Som blev finansieret fordi PO blev solgt dyrt? Og fodboldinvalid prestigeprojekt aner du absolut intet om.
Kamptråd: AGF - AaB, 20.12.2020
Re: Kamptråd: AGF - AaB, 20.12.2020
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Spiller han godt i dag - eller forleden?
Nå, nej. Han er skadet.
- KME
- Superliga
- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
Aktuel placering som nr. 7 - er vi virkelig ikke bedre??
AaB fan since 1991
Træneren bag holdet som har sultansmadret AaB i 1. halvleg forklarede det i øvrigt ikke med talkombinationer, men “mentalitet”. Det tror jeg også, han har ret i, og det peger på, at problemet ikke bare er midlertidige cheftræner Fehers opstilling, men måske også mentaltræner Wurtz.
Altså, vi taler om professionelle fodboldspillere, som satanrasme ikke har lavet andet hele deres voksne tilværelse end at spille fodbold i et væld af systemer. Jeg tror sådan set, såvel Feher som David kunne have tegnet kruseduller på taktiktavlerne før kampen, AaB sendte et hold på banen som ikke har mentaliteten, og det er det, David har luret.
Altså, vi taler om professionelle fodboldspillere, som satanrasme ikke har lavet andet hele deres voksne tilværelse end at spille fodbold i et væld af systemer. Jeg tror sådan set, såvel Feher som David kunne have tegnet kruseduller på taktiktavlerne før kampen, AaB sendte et hold på banen som ikke har mentaliteten, og det er det, David har luret.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Ham der Emil
- Allstar
- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Inge er vel også at bebrejde for samtlige skader vi har? Ej at forglemme den muterede Covid-19, det er også Inge!
Inge har lavet fremragende signings samt salg. Jeg forstår, at du er frustreret, men come on... Hiljemark er en klassespiller sammen med Lucas. Desværre er de begge blevet skadet. Måske du bør pege dine aggressioner mod træningsbanen eller fysserne?
Et Hjerte - En Klub
Det må være en enlig svipser. Han må være god til det, når vi lader ham sparke hjørne.Hanga skrev:Flot indlæg Pallesen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Naivt skrevet. Selvfølgelig betyder det noget, hvis man har brugt lang, lang tid på at indarbejde et nyt system og en ny træner så pludselig skifter til noget helt andet.Funky skrev: ↑20. dec 2020, 17:19Altså, vi taler om professionelle fodboldspillere, som satanrasme ikke har lavet andet hele deres voksne tilværelse end at spille fodbold i et væld af systemer. Jeg tror sådan set, såvel Feher som David kunne have tegnet kruseduller på taktiktavlerne før kampen, AaB sendte et hold på banen som ikke har mentaliteten, og det er det, David har luret.
Würtz er ikke mentaltræner længere.Funky skrev: ↑20. dec 2020, 17:19Træneren bag holdet som har sultansmadret AaB i 1. halvleg forklarede det i øvrigt ikke med talkombinationer, men “mentalitet”. Det tror jeg også, han har ret i, og det peger på, at problemet ikke bare er midlertidige cheftræner Fehers opstilling, men måske også mentaltræner Wurtz.
------------------------------------------------
Palle står desværre som symbol på halvdelen af det som grundlæggende er galt i AaB: Tilfredshed med deciderede middelmådige spillere (laaaaaang kontrakt) + køb af store navne, der enten ikke går forrest og leverer varen eller bare er skadede det meste af tiden.
- NIN
- Allstar
- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Jeg forholdte mig fejlagtigt til dit postulat omkring hvilken åbenbaring Friis var, ser vi bort fra detaljen at vinde noget eller skaffe point på kontoen. Men omvendt, så kendte jeg heller ikke til reglen, at en cheftræner ikke har indflydelse på scoret mål og dermed point. Men kun pres spil og det defensive. Heldigvis lærer man hver dag.Buzz Killington skrev: ↑20. dec 2020, 17:11Hvis 11 point i seks kampe er tilstrækkeligt til prædikatet "strålende" uafhængigt af modstanderne og uafhængigt af spillet på banen, så har du helt ret.NIN skrev: ↑20. dec 2020, 17:05Se, der har du så ret. I de seneste seks kampe har vi fået 11 point. De seks der før 8.Buzz Killington skrev: ↑20. dec 2020, 16:54Og det er jo gået strålende siden.Julgranen skrev: ↑20. dec 2020, 16:51Ja, det var nok derfor Feher så rigtigt da han fjernede topscoreren på brændte friløbere-listen fra frontkæden.Buzz Killington skrev: ↑20. dec 2020, 16:50Overhovedet ikke, for den slags er desværre underlagt angribernes afslutningsevner. Og det er nok mere Gaardes, Bælums og Inges bord.
