Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5338
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af R Rosenberg » 26. jul 2021, 12:26

9520AaB skrev:
26. jul 2021, 12:16
R Rosenberg skrev:
9520AaB skrev:
26. jul 2021, 11:43
R Rosenberg skrev:
FIDEL skrev:
26. jul 2021, 10:53
Mit håb er, at Inge kan få solgt Fossum i dette vindue, således der er penge til en forsvarer, central midt samt en venstrekant.
Fossum er bedst længere fremme på banen, hvilket hans mange mål også viser. Han vil shine mere, hvis han har f.eks. 2 midtbanespillere bag sig.
Fossum er også en af topkandidaterne på min affyringsrampe. Han irriterer mig. Men den er i øvrigt satme høj og desværre også helt urealistisk, den rampe.

I en perfekt verden skulle der udrenses på det groveste:
Fossum, Granli, Pallesen, MC, Bob, Børsting, Ferreira.
Du mangler Kusk på den liste der. En god kamp og alle falder på halen, der følger så altid tre dårlige efter. Han er mindst ligeså stort problem som den manglende cm. Kusk er nok i toppen af vores lønhieraki, men bidrager ikke kontinuerligt til at hjælpe os i top 6.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg medgiver, at mit syn på Kusk nok ikke altid er helt nøgternt.
Men det er, fordi Kusk bare kan noget, som ganske få i ligaen kan, når han (for sjældent, dog) gør det.
Kusk kan noget ekstraordinært.

Det kan Pallesen ikke, det kan MC ikke, det kan Børsting ikke, det kan Granli ikke, etc. De er alle noget, alle klubber har eller nemt kan få.
Jeg er 100% enig. Kusk kan noget ekstraordinært. Han viser det bare for sjældent. Og det har vi i mine øjne ikke råd til.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det har du en pointe i. Dog kan vi nok næppe få nogen som helst med noget ekstraordinært ellers. Vi kan ikke lokke med hverken mønt eller interessante kampe.
Og så bliver det bare om muligt endnu mere gråt.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3264
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Brodernumsi » 26. jul 2021, 12:26

Julgranen skrev:
26. jul 2021, 12:23
Brodernumsi skrev:
26. jul 2021, 12:17
Det er hans tredje transfervindue, han har ikke hentet en eneste spiller til top-4. Det er på tide, vi spørger os selv, om han er den rigtige.
Og han har stort set ingen penge brugt i de to første transfervinduer.

Klubber skifter ikke sportschefer hvert andet år - de er ansat til at føre langsigtede strategier ud i livet. Gaarde blev fyret, fordi han var blottet for ambitioner og i øvrigt kørt fast i jobbet.

Jeg tror roligt du kan regne med at Inge sidder en del år endnu.

Men igen, kom gerne med forslag til kapaciteter der kan gøre en forskel, og har samme eller bedre meritter på talentudvikling (som er AaB's helt store prioritet) og spillersalg. Det kribler i mig for at høre dem.
Der røg en del penge ned i lokummet sammen med Hiljemark.

Ja, det var skidt under Gaarde, men jeg kan ikke se, at vi er flyttet os en millimeter siden han smuttede. Hvis Gaarde virkelig var så elendig, burde det være en smal sag, at finde en, der kan gøre det bedre. IAO har endnu ikke overbevist mig.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Buzz Killington » 26. jul 2021, 12:29

Julgranen skrev:
26. jul 2021, 12:24
Buzz Killington skrev:
26. jul 2021, 12:23
Lad være med at skyde mig den slags motiver i skoene tak. Og ja, jeg tror vitterligt ikke at en lokal SoMe medarbejder aner noget som helst on en udlejet spiller der er kilometer fra noget der ligner førstehold. Så der kan sagtens være forviklinger.
Lokal SoMe-medarbejder? 2 store sportsaviser, hvoraf den ene hænger uløseligt sammen med Røde Stjerne, rapporterede om det. Det er vist ikke "en lokal SoMe-medarbejder". Bliv du bare ved med at padle, Buzz.
Jeg padler ikke.

