Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Sønderhof » 13. jul 2020, 21:54

Jakobsen skrev:
13. jul 2020, 21:18
Svært at have en mening om før vi evt. har set ham spille. Mit indtryk er, at der render meget talent rundt i Frankrig. Mener f.eks. Djiby Fall blevet fundet i den 3-4 bedste række. Omvendt er prædikatet u-landsholdsspiller ikke i sig selv et kvalitetsstempel. Heller ikke i de store lande. Bare se Ochs som spillede U21 for Tyskland.

Det er dog en spændende vej helt generelt at begynde at kigge på akademier i de store ligaer og se om man kan finde gode spillere der.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jeg forstår det ikke. Vi har at gøre med en spiller, som man ikke har kunne scoute, sikkert end ikke se video med ham.

Antallet af succeser med handler, af unge spillere, fra store fodboldnationer, er virkelig lav. Af spillere med franske rødder, har bl.a OB og Randers forsøgt sig, med meget ringe udbytte. Vi har selv prøvet med Ochs, der har et fantastisk u-cv, og Lesniak, der er uddannet i mægtige Tottenham.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 13. jul 2020, 21:55

Forza skrev:
13. jul 2020, 19:53
Gaarde6 skrev:
13. jul 2020, 19:49
FIDEL skrev:
13. jul 2020, 19:14
Jeg saksede dette om Nkada.

Nkada is a versatile striker who is capable of playing as a centre-forward and also out wide on the flanks.
Åh jeg ved næsten ikke, hvad jeg skal sige når jeg læser det. Jeg synes vi har de typer i forvejen. Savner en fuldblods angriber. Det kan selvfølgelig også komme.
Mon ikke det er en i rækken af franske angribere med evner og spidskompetencer som Mbappé og Henry. Selvfølgelig på lavere niveau.
Han skulle have god fart i stængerne og fin teknik.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 13. jul 2020, 22:22

FIDEL skrev:
13. jul 2020, 21:55
Forza skrev:
13. jul 2020, 19:53
Gaarde6 skrev:
13. jul 2020, 19:49
FIDEL skrev:
13. jul 2020, 19:14
Jeg saksede dette om Nkada.

Nkada is a versatile striker who is capable of playing as a centre-forward and also out wide on the flanks.
Åh jeg ved næsten ikke, hvad jeg skal sige når jeg læser det. Jeg synes vi har de typer i forvejen. Savner en fuldblods angriber. Det kan selvfølgelig også komme.
Mon ikke det er en i rækken af franske angribere med evner og spidskompetencer som Mbappé og Henry. Selvfølgelig på lavere niveau.
Han skulle have god fart i stængerne og fin teknik.
Jamen så opfylder han det jeg har råbt på i et år nu. Nemlig speed, teknik og udfordrende spil. Eller det håber jeg :) For aner ikke en skid om ham, og derfor super svært ved at have en holdning. Andet at det er fedt de kigger efter en angriber :)

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Yankee » 13. jul 2020, 22:35

Forza skrev:
13. jul 2020, 21:01

Der er da ingen der læser man skal fylde truppen med dem? Det med at tro 100% på en spiller findes jo ikke, fodbold er ikke sort/hvid. Og især ikke når vi snakker en ung spillere uden fast erfaring fra øverste liga.

Hvis han har et kæmpe potentiale skal vi da give det et skud og så vil jeg da foretrække at man tester niveauet ordentligt af inden man vurderer om der skal bindes mange penge i ham.
Han fylder jo en plads i truppen. Jeg tror ikke AaB har tænkt sig at have 27-28 spillere i truppen næste år. Og jeg synes det er skuffende hvis man bruger en trupplads på en testspiller. Vi får allerede Wessam og Thellufsen tilbage, så der mangler ikke bredde oppe foran. Der mangler kvalitet og videresalgspotentiale, som ikke smutter når de er ved at slå igennem fordi vi først skal se dem an (host, host Tengstedt)

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af 9520AaB » 13. jul 2020, 22:37

FIDEL skrev:
Forza skrev:
13. jul 2020, 19:53
Gaarde6 skrev:
13. jul 2020, 19:49
FIDEL skrev:
13. jul 2020, 19:14
Jeg saksede dette om Nkada.

