Kamptråd: OB - AaB, 10.03.2023

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: OB - AaB, 10.03.2023

Indlæg af R Rosenberg » 11. mar 2023, 23:02

baresi skrev:
11. mar 2023, 22:08
R Rosenberg skrev:
11. mar 2023, 19:47
FIDEL skrev:
11. mar 2023, 19:34
Salle17 skrev:
11. mar 2023, 16:54
Jeg må indrømme, at jeg slet ikke tror på, at vi overlever. Ikke fordi Horsens vil få mange flere point, for det tror jeg ikke på - de er simpelthen så jammerlige - men mere fordi jeg slet ikke tror på holdet. Truppen ser godt ud på papiret, men hold da op, hvor er der flere, der slet ikke har præsteret i hvad der ligner et helt år. Derudover har jeg svært ved at se, hvad vi vil med vores spil. Der er ingen idéer, det hele er bare noget kludremor. Desuden er der flere af spillerne, som falder af på det helt grundlæggende. Vi taber samtlige dueller, og vores spillere ser meget tunge ud, især Prip, som kun har et godt venstreben. Hvorfor skal vi tage så mange berøringer på bolden? Hvorfor kan vi ikke spille bolden videre uden at lege Messi? Jeg får lange løg af at se os spille. Jeg synes, det er så trist, at det er nået hertil, især med tanke på den gode udvikling på lægterne. Jeg har dog en stærk tro på, at der bliver ryddet op med forhåbentlig dygtigere folk på nøglepositioner i klubben. Bælum må helst gerne være fortid i klubben til den tid.
Enig. Jeg har flere gange skrevet, at man bør spille mere simpelt og direkte, istedet for at prøve at kontrollere kampene med bolden. Spillerne har jo hverken selvtillid eller mod til at skabe resultater på den måde. Igår skulle man have grebet det mere pragmatisk an. Det kniber med skarpheden i begge felter, og det ligner ikke et Hamren-hold at have problemer med det.
Jeg synes Helenius og Ramkilde bør spille sammen på toppen, da det giver muligheder i boksen og den sidste 1/3 af banen.
Yderligere så er vores 2 stoppere ret langsomme, hvilket giver huller i bagrummene.
Skuffer vi m8d Randers, så ryger Hamren vel...
Drop det der moderne 3-foran-pis og giv den gas med en 4-4-2. Opstillingen, der vinder mesterskaber, olympiader, verdensmesterskaber, Europa Cup-titler.

Bittert, at Bakiz er skadet, for ellers:

Theo
Ludewig-Thelander-Kramer-Ahlmann
Sousa-Vor Dreng-Ferreira-Bakiz
Rammeren-Helenius.

Og så ikke mere pis.
Men er det netop ikke at ændre stil 4-4-2 med 2 angribere - det er jo præcist det jeg siger - han er nødt til at ændre stil - prøve at forme holdet tip der hvor det er bedst. Og mu bruger du selv udtrykket “ik så meget ois” men seriøst - hvor meget pis skal man blive ved med at se og høre på ift. kontinuitet.
Hamréns point snit er da helt elendigt og intet tyder på det ændres
Han får intet ud af det hold - og han kan da om nogen holdes ansvarlig for at holdet ikke performer
Det mener jeg faktisk ikke, at han kan i særlig høj grad. Eller jo, det kan trænere vel altid.

Summa summarum er bare, at ingen har kunnet få dette hold til at performe, siden Kent skred og Lynge gik på pension.
Ædruelighedens stemme

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Kamptråd: OB - AaB, 10.03.2023

Indlæg af Dennis Nielsen » 12. mar 2023, 08:39

Det mest slidte ord i fodbold - kontinuitet.

Det er lort det her - Vi skal sguda ikke have kontinuitet af lort, lort og mere lort!

Vi har ikke tid til en proces, vi kan ikke afvente kontinuitet. Vi skal have fundet noget der virker NU. Vi har intet at miste, ved at prøve 343 eller 442 i en kamp.

Brugeravatar
MarkyMark
Junior
Junior
Indlæg: 67
Tilmeldt: 8. nov 2022, 14:11
Favoritspiller: Munken
Geografisk sted: Kastetvej

Re: Kamptråd: OB - AaB, 10.03.2023

Indlæg af MarkyMark » 12. mar 2023, 08:50

R Rosenberg skrev:
11. mar 2023, 23:02

Det mener jeg faktisk ikke, at han kan i særlig høj grad. Eller jo, det kan trænere vel altid.

Summa summarum er bare, at ingen har kunnet få dette hold til at performe, siden Kent skred og Lynge gik på pension.
Alle trænere vi har haft har dog formået at performe med et højere pointsnit en Hamrén har.

Kan man se et scenarie hvor klubben trykker på aftrækkeren i desperation hvis vi efter grundspillet har 7 point op til Horsens? Det er nok ikke så usandsynligt som nogle vil gøre det til. Har vi derimod 10 point op så er løbet naturligvis kørt, og man kører Hamréns kontrakt ud. Hans status i klubben til trods, så er det vi har leveret, primært pointmæssigt, under ham ukristeligt dårligt, og det er svært at se en 10-kamps vikar gøre det dårligere, specielt hvis man som klub vil forfølge det mikroskopiske håb der er for overlevelse 100%.

Jeg hader at vi er nået hertil at vi skal sidde og diskutere Hamréns jobsikkerhed. Han skulle aldrig være bragt i en situation hvor han skulle overveje at tage et vikarjob i en, på alle niveauer, dysfunktionel klub hvor han ikke ville kunne andet end at fejle.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: OB - AaB, 10.03.2023

Indlæg af R Rosenberg » 12. mar 2023, 09:00

MarkyMark skrev:
12. mar 2023, 08:50
R Rosenberg skrev:
11. mar 2023, 23:02

Det mener jeg faktisk ikke, at han kan i særlig høj grad. Eller jo, det kan trænere vel altid.

Summa summarum er bare, at ingen har kunnet få dette hold til at performe, siden Kent skred og Lynge gik på pension.
Alle trænere vi har haft har dog formået at performe med et højere pointsnit en Hamrén har.

Kan man se et scenarie hvor klubben trykker på aftrækkeren i desperation hvis vi efter grundspillet har 7 point op til Horsens? Det er nok ikke så usandsynligt som nogle vil gøre det til. Har vi derimod 10 point op så er løbet naturligvis kørt, og man kører Hamréns kontrakt ud. Hans status i klubben til trods, så er det vi har leveret, primært pointmæssigt, under ham ukristeligt dårligt, og det er svært at se en 10-kamps vikar gøre det dårligere, specielt hvis man som klub vil forfølge det mikroskopiske håb der er for overlevelse 100%.

Jeg hader at vi er nået hertil at vi skal sidde og diskutere Hamréns jobsikkerhed. Han skulle aldrig være bragt i en situation hvor han skulle overveje at tage et vikarjob i en, på alle niveauer, dysfunktionel klub hvor han ikke ville kunne andet end at fejle.
Det er sandt. Men ingen af dem har heller overtaget et hold i så elendig en forfatning.

Nej, det skulle han ikke. Og som jeg har skrevet før, så tvivler jeg også stærkt på, at han havde gjort det, hvis han havde kendt til AaB's ynkelighed på alle niveauer. Jeg forestiller mig, at det hele har været noget værre, end han havde forventet.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 777
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Kamptråd: OB - AaB, 10.03.2023

Indlæg af bedstefar » 12. mar 2023, 09:28

Hey hey hey!! Forhåbentlig en sikker fck sejr senere, vi tager 3 point mod Randers søndag og lyngby driller Horsens. Ja, det ser skidt ud, men der er altså stadig en masse point at spille om endnu og Horsens er i en større spillemæssig krise end vi er. Jeg tror stadig på det, vi går indtil slutspillet med kun 4-5 point op til Horsens. Det kan vi forhelvede da godt hente :aabfan:

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2598
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd: OB - AaB, 10.03.2023

