Man har så mange gange set at holdet der ikke har noget at spille for alligevel møder op og præsterer, mens holdet der har ikke gør.Hajen skrev: ↑30. maj 2023, 13:10Selvom det, efter blamagen i går, er svært at tro på, bør det blive delvist udslagsgivende, at vi har noget at spille for, og at Silkeborg ikke har.
Se eks i England hvad der skete for City, efter at mesterskabet kom i hus - mangler du lige de sidste procenter, kan det gå galt.
Jeg skal lige bruge eftermiddagen til at finde ud af, om det er noget jeg selv tror på, eller om det er et spinkelt strå jeg klynger mig til
Vi skal udelukkende fokusere på os selv. Hvis vi griber kampen an med samme mentalitet som vi gjorde i Lyngby, så er det fuldstændig ligegyldigt hvilken udgave af Silkeborg der kommer. Vi skal have omsat nervøsiteten til aggressivitet og vilje, fremfor at gå i baglås som vi gjorde senest.
Jeg forstår godt at fans af de andre klubber hovedsageligt forventer at vi klarer skærene. Det er umiddelbart det mest sandsynlige helt overordnet set. Vi har den bedste trup og det bedste udgangspunkt. Men alle os der har fulgt AaB igennem mange år kan jo ikke ignorere de utallige oplevelser af et AaB hold, der lige nøjagtigt ikke kunne da det galt for alvor, pånær altså sæsonerne hvor alt lykkes. Derfor er det svært at turde tro på at vi denne gang klarer den, men vi er nød til at prøve at tro på det, for den følelse skal smitte af på holdet.