Nkada is a versatile striker who is capable of playing as a centre-forward and also out wide on the flanks.
Åh jeg ved næsten ikke, hvad jeg skal sige når jeg læser det. Jeg synes vi har de typer i forvejen. Savner en fuldblods angriber. Det kan selvfølgelig også komme.
Mon ikke det er en i rækken af franske angribere med evner og spidskompetencer som Mbappé og Henry. Selvfølgelig på lavere niveau.
Han skulle have god fart i stængerne og fin teknik.
Beskrivelsen der, passer perfekt på Bassogog pånær teknik.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Meelsen » 13. jul 2020, 23:52

Bassogog havde og har god teknik.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1475
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Lyfe » 14. jul 2020, 08:16

FIDEL skrev:
13. jul 2020, 17:24
Så for satan. Vi lejer en fransk spiller, Timothé Nkada.
Ved du noget om hvornår den forventes lukket og præsenteret?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 14. jul 2020, 09:39

Yankee skrev:
13. jul 2020, 22:35
Forza skrev:
13. jul 2020, 21:01

Der er da ingen der læser man skal fylde truppen med dem? Det med at tro 100% på en spiller findes jo ikke, fodbold er ikke sort/hvid. Og især ikke når vi snakker en ung spillere uden fast erfaring fra øverste liga.

Hvis han har et kæmpe potentiale skal vi da give det et skud og så vil jeg da foretrække at man tester niveauet ordentligt af inden man vurderer om der skal bindes mange penge i ham.
Han fylder jo en plads i truppen. Jeg tror ikke AaB har tænkt sig at have 27-28 spillere i truppen næste år. Og jeg synes det er skuffende hvis man bruger en trupplads på en testspiller. Vi får allerede Wessam og Thellufsen tilbage, så der mangler ikke bredde oppe foran. Der mangler kvalitet og videresalgspotentiale, som ikke smutter når de er ved at slå igennem fordi vi først skal se dem an (host, host Tengstedt)
200% enig!
Skal vi flytte os op mod et fast top 4 hold. Så skal der spillere ind fra hylde A.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 14. jul 2020, 10:04

Gaarde6 skrev:
14. jul 2020, 09:39
Yankee skrev:
13. jul 2020, 22:35
Forza skrev:
13. jul 2020, 21:01

Der er da ingen der læser man skal fylde truppen med dem? Det med at tro 100% på en spiller findes jo ikke, fodbold er ikke sort/hvid. Og især ikke når vi snakker en ung spillere uden fast erfaring fra øverste liga.

Hvis han har et kæmpe potentiale skal vi da give det et skud og så vil jeg da foretrække at man tester niveauet ordentligt af inden man vurderer om der skal bindes mange penge i ham.
Han fylder jo en plads i truppen. Jeg tror ikke AaB har tænkt sig at have 27-28 spillere i truppen næste år. Og jeg synes det er skuffende hvis man bruger en trupplads på en testspiller. Vi får allerede Wessam og Thellufsen tilbage, så der mangler ikke bredde oppe foran. Der mangler kvalitet og videresalgspotentiale, som ikke smutter når de er ved at slå igennem fordi vi først skal se dem an (host, host Tengstedt)
200% enig!
Skal vi flytte os op mod et fast top 4 hold. Så skal der spillere ind fra hylde A.
Det er der vel ingen der er uenig i?

Det er svært at vurdere franskmanden når ingen af os har set ham spille, men vurderer Inge at han har en kæmpe upside, er det vel en fin handel. Men vi skal helt sikkert også ha’ mere sikre kort ind hvis vi vil spille med i toppen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 14. jul 2020, 10:30

Forza skrev:
14. jul 2020, 10:04
Gaarde6 skrev:
14. jul 2020, 09:39
Yankee skrev:
13. jul 2020, 22:35
Forza skrev:
13. jul 2020, 21:01

Der er da ingen der læser man skal fylde truppen med dem? Det med at tro 100% på en spiller findes jo ikke, fodbold er ikke sort/hvid. Og især ikke når vi snakker en ung spillere uden fast erfaring fra øverste liga.