Jeg troede forresten også at der var en gylden regel om at en ny træners umiddelbare succes efter en forgænger bør tilskrives forgængeren. Det såkaldte Pehrsson-princip. Men du er nok ikke fan?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s
FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .
FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .
Manden har stort set ikke spillet i et år fcm sagde nej pga skadeshistorik - ifølge julegrannen var Inge helt klar over at manden ikke spille alle kampe pga en velkendt tilbagevendende skade.
Det stinker af inkompetance at smide midler efter Hiljemark når ikke penge er noget der gror på træerne og truppen er så ringe som den er.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Nej du. Det er simpelthen ikke en god nok forklaring på den massive kvalitetsforskel, vi så i 1. halvleg.Julgranen skrev: ↑20. dec 2020, 17:20Naivt skrevet. Selvfølgelig betyder det noget, hvis man har brugt lang, lang tid på at indarbejde et nyt system og en ny træner så pludselig skifter til noget helt andet.Funky skrev: ↑20. dec 2020, 17:19Altså, vi taler om professionelle fodboldspillere, som satanrasme ikke har lavet andet hele deres voksne tilværelse end at spille fodbold i et væld af systemer. Jeg tror sådan set, såvel Feher som David kunne have tegnet kruseduller på taktiktavlerne før kampen, AaB sendte et hold på banen som ikke har mentaliteten, og det er det, David har luret.
- Kristian
- Allstar
- Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland
Åh stop dog dig selv..find noget andet og være sur over end at kaste op over Inge og Hiljemark.
------------------
mvh Kristian
mvh Kristian
Forskellen er jo, at lægerne i FCM sagde nej - og IAO mente, han var klogere. Det er han så ikke.Ham der Emil skrev: ↑20. dec 2020, 17:19Inge er vel også at bebrejde for samtlige skader vi har? Ej at forglemme den muterede Covid-19, det er også Inge!
Inge har lavet fremragende signings samt salg. Jeg forstår, at du er frustreret, men come on... Hiljemark er en klassespiller sammen med Lucas. Desværre er de begge blevet skadet. Måske du bør pege dine aggressioner mod træningsbanen eller fysserne?
Ved du, hvad lægerne i AaB sagde?Mephisto2 skrev: ↑20. dec 2020, 17:22Forskellen er jo, at lægerne i FCM sagde nej - og IAO mente, han var klogere. Det er han så ikke.Ham der Emil skrev: ↑20. dec 2020, 17:19Inge er vel også at bebrejde for samtlige skader vi har? Ej at forglemme den muterede Covid-19, det er også Inge!
- Kristian
- Allstar
- Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland
Håber da godt nok ikke det er Inge der skulle være klogere..Mephisto2 skrev: ↑20. dec 2020, 17:22Forskellen er jo, at lægerne i FCM sagde nej - og IAO mente, han var klogere. Det er han så ikke.Ham der Emil skrev: ↑20. dec 2020, 17:19Inge er vel også at bebrejde for samtlige skader vi har? Ej at forglemme den muterede Covid-19, det er også Inge!
Vi har nogle læger der skulle klare den del. Man må godt tænke lidt.
------------------
mvh Kristian
mvh Kristian
Det har pyntet at få Kaketo ind....
Hvad med lægerne i Dinamo Moskva, Genoa, Panathinaikos, Palermo og PSV?
Håbløst argument. Igen, det er IKKE en ny skade. Det er ikke et faktum der har bekymret i storklubber i Italien, Holland og Rusland.
Ingen vil huske det eller rose ham for det bagefter, men Kakeeto har været med til at stabilisere holdet, og ligger både og opsnapper nogle gode bolde, og spiller også fint fremad. Han tilfører mere lige nu end efterårets signing, Ferreira.