Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Forza » 21. jan 2022, 10:03

Eksil skrev:
21. jan 2022, 09:47
Er det tid til at udleje Prica jr? Han han vel 3. eller 4. valget pt.
Jeg tror en udlejning vil være god for ham. Han skal kickstartes med noget fast spilletid og forhåbentligt noget succes. Lige PT. synes jeg han har for mange mangler. Han er en dygtig afslutter og er dejligt aggressiv, men er hverken hurtig, hovedstødsstærk eller kropstærk.

Høgh gjorde et fint indtryk i seneste træningskamp. Og Inge udtaler til nordjyske at han har været en af de bedste angribere på træningslejren.

Der hvor det giver mening for mig at hente ham med det samme er at han også har fart. Noget som vi længe har manglet.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 533
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Trickster » 21. jan 2022, 10:03

Han er høj, og det er så det.

Og så er han ikke engang så høj alligevel.
Hair is not a right: it´s a privilege!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14627
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Hanga » 21. jan 2022, 10:04

Forza skrev:
21. jan 2022, 09:55
Jakobsen skrev:
21. jan 2022, 09:25
Mikki89 skrev:
jonas386 skrev:
21. jan 2022, 09:16
100% ligegyldig handel i det større billede.
Korrekt. Det rykker ikke det store, men dog en mindre ting på Inges efterhånden alenlange to-do liste, som der kan sættes et lille flueben ved.
Ja, men vi har sgu brug for der rykkes på de store ting. Ikke at signe Randers rejects der er reserve i bunden af første division. Komplet ligegyldigt at hente ham indtil vi ved om vi har en træner der vil satse på ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Åh gud. Det er det samme bavl hvert gang. Vi har mange gange hentet folk fra mindre klubber og skabt succes.

Manden er et talent som man har set et stort potentiale i. AaB SKAL udklække talenter så det er da overhovedet ikke ligegyldigt.
Enig det er der slet ikke noget problem i, det er kun godt at vi begynder at spejde efter uforløst talent i de lavere rækker. Langt hellere det end de her skud i blinde vi ofte har foretaget i udlandet.

Jeg har til gengæld svært ved at forstå at det lige er en angriber og en type som Kasper Høgh vi går efter. Vi har i forvejen en del talentfulde unge angribere der også minder meget om Høgh i spillertype. Oliver Ross og Ementa ser begge rigtig spændende ud så og skal begge til at have mere spilletid end de har fået, så hvorfor hente én mere af deres type? Men okay, smider han et tocifret antal mål ind næste sæson så er alt det naturligvis ligegyldigt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Buzz Killington » 21. jan 2022, 10:06

Jakobsen skrev:
21. jan 2022, 09:25
Mikki89 skrev:
jonas386 skrev:
21. jan 2022, 09:16
100% ligegyldig handel i det større billede.
Korrekt. Det rykker ikke det store, men dog en mindre ting på Inges efterhånden alenlange to-do liste, som der kan sættes et lille flueben ved.
Ja, men vi har sgu brug for der rykkes på de store ting. Ikke at signe Randers rejects der er reserve i bunden af første division. Komplet ligegyldigt at hente ham indtil vi ved om vi har en træner der vil satse på ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Helt uenig. Vi imo være langt mere afkoblet fra træneren i vores klub. Vi skal hente spillere der passer ind i konceptet og så bare sørge for at vores trænertilgange passer ind i det koncept og ikke ligesom b.la. Cifuentes kører sit eget show. Det er alt for ustabilt det andet for en udviklingsklub som AaB
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Forza » 21. jan 2022, 10:07

Hanga skrev:
21. jan 2022, 10:04
Forza skrev:
21. jan 2022, 09:55
Jakobsen skrev:
21. jan 2022, 09:25
Mikki89 skrev:
jonas386 skrev:
21. jan 2022, 09:16
100% ligegyldig handel i det større billede.
Korrekt. Det rykker ikke det store, men dog en mindre ting på Inges efterhånden alenlange to-do liste, som der kan sættes et lille flueben ved.
Ja, men vi har sgu brug for der rykkes på de store ting. Ikke at signe Randers rejects der er reserve i bunden af første division. Komplet ligegyldigt at hente ham indtil vi ved om vi har en træner der vil satse på ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Åh gud. Det er det samme bavl hvert gang. Vi har mange gange hentet folk fra mindre klubber og skabt succes.