Hvis han har et kæmpe potentiale skal vi da give det et skud og så vil jeg da foretrække at man tester niveauet ordentligt af inden man vurderer om der skal bindes mange penge i ham.
Han fylder jo en plads i truppen. Jeg tror ikke AaB har tænkt sig at have 27-28 spillere i truppen næste år. Og jeg synes det er skuffende hvis man bruger en trupplads på en testspiller. Vi får allerede Wessam og Thellufsen tilbage, så der mangler ikke bredde oppe foran. Der mangler kvalitet og videresalgspotentiale, som ikke smutter når de er ved at slå igennem fordi vi først skal se dem an (host, host Tengstedt)
200% enig!
Skal vi flytte os op mod et fast top 4 hold. Så skal der spillere ind fra hylde A.
Det er der vel ingen der er uenig i?

Det er svært at vurdere franskmanden når ingen af os har set ham spille, men vurderer Inge at han har en kæmpe upside, er det vel en fin handel. Men vi skal helt sikkert også ha’ mere sikre kort ind hvis vi vil spille med i toppen.
Nej det håber jeg da ikke der er :-)
Deler bare Yankees bekymring. Synes det virker underligt med en ung uprøvet spiller, når det vi har brug for, er nogle spillere, som kan forstærke os her og nu. Og så mener jeg bare vi har den type i forvejen. Altså en angriber, som også kan spille kant. Ja vi har jo faktisk ikke andet i truppen.
Men som skrevet længere oppe.. Så kan han jo bare være en af flere spillere, der kommer ind. Og kommer der en fuldblods angriber ind. Så er jeg mere rolig.

Mikki89
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 18. jun 2020, 08:05
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Mikki89 » 14. jul 2020, 10:45

Spændende med en fransk spiller (har AaB haft en fransk fodboldspiller før?), der er inde omkring u-19 i Frankrig. Jeg kender ikke ret meget til ham, men jeg håber dog at der med den evt. Lejeaftale også er en købsoption, ellers synes jeg ikke rigtig det giver mening!
Men lad os nu se. Den eneste kilde på dette er et fransk nyhedsmedie, som jeg ikke kender troværdigheden på. Esbjergs målmand, Vito Mannone, var jo også på vej til AaB i seneste transfervindue!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Yankee » 14. jul 2020, 10:52

Forza skrev:
14. jul 2020, 10:04

Det er der vel ingen der er uenig i?

Det er svært at vurdere franskmanden når ingen af os har set ham spille, men vurderer Inge at han har en kæmpe upside, er det vel en fin handel. Men vi skal helt sikkert også ha’ mere sikre kort ind hvis vi vil spille med i toppen.
Hvis han er så god, så ville det være et meget stærkere signal at man gik ud og købte ham og lavede en 4-årig kontrakt med ham. Så ville hans tilgang til at integrere sig i byen og i truppen også være en helt anden og trænerstaben ville se på ham som en vigtig del af fremtidsplanerne.

Hvis han kommer på en 1-årig lejekontrakt, så gider han jo selvfølgelig ikke begynde at lære dansk eller at finde en fast bolig i Aalborg, for eksempel. Der skal heller ikke ret meget til før han begynder at se frem mod at komme hjem til Frankrig når nu det alligevel kun varer et år. Det samme kan ske fra trænerstaben. Hvis han ikke lige slår til det første halve år, så er han jo stort set allerede afskrevet i modsætning til en spiller, som man havde givet en 4-årig kontrakt.

Det kan selvfølgelig være at det ikke kan lade sig gøre at købe ham her og nu - enten fordi man ikke har råd eller fordi spilleren ikke vil. Men så kan man jo netop heller ikke være sikker på den upside du taler om - for hvis man ikke kan købe ham nu, hvorfor skulle man så kunne næste sommer, hvis Nkada slår igennem?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 14. jul 2020, 12:13

Meelsen skrev:
13. jul 2020, 23:52
Bassogog havde og har god teknik.
Uenig. Især hans afslutningsteknik var horribel dårlig. Det var årsagen til at han ikke for alvor brændte igennem i AaB. Fysik og hurtighed var i top, men han satte heller ikke en mand på andet end fart. I den modsatte grøft finder du Lucas der ikke er specielt hurtig men sætter mange spillere på hans teknik alene.

Nå, men det er tråden irrelevant.

Jeg er enig i at vi absolut godt kunne bruge en raket på holdet, men jeg ser stadig et endnu større behov for en rigtig god 9'er der er dygtig i boksen. Lukas Spalvis anno 2014/16 på holdet ville give os et markant pointboost.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 14. jul 2020, 12:37

Hanga skrev:
14. jul 2020, 12:13
Meelsen skrev:
13. jul 2020, 23:52
Bassogog havde og har god teknik.
Uenig. Især hans afslutningsteknik var horribel dårlig. Det var årsagen til at han ikke for alvor brændte igennem i AaB. Fysik og hurtighed var i top, men han satte heller ikke en mand på andet end fart. I den modsatte grøft finder du Lucas der ikke er specielt hurtig men sætter mange spillere på hans teknik alene.

