Hvorfor skriver du dog "piv piv piv"?Patmand skrev: ↑26. aug 2020, 12:07Piv piv piv.Buzz Killington skrev: ↑24. aug 2020, 12:00AGF har mistet Amini, som var fint spillet ind, og som de ved passede i systemet. De har erstattet ham med en spiller der lige skal spilles ind, som har spist 8-9 mio af deres lønbudget bare i transfer, som sikkert har fået en slat penge mere i signon, og som antageligvis belaster lønbudgettet mere end Amini gjorde. Er der nogen der kan forklare mig hvorfor AGF skulle være tydeligt bedre stillet nu end tidligere? Jeg kan simpelthen ikke se det, også selvom jeg har været glad for PO.
"8-9 mio af deres lønbudget i transfer" - det var ikke en videre gennemtænkt sætning, og altså også decideret forkert.
Ja, jeg kan godt forklare hvorfor AGF er bedre stillet.
Amini startede kun inde i 19 kampe. Jeg tror Patrick Olsen får en del flere kampe fra start.
De får en spiller der umiddelbart passer perfekt til deres spillestil, og han er skadesfri og har lige haft en stor sæson.
Jeg kan simpelthen ikke se hvorfor han ikke skulle blive en succes i AGF. De har i hvert fald gjort deres forarbejde godt ift. at hente en spiller ind der kan forventes at være en succes fra dag 1.
Dernæst kan vi forvente at AGF fortsætter med at bygge på sportsligt. For mig at se står AGF stærkere end meget længe.
Og den markerede sætning er der intet galt med. En transfer som mindst løber op i 8-9 mio, æder selvfølgelig en stor portion af transfer/løn-budgettet. Hvorfor skulle det ikke det? Udskiftningen af Amini for PO - selv under antagelse at de får det samme i løn - koster dem min. 8-9 mio.
Det med understreg: Amini røg ud af holdet efter han ikke ville forlænge. Han havde været fast starter indtil da. Det kan selvfølgelig være et kæmpe sammentraf at en spiller går til at spille 90 min. til at være helt ude af holdet (men det er det ikke). Amini var en profil for AGF, og har været det i flere år.
Og hvad baserer du påstanden på at PO passer perfekt ind i AGF på? Har han tidligere haft succes på et hold der spiller fysisk betonet fodbold?