Manden er et talent som man har set et stort potentiale i. AaB SKAL udklække talenter så det er da overhovedet ikke ligegyldigt.
Enig det er der slet ikke noget problem i, det er kun godt at vi begynder at spejde efter uforløst talent i de lavere rækker. Langt hellere det end de her skud i blinde vi ofte har foretaget i udlandet.

Jeg har til gengæld svært ved at forstå at det lige er en angriber og en type som Kasper Høgh vi går efter. Vi har i forvejen en del talentfulde unge angribere der også minder meget om Høgh i spillertype. Oliver Ross og Ementa ser begge rigtig spændende ud så og skal begge til at have mere spilletid end de har fået, så hvorfor hente én mere af deres type? Men okay, smider han et tocifret antal mål ind næste sæson så er alt det naturligvis ligegyldigt.
Helt enig i at positionen egentlig er godt fyldt med talenter. Jeg tror mere det er er resultat af at vi mødte Hobro i sommers hvor han dominerede, og at Inge har fulgt Hobro tæt og derfor har set et stort potentiale og slået til. Så må de stærkeste vinde angrebskampen oppe foran.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 343
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af bonanza » 21. jan 2022, 10:07

Jeg forstår ikke hvordan man kan underkende den her transfer. Der er et kæmpe uforløst potentiale, jeg ved ikke hvilken hylde folk forventer at vi henter fra, men det virker helt væk fra vinduet. Det her er et langvarigt projekt, og at signe en 21 årig med sådan et u-19 resumé, er stærkt arbejde helt i tråd med strategien om at udvikle!

Det jeg har set, så ser en spiller som Ementa også spændende ud som type. Det er potentielt mange år vi kan dække en position ind, hvor vi ikke pludselig skal være desperate hvis vi sælger en angriber. Hvis en af de 4 vi har nu brænder ligaen af, og bliver solgt er det en kæmpe gevinst på sigt.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af baresi » 21. jan 2022, 10:10

Hanga skrev:
21. jan 2022, 10:04
Forza skrev:
21. jan 2022, 09:55
Jakobsen skrev:
21. jan 2022, 09:25
Mikki89 skrev:
jonas386 skrev:
21. jan 2022, 09:16
100% ligegyldig handel i det større billede.
Korrekt. Det rykker ikke det store, men dog en mindre ting på Inges efterhånden alenlange to-do liste, som der kan sættes et lille flueben ved.
Ja, men vi har sgu brug for der rykkes på de store ting. Ikke at signe Randers rejects der er reserve i bunden af første division. Komplet ligegyldigt at hente ham indtil vi ved om vi har en træner der vil satse på ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Åh gud. Det er det samme bavl hvert gang. Vi har mange gange hentet folk fra mindre klubber og skabt succes.

Manden er et talent som man har set et stort potentiale i. AaB SKAL udklække talenter så det er da overhovedet ikke ligegyldigt.
Enig det er der slet ikke noget problem i, det er kun godt at vi begynder at spejde efter uforløst talent i de lavere rækker. Langt hellere det end de her skud i blinde vi ofte har foretaget i udlandet.

Jeg har til gengæld svært ved at forstå at det lige er en angriber og en type som Kasper Høgh vi går efter. Vi har i forvejen en del talentfulde unge angribere der også minder meget om Høgh i spillertype. Oliver Ross og Ementa ser begge rigtig spændende ud så og skal begge til at have mere spilletid end de har fået, så hvorfor hente én mere af deres type? Men okay, smider han et tocifret antal mål ind næste sæson så er alt det naturligvis ligegyldigt.
Ementa, Ross, Prica, Makaric, ser jeg som rene angribere.
og hvis vi fortsætter med kun at spille med 1 angriber, så er jeg da spændt på hvem der skal spille. Jeg forstår ikke helt den signing hvis han skal spille fast. ementa, ross og prica isoleret set må da føle sig overset som talenter så, og makaric må vel sælges så.
helt grundlæggende er det fedt at hente nogle talenter fra rækken under, der har chance for mere, men der må vel være en plan med alle de andre angribere, eller et systemskifte.

andrii
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 13
Tilmeldt: 6. feb 2021, 21:34
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: 8800

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af andrii » 21. jan 2022, 10:14

