Erik Hamren
Re: Erik Hamren
interview med Bælum fra Tipsbladet:
Tipsbladet: I skriver, at Hiljemark som udgangspunkt er træner resten af sæsonen. Hvad betyder det?
Bælum: - Vi har valgt Oscar, fordi vi mener, han giver os den bedste sandsynlighed for at vinde. Så udgangspunktet er, at Oscar gør sæsonen færdig.
"hmm nu bliver man sgu i tvivl om Bælum har valgt at Hilje skal køre sæsonen færdig"
Tipsbladet: I skriver, at Hiljemark som udgangspunkt er træner resten af sæsonen. Hvad betyder det?
Bælum: - Vi har valgt Oscar, fordi vi mener, han giver os den bedste sandsynlighed for at vinde. Så udgangspunktet er, at Oscar gør sæsonen færdig.
"hmm nu bliver man sgu i tvivl om Bælum har valgt at Hilje skal køre sæsonen færdig"
Tror sku hiljemark er gift for klubbenR Rosenberg skrev: ↑20. mar 2023, 11:17Ifølge Mikkel Ottesen "var Hiljemark manden bag “brok over hamrén” historien."
Svært at vide, om det er reelt, for Ottesen har en uvane med ikke at føre belæg, desværre.
Men det ville da ikke overraske nogen, hvis Bælum forfremmer en karl, der har gjort det.
-
- Allstar
I samme interview:baresi skrev: ↑20. mar 2023, 11:18interview med Bælum fra Tipsbladet:
"Har spillerne været involveret i beslutningen?
- Nej, de har ikke været involveret. Det har været en evaluering fra den sportslige sektor."
Hvad betyder det? Hvem er 'den sportslige sektor'? Hvem evaluerer Bælum sin cheftræner med?
Ædruelighedens stemme
Det er mig ubegribeligt at Hilje stadig er i klubben.R Rosenberg skrev: ↑20. mar 2023, 11:17Ifølge Mikkel Ottesen "var Hiljemark manden bag “brok over hamrén” historien."
Svært at vide, om det er reelt, for Ottesen har en uvane med ikke at føre belæg, desværre.
Men det ville da ikke overraske nogen, hvis Bælum forfremmer en karl, der har gjort det.
Han har ingen opbakning til det der, INGEN!!
Tak til Bælum for at begrave os, det et genialt at lade Hilje køre os total i sink og lade den sølle klub værdi blive helt værdiløs. Jeg er rystet over det der sker derude.
På alle måder er det jo en sløj formulering af Bælum. Den signalerer jo ikke en tyrkertro på at Hiljemark er den rigtige til at køre sæsonen færdig, for så ville man jo bare slå det fast.baresi skrev: ↑20. mar 2023, 11:18interview med Bælum fra Tipsbladet:
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Brodernumsi
- Allstar
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Bælum har en beslutningskylling i skuffen.R Rosenberg skrev: ↑20. mar 2023, 11:24I samme interview:baresi skrev: ↑20. mar 2023, 11:18interview med Bælum fra Tipsbladet:
- Nej, de har ikke været involveret. Det har været en evaluering fra den sportslige sektor."
Hvad betyder det? Hvem er 'den sportslige sektor'? Hvem evaluerer Bælum sin cheftræner med?
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Det har været Bælum der har snakket med hmm øhh - han snakkede med...hmm neeej de er der jo ikke, men så var det nok. øhh hmm . ja den må stå i det uvisseR Rosenberg skrev: ↑20. mar 2023, 11:24I samme interview:baresi skrev: ↑20. mar 2023, 11:18interview med Bælum fra Tipsbladet:
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... paa-andre/
HILJE SKAL REDDE AaB - BÆLUM KIGGER IKKE PÅ ANDRE
Jamen så er vi da sikre på 1. div - han var røv og nøgler da han afløste sidste gang, og taktisk var han ikke noget vidunder.
HILJE SKAL REDDE AaB - BÆLUM KIGGER IKKE PÅ ANDRE
Jamen så er vi da sikre på 1. div - han var røv og nøgler da han afløste sidste gang, og taktisk var han ikke noget vidunder.
Jeg er spændt på, om Hiljemark reelt vil noget helt andet med det her hold, eller om det bliver mere af det samme.
Som sædvanlig så har han min opbakning indtil han har fejlet.
