19. jan 2006, 00:11

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Soren » 10. jul 2020, 15:37

Redlab skrev:
10. jul 2020, 15:13
Kunne man stjæle en Christian Nissen fra Århus Fremad? Han er sikkert billig :D
19 kasser i sæsonen og 196 høj.
Han er for langsom og teknisk dårlig til SL

Johnnygogo
Drenge
Drenge
Indlæg: 42
Tilmeldt: 10. jul 2020, 13:52

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Johnnygogo » 10. jul 2020, 15:39

Altså det sejler også på træner fronten så kan være der er mere fremtid i David Nielsen som træner.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af 9520AaB » 10. jul 2020, 15:40

Tengsted klanen har altid følt sig for store til AaB. Far Kim blev også udråbt til kæmpe talent, og slog aldrig rigtig helt igennem, skiftede også væk.
Sønnen tror jeg ikke falder langt væk fra stammen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 10. jul 2020, 15:42

Gaarde6 skrev:
10. jul 2020, 15:11
Hmm Er jeg den eneste, som ikke ser det som et større tab at han vælger AGF?
Han er jo heller ikke den type angriber, som kan score 15+ mål for os.
Det er jo sådan en angriber vi mangler!
Kusk, Lucas, Wessam, Van Wert, (Tengsted) Er alle spillere, som flakker rundt på kanten af feltet. Og mange gange med ryggen mod modstandernes mål.
Jeg synes virkelig vi skal ha en angriber ind, som ligger inde i feltet og klapper til alt der bevæger sig.
Sådan en type har vi slet ikke i truppen. Får vi sådan en, så er jeg sikker på Tengsted kom på bænken igen. Det tror jeg nu også han kommer til i AGF.
Næe du er ikke den eneste, udover han er en del af det AaB gerne vil med "egne" spillere, så ser jeg ikke det store tab i afskeden med ham, han har scoret et mål mod Esbjerg, og så et enkelt mod AGF som mere var en ufattelig dårlig muropdækning. Hvis løn kravet har været for højt, så skal vi jo heller ikke betale overpriser for spillere ene og alene pga. deres postnummer på fødselsattesten.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14627
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 10. jul 2020, 16:25

Ifølge Inge var det ikke økonomi der adskilte Tengstedt og AaB.
Jeg har ikke plus abb. så kan ikke sige om der så er angivet en anden årsag.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... aign=sport
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Redwhite
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 6. jan 2018, 21:17
Favoritspiller: Marcel Desailly

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Redwhite » 10. jul 2020, 17:09

KlaskmyggenNoah skrev:
10. jul 2020, 15:42
Gaarde6 skrev:
10. jul 2020, 15:11
Hmm Er jeg den eneste, som ikke ser det som et større tab at han vælger AGF?
Han er jo heller ikke den type angriber, som kan score 15+ mål for os.
Det er jo sådan en angriber vi mangler!
Kusk, Lucas, Wessam, Van Wert, (Tengsted) Er alle spillere, som flakker rundt på kanten af feltet. Og mange gange med ryggen mod modstandernes mål.
Jeg synes virkelig vi skal ha en angriber ind, som ligger inde i feltet og klapper til alt der bevæger sig.
Sådan en type har vi slet ikke i truppen. Får vi sådan en, så er jeg sikker på Tengsted kom på bænken igen. Det tror jeg nu også han kommer til i AGF.
Næe du er ikke den eneste, udover han er en del af det AaB gerne vil med "egne" spillere, så ser jeg ikke det store tab i afskeden med ham, han har scoret et mål mod Esbjerg, og så et enkelt mod AGF som mere var en ufattelig dårlig muropdækning. Hvis løn kravet har været for højt, så skal vi jo heller ikke betale overpriser for spillere ene og alene pga. deres postnummer på fødselsattesten.
Gaarde gav ham jo kun en et årig kontrakt, som tilmed først kom på plads i sidste øjeblik og allerede der sender klubben jo et signal om at man ikke rigtig ved om man tror på projektet, så blot endnu et eksempel på den fodboldforstand og det købmandskab Gaarde ikke var i besidelse af.

