Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023
Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023
Klart rødt kort. Det er der vist ingen grund til st brokke sig så meget over.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Decideret pinligt, at det er Sousa, der er hjemme for at redde holdet fra en Næver-scoring. Han er den eneste, der er kommet med noget, der bare ligner engagement i den her kamp.
Klogt lavet...
Og lige før man kan diskutere, om det kun er gult..
Og lige før man kan diskutere, om det kun er gult..
Er det så dumpekarakter til Caballo for at trække det røde kort, eller topkarakter for at redde holdet fra den ultimative ydmygelse?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangsooooooooooooooomt
-
- 2. div
Hvad er der blevet af den selvtillid, der formodentlig blev bygget op i de første tre kampe?
I AaB er selvtillid åbenbart noget, der tager +10 kampe at bygge op, men kan fjernes på 1 kamp.
I AaB er selvtillid åbenbart noget, der tager +10 kampe at bygge op, men kan fjernes på 1 kamp.
Katastrofe. Hiljemark fejler i dag, men det samme gør nærmest hele holdet. Så vattet en indsats. Anden kamp i træk.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Koncentrationen og ydmygheden ved at spille 1 DIV varede tre kampe..
Det var ikke længe, før selvfedmen fandt ud på Hornevej igen..
Det var ikke længe, før selvfedmen fandt ud på Hornevej igen..
Widell bedste mand. Resten ikke værd at skrive hjem om. Højholt og Pedro på midten sammen bliver bare aldrig godt, og så har Lucas bare ikke mere at tilbyde det her hold.. det er trist.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Genistreg af Peter Bonde. Vi er langt fra rykket op. Vågn op. Hele vejen rundt!
Shit hvor har vi et lorte hold. Sælg hele holdet og lad U19 spille for os. Det her er for jammerligt hvis man ser sig selv som en stor klub… suuk.
Synes ikke man kan klandre engagementet hos spillerne. Det kvaliteten den er galt med. En midtbane med super pasningssvage typer i højholdt og pedro er dømt til at galt mod er hold der står så langt tilbage.
Det er umuligt at spille hurtigt med se spillere sammen Ross der heller ikke magter en simpel pasning.
Det er umuligt at spille hurtigt med se spillere sammen Ross der heller ikke magter en simpel pasning.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
- 2. div
Er der nogen der ved, om truppen kollektivt er involveret i noget gambling ift. at sætte rekord i antal røde kort i en sæson?
Hverken Højholt eller Pedro har niveauet. Ikke om jeg fatter den næsegrus benovelse for en spiller som Højholt. ZERO gennemslagskraft i fucking 1. div.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Og folk snakker om at vi skal være et top 6 hold i supaligaen næste år
AaB AaB AaB AaB
- Gentleman Finn
- Allstar
- Geografisk sted: Aalborg
Grim kamp , hvad end det var for formation skifte virkede ikke mod et ultra defensivt Næstved hold. Hvor man endda er foran og står og sover.
Og virkelig ringe dommer, der missede jeg ved ikke hvor mange ting mod Helenius.
Videre
Og virkelig ringe dommer, der missede jeg ved ikke hvor mange ting mod Helenius.
Videre
Odada må starte inde næste kamp, det kan ikke blive dårligere end Højholt og Pedro.
Den må Hiljemark tage på hans kappe. Dårligt taktisk oplæg, ingen ændringer i løbet af kampen, ingen energi, ingen tempo. Shit for en fuser.
Ligner en protestaktion a la Bruce Rioch, han vil vise at truppen er lort
Men for helvede hvor fejler Hilje selv idag, Pedro, Lucas mfl skulle jo være flået ud