Det er jo løgn. Selvfølgelig kritiserer du Pallesen, Høgh (AaB's ringeste spiller nogensinde ifølge dig), Hagelskjær, MC, Børsting mv.R Rosenberg skrev: ↑24. jul 2022, 12:261. NejPatmand skrev: ↑24. jul 2022, 12:11Anti-pati - lader til at være dit nye foretrukne ord herinde.R Rosenberg skrev: ↑24. jul 2022, 11:32Forskellen på dig og det brede flertal er, at de andre godt kan finde ud af at adskille tro og fakta. Alle dine rants kommer fra én eneste dagsorden: Anti-pati mod Inge.raekkeettre skrev: ↑24. jul 2022, 11:24Du ved godt at alt her inde er tro ikke? Med mindre man hedder Oscar....Forstår ikke når folk snakker dig imod at du som den eneste herinde mener at alt skal være facts før man må ydre en holdning. Det må være lidt små kedeligt at høre på alle de uvidende mennesker her inde, som ikke ved noget med 100% sikkerhed. Jeg skriver netop hele tiden, jeg tror - det er min holdning, det er min mening for ikke at påtvinge mine argumenter som fakta.R Rosenberg skrev: ↑24. jul 2022, 11:13Bælum er Inges chef. Punktum.raekkeettre skrev: ↑24. jul 2022, 10:58
Tror bestemt ikke Bælum har ansat Inge, han er måske kommet med kandidater til bestyrelsen, men er næsten sikker på det er bestyrelsen der har ansat og peget på ham. Så jov, inden nogen når at fatte hvad der foregår og den langsigtet virkning det han laver har, tror jeg bestemt det kan have ødelæggende virkning på klubben. Og her snakker jeg ikke transfers, for der er han kun marginal dårligere end Gaarde.
De sidste 2 år har været rent panik fra hans side, hele vejen rundt. Men har dog holdt inde med min voldsomme kritik af manden i det her vindue for synes ENDELIG han er ved at finde noget, der efter min mening giver en langsigtet værdi for AaB. Men tror bestemt ind ad til, han har en ødelæggende ledelsesstil. Men det ved jeg ikke, andet end hvad man har hørt og den karrusel der foregår der ude.
Og du tror og tror og tror som altid. Det er søndag, kirken er åben for tro.
Så du tror Bestyrelsen ikke har haft noget med Inges ansættelse at gøre? Men lad os antage de ikke har - som du siger. Så skal Bælum dælme også ud for ikke at reagere på katastrofen meget tidligere...
Det er fint at være kritisk, det er fint at have holdninger, det er fint at mene og tro det ene og det andet, hvis man ikke løfter det op til sandheder og løftestang for ens dagsorden.
Det er skide ligemeget, hvem der har ansat Inge. Kernen er, at Bælum er hans chef (modsat med Gaarde). Ergo er hans ageren, hans handlinger, hans dit og dat Bælums ansvar at holde snor i. Mener Bælum og hans bosser, at Inge er ved at ødelægge AaB, så ryger han ud. Mener de, at han gør det fint, så bliver han. Så er den sådan set ikke så meget længere, uanset hvor stramt man skruer sølvpapirshatten ned over krydderen.
Du har ellers brugt en del kræfter på at forklare, oftest på en nedladende facon, at dine hundredevis af udfald mod Pallesen netop ikke bunder i anti-pati. Syntes du ikke selv det virker komisk?
Og drister jeg mig til at skrive et indlæg om Kasper Kusk - ja så er det også anti-pati. Jeg så i øvrigt desværre aldrig dit svar på netop dette før det var slettet, kun notifikationen, men sikke et selvmål.
Hvis jeg skal forstå din argumentation, så mener du ofte at det folk kritiserer Inge for skal sendes længere op i systemet til ledelsen/bestyrelsen. Kunne du så ikke i stedet for konstant, som i hundredevis af indlæg, perspektivere din kritik af Pallesen? Altså hvem er ansvarlig for at han er førstevalget?
Og så et godt råd: brug nu lidt af sommeren på andet end debatside.dk
2. Ét? Og indlæg har jeg ikke slettet.
3. Inge/træneren - som skrevet ofte. Jeg kritiserer aldrig Pallesen.
4. Dine råd har jeg ikke brug for.
Så har juntaen slettet dit indlæg. Der er nok ikke gået noget tabt som jeg ikke kan læse i de andre 30 daglige skriv.
Og jo - du har brug for mit råd. Mine børn får også at vide når de har opbrugt deres skærmtid. Det er ikke sundt og det er fakta.