Kamp evaluering
Kamp evaluering
Synes det ku være meget sjovt og ha denne tråd så bliver transfer tråden måske lidt “renere “
Så har v en tråd og diskutere dagens præstationer
Re: Kamp evaluering
Hvad med kamtrådende?Mr Gold skrev:Synes det ku være meget sjovt og ha denne tråd så bliver transfer tråden måske lidt “renere “
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Synes bare det nemt ender i transfer tråden altid.
Tænkte bare det ku være en ide til at snakke om dagens kamp fra gang til gang
Fed idé. Det passer godt til de mere overordnede debatter om holdets form og retning.
Jamen er det ikke netop det vi gør i kamptrådene?
Enig i transfertråden alt for ofte ender i debatter omkring klubbens form, retning, økonomi osv. så fint nok med en tråd til at snakke om situationen fra uge til uge uden det behøver have relation til den enkelte kamp. Måske den ikke skulle hede kamp evaluering for det gør vi jo i kamptrådene. Men noget som “løbende sæsonevaluering”, “klubstatus”, “formkurve” eller hvad ved jeg
-
- Allstar
"Jeg brækker mig over alt i AaB eller påstås at være en del af klappepølsesegmentet, der er tilfreds med en 10. plads"-tråden, er et mere mundret navn.Alexis skrev: ↑8. aug 2022, 16:04Enig i transfertråden alt for ofte ender i debatter omkring klubbens form, retning, økonomi osv. så fint nok med en tråd til at snakke om situationen fra uge til uge uden det behøver have relation til den enkelte kamp. Måske den ikke skulle hede kamp evaluering for det gør vi jo i kamptrådene. Men noget som “løbende sæsonevaluering”, “klubstatus”, “formkurve” eller hvad ved jeg
Ædruelighedens stemme