Det betyder ikke, at jeg synes, det er den rigtige træner, men jeg nægter at være rasende på ham, inden han har fået lov til at præstere. Som fodboldspiller havde han den mentalitet, som jeg synes vi mangler på banen. Jeg har en forhåbning om, at han også har den som træner, når han står øverst.
At han ikke har opbakning fra hele truppen kunne ikke rage mig mindre. For min skyld kan han smide alle dem der er imod op i fitnesslokalet og stille med U19 i stedet.
Som sædvanlig så har han min opbakning indtil han har fejlet.
Det betyder ikke, at jeg synes, det er den rigtige træner, men jeg nægter at være rasende på ham, inden han har fået lov til at præstere. Som fodboldspiller havde han den mentalitet, som jeg synes vi mangler på banen. Jeg har en forhåbning om, at han også har den som træner, når han står øverst.
At han ikke har opbakning fra hele truppen kunne ikke rage mig mindre. For min skyld kan han smide alle dem der er imod op i fitnesslokalet og stille med U19 i stedet.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
"Den bedste sandsynlighed for at vinde" Yeahhh right!baresi skrev: ↑20. mar 2023, 11:18interview med Bælum fra Tipsbladet:
Dvs. fortsætte med den impotente 4-3-3 og lade Lucas klovne rundt!? Utroligt, at min klub skal smadres af så inkompetent klovn som Bælum/Mr. Varm luft.
Nu skriver jeg det igen: DET ENESTE, DER KAN REDDE AaB FRA NEDRYKNING ER ET FORMATIONSSKIFTE, KORRIGERET SPILLESTIL SAMT NY ANFØRER! At fortsætte med det samme ineffektive lort kommer ikke til at redde os.
Men det undrer mig ikke, at Bælum og bestyrelsen endnu engang foretager en forkert beslutning.
Har Hilje slået fast at han er lige så meget 4-3-3 mand som Hamren udtalte.FIDEL skrev: ↑20. mar 2023, 11:39"Den bedste sandsynlighed for at vinde" Yeahhh right!baresi skrev: ↑20. mar 2023, 11:18interview med Bælum fra Tipsbladet:
Dvs. fortsætte med den impotente 4-3-3 og lade Lucas klovne rundt!? Utroligt, at min klub skal smadres af så inkompetent klovn som Bælum/Mr. Varm luft.
Nu skriver jeg det igen: DET ENESTE, DER KAN REDDE AaB FRA NEDRYKNING ER ET FORMATIONSSKIFTE, KORRIGERET SPILLESTIL SAMT NY ANFØRER! At fortsætte med det samme ineffektive lort kommer ikke til at redde os.
Men det undrer mig ikke, at Bælum og bestyrelsen endnu engang foretager en forkert beslutning.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Jeg ved ikke med Jer andre, men jeg overvejer fremover at bruge brugernavnet "Kitmanden".
-
- Allstar
- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Nå, men så må vi jo bare håbe at Hiljemark har lært lidt siden den kamp mod Vejle, hvor hans gameplan var at losse lange bolde op på deres to orker i midterforsvaret. Det var på alle måder komplet idiotisk.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Spillede vi ikke en fænomenal kamp mod FCM under Hiljemark også? Husker det som nat og dag.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
- Allstar
Jo, det virkede som om, at al forberedelse var gået i retning af første kamp mod Midtjylland, og så var der nul plan for de næste to.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
-
- Allstar
Det er måske ikke værre, men det skulle jo helst blive voldsomt meget bedre. Det har jeg ikke den helt store tiltro til at det bliver for nu at sige det mildt.
Nej, den slags perfide personangreb burde ALDRIG optræde på et fanforum, uanset fyringen i dag.
Jeg synes den slags sort/hvidt syn på enkeltpersoner fortæller mere om dem der ytrer dem end om spilleren de vedrører.
OK.
Man er sgu sart, hvis man bliver stødt over ordet "pivskid".
Jeg bliver ikke stødt, men jeg synes ikke det er befordrende for debatten herinde, og kan ikke se hvorfor det er nødvendigt at benytte den slags nedsættende ord om en af vores egne spillere.FIDEL skrev: ↑20. mar 2023, 14:36OK.
Man er sgu sart, hvis man bliver stødt over ordet "pivskid".