Ny træner og sportdirektør?

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Patmand » 23. jan 2022, 17:31

R Rosenberg skrev:
23. jan 2022, 17:15
Nordjyden HY skrev:
23. jan 2022, 16:53
Hammarby-bossen afviser, at de har betalt to millioner kroner for at købe Martí Cifuentes fri.

https://t.co/IxljL8t7kG
Opdateret: Denne artikel handlede først om, at Hammarby afviste rygterne om prisen på Marti Cifuentes. Hammarbys sportsdirektør var dog blevet fejlciteret af Fotbollskanalen, så denne artikel er blevet rettet til.
Det her er transferen der bliver ved med at give :aabfan:

Ikke bare fordi den ikke er helt overstået endnu, men også fordi hans afløser skaber en del debat herinde.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5173
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af R Rosenberg » 23. jan 2022, 17:36

Patmand skrev:
23. jan 2022, 17:31
R Rosenberg skrev:
23. jan 2022, 17:15
Nordjyden HY skrev:
23. jan 2022, 16:53
Hammarby-bossen afviser, at de har betalt to millioner kroner for at købe Martí Cifuentes fri.

https://t.co/IxljL8t7kG
Opdateret: Denne artikel handlede først om, at Hammarby afviste rygterne om prisen på Marti Cifuentes. Hammarbys sportsdirektør var dog blevet fejlciteret af Fotbollskanalen, så denne artikel er blevet rettet til.
Det her er transferen der bliver ved med at give :aabfan:

Ikke bare fordi den ikke er helt overstået endnu, men også fordi hans afløser skaber en del debat herinde.
Ja, det er en herlig føljeton. Nu mangler vi bare, at Thomasberg trykker på sin klausul-knap, så der bliver inderlig bitterhed i Randers og næste forhandlingstrin kan begynde nu med Inge on top of Søren.
Ædruelighedens stemme

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 682
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Mr Gold » 23. jan 2022, 17:46

gravballe skrev:
23. jan 2022, 11:07
Buzz Killington skrev:
23. jan 2022, 11:01
gravballe skrev:
23. jan 2022, 10:53
Buzz Killington skrev:
23. jan 2022, 10:32
gravballe skrev:
23. jan 2022, 09:11
Mr Gold skrev:
22. jan 2022, 22:28


Skrev lige og ønskede ham tillykke, og så ringede han mig lige op.
Han tror sgu ik det er endeligt afgjort endnu.

Han siger ingen tvivl om at fans går rundt og synes at Søren P virkelig har sat Inge og AaB helt på plads i den sag her.

Men han siger der er uro dernede.
Han mødte selv TT igår tror jeg det var, og spurgte ham direkte “ får vi lov at beholde dig? “ TT svarede ik men trak bare på skulderen og gik videre.

Han mener Søren P havde sat en rimelig pris som de forhandlede om og AaB gav sig til sidst men så doblede bestyrelsen lige prisen efter hvad han har hørt dernede. De vil IKKE af med ham!!

Han siger hvis AaB præsenterer en træner snart som kun skal være der til sommer så er det fordi TT smider opsigelsen snart.
Han frygter Inge og TT har en hemmelig dagsorden.

Udadtil virker TT afklaret men det mener han bestemt ik han er.
Han tror stadig på han ender i AaB inden længe.
Passer meget godt med det jeg hørte..

Er også en underlig forhandling at man sige "ja snak i bare med tt prisen er 3m(eller sådan noget)" og når AaB og tt så er enige så kommer Randers og og mener prisen er 6m.. Det er sku også en underlig taktik, når man samtidig har så travlt med medierne

Ifølge det jeg hørte så er tt slet ikke tilfreds men AaB havde også givet ham ugen ud til at melde klart ud
Det lyder godt nok også tilstrækkeligt uprofessionelt til at jeg ikke køber den. Det kan hverken Randers renommé eller TT leve med at præmisserne ændrer sig så radikalt. Mon ikke AaB bare har kontaktet TT og forhandlet med TT udenom Randers (hvilket de har lov til med 6mdr klausulen) og så har håbet på Randers var medgørlige. Det var de så ikke, øv bøv videre.
Bortset fra jeg ikke er den eneste der har hørt det åbenbart. Samt du glemmer at da AaB forsøgte at købe en spiller i Randers sidst lavede de også rav i den

Jeg betvivler ikke at i har hørt det. Men kilden kan jo være den samme et sted i kæden. Hvilket rav lavede de forresten i den med (går jeg ud fra) med Kamara?
Korrekt det kan være fra samme kolde men jeg kender ikke Mr gold.

