Du mener ikke Bakiz er kreativ?
Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)
Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Toku følger Widell på Instagram nu. Så har han i hvert fald været ude på Hornevej.
------------------------------------------------
Nu, hvor klubben er blevet drevet dårligt i en årrække, og vi er rykket ned, så er jeg tilfreds med, at vi ligger i toppen af den række, vi spiller i. Det er drøn ærgerligt, men det tager altså toppen af pessimismen. Endnu værre er det faktisk, at ledelsen ser ud til at agere fornuftigt med køb og salg af spillere og oprydning i truppen. Det hæmmer mit sortsyn. Skulle vi gå hen og rykke op, må jeg trøste mig med, at vi nok rykker ned igen. Foreløbigt har vi naturligt nok ikke kunnet se resultaterne af arbejdet med akademiet, men en fremgang her vil kunne ryste mit sortsyn for alvor. Det vaklede faktisk allerede, da jeg læste, at folk omkring SSP20 havde arbejdet succesfuldt med at bygge en fodbold klub op i St. Louis. Det er godt, at Hiljemark er så uerfaren som træner, for det bestyrker mig trods alt i opfattelsen af, at den er helt gal på Hornevej.KlaskmyggenNoah skrev: ↑1. sep 2023, 11:56Er det bestyrelsen du mener gør det godt ved at sætte uprøvede kræfter i spidsen, er det topplacering i NordicBet der gør dig så tilfreds, eller spillet på banen...?Raptorr skrev: ↑1. sep 2023, 10:24Ja, vi må ikke håbe, at ledelsen fortsætter med at gøre det godt, for så kan det blive svært at bevare pessimismen.KlaskmyggenNoah skrev: ↑1. sep 2023, 08:56Ja, fordi det er et problem at han overhovedet behøver at nævne det i et CV. Resten af hans CV er jo bestemt heller ikke noget der skriger sportsdirektør.RicoBR02 skrev: ↑31. aug 2023, 16:16Vælger du simpelthen at hive det mindst interessante ud af hans CV og fremhæve og ikke det andet erfaring han har fra sportsverdenen?KlaskmyggenNoah skrev: ↑31. aug 2023, 15:54IAO så heller ikke tosset ud lige efter han var startet, det kom i rigelige mængder senere, sorry jeg skal have lidt mere track record inden jeg falder i svime over en tidligere podcast host.
https://www.linkedin.com/in/ole-jan-kap ... cale=en_US
Jeg håber virkelig han er super dygtig, for han har ca nul erfaring med hans nuværende job, og vi er bare på et super kritisk tidspunkt i AaB's 138 årige historie, og mændene med det sportslige ansvar har ikke engang samlet 1 års anciennitet i deres positioner, tror ikke der et seriøst firma der ville sætte så uerfarne kræfter til at bringe det sikkert ud af en så alvorlig periode...
Og nej jeg aner ikke om han er et geni på posten, siger bare at toppen af vores sportslige ledelse har ca nul erfaring med det job de har nu, og at vi er midt i en overlevelseskamp. Det er mig stadig en gåde at man midt i klubbens største katastrofe i nyerer tid tænker: "Nå lad os da så få nogen ind uden erfaring" ...
-
- Allstar
- Geografisk sted: Middelfart
Kvalificeret folk kan ødelægge meget godt sortsyn...
- FlæskeFrank
AaB har forhørt sig på Jelle Duin som lige har spillet i AGF, men vi har været for sent ude.
- doukas
- Allstar
- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Er meget enig i, at vi mangler reelle alternativer oppe foran. Prica, ja, det bliver nok bare aldrig rigtig godt, så et lejemål med en middelgod angriber vil pynte på holdkortet.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
- Superliga
- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Ved I hvor man ellers kan følge med i dag? Noget tv der sender live?
-
- Superliga
- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Kramer gør det godt i både superliga og 1. Division, men jeg har kæmpe tro på Otoa og det spil han bringer på banen. Giv ham et år med fast spilletid, så bliver han en stjerne ( forhåbentligt i Superligaen).Stegosaurus skrev: ↑1. sep 2023, 14:25Enig. Kramer har sgu ikke imponeret sådan for alvor. Han er, for det meste, hæderlig/fornuftig, men med to år tilbage af kontrakten kunne det være et OK tidspunkt at fyre ham af på.DarkHorse9000 skrev: ↑1. sep 2023, 13:36Følger du ikke med?