Men jeg tvivler oprigtigt stærkt på de sætter en reel sportsjournalist til at forfatte den slags korte updates for no name spillere der ikke spiller kampe.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

degn
1. div
1. div
Indlæg: 495
Tilmeldt: 11. dec 2007, 19:35
Geografisk sted: nordjylland

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af degn » 26. jul 2021, 12:29

lad os så bare komme tilbage til topic igen

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 26. jul 2021, 12:33

R Rosenberg skrev:
26. jul 2021, 12:25
Brodernumsi skrev:
26. jul 2021, 12:17
Himmerland skrev:
26. jul 2021, 08:49
Får så lange boller, nå jeg skal blive ved med at læse den skjulte udskamning af IAO fordi han ikke får handlet det vi mangler.
INGEN HANDLER PT. Vinduet er åben i mere end en mdr. endnu, så alle venter, hvis det var så simpelt, er jeg sikker på vores danske hold der deltager i europæisk turneringer havde handlet, spec. dem er har solgt vigtigste profiler, og de har endda 4-10 gange så meget som IAO til at handle for.

Gi nu IAO tid, og så glæd os over at ligaen er total åben, og alle hold pt. kan indhentes med bare en go kamp. 🤷‍♂️
Det er hans tredje transfervindue, han har ikke hentet en eneste spiller til top-4. Det er på tide, vi spørger os selv, om han er den rigtige.
Jo, Hiljemark. En top 2-spiller i ligaen. Desværre lykkedes det ikke, men en chance, AaB er nødt til at tage, da man ellers ikke kan få den slags spillere.
Men er det ikke at opfinde en succes, når der nu ikke reelt er nogen. En af argumenterne herinde var jo netop at både IAO og Cifuentes kunne over performe i forhold til budget og spillermateriale. Lige nu ser vi måske konturen af virkeligheden...
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 26. jul 2021, 12:36

Brodernumsi skrev:
26. jul 2021, 12:26
Der røg en del penge ned i lokummet sammen med Hiljemark.

Ja, det var skidt under Gaarde, men jeg kan ikke se, at vi er flyttet os en millimeter siden han smuttede. Hvis Gaarde virkelig var så elendig, burde det være en smal sag, at finde en, der kan gøre det bedre. IAO har endnu ikke overbevist mig.
Jeg prøver lige igen:
Kom gerne med forslag til kapaciteter der kan gøre en forskel, og har samme eller bedre meritter på talentudvikling (som er AaB's helt store prioritet) og spillersalg?

Jeg tænker ikke, at nogen omkring AaB kan være tilfredse med udviklingen de sidste 5-7 år. Heller ikke IAO, og heller ikke den tid han har været her. Vi var dog en tvivlsom straffesparkskendelse fra europæisk fodbold sidste sæson, og afsluttede sæsonen godt.

Min store anke er, at dødvægten fra Gaarde (og Friis) har vist sig massiv. Man skulle have fundet kvalificerede spillere for længe siden og kylet spillere der ikke kan tæmme en badebold af h.... til, nordjysk blod eller ej.
Inge har haft skiftende held med sine indkøb. Alle talte om Ferreira som et fantastisk indkøb inden transfersagaen med Bordeaux. Så gik han helt ned i holdets sidste kampe under Feher og har bare fortsat.
Men det var trods alt en spiller vi var tæt på at sælge til en topliga, fordi han har potentialet. Så det var helt rigtigt set.
Hiljemark gik i stykker, men var ellers det mest profilerede AaB-indkøb, som ikke var af egen avl, i vel 15 år.
Så kommer der lidt lykkeriddere og andet, og nu med Prip og Makaric har vi så nogen vi kan bedømme på noget. Købt til at øge kvaliteten hos de startende 11.
Så mangler vi noget til den rædderlige midtbane og forsvaret.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14784
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Hanga » 26. jul 2021, 12:42