Nej ham der fra syd Afrika der begyndte at skabe sig da Randers blokerede handlen i sidste øje blik.
Nej nej kilden er ikke den samme!!
AaB har IKKE gået udenom Randers omkring TT.
De fik lov at snakke sammen og prisen fik de, men ik den pris som fik det hele til at falde sammen.

det hænger nu også fint sammen med at Baresi plus ekstrabladet meldte den hjemme.
Efter hvad jeg har fået at vide har bestyrelsen overtrumfet Søren P og hævet prisen.

AaB har ik været uproff. På nogen måde. Tværtimod gav de sig og var meget meget tæt på hinanden inden bomben sprang.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Maglau » 23. jan 2022, 18:18

Mr Gold skrev:
23. jan 2022, 17:46
gravballe skrev:
23. jan 2022, 11:07
Buzz Killington skrev:
23. jan 2022, 11:01
gravballe skrev:
23. jan 2022, 10:53
Buzz Killington skrev:
23. jan 2022, 10:32
gravballe skrev:
23. jan 2022, 09:11


Passer meget godt med det jeg hørte..

Er også en underlig forhandling at man sige "ja snak i bare med tt prisen er 3m(eller sådan noget)" og når AaB og tt så er enige så kommer Randers og og mener prisen er 6m.. Det er sku også en underlig taktik, når man samtidig har så travlt med medierne

Ifølge det jeg hørte så er tt slet ikke tilfreds men AaB havde også givet ham ugen ud til at melde klart ud
Det lyder godt nok også tilstrækkeligt uprofessionelt til at jeg ikke køber den. Det kan hverken Randers renommé eller TT leve med at præmisserne ændrer sig så radikalt. Mon ikke AaB bare har kontaktet TT og forhandlet med TT udenom Randers (hvilket de har lov til med 6mdr klausulen) og så har håbet på Randers var medgørlige. Det var de så ikke, øv bøv videre.
Bortset fra jeg ikke er den eneste der har hørt det åbenbart. Samt du glemmer at da AaB forsøgte at købe en spiller i Randers sidst lavede de også rav i den

Jeg betvivler ikke at i har hørt det. Men kilden kan jo være den samme et sted i kæden. Hvilket rav lavede de forresten i den med (går jeg ud fra) med Kamara?
Korrekt det kan være fra samme kolde men jeg kender ikke Mr gold.

Nej ham der fra syd Afrika der begyndte at skabe sig da Randers blokerede handlen i sidste øje blik.
Nej nej kilden er ikke den samme!!
AaB har IKKE gået udenom Randers omkring TT.
De fik lov at snakke sammen og prisen fik de, men ik den pris som fik det hele til at falde sammen.

det hænger nu også fint sammen med at Baresi plus ekstrabladet meldte den hjemme.
Efter hvad jeg har fået at vide har bestyrelsen overtrumfet Søren P og hævet prisen.

AaB har ik været uproff. På nogen måde. Tværtimod gav de sig og var meget meget tæt på hinanden inden bomben sprang.
Derfor tror jeg stadig på det bliver TT - han må da være pisse sur over deres utroværdige handlemåde. Han er sober, fair og vil gerne at Randers får betaling og ikke aktivere opsigelsen- men så røvrender de ham ved at springe fra den oprindelige aftale med en ublu pris.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 667
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af jayC » 23. jan 2022, 18:23

@baresi ; har du hørt noget nyt omkring trænerjagten?

Jeg synes virkelig denne weekend, har været lang, nu der stadig ingen træner er landet ..