Nå, men det er tråden irrelevant.

Jeg er enig i at vi absolut godt kunne bruge en raket på holdet, men jeg ser stadig et endnu større behov for en rigtig god 9'er der er dygtig i boksen. Lukas Spalvis anno 2014/16 på holdet ville give os et markant pointboost.
Enig ang. 9´eren, men bør vi have håb om en ny 9´er!? Vi har i forvejen Weert, Kusk, Olsen, Lucas og evt. Wessam, som kan spille pladsen. Og hvem skal så sælges eller bag i køen? AaB kan jo ikke have løntunge spillere siddende på bænken.
Hvis vi får en ny angriber (9´er), så tror jeg mere på, at vi får en anden type end vi har forvejen. Dvs. en boksspiller ala Kouzine, men ikke en profil.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 14. jul 2020, 12:46

FIDEL skrev:
14. jul 2020, 12:37
Hanga skrev:
14. jul 2020, 12:13
Meelsen skrev:
13. jul 2020, 23:52
Bassogog havde og har god teknik.
Uenig. Især hans afslutningsteknik var horribel dårlig. Det var årsagen til at han ikke for alvor brændte igennem i AaB. Fysik og hurtighed var i top, men han satte heller ikke en mand på andet end fart. I den modsatte grøft finder du Lucas der ikke er specielt hurtig men sætter mange spillere på hans teknik alene.

Nå, men det er tråden irrelevant.

Jeg er enig i at vi absolut godt kunne bruge en raket på holdet, men jeg ser stadig et endnu større behov for en rigtig god 9'er der er dygtig i boksen. Lukas Spalvis anno 2014/16 på holdet ville give os et markant pointboost.
Enig ang. 9´eren, men bør vi have håb om en ny 9´er!? Vi har i forvejen Weert, Kusk, Olsen, Lucas og evt. Wessam, som kan spille pladsen. Og hvem skal så sælges eller bag i køen? AaB kan jo ikke have løntunge spillere siddende på bænken.
Hvis vi får en ny angriber (9´er), så tror jeg mere på, at vi får en anden type end vi har forvejen. Dvs. en boksspiller ala Kouzine, men ikke en profil.
Af dem du nævner er kun Weert en naturlig 9'er, og han er endda en ret flakkende en af slagsen der ligeså vel trives på kanten. Vi har ikke en Patrick Mortensen/Spalvis type i vores trup, en der primært er dygtig i feltet.

Jeg håber på udleje af Klitten og forventer også at Thellufsen er færdig. Så har vi Weert, Lucas, Kusk, Wessam og Børsting til 3 pladser. Olsen skal ned på midtbanen igen. Den rygtede lejeaftale med franskmanden forstår jeg ikke så meget af.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 14. jul 2020, 12:56

Hanga skrev:
14. jul 2020, 12:46
FIDEL skrev:
14. jul 2020, 12:37
Hanga skrev:
14. jul 2020, 12:13
Meelsen skrev:
13. jul 2020, 23:52
Bassogog havde og har god teknik.
Uenig. Især hans afslutningsteknik var horribel dårlig. Det var årsagen til at han ikke for alvor brændte igennem i AaB. Fysik og hurtighed var i top, men han satte heller ikke en mand på andet end fart. I den modsatte grøft finder du Lucas der ikke er specielt hurtig men sætter mange spillere på hans teknik alene.

Nå, men det er tråden irrelevant.

Jeg er enig i at vi absolut godt kunne bruge en raket på holdet, men jeg ser stadig et endnu større behov for en rigtig god 9'er der er dygtig i boksen. Lukas Spalvis anno 2014/16 på holdet ville give os et markant pointboost.
Enig ang. 9´eren, men bør vi have håb om en ny 9´er!? Vi har i forvejen Weert, Kusk, Olsen, Lucas og evt. Wessam, som kan spille pladsen. Og hvem skal så sælges eller bag i køen? AaB kan jo ikke have løntunge spillere siddende på bænken.
Hvis vi får en ny angriber (9´er), så tror jeg mere på, at vi får en anden type end vi har forvejen. Dvs. en boksspiller ala Kouzine, men ikke en profil.
Af dem du nævner er kun Weert en naturlig 9'er, og han er endda en ret flakkende en af slagsen der ligeså vel trives på kanten. Vi har ikke en Patrick Mortensen/Spalvis type i vores trup, en der primært er dygtig i feltet.

