Kamptråd: AaB - OB, 10.04.2023
Re: Kamptråd: AaB - OB, 10.04.2023
Det lignede et klokkeklart rødt kort, kæft hvor er det dumt.
Hvorfor er vi egentlig gået over til 4-3-3 igen? I 4-0 sejren over Horsens spillede vi 4-2-3-1, det gik da ganske godt.
Hvorfor er vi egentlig gået over til 4-3-3 igen? I 4-0 sejren over Horsens spillede vi 4-2-3-1, det gik da ganske godt.
Hvor har Bakiz da også været så elendig i dag.
Mon ikke vi skulle begynde at spille fodbold - Bakiz lænede sig op ad et gult mere for at blive ved med at brokke sig over det første.
Han skal heller ikke spille nede på midtbanen. Han fylder ikke noget defensivt, og kan ikke bruge sin fart ordentligt på den mindre plads
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Håber fanme der bliver lavet ændringer i pausen, kors hvor er de røvsyge at kigge på. Hvis der er noget der kan gi dårlige nerver er det fanme dem.
Hold nu fucking jæft
Så er det kraftedme op af bakke!!!
Ferreira har været en katastrofe.
Dårlig disposition af Hiljemark.
Dårlig disposition af Hiljemark.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Hvad fanden er Pedro med for... Højholt må ind i pausen.
- alithebeast
- Allstar
- Geografisk sted: Sønderholm
Ja, mega godt set af vores kæmpe trænertalent at bringe ham fra start.
Hader København!
Jeg kan ikke mere Prip. Han træffer nul rigtige beslutninger. Ud med ham og Ferreira nu.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Ufattelig Pedro kan være så elendig og i andre kampe så god.
Nå så meget for den træner effekt, så mangler man bare lige Horsens får point så her den weekend været god.. Når man kan møde op og spille så elendigt når man endelig har muligheden for at bygge på, ja så tror jeg sku ikke på det mere
Nå så meget for den træner effekt, så mangler man bare lige Horsens får point så her den weekend været god.. Når man kan møde op og spille så elendigt når man endelig har muligheden for at bygge på, ja så tror jeg sku ikke på det mere
Hiljemark har satset og fejlet. Han har vel 45 minutter til at redde sin drøm om at være AaB-træner efter sommerferien.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Hiljemark-effekten er død og begravet sammen med Friis-effekten, Cifuentes-effekten og hamren-effekten.
-
- 2. div
- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aalborg
Det er muligvis Pedro der mister bolden, men målet er lige så meget Kramer. Det er fodboldlærdom for miniputter, at du ikke spiller en mand, der har en spiller hængende på ryggen.
Jeg tænker han har 8 kampe yderligere… Redder han os, er der ingen, der husker den her kamp.
Pedro er det ikke ham vi mente mindst kunne sælges for 30 mio da han havde spillet 5 kampe?
Nogen her debatten ville have mere
Nogen her debatten ville have mere
Højholt ud og Pedro ind i en 4–3-3, ja så ber man jo næsten om elendighed.
-
- Landshold
Yes, pedro laver en gigantisk brøler, MEN hvorfor helvede spiller Kramer, der kender Pedros forcer og svagheder, ham lige i fødderne og endda med en mand i ryggen - også nærmest i eget felt.
-
- Allstar
Altså, spillerne VIL tilsyneladende ikke spille superliga næste sæson. De er jo debile.
Ædruelighedens stemme