Som en anden har skrevet, så er det da alligevel imponerende at i var en masse der kunne se hans kæmpe potentiale, når der ikke var andre klubber i Europa der kunne - og det er trods alt deres arbejde.R Rosenberg skrev: ↑2. sep 2021, 21:16Og den ene sæson viste han til gengæld et kæmpe potentiale.9000AA skrev: ↑2. sep 2021, 21:13Jeg kan da huske at der var et ramaskrig her inde da vi solgte ham, fordi vi solgte en bærende profil til en af vores konkurrenter.R Rosenberg skrev: ↑2. sep 2021, 20:371. Jeg har hørt NUL mennesker mene, at vi har solgt Olsen for billigt. Og jeg mener absolut ingen.9000AA skrev: ↑2. sep 2021, 19:26Det er simpelthen for let købt at sige mæhle blev solgt for billigt. Han havde vist sig godt frem i en sæson, og ellers ikke, og ingen anede han ville blive så vild.
Det er jo præcis som med Patrick Olsen til Århus - jeg ved godt han har en anden alder, men alle synes jo han blev solgt for billigt, og at vi ikke ville kunne finde en erstatning for ham, med de penge vi fik - se hvor han er nu, nu er vi vel ikke så utilfredse med at have solgt ham.
2. Du kan ikke sammenligne de to cases. På NOGEN måde.
Igen havde mæhle ikke vist noget i ungdommen, og kun vist noget i en sæson. Det der svarer jo til at jeg siger at jeg hele kunne se det ville være en dårlig idé at hente Lucas tilbage.
Så nej, han var meget mere værd. Og at en 19-årig viser så stort potentiale og endda spiller fast i ligaen bør i sig selv skrige "han er ikke billig". Men det var han så...
Og nej, du kan stadig ikke drage én eneste parallel til Olsen. Jeg kan slet ikke forstå, hvordan du overhovedet kan bringe ham ind i ligningen.
Olsen sammenligningen er for at fortælle at det er nemt at kigge tilbage og være klog. Det er nemt at sige nu at mæhle blev solgt for billigt - det husker jeg bare ikke at der var indikationer på den gang.
Og Olsen mente mange jo var fuldstændig åndssvagt at sælge til en direkte konkurrent, og fordi han var en bærende del af holdet. Det er der vist ikke mange der er trætte af den dag i dag.