Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af Julgranen » 24. okt 2020, 16:44

Brodernumsi skrev:
24. okt 2020, 15:46
Mod Horsens og AGF spillede Børsting 90 min, så det er åbenbart det Friis vil have.
Fordi Lucas var ukampdygtig.

Usynlig mod AGF indtil målet, elendig mod Horsens. Stort set ikke involveret i nogen chancer til trods for at vi skabte et hav af dem.
Kasper Kusks total over de samme 2 kampe: 1 assist, og 6 frie chancer skabt.
Lyngby skabte masser mod Vejle med gode kombinationer. Vejle er svage bagtil, og det lægger op til mellemrums- og kombinationsspil så vi kan få flyttet rundt på dem.
Det taler kraftigt imod Børsting, der har den største spildprocent på afleveringer af alle offensivspillere, og ikke kan bruges som spilstation længere nede i banen.
Da han spillede centralt mod Sønderjyske var vores spil for omstændeligt, og det gav mange lange bolde fra Ross.
Mod et ekstremt hovedstøds- og duelstærkt centerforsvar vil det være tåbeligt.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af FlæskeFrank » 24. okt 2020, 17:50

Selvfølgelig er en udekamp mod FCK og en hjemmekamp mod Vejle vidt forskellige.

Men det vil måske være interessant at starte med samme 11 igen for at give systemet nogle automatismer(Morten Olsen stop, tak).

Ellers er det svært at se ret mange pladser, som der reelt kan roteres på. Fossum bliver vel ikke sat på bænken efter to mål!? Så er det vel i angrebet kun Børstings plads som kan være i spil. Her blev der skiftet ind fra bænken i kampen mod FCK i rækkefølgen van Weert, Kusk og Prica.

Det er nok også den prioriterede rækkefølge, som trænerstaben kigger på. For vi mangler en rigtig angriber, som kan sættes derop. Så jeg håber, at Prica får chancen - så kan man altid diskutere om han er mere angriber end de tre andre. Men hvis han skal køres ind med 20-25 kampe i sæsonen, så er dette måske en af startpladserne.

Ellers Ahlmann ud for Klitten.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af Buzz Killington » 24. okt 2020, 19:25

Ja, det er jo egentlig dejligt at diskussionen kun drejer sig om én skide plads i startopstillingen og ikke så meget andet. Børsting eller Kusk. Jeg syntes det afhænger af hvor langt Lucas er. Han er vores stjerne og skal spilles i gang. Hans plads er ikke til diskussion. Men hvis det kniber med kondi og boldsikkerhed, så syntes jeg ikke vi har plads til både ham og Kusk i vores presspil når vi møder fornuftige superligahold.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af Pastorius » 24. okt 2020, 19:44

Buzz Killington skrev:
24. okt 2020, 19:25
Ja, det er jo egentlig dejligt at diskussionen kun drejer sig om én skide plads i startopstillingen og ikke så meget andet. Børsting eller Kusk. Jeg syntes det afhænger af hvor langt Lucas er. Han er vores stjerne og skal spilles i gang. Hans plads er ikke til diskussion. Men hvis det kniber med kondi og boldsikkerhed, så syntes jeg ikke vi har plads til både ham og Kusk i vores presspil når vi møder fornuftige superligahold.
For mig er det ikke så meget et par pladser i opstilling, men en indstilling til det at spille fodbold. Jeg håber vi spænder livrem og seler en smule op, og giver den gas.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 24. okt 2020, 20:10

Jeg håber på Kusk i startopstillingen da vi får brug for mest mulig kreativitet til at åbne vejlensernes defensiv. Hvis vores lettere 'primitive' spillestil med at lukrere på modstanderens fejl ikke lykkes så har vi det svært, derfor ser jeg gerne flest mulige boldspillere på banen som kan skabe noget og det kan Kusk.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 24. okt 2020, 23:23

Statistik er en taknemmelig størrelse men historikken er i den grad med os. Vejlensernes 16 besøg i Aalborg i Superliga regi har resulteret i 12 sejre og 4 uafgjorte :D

