Det viser da alt om at man er bange for nedrykning og trykker på panik knappen.Mr Gold skrev: ↑15. sep 2022, 12:53Fuldstændig enig - INTET TILGIVET.baresi skrev: ↑15. sep 2022, 09:19intet er tilgivet - fedt med hamren - men det her er så uproffesionelt som noget kan være. de er skingrende skøreDGK skrev: ↑15. sep 2022, 09:16HAMRÈN!!
https://aabsport.dk/nyheder/2022/septem ... ger-i-AaB/
Alt er tilgivet!
KLUBBEN SEJLER RUNDT!!
fuck jeg har ondt af Friis, det er bare ik okay!!
Man burde nok juble over Hamrén, det kan jeg bare ik lige nu!!
Men ingen tvivl om at de har valgt en en træner der sætter STORE krav til Inge og bestyrelsen. Ham løber de ik om hjørner med.
Han kan nok også på sigt have en vis indflydelse på spillere der gerne vil spille under ham.
Men lige nu er det satme synd for Friis og pinligt at være AaB fan!!
Bevares - pointene har været elendige - men der var noget på vej - en spillertrup der var bedre sammensat - et system der så bedre og bedre ud - og så sælger man ross, mangler stadig en angriber og og og og.
MEN hamren - der nægter jeg at tro på at nogle får indflydelse på hvem der spiller på holdet.
Jeg er bare spændt på hvor mange ændringer truppen NU skal igennem - er der IGEN ny formation eller?
Og vi Hyper Hamren - men er det ikke mest pga. fordums styrke. Han var da også ledig da vi hentede lars friis - men der blev han ikke hentet.
BOTTOMLINE er at jeg får kvalme over den bestyrelse - og fristrups udtalelser er jo helt børnehave agtige.