Det vil han simpelthen ikke.
Kamptråd: AGF - AaB, 20.12.2020
- mich1596
- Allstar
- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Re: Kamptråd: AGF - AaB, 20.12.2020
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
Fuldstændig enigIbiza Polar skrev: ↑20. dec 2020, 16:46Det er simpelthen så idiotisk at Feher vælger at skifte over til 4-3-3 med 2 kampe igen. Amatørfejl.
Den her hænger på ham! Ikke Højholt eller Klitten. Det er ham, der har bragt dem i en position til at fejle.
Shit, jeg glæder mig til, at han er væk.
Granli er nu også god til at forære chancer væk.
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Overhovedet ikke, for den slags er desværre underlagt angribernes afslutningsevner. Og det er nok mere Gaardes, Bælums og Inges bord.NIN skrev: ↑20. dec 2020, 16:46I din lange opremsning, glemte du at inkludere Friis point gennemsnitBuzz Killington skrev: ↑20. dec 2020, 16:36Vi dominerede alle med Friis pres, havde bedste xG angreb og forsvar. Med et spil opbygget omkring at dominere modstanderen med og uden bold. Det er den helt store forskel siden. Det kan du ikke se, og pyt med det, for nu spiller Kusk jo. Ulideligt fucking ynk.Julgranen skrev: ↑20. dec 2020, 16:31Det kræver da at den er på modstandernes banehalvdel! Og det er den ikke.Buzz Killington skrev: ↑20. dec 2020, 16:29Ulideligt at du ikke forstår at det er langt sværere at tabe bolden på egen banehalvdel hvis man erobrer den på modstanderens banehalvdel.
- Kristian
- Allstar
- Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland
Inge skal finde er helt nyt setup til den bænk
Det trænersettup vi har er simepelhen ikke dygtige nok. Og har de vist de seneste kampe nu, efter efterdønningerne fra kaptajn Friis forsvandt.
Er ret sikker på at Hiljemark har holdt sammen på det da han spillede.
------------------
mvh Kristian
mvh Kristian
Det kan man ikke være uenig i.Ibiza Polar skrev: ↑20. dec 2020, 16:46Det er simpelthen så idiotisk at Feher vælger at skifte over til 4-3-3 med 2 kampe igen. Amatørfejl.
Den her hænger på ham! Ikke Højholt eller Klitten. Det er ham, der har bragt dem i en position til at fejle.
Når det så er sagt. Så forventer jeg satme også at spillerne bare prøver at spille fodbold!
Kæft der er mange, som løber rundt med hovedet under armen! De gider jo ikke at spille!
Ja, det var nok derfor Feher så rigtigt da han fjernede topscoreren på brændte friløbere-listen fra frontkæden.Buzz Killington skrev: ↑20. dec 2020, 16:50Overhovedet ikke, for den slags er desværre underlagt angribernes afslutningsevner. Og det er nok mere Gaardes, Bælums og Inges bord.
-
- 1. div
Jeg håber virkeligt at den kommende træner medbringer sit eget setup ift. assistent osv. Det nuværende er sgu ikke noget særligt.
VAR - nej tak!
Hader AGF.
Hader AGF.
Enig, og Højholt og Klitten skulle aldrig have startet denne kamp. Mange er efter Tom, til trods for at han intet har fået at arbejde med, og som den eneste har prøvet at bringe AGF’erne lidt ud af fatning med noget attitude og tumult. De øvrige render bare rundt og siger undskyld hvis de kommer i vejen for noget.Gaarde6 skrev: ↑20. dec 2020, 16:50Det kan man ikke være uenig i.Ibiza Polar skrev: ↑20. dec 2020, 16:46Det er simpelthen så idiotisk at Feher vælger at skifte over til 4-3-3 med 2 kampe igen. Amatørfejl.
Når det så er sagt. Så forventer jeg satme også at spillerne bare prøver at spille fodbold!
Kæft der er mange, som løber rundt med hovedet under armen! De gider jo ikke at spille!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Buzz Killington
- Allstar
Og det er jo gået strålende siden.Julgranen skrev: ↑20. dec 2020, 16:51Ja, det var nok derfor Feher så rigtigt da han fjernede topscoreren på brændte friløbere-listen fra frontkæden.Buzz Killington skrev: ↑20. dec 2020, 16:50Overhovedet ikke, for den slags er desværre underlagt angribernes afslutningsevner. Og det er nok mere Gaardes, Bælums og Inges bord.
Jo jo men tror vores “fantastiske” sportschef får stivet selvtilliden og sikkert også noget andet af når hører eksperterne tale om den fantastiske signing Hiljemark er.
Inge er en katastrofe og burde fyres omgående for at signe en spiller til de penge med den skadeshistorik, når holdet behøvede opgradering så mange andre steder.
