Er Ahlmann skadet?
Han havde karantæne mod hedesvinene...
Er Ahlmann skadet?
Henover læggen?
Man forventer ikke ligefrem positivt nyt med den besked.dyhrmaN skrev: ↑8. maj 2023, 15:52Sousa har lige postet et billede af, da han går ud af kampen, og skriver 'Não acredito' på Instagram, som direkte oversættes til "jeg tror ikke på (det)", men også betyder ting i retningen af 'det sker ikke', 'det kan ikke passe' eller 'det' løgn'.
Så det kan være vi hører mere snart.
Umiddelbart vil jeg da tro, at AaB IKKE melder klokkerent ud omkring Souza før i sidste øjeblik, da det helt klart er en spiller OB'erne vil ha' fokus på i deres optaktdyhrmaN skrev: ↑8. maj 2023, 15:52Sousa har lige postet et billede af, da han går ud af kampen, og skriver 'Não acredito' på Instagram, som direkte oversættes til "jeg tror ikke på (det)", men også betyder ting i retningen af 'det sker ikke', 'det kan ikke passe' eller 'det' løgn'.
Så det kan være vi hører mere snart.
Sørgeligt i så fald. Han har virkelig kæmpet sig tilbage med alt hvad han havde i sig og leveret et stærkt forår, men det er så nok desværre gået meget ud over kroppen.nikilo skrev: ↑9. maj 2023, 09:18Pallesen skulle angiveligt i dag være blevet opereret for en overrevet akillessene. Det betyder, at han nok kan se frem til 6-12 måneder på sidelinjen . Tager man hans alder og kontraktlængde i betragtning, så kunne pilen godt pege i retning af, at vi har set Pallesen i AaB trøjen for sidste gang.
Det er virkelig synd - alt det bedste til Pallesen.nikilo skrev: ↑9. maj 2023, 09:18Pallesen skulle angiveligt i dag være blevet opereret for en overrevet akillessene. Det betyder, at han nok kan se frem til 6-12 måneder på sidelinjen . Tager man hans alder og kontraktlængde i betragtning, så kunne pilen godt pege i retning af, at vi har set Pallesen i AaB trøjen for sidste gang.
I så fald fik den gode Pallesen sluttet af med manér.nikilo skrev: ↑9. maj 2023, 09:18Pallesen skulle angiveligt i dag være blevet opereret for en overrevet akillessene. Det betyder, at han nok kan se frem til 6-12 måneder på sidelinjen . Tager man hans alder og kontraktlængde i betragtning, så kunne pilen godt pege i retning af, at vi har set Pallesen i AaB trøjen for sidste gang.
Det der snak fra Sousa efter kampen, som folk lagde så meget i, ja det tror jeg bare var klassisk basser-mentalitet: Forblive positiv og tro på det bedste i alle situationer..jonas386 skrev: ↑9. maj 2023, 09:51Det er synd for Pallesen, som ellers er steppet up i en svær situation.
Jeg er dog også lidt nysgerrig ift Sousa. Skal man tage det som et godt tegn, at de ikke har meldt noget ud endnu? Er det bare røgslør, så OB tror vi starter uden?
Det er Sousa og Bakiz der kan få det til at ske. Vi har ikke råd til at de er ude.
Ja måske, det undrer mig bare at vi ikke har hørt om resultatet af hans lægebesøg når de selv siger, at de ville vide mere mandag.Dalbjerg skrev: ↑9. maj 2023, 10:22Det der snak fra Sousa efter kampen, som folk lagde så meget i, ja det tror jeg bare var klassisk basser-mentalitet: Forblive positiv og tro på det bedste i alle situationer..jonas386 skrev: ↑9. maj 2023, 09:51Det er synd for Pallesen, som ellers er steppet up i en svær situation.
Jeg er dog også lidt nysgerrig ift Sousa. Skal man tage det som et godt tegn, at de ikke har meldt noget ud endnu? Er det bare røgslør, så OB tror vi starter uden?
Det er Sousa og Bakiz der kan få det til at ske. Vi har ikke råd til at de er ude.
Hans udmelding hang jo slet ikke sammen med det som alle kunne se..
Personligt håber jeg, at han er tilbage til de sidste to (måske tre hvis det går helt fantastisk)..
Fredag bør være ude, og pokalfinalen bør være ude lige meget hvad, ud fra et forsigtighedsprincip, og at man ikke vil lave en forstrækning til en rigtig fiber..
Klubben må jo ikke melde noget ud om skader. Det skal komme fra Sousa selv, og hvis det var gode nyheder, havde vi nok hørt om det nu.jonas386 skrev: ↑9. maj 2023, 10:27Ja måske, det undrer mig bare at vi ikke har hørt om resultatet af hans lægebesøg når de selv siger, at de ville vide mere mandag.Dalbjerg skrev: ↑9. maj 2023, 10:22Det der snak fra Sousa efter kampen, som folk lagde så meget i, ja det tror jeg bare var klassisk basser-mentalitet: Forblive positiv og tro på det bedste i alle situationer..jonas386 skrev: ↑9. maj 2023, 09:51Det er synd for Pallesen, som ellers er steppet up i en svær situation.
Hans udmelding hang jo slet ikke sammen med det som alle kunne se..
Personligt håber jeg, at han er tilbage til de sidste to (måske tre hvis det går helt fantastisk)..
Fredag bør være ude, og pokalfinalen bør være ude lige meget hvad, ud fra et forsigtighedsprincip, og at man ikke vil lave en forstrækning til en rigtig fiber..
Så han er tilbage en gang i efteråret og nok helt klar efter vinterpausen, med et halvt år tilbage. Tænker ikke han vil ophæve med mindre man køber ham helt ud, og så kan man lige så godt få det sidste halve år ud af en bænkspiller.Hanga skrev: ↑9. maj 2023, 11:08AaB bekræfter Pallesens skade.
https://aabsport.dk/nyheder/2023/maj/pa ... illessene/
Virkelig synd for ham. Man kan godt tænkte, at måske var det så det for Pallesen i AaB trøjen. Kontrakten udløber næste sommer og det her er en skade der kommer til at tage sig lang tid at vende tilbage fra.
Det er godt nok synd. Ja, det er det for enhver fodboldspiller, men for helvede, han har om nogen kæmpet alt, hvad han har lært, han har hævet sit niveau og gået foran, og så har han været bundhamrende loyal i et og alt, også i de perioder, hvor han var meget på bænken. Kan man tale om "fortjent", så havde han fortjent at være med til sin måske sidste pokalfinale, og med til forhåbentlig at redde superliga-livet.Hanga skrev: ↑9. maj 2023, 11:08AaB bekræfter Pallesens skade.
https://aabsport.dk/nyheder/2023/maj/pa ... illessene/
Virkelig synd for ham. Man kan godt tænkte, at måske var det så det for Pallesen i AaB trøjen. Kontrakten udløber næste sommer og det her er en skade der kommer til at tage sig lang tid at vende tilbage fra.