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af BoT » 25. okt 2020, 00:56

Pastorius skrev:
24. okt 2020, 19:44
Buzz Killington skrev:
24. okt 2020, 19:25
Ja, det er jo egentlig dejligt at diskussionen kun drejer sig om én skide plads i startopstillingen og ikke så meget andet. Børsting eller Kusk. Jeg syntes det afhænger af hvor langt Lucas er. Han er vores stjerne og skal spilles i gang. Hans plads er ikke til diskussion. Men hvis det kniber med kondi og boldsikkerhed, så syntes jeg ikke vi har plads til både ham og Kusk i vores presspil når vi møder fornuftige superligahold.
For mig er det ikke så meget et par pladser i opstilling, men en indstilling til det at spille fodbold. Jeg håber vi spænder livrem og seler en smule op, og giver den gas.
Synes du, vi har spillet med livrem og seler indtil nu??

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af Hovedet » 25. okt 2020, 02:10

Aalborg frederikshavner skrev:
24. okt 2020, 23:23
Statistik er en taknemmelig størrelse men historikken er i den grad med os. Vejlensernes 16 besøg i Aalborg i Superliga regi har resulteret i 12 sejre og 4 uafgjorte :D
Ja, det er jo nærmest en omvendt Parkenstatistik, kunne man være flabet at tilføje. Vejle har nu bestemt ikke været et dårligt hold og har fået en langt bedre start end de sidste par gange, de har været oppe. Da vi sidst mødte i sæsonen 2018/2019, skuffede vi pænt meget ved 2 x 1-1 mod dem.

Jeg mener, at Vejle sidst vandt i Aalborg tilbage i 1987, hvor Allan Simonsen scorede sejrsmålet for dem.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 25. okt 2020, 08:14

Hovedet skrev:
25. okt 2020, 02:10
Aalborg frederikshavner skrev:
24. okt 2020, 23:23
Statistik er en taknemmelig størrelse men historikken er i den grad med os. Vejlensernes 16 besøg i Aalborg i Superliga regi har resulteret i 12 sejre og 4 uafgjorte :D
Ja, det er jo nærmest en omvendt Parkenstatistik, kunne man være flabet at tilføje. Vejle har nu bestemt ikke været et dårligt hold og har fået en langt bedre start end de sidste par gange, de har været oppe. Da vi sidst mødte i sæsonen 2018/2019, skuffede vi pænt meget ved 2 x 1-1 mod dem.

Jeg mener, at Vejle sidst vandt i Aalborg tilbage i 1987, hvor Allan Simonsen scorede sejrsmålet for dem.

Den kamp husker jeg. Han scorede til 3-2. I overtiden endda (hvis jeg husker rigtigt).
Janteloven eksisterer IKKE!

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af Julgranen » 25. okt 2020, 09:17

Hovedet skrev:
25. okt 2020, 02:10
Jeg mener, at Vejle sidst vandt i Aalborg tilbage i 1987, hvor Allan Simonsen scorede sejrsmålet for dem.
Mener også de vandt i 2001 - måske Dalgas scorede? Vi blev også jordet af dem 4-2 i Vejle. Mener det var samme sæson. Mini scorede på frispark, og Jerry Brown spillede en fantomkamp. Nicolai Jørgensen overlistede Jimmy fra 40 meter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af Pastorius » 25. okt 2020, 09:28

Julgranen skrev:
25. okt 2020, 09:17
Hovedet skrev:
25. okt 2020, 02:10
Jeg mener, at Vejle sidst vandt i Aalborg tilbage i 1987, hvor Allan Simonsen scorede sejrsmålet for dem.
Mener også de vandt i 2001 - måske Dalgas scorede? Vi blev også jordet af dem 4-2 i Vejle. Mener det var samme sæson. Mini scorede på frispark, og Jerry Brown spillede en fantomkamp. Nicolai Jørgensen overlistede Jimmy fra 40 meter.
2-2

https://superstats.dk/kampe/2080
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af jonas386 » 25. okt 2020, 09:39

Jeg håber bare, at vi kan omstille os ordentligt til kampen, og få gang i en stabil pointhøst. Som andre, så vil jeg også helst se Tom eller Kusk inde frem for Børsting. Vejle er et hold med selvtillid og dygtige individualister i offensiven, men defensivt er de bestemt også til at tale med.

