Jeg er faktisk ret enig i plusserne og minusserne her.
Kamptråd: B93 - AaB, 22.07.2023
Re: Kamptråd: B93 - AaB, 22.07.2023
Et hjerte - En klub
Posavec med fremragende redning ved 0-0, Theo og Mantl havde ikke ikke taget den.
Ja, han var god i presspillet, men mister alt for mange bolde og har stadig ikke fået noget slutprodukt på sine aktioner. Pedro kommer ind og løber alt op.
Dejligt med en sejr og en god resultatmæssig start. Glæder mig til aways på Sjælland, og en lige så stor opbakning som jeg har oplevet ved alle de andre aways på øen.
At Posavec og Helenius, plus prip selvfølgelig, får en god start tror jeg bliver rigtig vigtigt.
At Posavec og Helenius, plus prip selvfølgelig, får en god start tror jeg bliver rigtig vigtigt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg synes det er ret godt ramt. Vores nye svensker burde også få et plus. Posavec med en voldsom vigtig Redning ved 0-0. Pedro fik lidt styr på den defensive midtbane da han kom ind, den sejlede på det tidspunkt ....
Ja, den nye svensker så spændende ud. Lidt uortodoks, som en Børsting med bedre teknik. Men der skete noget, når han havde bolden.
Glæder mig til at se highligths. Godt nok en blandet tilskueroplevelse med svingende udsyn. Savnede det tempo der gjorde, at vi for alvor blev farlige.
Men positivt at tingene blev sat på plads i anden halvleg og to af de offensive fik åbnet målkontoen. Synes også det er positivt, at vi ikke giver meget væk.
Største minus er klar den nye lyn-trøje. Jeg synes man plejer vænne sig til nye trøjer, men den her bliver bare grimmere hver gang jeg ser den IRL. Det bliver udetrøjen for mig den her sæson.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Men positivt at tingene blev sat på plads i anden halvleg og to af de offensive fik åbnet målkontoen. Synes også det er positivt, at vi ikke giver meget væk.
Største minus er klar den nye lyn-trøje. Jeg synes man plejer vænne sig til nye trøjer, men den her bliver bare grimmere hver gang jeg ser den IRL. Det bliver udetrøjen for mig den her sæson.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Nordjyskes udsendte har utroligt svært ved at give Posavec den kredit, han skal have, men nu har Simon Ydesen jo også stået i seneste Ripodsten og udtalt, at han nemt kan finde andre målmænd i 1.division, han hellere ville have, så deeeet...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
- Allstar
Nemt andre = 2.000.000.000.000.000
havde Theo taget den havde Nordjyske vel kvitteret med 4 eller 5 i karakter.
Mest sigende er vel hvor få rosende ord han fik på debatsiden da han lavede redningen idag…
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
- 1. div
Ahlmann og Kasper Jørgensen var skræmmende ringe.
Opstilling til næste kamp:
Diego-Kramer-Thelander-Jørgensen
Widell-Højholt-Ross
Prip-Helenius-Lukas
Widell-Højholt-Ross
Prip-Helenius-Lukas
-
- Allstar
Du vil simpelthen spille Lucas frem for Sousa? I see...Alpa Chino skrev: ↑23. jul 2023, 08:32Ahlmann og Kasper Jørgensen var skræmmende ringe.
Widell-Højholt-Ross
Prip-Helenius-Lukas
Backerne bør der måske også byttes om på.
Ædruelighedens stemme
Diego kommer vi efter alt at dømme ikke til at se på banen de næste 2-3 uger, det HAR Kappmeier gjort klart. Så Ahlmann har et kort vindue til at finde et bedre niveau frem...og det er påkrævet!R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2023, 08:49Du vil simpelthen spille Lucas frem for Sousa? I see...Alpa Chino skrev: ↑23. jul 2023, 08:32Ahlmann og Kasper Jørgensen var skræmmende ringe.
Widell-Højholt-Ross
Prip-Helenius-Lukas
så den hedder:
Posavec (i det fjerne høres det kollektive vræl fra Nordjyskes sportsredaktion)
Jørgensen - Kramer - Thelander - Ahlmann
Widell - Højholt - Sousa
Prip - Helenius/Prica (tror de går med Prica igen fra start) - Lukas
Burde vi ikke alle efterhånden give Posavec den ros han fortjener snart? Fejlfri kamp igår og med en enkelt eller 2 klasse redninger..Funky skrev: ↑23. jul 2023, 09:27Diego kommer vi efter alt at dømme ikke til at se på banen de næste 2-3 uger, det HAR Kappmeier gjort klart. Så Ahlmann har et kort vindue til at finde et bedre niveau frem...og det er påkrævet!R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2023, 08:49Du vil simpelthen spille Lucas frem for Sousa? I see...Alpa Chino skrev: ↑23. jul 2023, 08:32Ahlmann og Kasper Jørgensen var skræmmende ringe.