Julgranen skrev:
26. jul 2021, 12:12
Buzz Killington skrev:
26. jul 2021, 11:41
Jeg syntes ikke prins Knud skal blandes ind i det her. Det er i hvert fald sandsynligt at det er efternavnebror Aleksandar der har været tale om mht. Besiktas. Af en eller anden grund har flere blandet rundt på de to.
Ja, sandsynligt, hvis man ønsker at opfinde ting for at få sit indlæg til at se bedre ud. Aleksandar Prijovic var aktuel for Besiktas i januar-vinduet 2020 - de første rygter om Besiktas-interesse for Vladimir Prijovic kom i sommervinduet 2020 - jeg tænker ikke lokale Beograd-medier er så dumme, at de ikke kan kende forskel på en af landets gode angribere, og så et ungt forsvarstalent fra Røde Stjerne.

Blic, der også kørte historien, har samme ejer som Røde Stjerne og derfor altid adgang til en masse information.
Det kunne jo også være ren og skær salgsarbejde at puste rygter om interesse op. Det er jo et helt standard trick for såvel klubber som agenter til at få spillere til at se mere interessante ud end de egentlig er. Mistanken bliver ikke mindre, hvis avisen har samme ejer som klubben.

Uanset hvad kan vi ikke rigtig bruge det til så forfærdelig meget. Faktum er at vi har betalt et millionbeløb for en spiller, der pt. lader til at være langt fra superliganiveau.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 26. jul 2021, 12:43

Buzz Killington skrev:
26. jul 2021, 12:29
Jeg padler ikke.

Men jeg tvivler oprigtigt stærkt på de sætter en reel sportsjournalist til at forfatte den slags korte updates for no name spillere der ikke spiller kampe.
"No name spillere der ikke spiller kampe" - du er godt nok i dit es i dag. Han var lige fyldt 18 år da vi hentede ham. Jeg tænker også medier som bold.dk dækker udenlandsk interesse for vores talenter.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 26. jul 2021, 12:44

Hanga skrev:
26. jul 2021, 12:42
Faktum er at vi har betalt et millionbeløb for en spiller, der pt. lader til at være langt fra superliganiveau.
Ja, vi må hellere få MC afhændet snarest muligt. Det er penge ud af vinduet.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3264
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Brodernumsi » 26. jul 2021, 12:46

Julgranen skrev:
26. jul 2021, 12:36
Brodernumsi skrev:
26. jul 2021, 12:26
Der røg en del penge ned i lokummet sammen med Hiljemark.

Ja, det var skidt under Gaarde, men jeg kan ikke se, at vi er flyttet os en millimeter siden han smuttede. Hvis Gaarde virkelig var så elendig, burde det være en smal sag, at finde en, der kan gøre det bedre. IAO har endnu ikke overbevist mig.
Jeg prøver lige igen:
Kom gerne med forslag til kapaciteter der kan gøre en forskel, og har samme eller bedre meritter på talentudvikling (som er AaB's helt store prioritet) og spillersalg?

Jeg tænker ikke, at nogen omkring AaB kan være tilfredse med udviklingen de sidste 5-7 år. Heller ikke IAO, og heller ikke den tid han har været her. Vi var dog en tvivlsom straffesparkskendelse fra europæisk fodbold sidste sæson, og afsluttede sæsonen godt.

Min store anke er, at dødvægten fra Gaarde (og Friis) har vist sig massiv. Man skulle have fundet kvalificerede spillere for længe siden og kylet spillere der ikke kan tæmme en badebold af h.... til, nordjysk blod eller ej.
Inge har haft skiftende held med sine indkøb. Alle talte om Ferreira som et fantastisk indkøb inden transfersagaen med Bordeaux. Så gik han helt ned i holdets sidste kampe under Feher og har bare fortsat.
Men det var trods alt en spiller vi var tæt på at sælge til en topliga, fordi han har potentialet. Så det var helt rigtigt set.
Hiljemark gik i stykker, men var ellers det mest profilerede AaB-indkøb, som ikke var af egen avl, i vel 15 år.
Så kommer der lidt lykkeriddere og andet, og nu med Prip og Makaric har vi så nogen vi kan bedømme på noget. Købt til at øge kvaliteten hos de startende 11.
Så mangler vi noget til den rædderlige midtbane og forsvaret.
Jeg er ikke direktør i AaB, det er ikke min opgave at finde en erstatning, hvis IAO skal ud.

Pt står klubben i stampe, vi har ikke flyttet os en tøddel i 7 år, men eller uden Gaarde.
Mange inkl mig selv, synes Gaarde var forfærdelig, og det er derfor jeg har så svært ved at forstå, vi stadig ikke har rykket os. Nu har IAO haft halvandet år, så er detpassende at spørge sig selv, hvor lang er den her 'proces', hvor lang tid skal vi blive ved med, at være den bløde mellemvare i suppen?

Ja, det var meget bittert at Hiljemark blev invalid, og at PF pludselig er faldet så markant i niveau, at MC har overhalet ham. Men på bundlinjen står der bare, at vi ikke har fået top-4 spillere ind, at vi stadig famler rundt på banen.
Den næste leder til midtbanen IAO skal hente, kan også vise sig, at være det ene eller andet galt med, for hans transfers indtil nu, har på ingen måde overbevist mig, og så skal vi igen starte forfra, og det betyder et vindue mere, hvor vi ikke har rykket os.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14784
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Hanga » 26. jul 2021, 12:48

Julgranen skrev:
26. jul 2021, 12:44
Hanga skrev:
26. jul 2021, 12:42
Faktum er at vi har betalt et millionbeløb for en spiller, der pt. lader til at være langt fra superliganiveau.
Ja, vi må hellere få MC afhændet snarest muligt. Det er penge ud af vinduet.
Mærkeligt forsvar af Prijovic handlen må jeg sige.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 26. jul 2021, 12:50

Hanga skrev:
26. jul 2021, 12:48
Mærkeligt forsvar af Prijovic handlen må jeg sige.
Også en spiller vi har betalt mio. til, som ikke har det påkrævede niveau. Løber rundt til en halv Hiljemark-løn.

Det er så absolut ikke noget forsvar af Prijovic-handlen.
Hvis spilleren ikke når det ønskede niveau, så når han ikke niveau. Og så er det en ikke-godkendt handel. End of story. Talent eller ej.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Buzz Killington » 26. jul 2021, 12:51

Julgranen skrev:
26. jul 2021, 12:43
Buzz Killington skrev:
26. jul 2021, 12:29
Jeg padler ikke.

Men jeg tvivler oprigtigt stærkt på de sætter en reel sportsjournalist til at forfatte den slags korte updates for no name spillere der ikke spiller kampe.
"No name spillere der ikke spiller kampe" - du er godt nok i dit es i dag. Han var lige fyldt 18 år da vi hentede ham. Jeg tænker også medier som bold.dk dækker udenlandsk interesse for vores talenter.
Nu har jeg selv fundet originalartiklen. Den der nævner Alaves. Det lyder som om de har tilbudt ham noget der ligner en lærlingekontrakt ved kontraktudløb. Jeg vil medgive at det er for detaljeret til at være en sammenblanding af spillerne, men jeg kan ikke se det store kvalitetsstempel. Det nævner artiklen også. Så hvad er det som på papiret gør at du mener der er tale om et fornuftigt køb?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 26. jul 2021, 12:55

