Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 28. jul 2020, 14:29

Buzz Killington skrev:
28. jul 2020, 14:18
jonas386 skrev:
28. jul 2020, 14:07
Buzz Killington skrev:
28. jul 2020, 14:02
Få nu for helvede lukket den aftale med Valgeir Valgeirsons kraft fandme. Han er gået helt vikingeamok i den nye sæson. Har spillet 8 kampe, og har lavet 4 assists og 4 mål. Han er 17 år, og spiller næsten altid fuld tid. Så sent som i går aftes scorede han 2 mål i HKK's 3-2 nederlag til Fylkir.
Det passer med at Gaardes nølen betyder, at vi går glip af et Islandsk 100-års talent ;)

Men meget imponerende stats. Han virkede også meget spændende da han var her.
Med mindre der gælder helt specielle regler for unge spillere, så kan man godt lukke aftaler udenfor transfervinduet (med mindre FM har løget for mig). Så den hænger både på Gaarde og Inge hvis de fucker den her op.
Helt enig. Jeg undrede mig også over, at det blev meldt ud, at vi var interesserede i at skrive med ham, men at timingen var skæv, og vi derfor ville vente til sommer (sådan tolkede jeg det i hvert fald). Men der var vel ikke noget der forhindrede dem i at skrive med ham, og så bare lade ham spille foråret i sin nuværende klub.
Jeg håber stadig at vi lander ham, men det ville lige ligne, hvis der kommer nogen ind fra højre og snupper ham foran os.

Har han også spillet back i foråret, eller bruger de ham længere fremme på banen?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 28. jul 2020, 14:33

jonas386 skrev:
28. jul 2020, 14:29
Buzz Killington skrev:
28. jul 2020, 14:18
jonas386 skrev:
28. jul 2020, 14:07
Buzz Killington skrev:
28. jul 2020, 14:02
Få nu for helvede lukket den aftale med Valgeir Valgeirsons kraft fandme. Han er gået helt vikingeamok i den nye sæson. Har spillet 8 kampe, og har lavet 4 assists og 4 mål. Han er 17 år, og spiller næsten altid fuld tid. Så sent som i går aftes scorede han 2 mål i HKK's 3-2 nederlag til Fylkir.
Det passer med at Gaardes nølen betyder, at vi går glip af et Islandsk 100-års talent ;)

Men meget imponerende stats. Han virkede også meget spændende da han var her.
Med mindre der gælder helt specielle regler for unge spillere, så kan man godt lukke aftaler udenfor transfervinduet (med mindre FM har løget for mig). Så den hænger både på Gaarde og Inge hvis de fucker den her op.
Helt enig. Jeg undrede mig også over, at det blev meldt ud, at vi var interesserede i at skrive med ham, men at timingen var skæv, og vi derfor ville vente til sommer (sådan tolkede jeg det i hvert fald). Men der var vel ikke noget der forhindrede dem i at skrive med ham, og så bare lade ham spille foråret i sin nuværende klub.
Jeg håber stadig at vi lander ham, men det ville lige ligne, hvis der kommer nogen ind fra højre og snupper ham foran os.

Har han også spillet back i foråret, eller bruger de ham længere fremme på banen?
Jf. transfermarkt har han udelukkende spillet til højre på midten.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6376
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 28. jul 2020, 14:33

Buzz Killington skrev:
28. jul 2020, 14:02
Få nu for helvede lukket den aftale med Valgeir Valgeirsons kraft fandme. Han er gået helt vikingeamok i den nye sæson. Har spillet 8 kampe, og har lavet 4 assists og 4 mål. Han er 17 år, og spiller næsten altid fuld tid. Så sent som i går aftes scorede han 2 mål i HKK's 3-2 nederlag til Fylkir.
FULDSTÆNDIG ENIG!

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af bonanza » 28. jul 2020, 14:52

Cicero skrev:
28. jul 2020, 12:59
bonanza skrev:
28. jul 2020, 12:46
Jeg synes der er for mange uambitiøse forslag på det her forum. Hallur Hansson, Jakob Ankersen mfl. Det er ikke godtnok.
Hvad ville et ambitiøst bud være på en 8'er, som samtidig giver rum for en forstærkning på 6'eren og eventuelt en ny angriber? Min pointe med Hallur er netop at på 8'er pladserne er vi rigtig godt dækket ind i startformationen og det derfor ikke er her vi skal springe banken med en større profil. Vi er dog meget sårbar hvis ikke Patrick og Iver kan spille en fuld sæson.
Så det du siger er, at Højholt og Pedersen ikke skal have chancen? Jeg ser ikke hvordan det gavner at betale transfer for en en 28 årig tidligere spillere, på en position hvor start 11'eren er godt besat, og hvor der er unge spillere klar i kulissen i tilfælde af skader eller karantæner. Der må være andre prioriteter i det forestående vindue.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3264
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Brodernumsi » 28. jul 2020, 15:00

