Richard Odada
Richard Odada
Hvis/når der skal laves spillersang til Odada, kunne de kreative hjerner eventuelt se om der kan brygges noget sammen med Supercat’s “Don Dada”.
- TylerDurden
- Drenge
Re: Richard Odada
Hvad med Zididada Day?EnvenafFolket skrev: ↑15. aug 2023, 14:38Hvis/når der skal laves spillersang til Odada, kunne de kreative hjerner eventuelt se om der kan brygges noget sammen med Supercat’s “Don Dada”.
Hver dag er en tacklingsdag - Odada day!
Tacklinger på midtbanen - Odada day!
Richard smadrer begge knæ - Odadada day!
Hvis du tør, så ha' det skægt on Odadada day! Odadada day!
-
- Allstar
- Favoritspiller: Lukas Spalvis
TylerDurden skrev: ↑16. aug 2023, 09:58Hvad med Zididada Day?EnvenafFolket skrev: ↑15. aug 2023, 14:38Hvis/når der skal laves spillersang til Odada, kunne de kreative hjerner eventuelt se om der kan brygges noget sammen med Supercat’s “Don Dada”.
Hver dag er en tacklingsdag - Odada day!
Tacklinger på midtbanen - Odada day!
Richard smadrer begge knæ - Odadada day!
Hvis du tør, så ha' det skægt on Odadada day! Odadada day!
Eller hvad med Beatles' "Ob-la-di ob-la-da" - også som en glad påmindelse om, at verden ikke gik i stå med nedrykningen:
Oda-di Oda-da
Life goes on, brah
La, la, how the life goes on (hey!)
Her sunget af en yndig grønlænder: https://youtu.be/sE6Gme921u8?list=RDsE6Gme921u8&t=54
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Hvad med Will Griggs on fire sangen. Richard Odada-Odadada osv.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
- KongGulerod
- Superliga
Der er sikkert nogen kloge hoveder herinde, der kan komme med lidt input til teksten, men umiddelbart synes jeg, at det fungerer godt det der.
Problemet herinde er at 80% er sofafans der sjældent kommer på stadion (af helt legale årsager må jeg hellere indskyde) og derfor ryger forslag til sange sjældent videre til dem der introducerer dem på tribunen. Prøv at send forslag til sange direkte til vesttribunen på Facebook, så ryger de videre til de rette tænker jeg..
- TylerDurden
- Drenge
Vesttribunen hopper er vel kommet her fra i nyere tid. Mindes også fangerne på fortet-teksten kom her fra.RicoBR02 skrev: ↑18. sep 2023, 14:26Problemet herinde er at 80% er sofafans der sjældent kommer på stadion (af helt legale årsager må jeg hellere indskyde) og derfor ryger forslag til sange sjældent videre til dem der introducerer dem på tribunen. Prøv at send forslag til sange direkte til vesttribunen på Facebook, så ryger de videre til de rette tænker jeg..
Melodi: Tommy Seebach - Hip hurra
Hip hurra,
Richard Odada,
When he scores the stand says,
Ullalla,
So raise your hands and make some noice for him
Hip hurra,
Richard Odada,
When he scores the stand says,
Ullalla,
So raise your hands and make some noice for him
-
- Landshold
- Geografisk sted: Vejgaard
Hold kæft en banger - sæt gang i fredagsfesten!
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
-
- Allstar
Talte kort med ham. Han ville gerne blive i Danmark, hvor der også var en del interesse. Han regnede selv med, at han skulle på en ny udlejning i DK. Men ja, fed sang :-)