Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 30.10.2022
Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 30.10.2022
Lucas forstår jeg, Sousa not so much. Efterårets klart bedste offensivspiller for os.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Helt enig, med mindre han døjer med et eller andet så er det helt sort at starte med Prip før Sousa.Funky skrev:Lucas forstår jeg, Sousa not so much. Efterårets klart bedste offensivspiller for os.
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Okay, hvis det her kom fra en uerfaren træner, så ville alt skrige panik..
Jeg savner Sousa, og holder mig kritisk overfor at spille tre midterforsvarer.. Når vi reelt kun har tre midterforsvarer..
Men Pallesen er røget på bænken, så det er nok til at gøre mig glad..
Jeg savner Sousa, og holder mig kritisk overfor at spille tre midterforsvarer.. Når vi reelt kun har tre midterforsvarer..
-
- Allstar
Prip har åbenbart flere liv end en halvtyk siameser…Dalbjerg skrev: ↑30. okt 2022, 17:08Okay, hvis det her kom fra en uerfaren træner, så ville alt skrige panik..
Hvis ikke det er fordi, at Sousa er skadet, så satser Hamrén godt nok sit gode navn og rygte ved at køre med Prip frem for Sousa. Men måske hænger det sammen med, at man regner med at blive presset i bund og ser Prip bedre i kontrafasen. Jeg er dog personligt uenig.Stegosaurus skrev: ↑30. okt 2022, 17:09Prip har åbenbart flere liv end en halvtyk siameser…Dalbjerg skrev: ↑30. okt 2022, 17:08Okay, hvis det her kom fra en uerfaren træner, så ville alt skrige panik..
Fossums startplads må hænge sammen med, at man skal have ham solgt for enhver pris.
Så er posen satan edeme rystet.
Det er også min go-to forklaring. Han har spillet mange minutter, og skal måske holdes så frisk så mulig til de sidste kampe.
-
- Landshold
Ingen sousa.
Ny taktik.
Panik??
Ny taktik.
Panik??
-
- Allstar
Smukke Erik er blevet vanvittig. Vores bedste spiller i efteråret på bænken til fordel for spillerEN, der er indbegrebet af holdets nuværende forfatning og mentalitet.
Det harmonerer satme dårligt med ATTITYD.
Ædruelighedens stemme
-
- Allstar
- Favoritspiller: Johansson
-
- Allstar
- Favoritspiller: Johansson
Spændende fravalg af Sousa men jeg tænker at det giver god mening, Sousa har set lidt svag ud i de seneste kampe hvorfor det giver god mening med en tur på bænken. Det er slet ikke utænkeligt at Prip spiller en god kamp hvis han får lov at spille på højrekantenR Rosenberg skrev: ↑30. okt 2022, 17:20Smukke Erik er blevet vanvittig. Vores bedste spiller i efteråret på bænken til fordel for spillerEN, der er indbegrebet af holdets nuværende forfatning og mentalitet.
Har der været interview med Hamrén om startopstillingen?
- KME
- Superliga
- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
Der er snart gået 1/2 time af optakten og der tales kun om Brøndby og amerikanske dollars....
AaB fan since 1991
Fed optakt..
Mit ønske om fossum på bænken opfyldes først når kontrakten udløber.
HVEM af de 4 på midten skal hjælpe de 3 forreste ?
Ludewig - nej
Pedro - nej
Fossum - nej
Poulsen - lidt
Det blir igen offensiven der skal klare sig selv.
Og nu med sousa og lucas ude.
Stinker langt væk af nedrykning men har det gjort i lang tid.
HVEM af de 4 på midten skal hjælpe de 3 forreste ?
Ludewig - nej
Pedro - nej
Fossum - nej
Poulsen - lidt
Det blir igen offensiven der skal klare sig selv.
Og nu med sousa og lucas ude.
Stinker langt væk af nedrykning men har det gjort i lang tid.
-
- Allstar
Skal jeg berolige mig selv lidt, kan jeg bilde mig ind, at det er for at have noget at skyde med fra bænken. Men. Prip. !!!R Rosenberg skrev: ↑30. okt 2022, 17:20Smukke Erik er blevet vanvittig. Vores bedste spiller i efteråret på bænken til fordel for spillerEN, der er indbegrebet af holdets nuværende forfatning og mentalitet.
Eftersom der ikke er noget pænt at sige om AaB er det vel nærmest nådigt.
-
- Allstar
Det glade vanvid.Stegosaurus skrev: ↑30. okt 2022, 17:27Skal jeg berolige mig selv lidt, kan jeg bilde mig ind, at det er for at have noget at skyde med fra bænken. Men. Prip. !!!R Rosenberg skrev: ↑30. okt 2022, 17:20Smukke Erik er blevet vanvittig. Vores bedste spiller i efteråret på bænken til fordel for spillerEN, der er indbegrebet af holdets nuværende forfatning og mentalitet.
Ædruelighedens stemme
-
- Allstar
Jo, det er ret utænkeligt, for det har han fået adskillige muligheder for at bevise i tidligere kampe. Hvor han igen, igen er dumpet med et brag pga sin svage ånd og mentalitet.Aalborg frederikshavner skrev: ↑30. okt 2022, 17:23Spændende fravalg af Sousa men jeg tænker at det giver god mening, Sousa har set lidt svag ud i de seneste kampe hvorfor det giver god mening med en tur på bænken. Det er slet ikke utænkeligt at Prip spiller en god kamp hvis han får lov at spille på højrekantenR Rosenberg skrev: ↑30. okt 2022, 17:20Smukke Erik er blevet vanvittig. Vores bedste spiller i efteråret på bænken til fordel for spillerEN, der er indbegrebet af holdets nuværende forfatning og mentalitet.
Ædruelighedens stemme
Det ringeste fremmøde i vores afsnit i Brøndby i mange år.
Og ingen stemning her 30 min før kampen.
I hele krisen har opbakningen været på plads - efter de sidste kampe virker nu selv det til at være tabt.
Og ingen stemning her 30 min før kampen.
I hele krisen har opbakningen været på plads - efter de sidste kampe virker nu selv det til at være tabt.