R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2022, 09:08
baresi skrev: ↑23. jul 2022, 09:06
TWITTER - MIKKEL B OTTESEN
han er da ikke i tvivl om IAO
Haha, jeg så den også lige før. Man må da sige, om ikke andet, at han så er en figur, der deler vandene. Men det er også meget biased.
Og så undrer det mig generelt meget, at når folk er kritiske over for Inge og giver ham skyld for dit, dat, den globale opvarmning, pesten i middelalderen, etc, at de ikke retter skytset andet sted ellers.
Inge er mellemleder. Han har reelt ikke mulighed for "at ødelægge klubben" og hvad jeg ellers læser af pjat. Alt, hvad han gør, er enten sanktioneret oppefra eller sker med velsignelse oppefra. Dvs Bælum, hans chef, og/eller bestyrelsen. Den tredje mulighed er, at Bælum og bestyrelsen ikke har nogen som helst idé om, hvad der foregår - men det er om noget endnu mere kritisabelt så.
men kan i hvert tilfælde sige at hvis han "får" lov til det så hænger den på Bælum og bestyrelsen. Personligt synes jeg der er ting i det Mikkel B siger som jeg køber ind på.
Der har været et for vildt flow af spillere - altså dårlige spillere, og vi får hentet noget makværk engang imellem.
At Mikkel B, så allerede har dømt Posavec ude, den kan jeg ikke forstå.
at man har fjernet kulturbærende folk, og skubbet de unge nordjyske talenter ud synes jeg er fint. man skal være der pga kompetencer.
Kina og Okore - jeg er fløjtende ligeglad. FInt nok med mg. AaB skal sælge - længere er den ik.
man skal opføre sig ordentligt enig, men jeg ved ikke om man ikke gør det
økonomien og de manglende salg - enig, og jeg tror der er lidt om en salgsmæssig arrogance - TROR JEG - jeg ved det ik, men den køber jeg ind på.
episoden med E Damborg aner jeg simpelthen ikke hvad er.
MEN jeg hører også at IAO er meget hård i forhandlinger og det er han nok også internt. Men er det ikke det vi tit har råbt og skrevet på.
bevares, så skal der føres ordentligt ledelse hvor ansatte er glade for at møde ind, for det skaber resultater.
Det jeg bare savner mere, det er hvor han har noget af det fra han skriver. Det bliver mere påstande. :-) MEN han er satme sur og det er da helt okay.