Vejle er et lidt utraditionelt oprykkerhold, og modsat tidligere oprykkere, så kan man ikke afskrive dem, bare fordi de er nede med et par stykker i løbet af kampen. De spiller med stor tro på tingene, og kampen er absolut ikke ovre før dommeren fløjter af. Kan vi komme foran med en eller to, så vil jeg gerne se Børsting inde derefter. I kampens begyndelse tror jeg det er vigtigt, at vi formår at diktere kampen, og få Vejles tunge defensiv ud at løbe. Hvis vi så først kommer foran, så er det vigtigt at vi holder fast, og får Børsting ind og stresse deres midterforsvarer og backs. Jeg synes Malte Amundsen virker lovende, men i et hårdt pres kunne jeg godt se ham komme i problemer, fordi han godt kan være lidt for længe på bolden i perioder.

Jeg håber på en sejr, men er meget spændt på at se vores hold over for spillere med tur i den, og en offensiv med flere målkilder og selvsikkerhed end vores egen. Modsat FCK, Horsens og Lyngby så kører tingene for Vejle, og de virker betydeligt stærkere end jeg havde troet før sæsonen. Der er selvfølgelig nogle huller på holdet, men overall synes jeg de virker lige så stærke som OB og Randers - hvis ikke bedre.

Pastorius: Mon ikke Julgran tænker på denne
https://superstats.dk/kampe/2006

Fik øjnene op for denne kamp, som jeg helt har glemt. Kan huske at det var en af de første AaB kampe jeg så. Ærgerligt, at man ikke kan finde highlights fra de gamle kampe.
https://superstats.dk/kampe/1707
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af FIDEL » 25. okt 2020, 09:55

Pastorius skrev:
25. okt 2020, 09:28
Julgranen skrev:
25. okt 2020, 09:17
Hovedet skrev:
25. okt 2020, 02:10
Jeg mener, at Vejle sidst vandt i Aalborg tilbage i 1987, hvor Allan Simonsen scorede sejrsmålet for dem.
Mener også de vandt i 2001 - måske Dalgas scorede? Vi blev også jordet af dem 4-2 i Vejle. Mener det var samme sæson. Mini scorede på frispark, og Jerry Brown spillede en fantomkamp. Nicolai Jørgensen overlistede Jimmy fra 40 meter.
2-2

https://superstats.dk/kampe/2080
Yes, den kamp kan jeg huske. Vi var foran 2-0,men Vejle fik scoret til sidst. Jeg mener også Elkjær var med hos Vejle. Jeg var 9-10 år gammel og var på stadion den dag.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af Hovedet » 25. okt 2020, 11:59

Julgranen skrev:
25. okt 2020, 09:17
Hovedet skrev:
25. okt 2020, 02:10
Jeg mener, at Vejle sidst vandt i Aalborg tilbage i 1987, hvor Allan Simonsen scorede sejrsmålet for dem.
Mener også de vandt i 2001 - måske Dalgas scorede? Vi blev også jordet af dem 4-2 i Vejle. Mener det var samme sæson. Mini scorede på frispark, og Jerry Brown spillede en fantomkamp. Nicolai Jørgensen overlistede Jimmy fra 40 meter.
Vejle har faktisk ikke vundet en kamp i Aalborg i hele Superligaens historie. Det er ret vildt - selv om det selvfølgelig hører med til historien, at Vejles ophold i den bedste række har været mildest talt sporadiske.

