Det er fandme vildt - jeg ser det fuldstændig anderledes. Jeg ser en mand der har forført alle indtil det hele blev for meget, og den forførende snak ikke kunne dække over ALLE de fejlskud den mand har lavet, fra organisatoriske forhold, til spillere ind og ud, lejeforhold, forket trupsammensætning, til måder at forhandle på, agenter, til hvordan man udtalte sig i pressen og HVAD man udtalte sig om, 5 årige kontrakt til et talent for så 6 måneder efter at rive den over, Kusk skulle ikke spille og på tribunen med ham, til at han skulle spille...jeg kunne blive ved og ved og ved. Og synes jeg i næsten 2 år har råbt for døve øre - hvor alle synes at elske hans måde at tale AaB op på, og slet ikke så bagved det hele. Så jeg synes alt den kritik den mand skulle have haft, som var udeblevet, bliver taget op nu - og ja så ser det bombastisk ud, det giver jeg dig ret i - men der har altså også været en KÆMPE bunke af lorte beslutninger, der nu bliver taget hul på. Og det bliver meget værre med tiden...gravballe skrev: ↑22. sep 2022, 09:59Måske.. Men jeg syntes mange har været for meget efter ham. Han blev ansat under nogle forudsætninger om der skulle invisteres og bygges op i AaB.. og nærmest et halvt år efter han er ansat, bliver det hele hevet væk under ham, og han skal skaffe top 6 og europa for små penge..raekkeettre skrev: ↑22. sep 2022, 09:08Men er det ikke bare endnu en grund til at IAO skulle ud af vagten? Nu når vi er i den her tråd Jeg ser det bare som en ting ud af virkelig mange, hvor IAO har skudt helt forbi.gravballe skrev: ↑21. sep 2022, 21:27Har forsøgt at forklar folk her inde at økonomien i AaB er skudt helt i stykker men få har gidet lytteMunken83 skrev: ↑21. sep 2022, 21:11
Økonomisk er vi langt ude og skide og det er derfor de pludselig fyrer idag og samtidig offentliggør at der er en henvendelse fra en investor.
Nyt citat
"Inge André Olsen forsøgte efter fyringen af Lars Friis at få bestyrelsens accept af, at der var behov for at styrke det sportslige fremfor benhårdt at gå efter det budgetterede salgsmål på 30 mio. kr.
Den slags kan i bestyrelsessprog kaldes en ’tillidserklæring.’
I dag er Inge André Olsen ikke længere i AaB."
som sagt.. vent og se.. der er mere lort på vej.. Men man her inde har fra dag et nærmest været urimeligt meget efter Inge, og der gik heller ikke længe før den danske sports presse var efter Marti og Inge.. Nærmest fra dag et gjorde den danske sportspresse grin med Martis tørklæde.. Dennis klap hatten fra viasat, brugt 90 minuter på at snakke om hvor dårligt Marti og Inge var, og hvor dårlig AaB var.. KONSTANT.. sad og opfandt sine egne små røverhistoorier.. og når Jester Thygesen så fik nok og rettede på ham blev det bare en "nå ja.. tøhø..."
Inge har ikke brændt en masse penge af på lån at spillere, de kostede kun en del af deres løn.. Men alle får det til at lyde som om grunden til økonomien i AaB sejere er fordi AaB har brændt det hele af på Nakada osv.. Det er pinligt at være vidre til sådan et karakter mord.. Endelig havbde vi en mand der turde tale AaB op. og man ikke konstant skulle stå og høre på en snakke om hvor glade vi skal være bare for at være med i superligaen... og nærmest undskyldende for at være til.. endelig villle noget og så fejler bestyrelsen så groft... Jeg håber virkelig der er noget genialt på vej, men Ansættelsen af Erik er panik... Ideen om inge røg fordi man snakker med en investor køber jeg ikke.. for så langt er man slet ikke i den snak endnu.
Jeg er så skuffet på den måde AaB har smidt alt væk på siden 2014 (eller faktisk 2008) eller det starter vel efter mesterskabet i 1998 hvvor man glipper cl pga en linievogter var blind, og man så går i panik og sadler totalt om... Man har tilladt alle klubber i at gå forbi AaB.. hell man kunne starte en klub på en mark, og på 20 år passere AaB i alt...
man forstår da godt hvorfor folk snart hellere vil ud og se nogle kaste med bold i gigantium...
Men Bestyrrelsen står for nu, for de har slet slet ikke handlet ordenligt, til tiden, med god tro - de er strategisk malplaceret - og nu høre jeg Mads Vejby har en stor stemme i bestyrelsen, og så giver alt mening, for den mand er alt det som er foregået i AaB de sidste 2 år, nemlig moralsk og strategisk på en anden planet. Men en fantastisk marketingsmand - men det er dælme også det. Så hvis ikke bestyrelsen ryger på det her, så forstår jeg ingen ting - ligesom jeg ikke forstod at Inge ikke blive sat af posten for et år siden.