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Legum Magister » 10. jul 2020, 17:25

Redwhite skrev:
10. jul 2020, 17:09
KlaskmyggenNoah skrev:
10. jul 2020, 15:42
Gaarde6 skrev:
10. jul 2020, 15:11
Hmm Er jeg den eneste, som ikke ser det som et større tab at han vælger AGF?
Han er jo heller ikke den type angriber, som kan score 15+ mål for os.
Det er jo sådan en angriber vi mangler!
Kusk, Lucas, Wessam, Van Wert, (Tengsted) Er alle spillere, som flakker rundt på kanten af feltet. Og mange gange med ryggen mod modstandernes mål.
Jeg synes virkelig vi skal ha en angriber ind, som ligger inde i feltet og klapper til alt der bevæger sig.
Sådan en type har vi slet ikke i truppen. Får vi sådan en, så er jeg sikker på Tengsted kom på bænken igen. Det tror jeg nu også han kommer til i AGF.
Næe du er ikke den eneste, udover han er en del af det AaB gerne vil med "egne" spillere, så ser jeg ikke det store tab i afskeden med ham, han har scoret et mål mod Esbjerg, og så et enkelt mod AGF som mere var en ufattelig dårlig muropdækning. Hvis løn kravet har været for højt, så skal vi jo heller ikke betale overpriser for spillere ene og alene pga. deres postnummer på fødselsattesten.
Gaarde gav ham jo kun en et årig kontrakt, som tilmed først kom på plads i sidste øjeblik og allerede der sender klubben jo et signal om at man ikke rigtig ved om man tror på projektet, så blot endnu et eksempel på den fodboldforstand og det købmandskab Gaarde ikke var i besidelse af.
Ja, og kan man fortænke Tengstedt i, at han - også på den baggrund - foretrækker at prøve sig af i AGF. David Nielsen fremstår alt andet lige som en inspirerende træner, der ikke er bange for at give unge spillere chancen. Og AGF er, uagtet AaB's seneste resultater mod dem, en klub på vej frem. AaB står i bedste fald stille.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af gravballe » 10. jul 2020, 17:27

Tengsted har som jeg har skrevet for flere måneder siden bare afvist AaB udspil uden at komme med modkrav, så han har aldrig været intreseret i at forsætte i AaB. Det har været tydeligt i mange mdr. Det er vel 2mdr siden jeg skrev han ikke forsatte I AaB. AaB har forsøgt I et halvt år at forlænge uden han gad

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af martinaalborg » 10. jul 2020, 17:28

Johnnygogo skrev:
10. jul 2020, 15:39
Altså det sejler også på træner fronten så kan være der er mere fremtid i David Nielsen som træner.
David Nielsen er ikke i AGF om et halvt år...

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af martinaalborg » 10. jul 2020, 17:30

gravballe skrev:
10. jul 2020, 17:27
Tengsted har som jeg har skrevet for flere måneder siden bare afvist AaB udspil uden at komme med modkrav, så han har aldrig været intreseret i at forsætte i AaB. Det har været tydeligt i mange mdr. Det er vel 2mdr siden jeg skrev han ikke forsatte I AaB
Pyt! Med ham..
Vi har fyld nok i truppen..
Vi skal have en hylde A angriber, der går op i at score mål og ikke i at pleje sit forvoksede ego.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Mr. Larsen » 10. jul 2020, 17:46

gravballe skrev:
10. jul 2020, 17:27
Tengsted har som jeg har skrevet for flere måneder siden bare afvist AaB udspil uden at komme med modkrav, så han har aldrig været intreseret i at forsætte i AaB. Det har været tydeligt i mange mdr. Det er vel 2mdr siden jeg skrev han ikke forsatte I AaB. AaB har forsøgt I et halvt år at forlænge uden han gad
Det er jo konsekvensen af at klubben de senere år har sejlet rundt sportslig, AGF er en up comming klub med bedre og bedre sportslige resultater de senere år, er det virkelig så underligt at han vælger en klub hvor chancen for at vinde noget er betydelig større end hvor han kommer fra?

Held og Lykke Tengsted, ingen sure miner herfra pøj pøj med fodbold karrieren ! :thumbsup:
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Låst