Randers taber til Horsens, middelmådig kommentar fra TT efter kampen..
Det kan Randers ikke være glade for, så mon ikke der kommer en handel 👊🏻
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 682
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Mr Gold » 23. jan 2022, 18:57

Maglau skrev:
23. jan 2022, 18:18
Mr Gold skrev:
23. jan 2022, 17:46
gravballe skrev:
23. jan 2022, 11:07
Buzz Killington skrev:
23. jan 2022, 11:01
gravballe skrev:
23. jan 2022, 10:53
Buzz Killington skrev:
23. jan 2022, 10:32


Det lyder godt nok også tilstrækkeligt uprofessionelt til at jeg ikke køber den. Det kan hverken Randers renommé eller TT leve med at præmisserne ændrer sig så radikalt. Mon ikke AaB bare har kontaktet TT og forhandlet med TT udenom Randers (hvilket de har lov til med 6mdr klausulen) og så har håbet på Randers var medgørlige. Det var de så ikke, øv bøv videre.
Bortset fra jeg ikke er den eneste der har hørt det åbenbart. Samt du glemmer at da AaB forsøgte at købe en spiller i Randers sidst lavede de også rav i den

Jeg betvivler ikke at i har hørt det. Men kilden kan jo være den samme et sted i kæden. Hvilket rav lavede de forresten i den med (går jeg ud fra) med Kamara?
Korrekt det kan være fra samme kolde men jeg kender ikke Mr gold.

Nej ham der fra syd Afrika der begyndte at skabe sig da Randers blokerede handlen i sidste øje blik.
Nej nej kilden er ikke den samme!!
AaB har IKKE gået udenom Randers omkring TT.
De fik lov at snakke sammen og prisen fik de, men ik den pris som fik det hele til at falde sammen.

det hænger nu også fint sammen med at Baresi plus ekstrabladet meldte den hjemme.
Efter hvad jeg har fået at vide har bestyrelsen overtrumfet Søren P og hævet prisen.

AaB har ik været uproff. På nogen måde. Tværtimod gav de sig og var meget meget tæt på hinanden inden bomben sprang.
Derfor tror jeg stadig på det bliver TT - han må da være pisse sur over deres utroværdige handlemåde. Han er sober, fair og vil gerne at Randers får betaling og ikke aktivere opsigelsen- men så røvrender de ham ved at springe fra den oprindelige aftale med en ublu pris.
Han fortalte ihvertfald at der er uro i huset.
Og TT er ik særlig snak særlig.

Han har ihvertfald intet sagt udadtil de kan være utilfredse med.

Det bliver da temmelig spændende hvad der sker må man i den grad sige.

Det er da bare en gang rod det hele.
Men må da godt nok sige at Inge er et roligt menneske, vi hører da intet overhovedet

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af gravballe » 23. jan 2022, 19:01

Som mr gold skriver er forløbet som jeg får afvide at man kontakter Randers får en pris, forhandler med tt bliver enige med tt og skal så forhandle færdig med Randers, hvor efter prisen pludselig er dobbelt op.

Tt er ikke tilfreds..

Jeg kender ikke Mr gold og jeg ved ikke om vi har den samme kontakt, men det er over stående jeg får fortalt samt AaB har givet tt denne uge til at beslutte sig om han vil presse sin opsigelse igennem ved Randers. Tt havde oprindeligt ment Randers skulle have betaling for ham, men han er også chokeret over Randers pludselig fordobler prisen.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Kokkefar » 23. jan 2022, 19:05

gravballe skrev:
23. jan 2022, 19:01
Som mr gold skriver er forløbet som jeg får afvide at man kontakter Randers får en pris, forhandler med tt bliver enige med tt og skal så forhandle færdig med Randers, hvor efter prisen pludselig er dobbelt op.

Tt er ikke tilfreds..