bonanza skrev:
28. jul 2020, 14:52
Cicero skrev:
28. jul 2020, 12:59
bonanza skrev:
28. jul 2020, 12:46
Jeg synes der er for mange uambitiøse forslag på det her forum. Hallur Hansson, Jakob Ankersen mfl. Det er ikke godtnok.
Hvad ville et ambitiøst bud være på en 8'er, som samtidig giver rum for en forstærkning på 6'eren og eventuelt en ny angriber? Min pointe med Hallur er netop at på 8'er pladserne er vi rigtig godt dækket ind i startformationen og det derfor ikke er her vi skal springe banken med en større profil. Vi er dog meget sårbar hvis ikke Patrick og Iver kan spille en fuld sæson.
Så det du siger er, at Højholt og Pedersen ikke skal have chancen? Jeg ser ikke hvordan det gavner at betale transfer for en en 28 årig tidligere spillere, på en position hvor start 11'eren er godt besat, og hvor der er unge spillere klar i kulissen i tilfælde af skader eller karantæner. Der må være andre prioriteter i det forestående vindue.
Inge har allerede udtalt, at der mangler konkurrence til Fossum og Olsen.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7858
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 28. jul 2020, 15:00

Simpelthen så dumt at man ikke skrev under med Valgeir i vinters.

Nu er der helt sikkert mere kamp om ham.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 28. jul 2020, 15:41

FIDEL skrev:
28. jul 2020, 12:54
bonanza skrev:
28. jul 2020, 12:46
Jeg synes der er for mange uambitiøse forslag på det her forum. Hallur Hansson, Jakob Ankersen mfl. Det er ikke godtnok.
Synes ikke Hansson er uambitiøst. Han har flotte stats, og passer godt til vores spillestil. Tilmed har han international erfaring. Men der skal betales transfer for ham, og det tror jeg ikke AaB vil.
Jeg tror ikke at Hallur drømmer om at vende tilbage til den klub hvor han mistede lysten til fodbold hvilket han selv har udtalt.
Derudover mener jeg ikke at han er god nok

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14784
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 28. jul 2020, 15:49

Aalborg frederikshavner skrev:
28. jul 2020, 15:41
FIDEL skrev:
28. jul 2020, 12:54
bonanza skrev:
28. jul 2020, 12:46
Jeg synes der er for mange uambitiøse forslag på det her forum. Hallur Hansson, Jakob Ankersen mfl. Det er ikke godtnok.
Synes ikke Hansson er uambitiøst. Han har flotte stats, og passer godt til vores spillestil. Tilmed har han international erfaring. Men der skal betales transfer for ham, og det tror jeg ikke AaB vil.
Jeg tror ikke at Hallur drømmer om at vende tilbage til den klub hvor han mistede lysten til fodbold hvilket han selv har udtalt.
Derudover mener jeg ikke at han er god nok
Enig, ham skal vi ikke have retur. Det er jo heller ikke fordi han brænder ligaen af i Horsens. Han gør det hæderligt men heller ikke mere.

Desuden 28 år så heller ikke videresalgspotentiale.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6091
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 28. jul 2020, 15:52

Vi mangler Gamen nu. Dels fordi han kommer med interessante transferemner, og dels fordi det er sjovt at drille ham ved at sable Kusk... :D

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af gravballe » 28. jul 2020, 18:48

Buzz Killington skrev:
28. jul 2020, 14:02
Få nu for helvede lukket den aftale med Valgeir Valgeirsons kraft fandme. Han er gået helt vikingeamok i den nye sæson. Har spillet 8 kampe, og har lavet 4 assists og 4 mål. Han er 17 år, og spiller næsten altid fuld tid. Så sent som i går aftes scorede han 2 mål i HKK's 3-2 nederlag til Fylkir.
JA det er ikke til at bære hvis andre snupper ham. Der kommer uden tvivl til at være mere kamp om ham nu så jeg fatter ikke man ikke sikrede sig en aftale i vinters.

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 775
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af bedstefar » 28. jul 2020, 19:14

I mener vel ikke at Hallur, Ankersen, Grønning osv. skal kunne føre AaB til en top 4 placering. Hallur har spillet de sidste mange år for en klub, som ikke kan andet end lange bolde og lange indkast, Ankersen har ikke leveret stabilt nogensinde og Grønning har kun potentiale til en bundklub i suppen. Jeg ser ti gange hellere at man køber nogen unge spillere, som måske ikke leverer fra dag 1 af, men at der er noget udvikling tilbage i dem og man kan sælge dem videre på et tidspunkt.

Højre back: Islændingen som kan presse Pallesen i den kommende sæson og fra sæsonen efter fast mand.

En 8er kunne være en Gustav Marcussen fra Lyngby, som har haft en rigtig fin sæson for dem. 22 år, meget moden af hans alder på kuglen, kan lave mål, assist og god i presspillet.

Alt mulig mand: Alexander Bah, kan spille stort set over hele banen, ville slå Pallesen eller HW af med det samme. Passer perfekt ind i vores spil og kan bidrage med noget af det vi mangler, nemlig fart. Måske han er for dyr, men vil være et kæmpe salgsemne allerede efter en enkelt eller to gode sæsoner, hvor man godt kan hive en del penge hjem.

