Har lige hørt de første 20 min og gad simpelthen ikke mere. Det er helt vildt som Gaardsøe helt uimodsagt får lov at sætte dagsordenen og de andre bare mener det samme. Gaardsøe hagler Cifuentes ned hvilket sådan set er fair nok, men hans “argumenter” er håbløse. Frit fra hukommelsen :AaB-Jones skrev: ↑13. jan 2022, 10:23Det er godt nok et historisk lavpunkt i Ripodstens historie - selvom jeg synes, at Jens Otte Barsøe har en super stemme og kommer ok fordi mange emner, så står det bare tilbage, at podcasten står i stampe og ikke udvikler sig. Som skærende kontrast hertil står Rød Aalborg, som kommer langt bedre i dybden med emner omkring både AaB nu og historisk, fankultur og fanscenen samt en masse spændende personportrætter - i går får de også fx Inge i studiet i går til en spændende snak. Samtidig får en bitter Thomas Gaardsøe frit lejde til at sende gylle ud i æteren flankeret af 3 journalister som mikrofonholdere...Funky skrev: ↑12. jan 2022, 22:48Nå, nu har jeg så hørt de 3 orakler i Ripodsten. Sikke en oplevelse.
Det startede egentlig stille og roligt de første 5-10 minutter, og jeg sad og tænkte: "Okay, så slemt og unuanceret er det heller ikke" - men så skal jeg satme da love for, bunden faldt ud af seancen!
- Inge og Cifuentes har egentlig aldrig villet andet med AaB end at lave hurtige resultater som kan fremme deres egne karrierer, javel!
- Cifuentes har luret, at vi bare har været heldige på marginalerne, og udnytter derfor, at resultatlisten ser pæn ud nu til at komme videre, sese!
- Hammarby henter nok kun Cifuentes fordi hans cv handler om, at han "arbejder hårdt" og er "dedikeret" og har "fantastisk udstråling", og så må "det sportslige komme i anden række", nånåda!
Selvfølgelig er det bekymrende, hvis der faktisk er noget i, at AaB's akademiplaner er kørt af sporet, men det er så åbenbart Cifuentes skyld?!?
Ej, jeg er virkelig ikke imponeret, sådan en gang fordrukkent fis at lukke ud i æteren! Og så er jeg ikke engang inde på Gaardsøes afsluttende bud på Bo Zinck som næste AaB-træner, for okay, det var åbenlyst bare for at være alternativ, fred med det. Men den dér midertersektion i programmet, det var fandme et lavpunkt i Ripodstens historie!
Hvis man ikke kan finde stærkere kandidater end Gaardsøe og Bo Zinck, så mener jeg, at man har spillet fallit.
Back to topic:
Spændende hvem de 4 er på Inges liste - mon ikke Kjetil Knutsen er blevet endnu mere urealistisk over det seneste år? Tror ikke på, at Jacob Friis står der - men mon ikke, at Lars Friis og Thomasberg er de eneste danske kandidater?
-“Han havde en rigtig dårlig start med 4 point i 6 kampe” (som svar på at hans snit faktisk var ret højt i forhold til Friis)
-“U15 og U17 spiller ikke ens hvilket de burde ifølge Nordkraften”. Hallo, er det Superliga-træneren eller Inge/Søren Krogh der skal bebrejdes dette?
-Søren Krogh sagde op. Gaardsøe gætter på at det var pga Cifuentes og så tages det som en sandhed i resten af snakken om hvor god Søren Krogh er og at det bestemt er Cifuentes skyld han sagde op.
-“AaB er gode på dødbolde og det er ikke noget AaBs fans vil se. De vil se godt fodbold”. Sviner ham til for at vi nu er gode på dødbolde
Jeg synes Barsøe og Claus Jensen er gode. Bare ikke lige i denne omgang. Savner Olsson