Jeg kender ikke Mr gold og jeg ved ikke om vi har den samme kontakt, men det er over stående jeg får fortalt samt AaB har givet tt denne uge til at beslutte sig om han vil presse sin opsigelse igennem ved Randers. Tt havde oprindeligt ment Randers skulle have betaling for ham, men han er også chokeret over Randers pludselig fordobler prisen.
Hvis det er tilfældet er det modigt spil af Randers, hvis det passer, at TT har 6mdrs opsigelse. De kan blive den store taber, hvis TT nu føler sig dårligt behandlet og aktiverer klausulen. Så mister de ham enten gratis fra sommer eller for en brøkdel af den først aftalte pris nu.

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 682
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Mr Gold » 23. jan 2022, 19:32

gravballe skrev:
23. jan 2022, 19:01
Som mr gold skriver er forløbet som jeg får afvide at man kontakter Randers får en pris, forhandler med tt bliver enige med tt og skal så forhandle færdig med Randers, hvor efter prisen pludselig er dobbelt op.

Tt er ikke tilfreds..

Jeg kender ikke Mr gold og jeg ved ikke om vi har den samme kontakt, men det er over stående jeg får fortalt samt AaB har givet tt denne uge til at beslutte sig om han vil presse sin opsigelse igennem ved Randers. Tt havde oprindeligt ment Randers skulle have betaling for ham, men han er også chokeret over Randers pludselig fordobler prisen.
Fedt du kan bekræfte det jeg har skrevet ;-)
Altså jeg kan jo ik vide om det er samme person vi kender.
Men han er i huset næsten hver dag ham jeg kender.

Jeg ved jo ik hvad han præcis VED og præcis hvad han kun HØRER dernede.

Den med Inge har presset TT har jeg ik hørt.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Funky » 23. jan 2022, 20:35

Det lyder jo helt crazy uprofessionelt, at en bestyrelse på den måde overruler og kuldsejler et forhandlingsforløb.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Maglau » 23. jan 2022, 21:04

Funky skrev:
23. jan 2022, 20:35
Det lyder jo helt crazy uprofessionelt, at en bestyrelse på den måde overruler og kuldsejler et forhandlingsforløb.
Jeg tror Søren Pedersen som sportsdirektør kender markedet of priserne og derfor har ham sat en pris efter det, lidt i samme tråd som AaB fik for Marty.
Bestyrelsen derimod kører den sædvanlige risiko contra gevinst analyse.
De har set følgende
1. Leicester kampen kæmpe gevinst ved at gå videre
2 .gevinst ved fastholde top 6 og Europa mulighed i næste sæson
3. Risiko ved ikke at nå top 6.
De tre faktorer mener de at TT er afgørende for at de kommer igennem.
Derfor er de villige til at gamble med ca 2,5 mio her og nu og 0 nul til sommer ved en TT opsigelse. Risikoen afdækkes med en betaling nu på 5 mio.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Funky » 23. jan 2022, 21:10

Maglau skrev:
23. jan 2022, 21:04
Funky skrev:
23. jan 2022, 20:35
Det lyder jo helt crazy uprofessionelt, at en bestyrelse på den måde overruler og kuldsejler et forhandlingsforløb.
Jeg tror Søren Pedersen som sportsdirektør kender markedet of priserne og derfor har ham sat en pris efter det, lidt i samme tråd som AaB fik for Marty.
Bestyrelsen derimod kører den sædvanlige risiko contra gevinst analyse.
De har set følgende
1. Leicester kampen kæmpe gevinst ved at gå videre
2 .gevinst ved fastholde top 6 og Europa mulighed i næste sæson
3. Risiko ved ikke at nå top 6.
De tre faktorer mener de at TT er afgørende for at de kommer igennem.
Derfor er de villige til at gamble med ca 2,5 mio her og nu og 0 nul til sommer ved en TT opsigelse. Risikoen afdækkes med en betaling nu på 5 mio.
Jo, men er det scenariet, så er det jo ikke en helt fyldestgørende opgørelse over omkostningerne. Søren P ser der enormt underlig ud i sådan en manøvre, og TT, ja, hans sindstilstand er der andre, som hører rygter om. Hvorfor har bestyrelsen ikke bare med det samme sagt: TT er ikke til salg, punktum?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Maglau » 23. jan 2022, 21:19