Kokkefar skrev:
21. jan 2022, 09:54
Trøjenummer 39 til Høgh. Det skærer i øjnene.
Nej, diverse numre er jo optaget.... Gud, hvor der gættes på dette forum, fordi Inge holder tæt. :@

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af FlæskeFrank » 21. jan 2022, 10:16

Ementa og Ross ser gode ud, men ligner også noget som ikke er i nærheden af at være færdigbagt endnu.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14627
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Hanga » 21. jan 2022, 10:16

bonanza skrev:
21. jan 2022, 10:07
Jeg forstår ikke hvordan man kan underkende den her transfer. Der er et kæmpe uforløst potentiale, jeg ved ikke hvilken hylde folk forventer at vi henter fra, men det virker helt væk fra vinduet. Det her er et langvarigt projekt, og at signe en 21 årig med sådan et u-19 resumé, er stærkt arbejde helt i tråd med strategien om at udvikle!
Det ikke fordi jeg er uenig med dig, men jeg kan nu godt forstå hvorfor der kan være betænkelighed ved det. Du skal jo huske at det er en spiller som Randers har vurderet for let og det er jo ikke fordi han har brændt 1. division af eller noget. Men der kan bestemt være et uforløst talent som måske bedre passer ind hos os end det har gjort i Randers og Hobro.

Men altså, det er jo ikke meget anderledes end at vi også har "kasseret" spillere gennem tiden, der var rigtigt talentfulde på ungdomsniveau men som ikke kunne slå til efter skiftet til seniorbold. Nogle er så slået igennem andre steder, andre er gået helt i glemmebogen. Kun tiden vil vise om Høgh havner i første eller sidste kategori. Min forundring er mere, hvorfor man ønsker at sætte Oliver Ross og Emeneta længere tilbage i køen. Sats dog helhjertet på dem i stedet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Kokkefar » 21. jan 2022, 10:19

andrii skrev:
21. jan 2022, 10:14
Kokkefar skrev:
21. jan 2022, 09:54
Trøjenummer 39 til Høgh. Det skærer i øjnene.
Nej, diverse numre er jo optaget.... Gud, hvor der gættes på dette forum, fordi Inge holder tæt. :@
13, 20, 21, 23, 27, 28, 29 er alle frie, og havde alle været bedre og mere oplagte end 39. Jeg gætter desuden ikke på noget som helst. Det irriterer mig blot, at man ikke fylder ud nedefra i nummerrækken.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Sauer » 21. jan 2022, 10:26

Hanga skrev:
21. jan 2022, 10:16
bonanza skrev:
21. jan 2022, 10:07
Jeg forstår ikke hvordan man kan underkende den her transfer. Der er et kæmpe uforløst potentiale, jeg ved ikke hvilken hylde folk forventer at vi henter fra, men det virker helt væk fra vinduet. Det her er et langvarigt projekt, og at signe en 21 årig med sådan et u-19 resumé, er stærkt arbejde helt i tråd med strategien om at udvikle!
Det ikke fordi jeg er uenig med dig, men jeg kan nu godt forstå hvorfor der kan være betænkelighed ved det. Du skal jo huske at det er en spiller som Randers har vurderet for let og det er jo ikke fordi han har brændt 1. division af eller noget. Men der kan bestemt være et uforløst talent som måske bedre passer ind hos os end det har gjort i Randers og Hobro.

Men altså, det er jo ikke meget anderledes end at vi også har "kasseret" spillere gennem tiden, der var rigtigt talentfulde på ungdomsniveau men som ikke kunne slå til efter skiftet til seniorbold. Nogle er så slået igennem andre steder, andre er gået helt i glemmebogen. Kun tiden vil vise om Høgh havner i første eller sidste kategori. Min forundring er mere, hvorfor man ønsker at sætte Oliver Ross og Emeneta længere tilbage i køen. Sats dog helhjertet på dem i stedet.
Ross, Ementa, Prica kæmper vel på lige vilkår med Høgh. Hvis Ementa gør det bedre end Høgh, bliver Ementa jo også foretrukket.

