Kræver ikke den store fysioterapeutiske uddannelse at skabe en forbindelse mellem en 96 minutters kamp, 3 dage før kampen, H or en fiberskade kommer..BoT skrev: ↑29. maj 2023, 22:04Sousa blev skadet i Liga -kampen mod Horsens..FlemmingG skrev: ↑29. maj 2023, 21:55Og så må jeg nok bare erkende, at de debattører herinde der mente, at vi skulle nedprioritere pokalen og fokusere på ligaen - de fik ret… lige siden den pokalsemifinale og Sousas skade, har holdet ramlet sammen.doukas skrev: ↑29. maj 2023, 18:04No way vi vinder den her kamp. Vi kan allerhøjest håbe på en uafgjort og så bede til de højere fodboldmagter, at den anden kamp mirakuløst også ender uafgjort.
Det bliver nervøst med nervøst på. Det skal Silkelort nok få udnyttet til at sætte et fint punktum for sæsonen.
Jeg krydser og håber alt jeg kan, men jeg tror desværre den hedder 1. division efter kampen lørdag
Prip og Ementa må have spillet sig væsentligt nærmere en start-11. Jeg kunne godt tænke mig at se Ementa ved siden af Helenius i et 2-mands angreb. Vi SKAL jo vinde.
Det er vist tekstbogeksempel på en skade pga overbelastning..
Men alt det er lige meget.. Det gør hverken fra eller til, hvem som havde ret (dog humoristisk at se, at der er forsvundet indlæg omkring "Grædekonerne" fra visse brugere, efter det nu står klart, at vi står og danser en riverdance ude på det yderste af planken..)
Jeg vil elske ikke at få ret, men jeg tvivler på, at spillerne kan håndtere det psykisk på lørdag.. Det her hold har været mentalt svagt i flere år.. Kulminerende i år med denne situation.
Det her kræver held!