Funky skrev:
23. jan 2022, 21:10
Maglau skrev:
23. jan 2022, 21:04
Funky skrev:
23. jan 2022, 20:35
Det lyder jo helt crazy uprofessionelt, at en bestyrelse på den måde overruler og kuldsejler et forhandlingsforløb.
Jeg tror Søren Pedersen som sportsdirektør kender markedet of priserne og derfor har ham sat en pris efter det, lidt i samme tråd som AaB fik for Marty.
Bestyrelsen derimod kører den sædvanlige risiko contra gevinst analyse.
De har set følgende
1. Leicester kampen kæmpe gevinst ved at gå videre
2 .gevinst ved fastholde top 6 og Europa mulighed i næste sæson
3. Risiko ved ikke at nå top 6.
De tre faktorer mener de at TT er afgørende for at de kommer igennem.
Derfor er de villige til at gamble med ca 2,5 mio her og nu og 0 nul til sommer ved en TT opsigelse. Risikoen afdækkes med en betaling nu på 5 mio.
Jo, men er det scenariet, så er det jo ikke en helt fyldestgørende opgørelse over omkostningerne. Søren P ser der enormt underlig ud i sådan en manøvre, og TT, ja, hans sindstilstand er der andre, som hører rygter om. Hvorfor har bestyrelsen ikke bare med det samme sagt: TT er ikke til salg, punktum?
Umiddelbart kan det kun skyldes at der måske er uklarheder mellem direktion og bestyrelse hvor den slags personalesager skal endeligt besluttes.
Bestyrelser tænker og handler generelt meget firkantet og rationel - det med følelser/ fornemmelser og få TT tilbage på sporet er ikke deres opgave men………sportsdirektørens.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Funky » 23. jan 2022, 21:24

Maglau skrev:
23. jan 2022, 21:19
Funky skrev:
23. jan 2022, 21:10
Maglau skrev:
23. jan 2022, 21:04
Funky skrev:
23. jan 2022, 20:35
Det lyder jo helt crazy uprofessionelt, at en bestyrelse på den måde overruler og kuldsejler et forhandlingsforløb.
Jeg tror Søren Pedersen som sportsdirektør kender markedet of priserne og derfor har ham sat en pris efter det, lidt i samme tråd som AaB fik for Marty.
Bestyrelsen derimod kører den sædvanlige risiko contra gevinst analyse.
De har set følgende
1. Leicester kampen kæmpe gevinst ved at gå videre
2 .gevinst ved fastholde top 6 og Europa mulighed i næste sæson
3. Risiko ved ikke at nå top 6.
De tre faktorer mener de at TT er afgørende for at de kommer igennem.
Derfor er de villige til at gamble med ca 2,5 mio her og nu og 0 nul til sommer ved en TT opsigelse. Risikoen afdækkes med en betaling nu på 5 mio.
Jo, men er det scenariet, så er det jo ikke en helt fyldestgørende opgørelse over omkostningerne. Søren P ser der enormt underlig ud i sådan en manøvre, og TT, ja, hans sindstilstand er der andre, som hører rygter om. Hvorfor har bestyrelsen ikke bare med det samme sagt: TT er ikke til salg, punktum?
Umiddelbart kan det kun skyldes at der måske er uklarheder mellem direktion og bestyrelse hvor den slags personalesager skal endeligt besluttes.
Bestyrelser tænker og handler generelt meget firkantet og rationel - det med følelser/ fornemmelser og få TT tilbage på sporet er ikke deres opgave men………sportsdirektørens.
Så er vi tilbage ved det mindre end professionelle indtryk, Randers efterlader...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af jonas386 » 24. jan 2022, 12:24

Sandsynligheden for at vi lander en ny træner inden transfervinuduets lukning virker efterhånden lille.. Fed optakt til forårssæsonen
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af FlæskeFrank » 24. jan 2022, 12:26

jonas386 skrev:
24. jan 2022, 12:24
Sandsynligheden for at vi lander en ny træner inden transfervinuduets lukning virker efterhånden lille.. Fed optakt til forårssæsonen
Ikke at det er optimal, men modsat de andre år, så er der jo faktisk lang tid fra vinduets lukning til første kamp. Vi spiller først kamp den 20. februar, så nye spillere og trænere vil faktisk kunne have lidt tid til at vænne sig til klubben.