Indlæg af baresi » 12. mar 2023, 10:11

R Rosenberg skrev:
11. mar 2023, 23:02
baresi skrev:
11. mar 2023, 22:08
R Rosenberg skrev:
11. mar 2023, 19:47
FIDEL skrev:
11. mar 2023, 19:34
Salle17 skrev:
11. mar 2023, 16:54
Jeg må indrømme, at jeg slet ikke tror på, at vi overlever. Ikke fordi Horsens vil få mange flere point, for det tror jeg ikke på - de er simpelthen så jammerlige - men mere fordi jeg slet ikke tror på holdet. Truppen ser godt ud på papiret, men hold da op, hvor er der flere, der slet ikke har præsteret i hvad der ligner et helt år. Derudover har jeg svært ved at se, hvad vi vil med vores spil. Der er ingen idéer, det hele er bare noget kludremor. Desuden er der flere af spillerne, som falder af på det helt grundlæggende. Vi taber samtlige dueller, og vores spillere ser meget tunge ud, især Prip, som kun har et godt venstreben. Hvorfor skal vi tage så mange berøringer på bolden? Hvorfor kan vi ikke spille bolden videre uden at lege Messi? Jeg får lange løg af at se os spille. Jeg synes, det er så trist, at det er nået hertil, især med tanke på den gode udvikling på lægterne. Jeg har dog en stærk tro på, at der bliver ryddet op med forhåbentlig dygtigere folk på nøglepositioner i klubben. Bælum må helst gerne være fortid i klubben til den tid.
Enig. Jeg har flere gange skrevet, at man bør spille mere simpelt og direkte, istedet for at prøve at kontrollere kampene med bolden. Spillerne har jo hverken selvtillid eller mod til at skabe resultater på den måde. Igår skulle man have grebet det mere pragmatisk an. Det kniber med skarpheden i begge felter, og det ligner ikke et Hamren-hold at have problemer med det.
Jeg synes Helenius og Ramkilde bør spille sammen på toppen, da det giver muligheder i boksen og den sidste 1/3 af banen.
Yderligere så er vores 2 stoppere ret langsomme, hvilket giver huller i bagrummene.
Skuffer vi m8d Randers, så ryger Hamren vel...
Drop det der moderne 3-foran-pis og giv den gas med en 4-4-2. Opstillingen, der vinder mesterskaber, olympiader, verdensmesterskaber, Europa Cup-titler.

Bittert, at Bakiz er skadet, for ellers:

Theo
Ludewig-Thelander-Kramer-Ahlmann
Sousa-Vor Dreng-Ferreira-Bakiz
Rammeren-Helenius.

Og så ikke mere pis.
Men er det netop ikke at ændre stil 4-4-2 med 2 angribere - det er jo præcist det jeg siger - han er nødt til at ændre stil - prøve at forme holdet tip der hvor det er bedst. Og mu bruger du selv udtrykket “ik så meget ois” men seriøst - hvor meget pis skal man blive ved med at se og høre på ift. kontinuitet.
Hamréns point snit er da helt elendigt og intet tyder på det ændres
Han får intet ud af det hold - og han kan da om nogen holdes ansvarlig for at holdet ikke performer
Det mener jeg faktisk ikke, at han kan i særlig høj grad. Eller jo, det kan trænere vel altid.

Summa summarum er bare, at ingen har kunnet få dette hold til at performe, siden Kent skred og Lynge gik på pension.
Jeg er sgu enig med dig ift. at ingen har fået holdet til at præstere - ift. vi ligger klart under for at der er hentet totalt forkert ift de trænere der har været - der har ingen sammenhæng været ml. Indkøb salg og trænere - alle vinduer har været skæve.
Men ja han bør feks gå i 4-4-2 - eller prøve lidt andet for hvis der er noget spillere også skal kunne så er det jo at omstille sig lidt.
Det eneste jeg anfægter er Hamréns point snit - det stinker mega - og det kræver handling - enten af ham selv eller Ny
For der er intet at tabe - for vi taber det hele alligevel det viser pointene jo.
Derfor kan han lige så godt prøve noget andet.
Kontinuitet er fint men nu har han satme været her i lang nok tid til at man skal kunne se det i tabellen.
Der skal ske noget andet - formatione spillertyper træner - et eller andet. For sån her rykker vi ned.
Og ærligt - vi kan godt redde os - for vi er på papiret bedre end flere hold - men nu skal det satme også vises på banen.