Man har vel købt Høgh, fordi man mener han kan noget, vi ikke allerede har. De, der allerede nu, kan vurdere det som en ligegyldig transfer, må have enorm fodboldmæssig indsigt. Ellers virker kommentarerne bare tåbelige. (Ikke møntet på dig, Hanga)

kjeldgaard12
Junior
Junior
Indlæg: 53
Tilmeldt: 28. sep 2020, 20:26
Favoritspiller: Ib Simonsen

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af kjeldgaard12 » 21. jan 2022, 10:27

Kunne de give menig at tilbyde Hobro et lån af Ementa, Ross eller ..

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af jonas386 » 21. jan 2022, 10:31

bonanza skrev:
21. jan 2022, 10:07
Jeg forstår ikke hvordan man kan underkende den her transfer. Der er et kæmpe uforløst potentiale, jeg ved ikke hvilken hylde folk forventer at vi henter fra, men det virker helt væk fra vinduet. Det her er et langvarigt projekt, og at signe en 21 årig med sådan et u-19 resumé, er stærkt arbejde helt i tråd med strategien om at udvikle!

Det jeg har set, så ser en spiller som Ementa også spændende ud som type. Det er potentielt mange år vi kan dække en position ind, hvor vi ikke pludselig skal være desperate hvis vi sælger en angriber. Hvis en af de 4 vi har nu brænder ligaen af, og bliver solgt er det en kæmpe gevinst på sigt.
Men hvad er det vi lige præcis har en ungdomsafdeling for, hvis vi alligevel ender med at hente vraggods i Helsingør eller nu Randers? Det er ikke super længe siden at vi sendte Christian Wagner videre til Viborg, ligesom vi både har Ano, Prica og Ross som vores unge angribere. Spild af tid og penge
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Forza » 21. jan 2022, 10:36

jonas386 skrev:
21. jan 2022, 10:31
bonanza skrev:
21. jan 2022, 10:07
Jeg forstår ikke hvordan man kan underkende den her transfer. Der er et kæmpe uforløst potentiale, jeg ved ikke hvilken hylde folk forventer at vi henter fra, men det virker helt væk fra vinduet. Det her er et langvarigt projekt, og at signe en 21 årig med sådan et u-19 resumé, er stærkt arbejde helt i tråd med strategien om at udvikle!

Det jeg har set, så ser en spiller som Ementa også spændende ud som type. Det er potentielt mange år vi kan dække en position ind, hvor vi ikke pludselig skal være desperate hvis vi sælger en angriber. Hvis en af de 4 vi har nu brænder ligaen af, og bliver solgt er det en kæmpe gevinst på sigt.
Men hvad er det vi lige præcis har en ungdomsafdeling for, hvis vi alligevel ender med at hente vraggods i Helsingør eller nu Randers? Det er ikke super længe siden at vi sendte Christian Wagner videre til Viborg, ligesom vi både har Ano, Prica og Ross som vores unge angribere. Spild af tid og penge
Så du foreslår man skal ignorere at man spotter et stort potentiale som man føler man kan videreudvikle fordi vi kun skal begrænse os selv til egen ungdomsafdeling? Det er da tåbeligt.

Er de gode nok, så kommer de også til at spille.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Kunji » 21. jan 2022, 10:38

jonas386 skrev:
21. jan 2022, 10:31
Men hvad er det vi lige præcis har en ungdomsafdeling for, hvis vi alligevel ender med at hente vraggods i Helsingør eller nu Randers? Det er ikke super længe siden at vi sendte Christian Wagner videre til Viborg, ligesom vi både har Ano, Prica og Ross som vores unge angribere. Spild af tid og penge
Såfremt man vurderer, at Høgh har større potentiale end Wagner, så giver det jo meget god mening.

Jeg er heller ikke imod signingen af Høgh, hvis man mener potentialet er der. Men hvis jeg var Ross, Ementa eller Prica, så ville jeg nok begynde at gå Inge lidt på klingen. Det er endnu en signing på en plads, hvor vi er rigeligt dækket ind.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14627
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Hanga » 21. jan 2022, 10:39

Sauer skrev:
21. jan 2022, 10:26

Ross, Ementa, Prica kæmper vel på lige vilkår med Høgh. Hvis Ementa gør det bedre end Høgh, bliver Ementa jo også foretrukket.