Vi har så ganske rigtigt tabt nogle få kampe i Vejle.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af Pastorius » 25. okt 2020, 13:24

FIDEL skrev:
Pastorius skrev:
25. okt 2020, 09:28
Julgranen skrev:
25. okt 2020, 09:17
Hovedet skrev:
25. okt 2020, 02:10
Jeg mener, at Vejle sidst vandt i Aalborg tilbage i 1987, hvor Allan Simonsen scorede sejrsmålet for dem.
Mener også de vandt i 2001 - måske Dalgas scorede? Vi blev også jordet af dem 4-2 i Vejle. Mener det var samme sæson. Mini scorede på frispark, og Jerry Brown spillede en fantomkamp. Nicolai Jørgensen overlistede Jimmy fra 40 meter.
2-2

https://superstats.dk/kampe/2080
Yes, den kamp kan jeg huske. Vi var foran 2-0,men Vejle fik scoret til sidst. Jeg mener også Elkjær var med hos Vejle. Jeg var 9-10 år gammel og var på stadion den dag.
Elkjær stoppede i 1990. Før der var noget der hed superliga
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af Pastorius » 25. okt 2020, 15:56

BoT skrev:
25. okt 2020, 00:56
Pastorius skrev:
24. okt 2020, 19:44
Buzz Killington skrev:
24. okt 2020, 19:25
Ja, det er jo egentlig dejligt at diskussionen kun drejer sig om én skide plads i startopstillingen og ikke så meget andet. Børsting eller Kusk. Jeg syntes det afhænger af hvor langt Lucas er. Han er vores stjerne og skal spilles i gang. Hans plads er ikke til diskussion. Men hvis det kniber med kondi og boldsikkerhed, så syntes jeg ikke vi har plads til både ham og Kusk i vores presspil når vi møder fornuftige superligahold.
For mig er det ikke så meget et par pladser i opstilling, men en indstilling til det at spille fodbold. Jeg håber vi spænder livrem og seler en smule op, og giver den gas.
Synes du, vi har spillet med livrem og seler indtil nu??
Jeg det synes jeg bestemt. Vi har i lange perioder spillet helt uden angribere. Vi spiller mod gode hold mere 5-4-1 end 3-4-3. Vi bruger 3 midterforsvarere - uanset om vi har dem eller ej. Vi falder tilbage når vi har scoret, fremfor at blive mere aggressive som vi burde, og der tages masser af beslutninger undervejs, som mere sigter på at undlade at få mål imod end på at vi selv skal score flere.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af Pastorius » 25. okt 2020, 16:02

Vi står igen overfor en kamp, hvor vi enten kan være udenfor top 6 eller etablere os som et af topholdene, med maks 3 point til førerholdet.

Det er en lignende situation vi har befundet os i mange gange de senere år, uden rigtig for alvor at kunne udnytte det positivt. I dag skal det være. Vi kan enten være 5 el 2 point efter Vejle eller 1 point foran. Der er ingen tvivl om hvor vi bør være, hvis det skal være sjovt i år.

Det kan godt være at én kamp ikke afgør sæsonen, men hvis det skal være godt omkring hype, sponsorer og tilskuere (når de ellers må komme ind igen) så skal vi altså være med i den ende hvor det er sjovt i en langt større del af sæsonen.

Det er virkelig vigtigt vi vinder den kamp.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af Maglau » 25. okt 2020, 16:35

Pastorius skrev:
25. okt 2020, 16:02
Vi står igen overfor en kamp, hvor vi enten kan være udenfor top 6 eller etablere os som et af topholdene, med maks 3 point til førerholdet.

Det er en lignende situation vi har befundet os i mange gange de senere år, uden rigtig for alvor at kunne udnytte det positivt. I dag skal det være. Vi kan enten være 5 el 2 point efter Vejle eller 1 point foran. Der er ingen tvivl om hvor vi bør være, hvis det skal være sjovt i år.

Det kan godt være at én kamp ikke afgør sæsonen, men hvis det skal være godt omkring hype, sponsorer og tilskuere (når de ellers må komme ind igen) så skal vi altså være med i den ende hvor det er sjovt i en langt større del af sæsonen.