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1270
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: OB - AaB, 10.03.2023

Indlæg af martinaalborg » 12. mar 2023, 12:42

Jeg er SÅ skuffet!

Så lige kampen igen....

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6092
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: OB - AaB, 10.03.2023

Indlæg af FIDEL » 12. mar 2023, 13:40

martinaalborg skrev:
12. mar 2023, 12:42
Jeg er SÅ skuffet!

Så lige kampen igen....
Er bare opgivende.
Hvordan helvede kan vores anfører være en af vores dårligste spillere hver gang. Vi er et bedre hold uden Lucas. Seriøst, både Friis og Hamren har givet Lucas den længste snor i verdenshistorien, men Lucas præsterer ikke. Han er ikke engang i nærheden af at præstere noget brugbart. Vi skal have dødvægten ud til sommer, dvs. Lucas, Fossum og Prip. De 3 er de største skuffelser i klubben.

Og så mener vores trænerteam åbenbart, at vi skal spille possesion bold på dårlige baner samt under umulige vejrforhold. Komplet håbløst...

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: OB - AaB, 10.03.2023

Indlæg af R Rosenberg » 12. mar 2023, 14:20

FIDEL skrev:
12. mar 2023, 13:40
martinaalborg skrev:
12. mar 2023, 12:42
Jeg er SÅ skuffet!

Så lige kampen igen....
Er bare opgivende.
Hvordan helvede kan vores anfører være en af vores dårligste spillere hver gang. Vi er et bedre hold uden Lucas. Seriøst, både Friis og Hamren har givet Lucas den længste snor i verdenshistorien, men Lucas præsterer ikke. Han er ikke engang i nærheden af at præstere noget brugbart. Vi skal have dødvægten ud til sommer, dvs. Lucas, Fossum og Prip. De 3 er de største skuffelser i klubben.

Og så mener vores trænerteam åbenbart, at vi skal spille possesion bold på dårlige baner samt under umulige vejrforhold. Komplet håbløst...
Det største problem er også, at netop de tre er i toppen af hierarkiet. Og tre, der konstant spiller elendigt og med rygrade som regnorme i toppen af hierarkiet er bare virkelig usundt i AaB's situation.

Hold kæft, jeg savner nogle no-bullshit-typer frem for alle de dengser i denne trup.
Ædruelighedens stemme

Baatnakken
2. div
2. div
Indlæg: 118
Tilmeldt: 14. aug 2022, 16:40
Favoritspiller: Prica

Re: Kamptråd: OB - AaB, 10.03.2023

Indlæg af Baatnakken » 12. mar 2023, 14:55

R Rosenberg skrev:
12. mar 2023, 14:20
FIDEL skrev:
12. mar 2023, 13:40
martinaalborg skrev:
12. mar 2023, 12:42
Jeg er SÅ skuffet!

Så lige kampen igen....
Er bare opgivende.
Hvordan helvede kan vores anfører være en af vores dårligste spillere hver gang. Vi er et bedre hold uden Lucas. Seriøst, både Friis og Hamren har givet Lucas den længste snor i verdenshistorien, men Lucas præsterer ikke. Han er ikke engang i nærheden af at præstere noget brugbart. Vi skal have dødvægten ud til sommer, dvs. Lucas, Fossum og Prip. De 3 er de største skuffelser i klubben.

Og så mener vores trænerteam åbenbart, at vi skal spille possesion bold på dårlige baner samt under umulige vejrforhold. Komplet håbløst...
Det største problem er også, at netop de tre er i toppen af hierarkiet. Og tre, der konstant spiller elendigt og med rygrade som regnorme i toppen af hierarkiet er bare virkelig usundt i AaB's situation.