En 6er kunne være Kamohelo Mokotjo, sydafrikaner på 29 år og har stadigvæk mange gode år foran sig. Han har spillet et hav af kampe for Twente og Brentford, vi snakker om en spiller der vil styre midtbanen i den danske superliga. Han er fri på markedet, da Brentford og ham ikke forlængede.

Angriber positionen synes jeg er straks sværere lige at gennemskue, men er her nogen som måske kan gøre en forskel:

Marvin Egho
Babayan (omskoles til angriber)
Makienok
Emil Nielsen

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af BoT » 28. jul 2020, 21:32

Jeg kunne godt tænke mig, at Mustafa Amini skulle finde sine nye udfordringer i Aalborg. Perfekt som afløser/konkurrence til Olsen og Fossum.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7858
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 28. jul 2020, 21:38

BoT skrev:
28. jul 2020, 21:32
Jeg kunne godt tænke mig, at Mustafa Amini skulle finde sine nye udfordringer i Aalborg. Perfekt som afløser/konkurrence til Olsen og Fossum.
Han forlader udelukkende Århus fordi han vil udenfor Danmarks grænser, så den kan vi nok godt skyde en hvid pil efter.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 28. jul 2020, 21:39

Expressen skriver at den svenske forsvarsspiller Alexander Milosevic skifter til Vejle Boldklub

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7858
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 28. jul 2020, 21:44

Det er altså ret imponerende hvor meget man har fået lukket til ude på Hornevej. Rygtet om franskmanden kom fra et fransk medie.

Er det sandt at der er forstærkning(er) på vej indenfor en uge er det vildt at der ingen rygter er.

Fedt for klubben, men som fan så savner jeg fandeme rygterne.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 28. jul 2020, 21:44

Aalborg frederikshavner skrev:
28. jul 2020, 21:39
Expressen skriver at den svenske forsvarsspiller Alexander Milosevic skifter til Vejle Boldklub
Jeg forestiller mig, at vi venter på Okore før vi handler på situationen i midterforsvaret. Jeg ved ikke om Milosevic ville være noget for os, selvom jeg nævnte tidligere, men Okore er vel vores klare førsteprioritet, og en 'profil' mere vil nok være for meget, hvis Okore lykkedes.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af MrBangDK » 28. jul 2020, 21:56

BoT skrev:
28. jul 2020, 21:32
Jeg kunne godt tænke mig, at Mustafa Amini skulle finde sine nye udfordringer i Aalborg. Perfekt som afløser/konkurrence til Olsen og Fossum.
Ham kan selv Lassen & Eriksen ikke holde på toppen!
Ska' vi hak'?

Soren
1. div
1. div
Indlæg: 293
Tilmeldt: 19. jan 2006, 00:11

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Soren » 28. jul 2020, 22:03

jonas386 skrev:
28. jul 2020, 14:07
Buzz Killington skrev:
28. jul 2020, 14:02
Få nu for helvede lukket den aftale med Valgeir Valgeirsons kraft fandme. Han er gået helt vikingeamok i den nye sæson. Har spillet 8 kampe, og har lavet 4 assists og 4 mål. Han er 17 år, og spiller næsten altid fuld tid. Så sent som i går aftes scorede han 2 mål i HKK's 3-2 nederlag til Fylkir.
Det passer med at Gaardes nølen betyder, at vi går glip af et Islandsk 100-års talent ;)

Men meget imponerende stats. Han virkede også meget spændende da han var her.
Overvejelsen går vel på om han passer ind i det nye system med hårdt presspil? Hvis ikke, så giver det ikke mening at hente ham

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 28. jul 2020, 22:11

Soren skrev:
28. jul 2020, 22:03
jonas386 skrev:
28. jul 2020, 14:07
Buzz Killington skrev:
28. jul 2020, 14:02
Få nu for helvede lukket den aftale med Valgeir Valgeirsons kraft fandme. Han er gået helt vikingeamok i den nye sæson. Har spillet 8 kampe, og har lavet 4 assists og 4 mål. Han er 17 år, og spiller næsten altid fuld tid. Så sent som i går aftes scorede han 2 mål i HKK's 3-2 nederlag til Fylkir.
Det passer med at Gaardes nølen betyder, at vi går glip af et Islandsk 100-års talent ;)

Men meget imponerende stats. Han virkede også meget spændende da han var her.
Overvejelsen går vel på om han passer ind i det nye system med hårdt presspil? Hvis ikke, så giver det ikke mening at hente ham
Han er jo en knægt på 17 år, så jeg tænker den slags kan jo stadig formes, hvis det ikke er der endnu. Og så er det vel heller ikke backen der går forrest i presset, med mindre man hedder Dalle.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

michael_nagg
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 25. aug 2016, 23:38
Favoritspiller: risgård

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af michael_nagg » 28. jul 2020, 22:24

Bum for helvede da. Vi skal da have Dalle hjem til den der højre back

Låst