Buzz Killington skrev:
26. jul 2021, 12:51
Den der nævner Alaves. Det lyder som om de har tilbudt ham noget der ligner en lærlingekontrakt ved kontraktudløb. Jeg vil medgive at det er for detaljeret til at være en sammenblanding af spillerne, men jeg kan ikke se det store kvalitetsstempel. Det nævner artiklen også. Så hvad er det som på papiret gør at du mener der er tale om et fornuftigt køb?
Jeg har skrevet, at det er en chance vi bør tage i ny og næ - når vi nu ikke kan gå ud og lave en Kahl-handel, hvor vi henter et etableret ungt talent der har bevist sig til 10+ mio.
Retrospektivt - måske det var for dyrt, men det er en spiller AaB har set en hulens masse video på, så de må have haft en formodning om at de kunne udvikle ham tilstrækkeligt. Det har så indtil videre vist sig at være en fejlvurdering, hvis ikke han når det påkrævede niveau.
Men, han har haft et eller andet der har udløst interesse fra andre, større klubber. Lærlingekontrakt eller ej.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5338
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af R Rosenberg » 26. jul 2021, 12:57

KlaskmyggenNoah skrev:
26. jul 2021, 12:33
R Rosenberg skrev:
26. jul 2021, 12:25
Brodernumsi skrev:
26. jul 2021, 12:17
Himmerland skrev:
26. jul 2021, 08:49
Får så lange boller, nå jeg skal blive ved med at læse den skjulte udskamning af IAO fordi han ikke får handlet det vi mangler.
INGEN HANDLER PT. Vinduet er åben i mere end en mdr. endnu, så alle venter, hvis det var så simpelt, er jeg sikker på vores danske hold der deltager i europæisk turneringer havde handlet, spec. dem er har solgt vigtigste profiler, og de har endda 4-10 gange så meget som IAO til at handle for.

Gi nu IAO tid, og så glæd os over at ligaen er total åben, og alle hold pt. kan indhentes med bare en go kamp. 🤷‍♂️
Det er hans tredje transfervindue, han har ikke hentet en eneste spiller til top-4. Det er på tide, vi spørger os selv, om han er den rigtige.
Jo, Hiljemark. En top 2-spiller i ligaen. Desværre lykkedes det ikke, men en chance, AaB er nødt til at tage, da man ellers ikke kan få den slags spillere.
Men er det ikke at opfinde en succes, når der nu ikke reelt er nogen. En af argumenterne herinde var jo netop at både IAO og Cifuentes kunne over performe i forhold til budget og spillermateriale. Lige nu ser vi måske konturen af virkeligheden...
Præmissen var, at Inge ingen top 4-spillere har hentet. Og det mener jeg blot, er faktuelt forkert.
At det så gik ad helvede til, er en anden sag.
Ædruelighedens stemme

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6091
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FIDEL » 26. jul 2021, 13:01

Efter sparket i bollerne i lørdags, så trænger man da virkelig til en transfer. :'(

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6376
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Gaarde6 » 26. jul 2021, 13:01

9520AaB skrev:
26. jul 2021, 12:16
R Rosenberg skrev:
9520AaB skrev:
26. jul 2021, 11:43
R Rosenberg skrev:
FIDEL skrev:
26. jul 2021, 10:53
Mit håb er, at Inge kan få solgt Fossum i dette vindue, således der er penge til en forsvarer, central midt samt en venstrekant.
Fossum er bedst længere fremme på banen, hvilket hans mange mål også viser. Han vil shine mere, hvis han har f.eks. 2 midtbanespillere bag sig.
Fossum er også en af topkandidaterne på min affyringsrampe. Han irriterer mig. Men den er i øvrigt satme høj og desværre også helt urealistisk, den rampe.

I en perfekt verden skulle der udrenses på det groveste:
Fossum, Granli, Pallesen, MC, Bob, Børsting, Ferreira.
Du mangler Kusk på den liste der. En god kamp og alle falder på halen, der følger så altid tre dårlige efter. Han er mindst ligeså stort problem som den manglende cm. Kusk er nok i toppen af vores lønhieraki, men bidrager ikke kontinuerligt til at hjælpe os i top 6.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg medgiver, at mit syn på Kusk nok ikke altid er helt nøgternt.
Men det er, fordi Kusk bare kan noget, som ganske få i ligaen kan, når han (for sjældent, dog) gør det.
Kusk kan noget ekstraordinært.