Hold kæft, jeg savner nogle no-bullshit-typer frem for alle de dengser i denne trup.
Enig, jeg orker nærmest ikke at se flere interviews hvor lucas står med sit slikhår og lægger ansigtet i bekymrede folder, man er selve symbolet på vores nedtur, flå nu for helvede det anførerbind af ham og giv det til T, vi har ikke plads til luksus spillere der er med som blind passager

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: OB - AaB, 10.03.2023

Indlæg af gravballe » 12. mar 2023, 15:16

Baatnakken skrev:
12. mar 2023, 14:55
R Rosenberg skrev:
12. mar 2023, 14:20
FIDEL skrev:
12. mar 2023, 13:40
martinaalborg skrev:
12. mar 2023, 12:42
Jeg er SÅ skuffet!

Så lige kampen igen....
Er bare opgivende.
Hvordan helvede kan vores anfører være en af vores dårligste spillere hver gang. Vi er et bedre hold uden Lucas. Seriøst, både Friis og Hamren har givet Lucas den længste snor i verdenshistorien, men Lucas præsterer ikke. Han er ikke engang i nærheden af at præstere noget brugbart. Vi skal have dødvægten ud til sommer, dvs. Lucas, Fossum og Prip. De 3 er de største skuffelser i klubben.

Og så mener vores trænerteam åbenbart, at vi skal spille possesion bold på dårlige baner samt under umulige vejrforhold. Komplet håbløst...
Det største problem er også, at netop de tre er i toppen af hierarkiet. Og tre, der konstant spiller elendigt og med rygrade som regnorme i toppen af hierarkiet er bare virkelig usundt i AaB's situation.

Hold kæft, jeg savner nogle no-bullshit-typer frem for alle de dengser i denne trup.
Enig, jeg orker nærmest ikke at se flere interviews hvor lucas står med sit slikhår og lægger ansigtet i bekymrede folder, man er selve symbolet på vores nedtur, flå nu for helvede det anførerbind af ham og giv det til T, vi har ikke plads til luksus spillere der er med som blind passager
Men vi træner godt 😂

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1270
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: OB - AaB, 10.03.2023

Indlæg af martinaalborg » 12. mar 2023, 16:53

Satme en god runde vi har gang i :aabfan:

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1632
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kamptråd: OB - AaB, 10.03.2023

Indlæg af Halil » 13. mar 2023, 12:59

Dybt skuffende indsats fra alle involveret minus vor dreng.

Hamren fejler og sætter Oliver Ross ind. Det gik dårligt. Dertil formationer, som ikke skabte noget andet end et kludemål med 15 sekunder til slutfløjt. Æv, hvor er det bare ringe ovenpå en fcm kamp der gav lidt håb.

Indsatsen var jammerlig og krydret med personlige fejl. Ross skal aldrig give dommeren mulighed for at dømme et tyndt straffe. Det er pisse ringe.

ØV!
Uden Synd Ingen Frelse

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6092
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: OB - AaB, 10.03.2023

Indlæg af FIDEL » 13. mar 2023, 13:10

Halil skrev:
13. mar 2023, 12:59
Dybt skuffende indsats fra alle involveret minus vor dreng.

Hamren fejler og sætter Oliver Ross ind. Det gik dårligt. Dertil formationer, som ikke skabte noget andet end et kludemål med 15 sekunder til slutfløjt. Æv, hvor er det bare ringe ovenpå en fcm kamp der gav lidt håb.

Indsatsen var jammerlig og krydret med personlige fejl. Ross skal aldrig give dommeren mulighed for at dømme et tyndt straffe. Det er pisse ringe.

ØV!
Hamrén kan kun bruge de centrale midtbanespillere vi har i truppen, og da Bælum og Co. fejlede ved ikke at hente en erfaren central midt, så er det 100% selvforskyldt med nederlag som dette.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1632
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kamptråd: OB - AaB, 10.03.2023

Indlæg af Halil » 13. mar 2023, 14:56

FIDEL skrev:
13. mar 2023, 13:10
Halil skrev:
13. mar 2023, 12:59
Dybt skuffende indsats fra alle involveret minus vor dreng.

Hamren fejler og sætter Oliver Ross ind. Det gik dårligt. Dertil formationer, som ikke skabte noget andet end et kludemål med 15 sekunder til slutfløjt. Æv, hvor er det bare ringe ovenpå en fcm kamp der gav lidt håb.

Indsatsen var jammerlig og krydret med personlige fejl. Ross skal aldrig give dommeren mulighed for at dømme et tyndt straffe. Det er pisse ringe.

ØV!
Hamrén kan kun bruge de centrale midtbanespillere vi har i truppen, og da Bælum og Co. fejlede ved ikke at hente en erfaren central midt, så er det 100% selvforskyldt med nederlag som dette.
Altså Pedro sad derude og lurede. Det kunne have været det oplagte alternativ/valg.
Uden Synd Ingen Frelse

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6092
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: OB - AaB, 10.03.2023

Indlæg af FIDEL » 13. mar 2023, 15:04

Halil skrev:
13. mar 2023, 14:56
FIDEL skrev:
13. mar 2023, 13:10
Halil skrev:
13. mar 2023, 12:59
Dybt skuffende indsats fra alle involveret minus vor dreng.

Hamren fejler og sætter Oliver Ross ind. Det gik dårligt. Dertil formationer, som ikke skabte noget andet end et kludemål med 15 sekunder til slutfløjt. Æv, hvor er det bare ringe ovenpå en fcm kamp der gav lidt håb.

Indsatsen var jammerlig og krydret med personlige fejl. Ross skal aldrig give dommeren mulighed for at dømme et tyndt straffe. Det er pisse ringe.

ØV!
Hamrén kan kun bruge de centrale midtbanespillere vi har i truppen, og da Bælum og Co. fejlede ved ikke at hente en erfaren central midt, så er det 100% selvforskyldt med nederlag som dette.
Altså Pedro sad derude og lurede. Det kunne have været det oplagte alternativ/valg.
Ja, ham havde jeg også startet med, selvom han er dårlig på bolden - især taget banens beskaffenhed i mente.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5222
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: OB - AaB, 10.03.2023

Indlæg af Jakobsen » 15. mar 2023, 12:19

Idiioter der sætter sig selv over klubben!
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... 00-kroner/

Find nu en anden måde at støtte AaB på end jeres behov for at vise i er nogle hårde gutter der tør bryde reglerne.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Kamptråd: OB - AaB, 10.03.2023

Indlæg af RicoBR02 » 15. mar 2023, 12:35

Jakobsen skrev:
15. mar 2023, 12:19
Idiioter der sætter sig selv over klubben!
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... 00-kroner/

Find nu en anden måde at støtte AaB på end jeres behov for at vise i er nogle hårde gutter der tør bryde reglerne.
Fedt med noget visuel støtte, det giver så meget til stemningen

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: OB - AaB, 10.03.2023

Indlæg af R Rosenberg » 15. mar 2023, 12:48

Jakobsen skrev:
15. mar 2023, 12:19
Idiioter der sætter sig selv over klubben!
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... 00-kroner/

Find nu en anden måde at støtte AaB på end jeres behov for at vise i er nogle hårde gutter der tør bryde reglerne.
Det var faktisk nogle ret bløde og høflige woke-mænd, der tændt de to blus. Og det gav stemningen et gevaldigt løft.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1882
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kamptråd: OB - AaB, 10.03.2023

Indlæg af 634 » 15. mar 2023, 20:02

Jakobsen skrev:
15. mar 2023, 12:19
Idiioter der sætter sig selv over klubben!
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... 00-kroner/

Find nu en anden måde at støtte AaB på end jeres behov for at vise i er nogle hårde gutter der tør bryde reglerne.
Debatsiden har altid nogen som forsvarer det, så er der også nogen til at betale samtlige udgifter til det ;)
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Besvar