Enig. Ret sørgeligt at han skulle rammes af en længerevarende hovedskade og diverse fodbold-eksperimenter, hvor man ikke brugte ham godt nok.Erasmus Montanus skrev: ↑1. jun 2021, 11:01Tak for alt til Den flyvende Hollænder. Sympatisk spiller og en god repræsentant for klubben.
Tom van Weert: Ny angriber
Re: Tom van Weert: Ny angriber
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Enig... Men det er en forkert beslutning, giv nu manden en 2 årig kontrakt... Men det bliver nok Randers eller Viborg....Funky skrev: ↑2. jun 2021, 10:03Enig. Ret sørgeligt at han skulle rammes af en længerevarende hovedskade og diverse fodbold-eksperimenter, hvor man ikke brugte ham godt nok.Erasmus Montanus skrev: ↑1. jun 2021, 11:01Tak for alt til Den flyvende Hollænder. Sympatisk spiller og en god repræsentant for klubben.
Guld? igen, igen...!
Det er jo to parter i en forhandling. Manden har selv ønsket et sydenlandsk eventyr.AMadsen skrev: ↑4. jun 2021, 10:42Enig... Men det er en forkert beslutning, giv nu manden en 2 årig kontrakt... Men det bliver nok Randers eller Viborg....Funky skrev: ↑2. jun 2021, 10:03Enig. Ret sørgeligt at han skulle rammes af en længerevarende hovedskade og diverse fodbold-eksperimenter, hvor man ikke brugte ham godt nok.Erasmus Montanus skrev: ↑1. jun 2021, 11:01Tak for alt til Den flyvende Hollænder. Sympatisk spiller og en god repræsentant for klubben.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Notorisk målscorer… Flot skifte til AEK Athen