Det kan Pallesen ikke, det kan MC ikke, det kan Børsting ikke, det kan Granli ikke, etc. De er alle noget, alle klubber har eller nemt kan få.
Jeg er 100% enig. Kusk kan noget ekstraordinært. Han viser det bare for sjældent. Og det har vi i mine øjne ikke råd til.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg synes også bare at vores kanter/offensive spillere har mega svære betingelser.
Var jeg træner for en klub, som spillede mod AaB ville alt min forberedelse gå på at få lukket Kusk og Prip ned. Det er de eneste 2 som kan drive bolden fremad. Man så det så tydeligt mod FCM. De sad tæt på de 2 og lod MC og Fossum rende rundt på midten og trille bolden bagud. Vi havde jo bolden hele tiden men når der var lukket ned for Kusk og Prip på kanterne
Så kunne vi kreere præcis 0 chancer.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 26. jul 2021, 13:03

Gaarde6 skrev:
26. jul 2021, 13:01
Så kunne vi kreere præcis 0 chancer.

Spot on. Hvis vi hiver al kreativiteten ud af holdet, så står vi tilbage med sidelæns boldflytteri. Og det er ekstra grelt når ingen af vores backs spiller en god kamp, fordi vores centrale midt er så ringe.

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 864
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af hit666 » 26. jul 2021, 13:06

Julgranen skrev:
26. jul 2021, 12:19
9520AaB skrev:
26. jul 2021, 12:16
Kusk kan noget ekstraordinært. Han viser det bare for sjældent. Og det har vi i mine øjne ikke råd til.
Jeg tænker, at du er velkommen til at komme op med 3-4 spillere vi kan erstatte ham med, til de samme penge, som vil gå direkte ind blandt ligaens mest kreative spillere målt på spillede minutter.

AaB har brug for spillere som Prip og Kusk, fordi vi har en bovlam central midtbane, nul skudtrusler udefra, og mangler garanterede mål i front.
men er det ikke lidt selvforskyldt når IAO sælger den eneste dynamiske midtbanespiller vi hade for 10 mio som efter min mening var alt for billigt
AaB AaB AaB AaB

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 26. jul 2021, 13:09

R Rosenberg skrev:
26. jul 2021, 12:57
KlaskmyggenNoah skrev:
26. jul 2021, 12:33
R Rosenberg skrev:
26. jul 2021, 12:25
Brodernumsi skrev:
26. jul 2021, 12:17
Himmerland skrev:
26. jul 2021, 08:49
Får så lange boller, nå jeg skal blive ved med at læse den skjulte udskamning af IAO fordi han ikke får handlet det vi mangler.
INGEN HANDLER PT. Vinduet er åben i mere end en mdr. endnu, så alle venter, hvis det var så simpelt, er jeg sikker på vores danske hold der deltager i europæisk turneringer havde handlet, spec. dem er har solgt vigtigste profiler, og de har endda 4-10 gange så meget som IAO til at handle for.

Gi nu IAO tid, og så glæd os over at ligaen er total åben, og alle hold pt. kan indhentes med bare en go kamp. 🤷‍♂️
Det er hans tredje transfervindue, han har ikke hentet en eneste spiller til top-4. Det er på tide, vi spørger os selv, om han er den rigtige.
Jo, Hiljemark. En top 2-spiller i ligaen. Desværre lykkedes det ikke, men en chance, AaB er nødt til at tage, da man ellers ikke kan få den slags spillere.
Men er det ikke at opfinde en succes, når der nu ikke reelt er nogen. En af argumenterne herinde var jo netop at både IAO og Cifuentes kunne over performe i forhold til budget og spillermateriale. Lige nu ser vi måske konturen af virkeligheden...
Præmissen var, at Inge ingen top 4-spillere har hentet. Og det mener jeg blot, er faktuelt forkert.
At det så gik ad helvede til, er en anden sag.
Og min præmis er så at spilleren præstere på top 4 niveau for AaB, før jeg tilskriver IAO en top 4 spiller på CV 'et for klubben.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Låst