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/nord ... en/4542873
Må indrømme jeg håber lidt på en transfer af Kramer, så Otoa kan få pladsen ved siden af Thelander. Så skal der selvfølgelig hentes en ny stopper - og gerne en der kan gardere på højreback.
-
- Lilleput
Toku er set ude på Hornevej så den bliver officielt senere
Den er lige blevet officiel
- Nordjyden HY
- 1. div
- Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
- Kontakt:
Det fremgår ligeledes, at der indgår en købsoption.
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
Tak.
Vanvittig signing, tyskerne gør det godt
-
- Allstar
Det er mærkeligt at følge en klub, hvor handlingerne pludselig giver mening. Hvor svært kan det være at drive fodboldklub??
Brøndby regner med en signing i dag. Givet en sekser. Skal vi gætte på, hvorvidt Højholt stadig er i spil? Tror i Kramer er i spil til gf endnu?
-
- Landshold
- Favoritspiller: Søren dissing
- Geografisk sted: Nørresundby
Raptorr skrev: ↑1. sep 2023, 14:47Nu, hvor klubben er blevet drevet dårligt i en årrække, og vi er rykket ned, så er jeg tilfreds med, at vi ligger i toppen af den række, vi spiller i. Det er drøn ærgerligt, men det tager altså toppen af pessimismen. Endnu værre er det faktisk, at ledelsen ser ud til at agere fornuftigt med køb og salg af spillere og oprydning i truppen. Det hæmmer mit sortsyn. Skulle vi gå hen og rykke op, må jeg trøste mig med, at vi nok rykker ned igen. Foreløbigt har vi naturligt nok ikke kunnet se resultaterne af arbejdet med akademiet, men en fremgang her vil kunne ryste mit sortsyn for alvor. Det vaklede faktisk allerede, da jeg læste, at folk omkring SSP20 havde arbejdet succesfuldt med at bygge en fodbold klub op i St. Louis. Det er godt, at Hiljemark er så uerfaren som træner, for det bestyrker mig trods alt i opfattelsen af, at den er helt gal på Hornevej.KlaskmyggenNoah skrev: ↑1. sep 2023, 11:56Er det bestyrelsen du mener gør det godt ved at sætte uprøvede kræfter i spidsen, er det topplacering i NordicBet der gør dig så tilfreds, eller spillet på banen...?Raptorr skrev: ↑1. sep 2023, 10:24Ja, vi må ikke håbe, at ledelsen fortsætter med at gøre det godt, for så kan det blive svært at bevare pessimismen.KlaskmyggenNoah skrev: ↑1. sep 2023, 08:56Ja, fordi det er et problem at han overhovedet behøver at nævne det i et CV. Resten af hans CV er jo bestemt heller ikke noget der skriger sportsdirektør.RicoBR02 skrev: ↑31. aug 2023, 16:16Vælger du simpelthen at hive det mindst interessante ud af hans CV og fremhæve og ikke det andet erfaring han har fra sportsverdenen?KlaskmyggenNoah skrev: ↑31. aug 2023, 15:54
IAO så heller ikke tosset ud lige efter han var startet, det kom i rigelige mængder senere, sorry jeg skal have lidt mere track record inden jeg falder i svime over en tidligere podcast host.
https://www.linkedin.com/in/ole-jan-kap ... cale=en_US
Jeg håber virkelig han er super dygtig, for han har ca nul erfaring med hans nuværende job, og vi er bare på et super kritisk tidspunkt i AaB's 138 årige historie, og mændene med det sportslige ansvar har ikke engang samlet 1 års anciennitet i deres positioner, tror ikke der et seriøst firma der ville sætte så uerfarne kræfter til at bringe det sikkert ud af en så alvorlig periode...
Og nej jeg aner ikke om han er et geni på posten, siger bare at toppen af vores sportslige ledelse har ca nul erfaring med det job de har nu, og at vi er midt i en overlevelseskamp. Det er mig stadig en gåde at man midt i klubbens største katastrofe i nyerer tid tænker: "Nå lad os da så få nogen ind uden erfaring" ...
-
- Superliga
- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: 9610
Selv mit sortsyn er helt forsvundet efter vi har tiltrukket en tidlige Fremad Amager profil med manglede kamptræning...
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
-
- 1. div
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Hvorfor er det, at man ikke sender en uopfordret ansøgning, hvor man skriver hvorfor man mener, at man kan gøre det bedre end Kappmeier?KlaskmyggenNoah skrev: ↑1. sep 2023, 16:02Selv mit sortsyn er helt forsvundet efter vi har tiltrukket en tidlige Fremad Amager profil med manglede kamptræning...