Widell-Højholt-Ross
Prip-Helenius-Lukas
så den hedder:
Widell - Højholt - Sousa
-
- Allstar
- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Det foretrækker jeg også.R Rosenberg skrev:Du vil simpelthen spille Lucas frem for Sousa? I see...Alpa Chino skrev: ↑23. jul 2023, 08:32Ahlmann og Kasper Jørgensen var skræmmende ringe.
Widell-Højholt-Ross
Prip-Helenius-Lukas
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Posavec havde en relativt stille men fin kamp i går. Der var brug for ham én gang og han diskede op med en god redning. Spillet med fødderne var også udmærket bortsat fra én gang hvor han smed bolden unødvendigt ud over sidelinjen.RicoBR02 skrev: ↑23. jul 2023, 09:52Burde vi ikke alle efterhånden give Posavec den ros han fortjener snart? Fejlfri kamp igår og med en enkelt eller 2 klasse redninger..Funky skrev: ↑23. jul 2023, 09:27Diego kommer vi efter alt at dømme ikke til at se på banen de næste 2-3 uger, det HAR Kappmeier gjort klart. Så Ahlmann har et kort vindue til at finde et bedre niveau frem...og det er påkrævet!R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2023, 08:49Du vil simpelthen spille Lucas frem for Sousa? I see...Alpa Chino skrev: ↑23. jul 2023, 08:32Ahlmann og Kasper Jørgensen var skræmmende ringe.
Widell-Højholt-Ross
Prip-Helenius-Lukas
så den hedder:
Widell - Højholt - Sousa
Men jeg tror stadig at AaB forsøger at hente en ny førstekeeper
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Brodernumsi
- Allstar
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Havde han ikke også en stor redning 5-6 min før tid, da der stod 2-0?Hanga skrev: ↑23. jul 2023, 09:56Posavec havde en relativt stille men fin kamp i går. Der var brug for ham én gang og han diskede op med en god redning. Spillet med fødderne var også udmærket bortsat fra én gang hvor han smed bolden unødvendigt ud over sidelinjen.RicoBR02 skrev: ↑23. jul 2023, 09:52Burde vi ikke alle efterhånden give Posavec den ros han fortjener snart? Fejlfri kamp igår og med en enkelt eller 2 klasse redninger..Funky skrev: ↑23. jul 2023, 09:27Diego kommer vi efter alt at dømme ikke til at se på banen de næste 2-3 uger, det HAR Kappmeier gjort klart. Så Ahlmann har et kort vindue til at finde et bedre niveau frem...og det er påkrævet!R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2023, 08:49Du vil simpelthen spille Lucas frem for Sousa? I see...Alpa Chino skrev: ↑23. jul 2023, 08:32Ahlmann og Kasper Jørgensen var skræmmende ringe.
Widell-Højholt-Ross
Prip-Helenius-Lukas
så den hedder:
Widell - Højholt - Sousa
Men jeg tror stadig at AaB forsøger at hente en ny førstekeeper
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
- Allstar
Nej, sgu da. Han er Inges opfindelse. Og ikke mindst fra Balkan.RicoBR02 skrev: ↑23. jul 2023, 09:52Burde vi ikke alle efterhånden give Posavec den ros han fortjener snart? Fejlfri kamp igår og med en enkelt eller 2 klasse redninger..Funky skrev: ↑23. jul 2023, 09:27Diego kommer vi efter alt at dømme ikke til at se på banen de næste 2-3 uger, det HAR Kappmeier gjort klart. Så Ahlmann har et kort vindue til at finde et bedre niveau frem...og det er påkrævet!R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2023, 08:49Du vil simpelthen spille Lucas frem for Sousa? I see...Alpa Chino skrev: ↑23. jul 2023, 08:32Ahlmann og Kasper Jørgensen var skræmmende ringe.
Widell-Højholt-Ross
Prip-Helenius-Lukas
så den hedder:
Widell - Højholt - Sousa
Havde Inge hentet Modric eller Brozovic, havde det været samme problem.
Ædruelighedens stemme