Det er virkelig vigtigt vi vinder den kamp.
Ja helt enig
Vi har typisk de seneste mange sæsoner haft 1-2 af de her kampe hvor vi har vundet og efterfølgende haft en hjemmekamp mod hold vi skal slå for at etablere os i toppen. Hver gang har vi nosset i den.
Jeg håber selvfølgelig men har ingen forventninger til at de skal være anderledes i denne sæson.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af Pastorius » 25. okt 2020, 16:46

Maglau skrev:
25. okt 2020, 16:35
Pastorius skrev:
25. okt 2020, 16:02
Vi står igen overfor en kamp, hvor vi enten kan være udenfor top 6 eller etablere os som et af topholdene, med maks 3 point til førerholdet.

Det er en lignende situation vi har befundet os i mange gange de senere år, uden rigtig for alvor at kunne udnytte det positivt. I dag skal det være. Vi kan enten være 5 el 2 point efter Vejle eller 1 point foran. Der er ingen tvivl om hvor vi bør være, hvis det skal være sjovt i år.

Det kan godt være at én kamp ikke afgør sæsonen, men hvis det skal være godt omkring hype, sponsorer og tilskuere (når de ellers må komme ind igen) så skal vi altså være med i den ende hvor det er sjovt i en langt større del af sæsonen.

Det er virkelig vigtigt vi vinder den kamp.
Ja helt enig
Vi har typisk de seneste mange sæsoner haft 1-2 af de her kampe hvor vi har vundet og efterfølgende haft en hjemmekamp mod hold vi skal slå for at etablere os i toppen. Hver gang har vi nosset i den.
Jeg håber selvfølgelig men har ingen forventninger til at de skal være anderledes i denne sæson.
Det er alligevel ret vildt.

Hvis SJE og GF vinder, kan vi enten ligge med 3 point til nummer 1, eller udenfor top 6 med 4 point til nummer 5.

Selvfølgelig kan vi nå op igen senere, men det kommer til at tage et stykke tid, og der bliver bare ikke plads til at snuble.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af BoT » 25. okt 2020, 17:06

Pastorius skrev:
25. okt 2020, 15:56
BoT skrev:
25. okt 2020, 00:56
Pastorius skrev:
24. okt 2020, 19:44
Buzz Killington skrev:
24. okt 2020, 19:25
Ja, det er jo egentlig dejligt at diskussionen kun drejer sig om én skide plads i startopstillingen og ikke så meget andet. Børsting eller Kusk. Jeg syntes det afhænger af hvor langt Lucas er. Han er vores stjerne og skal spilles i gang. Hans plads er ikke til diskussion. Men hvis det kniber med kondi og boldsikkerhed, så syntes jeg ikke vi har plads til både ham og Kusk i vores presspil når vi møder fornuftige superligahold.
For mig er det ikke så meget et par pladser i opstilling, men en indstilling til det at spille fodbold. Jeg håber vi spænder livrem og seler en smule op, og giver den gas.
Synes du, vi har spillet med livrem og seler indtil nu??
Jeg det synes jeg bestemt. Vi har i lange perioder spillet helt uden angribere. Vi spiller mod gode hold mere 5-4-1 end 3-4-3. Vi bruger 3 midterforsvarere - uanset om vi har dem eller ej. Vi falder tilbage når vi har scoret, fremfor at blive mere aggressive som vi burde, og der tages masser af beslutninger undervejs, som mere sigter på at undlade at få mål imod end på at vi selv skal score flere.
Det synes jeg er en helt forkert analyse. Om man spiller defensivt eller offensivt handler ikke om, hvilke talsystemer, man stiller op med. Vores 3-4-3 er i sit udgangspunkt meget offensiv, og vi har i de fleste kampe kørt med en utroligt høj preslinje. Vores tre centerforsvarere har meget ofte brudt linjen og er gået endda meget langt med frem. Vi har masser af afleveringer ind i feltet, og vi ligger højt på expected goals.

Kampen i Parken blev selvfølgelig grebet an på en anden måde med klart størst fokus på defensiven, men det er du vel ikke kritisk over.

Jeg er ret begejstret for vores meget aggressive måde at spille på, hvilket er langt mere underholdende end pasningsbaseret possession-bold.

Besvar