Kamptråd: AGF - AaB, 20.12.2020
Re: Kamptråd: AGF - AaB, 20.12.2020
Kan man fyre træneren i pausen?
-
- Drenge
- Favoritspiller: Ib Simonsen
Jeg magter ikke det her mere !!
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Vi dominerede alle med Friis pres, havde bedste xG angreb og forsvar. Med et spil opbygget omkring at dominere modstanderen med og uden bold. Det er den helt store forskel siden. Det kan du ikke se, og pyt med det, for nu spiller Kusk jo. Ulideligt fucking ynk.Julgranen skrev: ↑20. dec 2020, 16:31Det kræver da at den er på modstandernes banehalvdel! Og det er den ikke.Buzz Killington skrev: ↑20. dec 2020, 16:29Ulideligt at du ikke forstår at det er langt sværere at tabe bolden på egen banehalvdel hvis man erobrer den på modstanderens banehalvdel.
Fucking amatører!!!
Hvad er der med AaB og de her juleferie kampe?!?!?
Hvad er der med AaB og de her juleferie kampe?!?!?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg er rystet. Feher, forlad klubben tak.
Jeg skifter over til kvindehåndbold!
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker
Kampen ender 6-0
Nå, ind med fremtiden. Prica ind, Tom ud i pausen.
- Kristian
- Allstar
- Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland
Pinligt pinligt
Den her HELT gal med mentaliteten i den her klub..
At en Ahlmann kan stå før kampen og sige at det ikke er skidt at tabe siger bare alt. De er vant til at få hug på hug og må ud og undskylde allerede inden kampen er spillet.
Vi er til grin!!!
Den her HELT gal med mentaliteten i den her klub..
At en Ahlmann kan stå før kampen og sige at det ikke er skidt at tabe siger bare alt. De er vant til at få hug på hug og må ud og undskylde allerede inden kampen er spillet.
Vi er til grin!!!
------------------
mvh Kristian
mvh Kristian
-
- 1. div
Nå. Det var vel også ved at være Aarhus’ tur til en storsejr over os.
Fuck, hvor er vi lort.
Fuck, hvor er vi lort.
VAR - nej tak!
Hader AGF.
Hader AGF.
Maglau skrev: ↑20. dec 2020, 15:20Åh nej Old boys spilleren på toppen - agf kunne spille to midterforsvar i kørestole og van wert ville alligevel komme for sent i presset og ikke kunne løbe fra dem med bolden
Han spiller så sammen med eller anden spiller på venstre kanten som ingen har set spille.
Alt kommer til at hænge på kusk og Fossum hvis vi skal score.
Er heller ikke tryg ved at vi igen spiller med 4 mand bagude - det sejlede totalt med lyngby og agf er markant bedre.
Og så har ahlmann lige sagt på TV at det ikke er en katastrofe at tabe, det går nok alligevel - fed mentalitet før kampen.
Lugter fælt af en gentagelse af en sidste kamp før jul som mod OB for nogle år siden.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Ahlmann skal måske bare til at holde sin k... før og efter kampe. Måske vi skal hyre en hockeytræner, hvis man alligevel ikke magter andet end at stå og forsvare sig som mod et powerplay.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Man kan jo lige så godt se kællinge håndbold på tv2.
Det er jo alligevel en flok kællinger der repræsenterer os IGEN i dag!!
Det er jo alligevel en flok kællinger der repræsenterer os IGEN i dag!!
Den her kamp er tabt fra trænerbænken, jeg vidste det ville ende i en lussing, da jeg så nordjyskes forventede opstilling spillede jeg på vi ville tabe med asianhandicap -2.0 til agf..
-
- Allstar
- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Uagtet jeg hader VAR og jeg giver lortet en stor del af skylden for 0-2, så er jeg dybt rystet over SÅ ringe vi er.
Det er faktisk halvdeprimerende.
Det er faktisk halvdeprimerende.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
- KME
- Superliga
- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
Minder om sæsonafslutningen 2010 hvor vi tabte 6-0 til OB..... suk!
AaB fan since 1991
Hvem skulle spille istedet? Når pengene nu er brugt på indkøb til skadeslisten.
Det har intet med presset at gøre, at træneren har pillet al selvtillid ud af det her hold ved at have en ny opstilling, ny formation hver kamp! Vi kommer jo ikke ud af egen zone.Buzz Killington skrev: ↑20. dec 2020, 16:36Vi dominerede alle med Friis pres, havde bedste xG angreb og forsvar. Med et spil opbygget omkring at dominere modstanderen med og uden bold. Det er den helt store forskel siden. Det kan du ikke se, og pyt med det, for nu spiller Kusk jo. Ulideligt fucking ynk.
Hvad var der galt med at fortsætte det der fungerede og skifte lidt ud i opstillingen?
Og så mangler vi jo helt tydeligt nogen der kan give ro på bolden.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Håbløst at stille op med en 4-kæde i dag. Kæmpe fejl ikke at rette op tidligere.
Lad os nu for helvede få den nye træner!!
Heldigvis er der snart vinterpause
Lad os nu for helvede få den nye træner!!
Heldigvis er der snart vinterpause