Har hørt hende Katja udtale sig i podcasts for år tilbage og uden jeg kan huske ordret, hvad hun sagde efterlod hun i hvert fald et indtryk af en der har indsigt i fodboldbranchen og hun har jo også haft en del job i branchen.R Rosenberg skrev: ↑4. nov 2022, 13:23Det tvivler jeg ikke på. Og jeg har sådan set aldrig betvivlet, at hun sikkert er et glimrende bestyrelsesmedlem.Sauer skrev: ↑4. nov 2022, 12:24Katja har været bestyrelsesformand i en mindre virksomhed, jeg arbejdede i. Hun har særligt arbejdet med marketing, sponsorater og andet i den dur for en række større virksomheder, men er i de senere år mere gået over til at være professionelt bestyrelsesmedlem. Har indtryk af, at hun har et godt navn i fodbold- og kulturbranchen. Men har ikke større kendskab til hendes kvalifikationer end, at hun bliver ved med at lande jobs, som helt sikkert tiltrækker mange ansøgere.R Rosenberg skrev: ↑2. nov 2022, 11:26Næ, det må folk da selv om.
Men jeg tænker bare naivt, at hvis man postulerer noget på et såkaldt debatforum, så har man også interesse i (og balls til) at redegøre for sine postulater. Eller blot sætte lidt ord på. Men ja, naivt - det medgiver jeg 100%.
Jeg var såmænd bare nysgerrig på, hvilke kvalifikationer, brugeren mente, at damen har, siden postulaterne røg på bordet. Og det handler såmænd ikke om at stå til regnskab, det er blot god (gammeldags nok) debatskik.
Og jeg har i øvrigt aldrig diskvalificeret, at erfaring fra FCK og DBU kunne være et plus. Omvendt, så ville jeg nok, hvis jeg tilhørte en anden klubs fansegment, ikke blive så grøn af misundelse, hvis min klub hev Torben Fristrup ind i bestyrelsen, selvom han har mange års erfaring som bestyrelsesformand for en superligaklub. Pointen er, at jeg var nysgerrig på, hvad der lå mere i det end blot hvervet, da det sandt for dyden ikke er en kvalifikation i sig selv.
Jeg var sådan set bare lidt nysgerrig efter, hvad hun præcist og objektivt kunne tilføre af kompetencer udover sit cv (Torben og Thomas har også flotte cv'er), siden man kunne blive grøn af misundelse eller snakke om stor styrke.
Det var desværre åbenbart blot meget grænseoverskridende at spørge om.
Det må alt andet lige være klasser bedre end Torben der tror at drive fodboldklub er ligesom at sælge eltavler.