Jeg tror mere på at Inge i sin selvoptagethed og jagten på berømmelse ikke havde opdaget ingen andre ville have Hiljemark da han kun kan spille halvdelen af kampene.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
- NIN
- Allstar
- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Aha, så giver det jo god mening, at han valgte at spille uden angribere. Det må kun være et spørgsmål om tid, før han bliver samlet op af en langt større klub.Buzz Killington skrev: ↑20. dec 2020, 16:50Overhovedet ikke, for den slags er desværre underlagt angribernes afslutningsevner. Og det er nok mere Gaardes, Bælums og Inges bord.NIN skrev: ↑20. dec 2020, 16:46I din lange opremsning, glemte du at inkludere Friis point gennemsnitBuzz Killington skrev: ↑20. dec 2020, 16:36Vi dominerede alle med Friis pres, havde bedste xG angreb og forsvar. Med et spil opbygget omkring at dominere modstanderen med og uden bold. Det er den helt store forskel siden. Det kan du ikke se, og pyt med det, for nu spiller Kusk jo. Ulideligt fucking ynk.Julgranen skrev: ↑20. dec 2020, 16:31Det kræver da at den er på modstandernes banehalvdel! Og det er den ikke.Buzz Killington skrev: ↑20. dec 2020, 16:29Ulideligt at du ikke forstår at det er langt sværere at tabe bolden på egen banehalvdel hvis man erobrer den på modstanderens banehalvdel.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s
FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .
FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .
Problemet står og falder med den her formations-ændring, som har været fuldstændig unødvendig.
Og så har vi i de seneste kampe haft kæmpe problemer med afspillene fra forsvar og midtbane.
Vi bliver selv ofre for et meget intenst presspil fra modstanderne. Men perioderne med aflastningsangreb er også alt, alt for korte.
Og så har vi i de seneste kampe haft kæmpe problemer med afspillene fra forsvar og midtbane.
Vi bliver selv ofre for et meget intenst presspil fra modstanderne. Men perioderne med aflastningsangreb er også alt, alt for korte.
Det kan godt være det ikke var Kitten og Højholdts skyld, men de var altså de ringeste på et ualmindeligt ringe mandskab. At vi så får hele to tvivlsomme VAR domme imod os er også en del af historien. Jeg brækker mig i lårfede stråler over, at hele 2 kommentatorer helt ædrueligt kan mene, at Okore spiller den bold. De er sgu om muligt lige så ringe som vores hold, dommeren og VAR-teamet.
- Buzz Killington
- Allstar
På samme måde som jeg er sikker på Europas storklubber slikker sig om munden efter Weert og Kusk. Nemlig ja. Sarkasme er fedt, og utroligt svært.NIN skrev: ↑20. dec 2020, 16:55Aha, så giver det jo god mening, at han valgte at spille uden angribere. Det må kun være et spørgsmål om tid, før han bliver samlet op af en langt større klub.Buzz Killington skrev: ↑20. dec 2020, 16:50Overhovedet ikke, for den slags er desværre underlagt angribernes afslutningsevner. Og det er nok mere Gaardes, Bælums og Inges bord.NIN skrev: ↑20. dec 2020, 16:46I din lange opremsning, glemte du at inkludere Friis point gennemsnitBuzz Killington skrev: ↑20. dec 2020, 16:36Vi dominerede alle med Friis pres, havde bedste xG angreb og forsvar. Med et spil opbygget omkring at dominere modstanderen med og uden bold. Det er den helt store forskel siden. Det kan du ikke se, og pyt med det, for nu spiller Kusk jo. Ulideligt fucking ynk.Julgranen skrev: ↑20. dec 2020, 16:31Det kræver da at den er på modstandernes banehalvdel! Og det er den ikke.Buzz Killington skrev: ↑20. dec 2020, 16:29Ulideligt at du ikke forstår at det er langt sværere at tabe bolden på egen banehalvdel hvis man erobrer den på modstanderens banehalvdel.
Skyldes formationsskifte, og tab af Hiljemark. Børsting havde ikke kunnet gøre nogen forskel - hans fejlafleveringer ville bare stresse holdet endnu mere. Han ligger 20 % under holdets bedste i afleveringsprocent, og er blandt ligaens ringeste offensiv-spillere på det parameter. Det kan godt løbearbejde ikke afhjælpe.
- Brodernumsi
- Allstar
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Det spil vi havde stor succes med i foråret....Julgranen skrev: ↑20. dec 2020, 16:55Problemet står og falder med den her formations-ændring, som har været fuldstændig unødvendig.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Alt er galt. Men er glad for at se at Friis laver to udskiftninger.han kunne ha ventet 5 min og gjort det i pausen, men det kræver en chokeffekt hvis vi på nogen måde skal ha ændret noget.
Det er ikke superliganiveau vi har set i dag.
Det er ikke superliganiveau vi har set i dag.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Skal vi også lige nå at runde, at Lucas Andersen med 99,9% ikke havde gjort nogen som helst forskel?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14: