Humoren har trange kår i Aalborg…
Historisk perspektiv: Jeg har været fast på Aalborg Stadion siden 1983. Jeg har aldrig set AaB rykke ned. Det sker heller ikke i år.
Humoren har trange kår i Aalborg…
Det er total ligegyldigt hvordan de andre hold ender..
Ja, så må Palle vel tages ned fra hylden og støves af. Måske også Ahlmann.Hanga skrev: ↑16. mar 2023, 14:46Dårlige nyheder forud for kampen.
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... -traening/
Der er heldigvis længe til søndag så forhåbentlig bliver de fleste klar til kampenHanga skrev: ↑16. mar 2023, 14:46Dårlige nyheder forud for kampen.
Nå, men så er det sgu da meget godt, at vi har tre HB.Hanga skrev: ↑16. mar 2023, 14:46Dårlige nyheder forud for kampen.
Nej, du kom derud to år for sent til at opleve det, tror sgu du får mulighed for at opleve det i år
Yeah I know… tak for at minde om kampen på Høje Bøge Stadion. Det var min første away uden for Nordjylland.mich1596 skrev: ↑16. mar 2023, 20:27Nej, du kom derud to år for sent til at opleve det, tror sgu du får mulighed for at opleve det i år
1986
Med et mål syv minutter før tid på Høje Bøge Stadion i Svendborg sikrer Henrik Andersen AaB oprykning til 1. division
1985
AaB fejrer 100 års jubilæum med en 4-1 sejr over den gamle arvefjende KB. Begge hold spillede i 2. division.
1984 - Skuden vender. Oprykningen til 2. division er en realitet.
1982 - AaB redder livet på næstsidste spilledag i 3. division.
1981 - Rutcheturen fortsætter. AaB rykker ned i 3. division.
To siddepladser, tak. Siddepladser? Det har vi sgu ikke.abbifar skrev: ↑16. mar 2023, 20:58Yeah I know… tak for at minde om kampen på Høje Bøge Stadion. Det var min første away uden for Nordjylland.mich1596 skrev: ↑16. mar 2023, 20:27Nej, du kom derud to år for sent til at opleve det, tror sgu du får mulighed for at opleve det i år
1986
Med et mål syv minutter før tid på Høje Bøge Stadion i Svendborg sikrer Henrik Andersen AaB oprykning til 1. division
1985
AaB fejrer 100 års jubilæum med en 4-1 sejr over den gamle arvefjende KB. Begge hold spillede i 2. division.
1984 - Skuden vender. Oprykningen til 2. division er en realitet.
1982 - AaB redder livet på næstsidste spilledag i 3. division.
1981 - Rutcheturen fortsætter. AaB rykker ned i 3. division.
Det ser rigtig godt ud, det er kun Ludewig som ikke er blevet klar ud over de i forvejen skadedeBaatnakken skrev: ↑18. mar 2023, 23:39Nogen der ved hvordan skades/sygdoms situationen ser ud ift kampen i morgen?
PallesenAalborg frederikshavner skrev: ↑19. mar 2023, 10:04Det ser rigtig godt ud, det er kun Ludewig som ikke er blevet klar ud over de i forvejen skadedeBaatnakken skrev: ↑18. mar 2023, 23:39Nogen der ved hvordan skades/sygdoms situationen ser ud ift kampen i morgen?
https://aabsport.dk/nyheder/2023/marts/ ... r-for-AaB/
Man har vel typisk kun to målmænd i kamptruppen og det har været ret tydeligt at det er Theo og Mantl der foretrækkes.
Svært at være uenig.Hanga skrev: ↑19. mar 2023, 10:56Man har vel typisk kun to målmænd i kamptruppen og det har været ret tydeligt at det er Theo og Mantl der foretrækkes.
I en stor pulje af eksempler på dårligt rekrutterings arbejde er den målmandspost en af de mest åbenlyse. For godt et år siden havde vi den bedste målmand vi nogensinde har haft i klubben, og en rigtig stærk reservemålmand, der siden er blevet en stærk førstemålmand hos en titeludfordrer. En ny førstemålmand bliver hentet ind, men et halvt år senere er han tredjevalg. Da historierne om hans dårlige syn blev kendte, sagde jeg at jeg ikke havde fantasi til at forestille mig, at AaB ikke var bekendt med det og havde undersøgt det til bunds. Alt tyder desværre på at jeg tog fejl. Det er i hvert fald bemærkelsesværdigt at han først laver en række vilde fejl, og så bliver fuldstændig droppet til fordel for en uprøvet 17årig, og man finder det tilmed nødvendigt at leje en målmand mere. Om det er synet eller ej er sådan set ligegyldigt, resultatet er det samme. Helt vildt ringe signing.
Så ja, Posavec er naturligvis fortid. Spørgsmålet er om han stadig kan afsættes.
Vi spillede en rigtig god kamp mod Randers i efteråret. Vi var et gigadrop og to skud på indersiden af træværket fra at vinde....