Samuelsen havde sidste år vel en uge i klubben inden første kamp.
- FlæskeFrank

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Forza » 24. jan 2022, 13:02

FlæskeFrank skrev:
24. jan 2022, 12:26
jonas386 skrev:
24. jan 2022, 12:24
Sandsynligheden for at vi lander en ny træner inden transfervinuduets lukning virker efterhånden lille.. Fed optakt til forårssæsonen
Ikke at det er optimal, men modsat de andre år, så er der jo faktisk lang tid fra vinduets lukning til første kamp. Vi spiller først kamp den 20. februar, så nye spillere og trænere vil faktisk kunne have lidt tid til at vænne sig til klubben.

Samuelsen havde sidste år vel en uge i klubben inden første kamp.
Ja, når det endelig skal være er det trods alt heldigt nok der er mere tid at løbe på denne vinter.

Men absolut ikke en ideel situation.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af jonas386 » 24. jan 2022, 13:13

FlæskeFrank skrev:
24. jan 2022, 12:26
jonas386 skrev:
24. jan 2022, 12:24
Sandsynligheden for at vi lander en ny træner inden transfervinuduets lukning virker efterhånden lille.. Fed optakt til forårssæsonen
Ikke at det er optimal, men modsat de andre år, så er der jo faktisk lang tid fra vinduets lukning til første kamp. Vi spiller først kamp den 20. februar, så nye spillere og trænere vil faktisk kunne have lidt tid til at vænne sig til klubben.

Samuelsen havde sidste år vel en uge i klubben inden første kamp.
Plejer suppen ikke at starte i slut-februar? ¨
Problemet er også, at vi ikke rigtigt kan foretage markante transfers, fordi man ikke ved om den næste træner spiller med en eller to angribere, to eller tre på midten, eller med to eller tre spillere i bagkæden.
Kan ikke huske at have været så negativ over udviklingen i klubben tidligere, selvom der har været flere sæsoner der burde kandidere kraftigt
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5173
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af R Rosenberg » 24. jan 2022, 13:27

jonas386 skrev:
24. jan 2022, 13:13
FlæskeFrank skrev:
24. jan 2022, 12:26
jonas386 skrev:
24. jan 2022, 12:24
Sandsynligheden for at vi lander en ny træner inden transfervinuduets lukning virker efterhånden lille.. Fed optakt til forårssæsonen
Ikke at det er optimal, men modsat de andre år, så er der jo faktisk lang tid fra vinduets lukning til første kamp. Vi spiller først kamp den 20. februar, så nye spillere og trænere vil faktisk kunne have lidt tid til at vænne sig til klubben.

Samuelsen havde sidste år vel en uge i klubben inden første kamp.
Plejer suppen ikke at starte i slut-februar? ¨
Problemet er også, at vi ikke rigtigt kan foretage markante transfers, fordi man ikke ved om den næste træner spiller med en eller to angribere, to eller tre på midten, eller med to eller tre spillere i bagkæden.
Kan ikke huske at have været så negativ over udviklingen i klubben tidligere, selvom der har været flere sæsoner der burde kandidere kraftigt
Det er sjovt, jeg er egentlig mere fuld af forventning end bitter. Bitter har jeg dog været mange gange de seneste 7-8 år, hvor der sæson efter sæson var nul fremgang.

Måske en ret stor udskiftning/genopbygning og en ny træner er, hvad AaB trænger til.
Ædruelighedens stemme

[Rosengren]
Drenge
Drenge
Indlæg: 37
Tilmeldt: 10. jul 2021, 10:34

Re: Ny træner og sportdirektør?

Indlæg af [Rosengren] » 24. jan 2022, 16:36

Flere og flere skriver på twitter at Lars Friis er en done deal..

Låst