Jeg håber på udleje af Klitten og forventer også at Thellufsen er færdig. Så har vi Weert, Lucas, Kusk, Wessam og Børsting til 3 pladser. Olsen skal ned på midtbanen igen. Den rygtede lejeaftale med franskmanden forstår jeg ikke så meget af.
Jeg er helt enig i, at vi kunne blive mere målfarlige med en naturlig 9´er.
Med tanke på vores "nye" spillestil med et - til tider højt kamikaze-pres - så skal en ny boksangriber dog også kunne bidrage i presspillet samt kunne være link-up, og det betyder selvfølgelig, at denne 9´er ikke må være for tung/langsom. Jeg tror desværre ikke, der hentes en profil ind til 9´er-positionen.

Ibiza Polar

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Ibiza Polar » 14. jul 2020, 13:13

Hanga skrev:
14. jul 2020, 12:13
Uenig. Især hans afslutningsteknik var horribel dårlig. Det var årsagen til at han ikke for alvor brændte igennem i AaB. Fysik og hurtighed var i top, men han satte heller ikke en mand på andet end fart. I den modsatte grøft finder du Lucas der ikke er specielt hurtig men sætter mange spillere på hans teknik alene.
Det er simpelthen ikke korrekt. Han havde en glimrende teknik, og han satte os folk med driblinger og kropsfinter. Der ligger en glimrende video på YouTube, der viser ham retfærdigt frem.

Han fremstod indimellem (ofte) lidt overilet i sine beslutninger, hvilket medførte for hurtige og svage afslutninger.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 14. jul 2020, 13:19

Godt lavet af vores nye "ven" ca. 40 sek. inde i klippet.. https://www.youtube.com/watch?v=9n0Wt_Lzo3A
Der står flere steder, at han er 177 cm. høj og vejer 68 kg., men jeg synes han ser noget "større" og tungere ud på videoer og billeder.

Edit: Kan se nu, at Nkada er 1,80 m. høj og vejer 74 kg. Det lyder mere rigtigt.
Han beskrives som en MEGET hurtig spiller.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 14. jul 2020, 13:54

Ibiza Polar skrev:
14. jul 2020, 13:13
Hanga skrev:
14. jul 2020, 12:13
Uenig. Især hans afslutningsteknik var horribel dårlig. Det var årsagen til at han ikke for alvor brændte igennem i AaB. Fysik og hurtighed var i top, men han satte heller ikke en mand på andet end fart. I den modsatte grøft finder du Lucas der ikke er specielt hurtig men sætter mange spillere på hans teknik alene.
Det er simpelthen ikke korrekt. Han havde en glimrende teknik, og han satte os folk med driblinger og kropsfinter. Der ligger en glimrende video på YouTube, der viser ham retfærdigt frem.

Han fremstod indimellem (ofte) lidt overilet i sine beslutninger, hvilket medførte for hurtige og svage afslutninger.
Enig. Jeg synes også han havde en fin teknik. Hans problem var snarere at han ikke var god til at skille sig af med bolden. Afleveringerne og afslutningerne var vel det der gjorde at han ikke blev en stjerne.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

johnfrank
2. div
2. div
Indlæg: 155
Tilmeldt: 9. mar 2010, 08:31

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af johnfrank » 14. jul 2020, 14:19

FIDEL skrev:Godt lavet af vores nye "ven" ca. 40 sek. inde i klippet.. https://www.youtube.com/watch?v=9n0Wt_Lzo3A
Der står flere steder, at han er 177 cm. høj og vejer 68 kg., men jeg synes han ser noget "større" og tungere ud på videoer og billeder.
Tror det med vægten ofte er ret vildledende. Tænker at de data er noget der lægges op af klubben på et tidligt tidspunkt og så bliver de aldrig opdateret men bare kopieret til forskellige sites. Mener jeg kan huske abildgård stod til i starten af 70erne selvom han var over 190 cm og blev rimelig buff med tiden





Låst