Man har vel købt Høgh, fordi man mener han kan noget, vi ikke allerede har. De, der allerede nu, kan vurdere det som en ligegyldig transfer, må have enorm fodboldmæssig indsigt. Ellers virker kommentarerne bare tåbelige. (Ikke møntet på dig, Hanga)
Jojo og der skal være konkurrence. Men der er nu engang bare kun råd til at have X antal spillere i truppen, og der er andre positioner og spillertyper vi savner MARKANT mere efter min mening. Jeg tænker især på midtbanen og backs. Der savnes både antal og andre kvaliteter end dem vi har... og hvis man endelig vil supplere offensiven yderligere, var jeg gået efter en hurtig, adræt og teknisk type, for at få noget andet end det vi har.

Det er jo fair at Inge vurderer at Høgh har noget vi ikke har i forvejen. Men nu er det et debatforum hvor mandagstræneren/direktøren kan komme med sine betragtninger, og jeg har lidt svært ved at se det samme.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Eksil » 21. jan 2022, 10:40

Kunji skrev:
21. jan 2022, 10:38
jonas386 skrev:
21. jan 2022, 10:31
Men hvad er det vi lige præcis har en ungdomsafdeling for, hvis vi alligevel ender med at hente vraggods i Helsingør eller nu Randers? Det er ikke super længe siden at vi sendte Christian Wagner videre til Viborg, ligesom vi både har Ano, Prica og Ross som vores unge angribere. Spild af tid og penge
Såfremt man vurderer, at Høgh har større potentiale end Wagner, så giver det jo meget god mening.

Jeg er heller ikke imod signingen af Høgh, hvis man mener potentialet er der. Men hvis jeg var Ross, Ementa eller Prica, så ville jeg nok begynde at gå Inge lidt på klingen. Det er endnu en signing på en plads, hvor vi er rigeligt dækket ind.
Det ville hjælpe lidt hvis næste træner havde et system med plads til to spidser, altså en 4-4-2 eller 3-5-2/5-3-2

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5176
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 21. jan 2022, 10:48

bonanza skrev:
21. jan 2022, 10:07
Jeg forstår ikke hvordan man kan underkende den her transfer. Der er et kæmpe uforløst potentiale, jeg ved ikke hvilken hylde folk forventer at vi henter fra, men det virker helt væk fra vinduet. Det her er et langvarigt projekt, og at signe en 21 årig med sådan et u-19 resumé, er stærkt arbejde helt i tråd med strategien om at udvikle!

Det jeg har set, så ser en spiller som Ementa også spændende ud som type. Det er potentielt mange år vi kan dække en position ind, hvor vi ikke pludselig skal være desperate hvis vi sælger en angriber. Hvis en af de 4 vi har nu brænder ligaen af, og bliver solgt er det en kæmpe gevinst på sigt.
Enig, det er det glade vanvid at himle op over denne transfer. 21 år, smadrede u19-ligaen. Har formodentlig ikke kostet alverden, hæver næppe den store løn (tænker måske halvdelen af Magnus).

Det er en fremtidens signing, og det er vel for faen netop det, vi drømmer og ævler om: At vi ser lidt fremad.

Og så behøver man vel ikke at nævne Thelander, AK, Patrick O, etc.
Ædruelighedens stemme

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af raekkeettre » 21. jan 2022, 10:53

Kunji skrev:
21. jan 2022, 10:38
jonas386 skrev:
21. jan 2022, 10:31
Men hvad er det vi lige præcis har en ungdomsafdeling for, hvis vi alligevel ender med at hente vraggods i Helsingør eller nu Randers? Det er ikke super længe siden at vi sendte Christian Wagner videre til Viborg, ligesom vi både har Ano, Prica og Ross som vores unge angribere. Spild af tid og penge
Såfremt man vurderer, at Høgh har større potentiale end Wagner, så giver det jo meget god mening.

Jeg er heller ikke imod signingen af Høgh, hvis man mener potentialet er der. Men hvis jeg var Ross, Ementa eller Prica, så ville jeg nok begynde at gå Inge lidt på klingen. Det er endnu en signing på en plads, hvor vi er rigeligt dækket ind.
Super fin signing - giver god mening. Lad os bruge 10 min på det, og så er en 21 årige kasseret spiller fra Randers ikke større. Nu skal Inge igang med den mængde af meget større udfordringer han står overfor - at vi bruger mere end 10 min på det her, er nok der ikke sker så meget andet positivt. Men ellers synes jeg det er en fin nok signing, billig, og han så faktisk rigtig god ud i sidste træningskamp (selvom det var på et slatten grundlag) :)

Låst